The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
RKC Waalwijk aast op Dominique van Dijk

Voor Dominique van Dijk ligt er in Waalwijk een meerjarig contract klaar. RKC wil de 25-jarige middenvelder graag overnemen van Cambuur Leeuwarden, waar hij momenteel bezig is aan zijn vierde seizoen.

Beide clubs moeten nog onderhandelen over de transfersom, maar wegens een clausule in het contract van Van Dijk zou dit niet veel problemen mogen geven.

Van Dijk heeft al aangegeven graag op de aanbieding van RKC Waalwijk in te gaan. "Mijn ambities liggen in de eredivisie’’, aldus Van Dijk. ,,Ik had dat graag met Cambuur willen verwezenlijken, maar helaas is dat er niet uitgekomen."
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Voor de mensen die het nog niet wisten:

Quote:Voormalig PSV voorzitter Harry van Raaij was dinsdag te gast bij Barend en Van Dorp. Vanwege familie-omstandigheden kon hij niet naar Milaan. Van Raaij liet weten het vreselijk te vinden om wedstrijden op tv te bekijken, aangezien hij dan het gevoel heeft machteloos te zijn.

Van Raaij wilde niet al teveel kwijt over recente zaken omdat hij Westerhof niet in de weg wil lopen. Wel ging hij in op de vragen over de relatie met Chelsea. Na enig doorvragen gaf hij aan dat Chelsea mee heeft betaald aan de transfer van Alex. In ruil daarvoor zijn ze niet (deels) eigenaar, maar hebben ze alleen een eerste optie op koop gekregen op de verdediger.
Reply
In El Mundo Deportivo staat dat Robinho al ver was met Real Madrid, tot Abramovich plotseling op het toneel verscheen. Hij probeert Robinho nu inderdaad te bemachtigen om hem bij PSV te stallen:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.elmundodeportivo.es/20050427/NOTICIA195178792.html">http://www.elmundodeportivo.es/20050427 ... 78792.html</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:In El Mundo Deportivo staat dat Robinho al ver was met Real Madrid, tot Abramovich plotseling op het toneel verscheen. Hij probeert Robinho nu inderdaad te bemachtigen om hem bij PSV te stallen:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.elmundodeportivo.es/20050427/NOTICIA195178792.html">http://www.elmundodeportivo.es/20050427 ... 78792.html</a><!-- m -->

:razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik heb weer hoop, robinho kom maar. =D>
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Quote:Voetbal International komt in haar papieren uitgave met een balans na het eerste jaar Gullit. Die valt weinig positief uit. Volgens het blad is het geduld van Feyenoord met Ghaly op. Feyenoord zou openstaan voor verkoop. Eerder dit seizoen noemde Gullit hem in potentie nog een Europese topper. Ook Lazovic, Basto, De Graaf, Paauwe, Acuna, Pardo en Mtiliga zouden mogen vertrekken.

Het blad meldt verder dat het eerder genoemde bedrag van 3,5 miljoen euro dat beschikbaar zou zijn voor transfers afkomstig is van een investeringsfonds waaraan enkele externe investeerders deelnemen.

Weer een geweldig wanbeleid

Basto en de Graaf zitten er net!

En voor 3,5 miljoen kun je wel een speler met ervaring halen :lol:
Reply
Quote:27/4/2005 - Transferclausule probleem bij onderhandelingen Jansen met Vitesse

De onderhandelingen tussen Michael Jansen en Vitesse zijn vorige week stukgelopen op de transferclausule, zo meldt Voetbal International. Jansen zou zijn contract alleen willen openbreken en verlengen als hij een gelimiteerde transfersom zou krijgen. Het bedrag dat Jansen daarvoor in het hoofd had was volgens Vitesse buitensporig laag. Zoals bekend volgt Ajax Jansen nauwlettend. Het ziet in hem een van de opties voor de linksbackpositie.
Reply
Derk Boerrigter tekent een dezer dagen een contract bij Ajax dat hem voor 2 of 3 seizoenen aan Ajax bindt. De linkerspits kreeg ook een tweejarig contract bij FC Twente aangeboden, en mits hij in de voorbereiding goed presteerde, zou dat contract direct aangepast worden. Tevens zou hij bij de 1e selectie blijven zitten. Toch heeft Boerrigter voor Ajax gekozen. Nou jongen, lekker naar Ajax gaan, dan zien we je over 2 of 3 jaar wel terug. Nog meer nieuws in de Tubantia: Danny Wintjes van MVV krijgt binnenkort een contract aangeboden om bij FC Twente de vacature van derde doelman in te vullen.

