The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:Strekking van mijn verhaal: AZ heeft met gerichte aankopen een degelijk team met veel potentie. Feyenoord ziet Kuyt vertrekken en op de valreep van de deadline wordt Charisteas aangetrokken, terwijl je (als je de geruchten mag geloven) hij de zoveelste keus was. De rest wou niet, was te duur of wat dan ook. Daarbij vloog een delegatie van Feyenoord de hele wereld over, terwijl in potentie goede spelers gewoon hier in Nederland rondlopen. Zie de namen die ik net opnoemde. Ze wisten in Rotterdam bijna zeker dat Kuyt wegging, Lazovic wordt van de hand gedaan voor nop en een lijstje met reeele betaalbare vervangers hebben ze niet.....

dit is toch allemaal veel te makkelijk. ik mag van jou toch wel verwachten dat je er wat beter over nadenkt dan die beperkte journalisten die je wederom napraat.

az had geld zat om in alle rust gericht aan te kopen. feyenoord niet. feyenoord had pas geld toen kuijt verkocht was. dat het eerder bijna zeker was doet daar niets aan af. kun je wel lang en breed lullen, maar zo simpel was