Wat een sukkel die Derk, hij kan toch beter eerst bij FC Twente zichzelf in de picture spelen en dan een andere club uitzoeken. Dan heeft hij waarschijnlijk meer keus. Maar jah, Derk kerel, ga jij maar lekker naar Ajax. We zien je over 2 of 3 jaar wel weer in het Heracles stadion.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Omgeving moet talentvolle voetballers beschermen
Door Leon ten Voorde

De tijd dat jeugdspelers zomaar bij FC Twente blijven is voorbij. Als een club als Ajax wenkt, kookt logischerwijs de adrenaline, maar je kunt je afvragen of het verstandig is als een jonge voetballer al zo vroeg iets anders wil.

Gabriël Ozcan is een talentvolle middenvelder van 18 jaar, die met een beetje geluk de eredivisie kan halen. Derk Boerrigter is een leuke linkerspits van 18, die ook de nodige groeimogelijkheden bezit.

Beide spelers krijgen de kans om de voorbereiding op het nieuwe seizoen met de eerste selectie van FC Twente mee te maken, maar het lijkt erop dat het tweetal niet ingaat op dat aanbod. Ozcan wil weg omdat hij een definitieve plek bij de eerste selectie wil, terwijl Boerrigter wordt begeerd door Ajax.


De tijd dat jonge voetballers al blij zijn met een contract is voorbij. Je moet als club met iets goeds komen, want de spelers en hun zaakwaarnemers (!) hebben tegenwoordig de nodige noten op hun zang. Voor de beleidsbepalers is het vaak lastig manoeuvreren, omdat het op jonge leeftijd moeilijk in te schatten is of iemand daadwerkelijk door kan groeien naar het vereiste niveau. Bij Twente staan ze vanzelfsprekend dan ook niet te springen om jeugdige voetballers al gigantische contracten te geven. De club heeft daarbij geleerd van het verleden toen doorsnee spelers uit het tweede elftal ongelooflijke bedragen verdienden.

Als we de financiële voorwaarden even loslaten en alleen de sportieve kant in ogenschouw nemen, dan is het aanbod van Twente zo gek nog niet. Voor spelers die nog in A1 uitkomen, en dus feitelijk nog niets hebben gepresteerd, is een plekje tussen de grote jongens in de oefencampagne een prachtig podium, toch? Wie echt goed is, pakt die kans gewoon en stelt verder met de mond niet al teveel eisen.


In het geval van Boerrigter ligt het iets anders, want de Oldenzaler kan naar Ajax, terwijl ook PSV en het Duitse Werder Bremen in de markt zijn.

Dat klinkt allemaal leuk, maar de kans dat een Twentse jongen verzuipt bij die topclubs is akelig groot. En het is altijd maar de vraag hoe zo’n jeugdige voetballer daar weer bovenop komt. Zomaar twee voorbeelden: Bernhard Schuiteman was ooit een belofte bij FC Twente en liet zich op jonge leeftijd gekmaken door het Duitse Bayer Leverkusen. Schuiteman brak er niet door en heeft nooit die carrière gekregen die velen voorspeld hadden. Tegenwoordig speelt hij bij Cambuur.


Randy Middelhoff was ooit een supertalent, ging als tiener naar PSV, redde het niet en speelt nu in de eerste klasse bij Sportclub Enschede. Nee, dan Jan Vennegoor of Hesselink. Die kon als 14-jarige ook naar PSV, maar koos bewust voor Twente, groeide in Enschede uit tot een belangrijke kracht en vertrok toen naar Eindhoven. Dat is de weg die een speler als Boerrigter ook zou moeten volgen. Zorg eerst dat je bij een subtopper als Twente - waar de jeugd altijd kansen krijgt - van grote waarde wordt. En als je dan echt top bent, komt Ajax vanzelf weer langs.

Je mag het een jonge voetballer uiteraard niet kwalijk nemen dat hij graag naar Ajax wil, maar op zulke momenten is het belangrijk dat de omgeving van zo’n speler nuchter blijft en de juiste beslissing neemt. Het probleem is dat te veel ouders vaak denken dat hun zoon de nieuwe Johan Cruijff is, terwijl de meeste zaakwaarnemers op de eerste plaats aan zichzelf denken. Boerrigter wordt bijvoorbeeld begeleid door het bureau van de oud-Ajax-spelers Sören Lerby en Sjaak Swart. Het mag duidelijk dat hun belangen niet direct in Enschede liggen. Dat is niet alleen jammer voor Twente, maar vooral spijtig voor de voetballer zelf.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Kan dit niet op het twenteforum?
Reply
Balthazar Wrote:Boerrigter wordt bijvoorbeeld begeleid door het bureau van de oud-Ajax-spelers Sören Lerby en Sjaak Swart. Het mag duidelijk dat hun belangen niet direct in Enschede liggen. Dat is niet alleen jammer voor Twente, maar vooral spijtig voor de voetballer zelf.

Bah bah bah.

VoH is altijd nuchter gebleven. Als hij uit de hoogte deed werd hij op zijn vingers getikt door zijn vriendin en door zijn familie. Ook wouden inderdaad zijn ouders niet hebben dat hij al op jonge leeftijd naar PSV ging. Deze verstandige keuze heeft hem nu wel gebracht waar hij nu is. Blijf bij FC Twente, daar heb je meer kans om door te breken op het hoogste niveau. Als je dan eenmaal speeltijd hebt kun je je bewijzen en dan komen Ajax/PSV etc etc vanzelf wel weer langs.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Dugarry Wrote:Kan dit niet op het twenteforum?

Kun jij het vriendje van Gerben even afwerken?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Dugarry Wrote:Kan dit niet op het twenteforum?

Kun jij het vriendje van Gerben even afwerken?

Kan jij mij even vertellen wat je met 'wouden' bedoelt in je 1-na-laatste post?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Dugarry Wrote:Kan dit niet op het twenteforum?

Kun jij het vriendje van Gerben even afwerken?

Kan jij mij even vertellen wat je met 'wouden' bedoelt in je 1-na-laatste post?

Wat nu weeeeeeeeeer?

Vraag
Hoe wordt het werkwoord willen in de verleden tijd vervoegd: wou (enkelvoud) en wouen (meervoud) of wilde(n)?

Antwoord
Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen. De enkelvoudsvorm wou wordt minder in de schrijftaal gebruikt; de meervoudsvorm wou(d)en is geheel beperkt tot de spreektaal.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Dugarry Wrote:Kan dit niet op het twenteforum?

Kun jij het vriendje van Gerben even afwerken?

Kan jij mij even vertellen wat je met 'wouden' bedoelt in je 1-na-laatste post?

Wat nu weeeeeeeeeer?

Vraag
Hoe wordt het werkwoord willen in de verleden tijd vervoegd: wou (enkelvoud) en wouen (meervoud) of wilde(n)?

Antwoord
Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen. De enkelvoudsvorm wou wordt minder in de schrijftaal gebruikt; de meervoudsvorm wou(d)en is geheel beperkt tot de spreektaal.

Aha, ik zal geen commentaar leveren op spreektaal, aangezien ik dat zelf ook wel eens gebruik om me uit te drukken, maar echt mooi vind ik het niet. Maar das natuurlijk helemaal mijn bescheiden mening. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ok
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Da's toch weer een puntje voor vretje, Gerrit.... :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Da's toch weer een puntje voor vretje, Gerrit.... :wink:

Oh, ik kende het wel en had het ook wel eens gehoord, maar had het toen ook beschouwd als spreektaal, dus geen schrijftaal en daarin heb ik gelijk. Maar aangezien de spreektaal hier geschreven wordt, zal ik er verder geen commentaar meer op leveren... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
en als iemand iets met een t schrijft terwijl het met een d is of andersom, noemen we dat ook voortaal spreektaal gerben Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:en als iemand iets met een t schrijft terwijl het met een d is of andersom, noemen we dat ook voortaal spreektaal gerben Tongue

kweenie welke voortaal jij spreektaalt, maar tis niet de mijne. :razz:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Da's toch weer een puntje voor vretje, Gerrit.... :wink:

Oh, ik kende het wel en had het ook wel eens gehoord, maar had het toen ook beschouwd als spreektaal, dus geen schrijftaal en daarin heb ik gelijk. Maar aangezien de spreektaal hier geschreven wordt, zal ik er verder geen commentaar meer op leveren... :wink:

Zoiets kun je een tukker ook niet kwalijk nemen :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
waf Wrote:
bocaloca Wrote:en als iemand iets met een t schrijft terwijl het met een d is of andersom, noemen we dat ook voortaan spreektaal gerben Tongue

kweenie welke voortaal jij spreektaalt, maar tis niet de mijne. :razz:

gheheheeh :lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:en als iemand iets met een t schrijft terwijl het met een d is of andersom, noemen we dat ook voortaal spreektaal gerben Tongue

Als het bij Taalunieversum (waar Vret het ook vandaan heeft) zo staat, dan mag je dat van mij doen. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
bocaloca Wrote:en als iemand iets met een t schrijft terwijl het met een d is of andersom, noemen we dat ook voortaal spreektaal gerben Tongue

Als het bij Taalunieversum (waar Vret het ook vandaan heeft) zo staat, dan mag je dat van mij doen. :8:

Dat heb je helemaal correct.
Ik probeer altijd zo goed mogelijk te letten op mijn schrijfwijze, dat houdt mij ook scherp. Maar dat "wouden" spreektaal is, dat wist ik ook niet.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Maar dat "wouden" spreektaal is, dat wist ik ook niet.

Inderdaad, ik zeg meestal "bossen"! :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Maar dat "wouden" spreektaal is, dat wist ik ook niet.

Inderdaad, ik zeg meestal "bossen"! :razz:

En ik denk dat Gerben daar ook aan dacht, en als Gerben aan bosjes denkt is dat een beangstigende gedachte :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
'NAC wil Zwaanswijk en Elkhattabi halen'

28/4/2005 9 :55

NAC Breda is bezig aan een zeer teleurstellend seizoen. Reden om voor de komende jaargang de selectie flink te versterken. En dat stopt niet na de komst van Pierre van Hooijdonk, Kurt Elshot, Tony Vidmar en Sander van Gessel liet coach Ton Lokhoff weten: 'Dat worden er zeker meer.'
Op het Bredase verlanglijstje staan onder anderen Patrick Zwaanswijk en Ali Elkhattabi, meldt het Algemeen Dagblad. Zwaanswijk speelt momenteel voor het Japanse Oita Trinita en droeg eerder jarenlang het shirt van FC Utrecht.

Elkhattabi heeft te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij AZ, ook al loopt zijn contract nog tot medio 2006. Bij de Alkmaarse club komt hij hooguit als wisselspeler in actie.

Als dit allemaal doorgaat, dan krijgt NAC weer een best elftal dat meedoet om Europees voetbal.
Reply
Het Leed terug op de Nederlandse velden! =D> :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Tripplexxx Wrote:Als dit allemaal doorgaat, dan krijgt NAC weer een best elftal dat meedoet om Europees voetbal.

Dat weet ik wel heel zeker! Goede individuele spelers die ze erbij halen, als het als een elftal een beetje gaat lopen kan het zeker wat worden!
Reply
Een aanval met Pi-Air en Ali E. is top!

Nogal een vooruitgang als je nu met Lulring en Ali B in de spits speelt
Reply


Forum Jump: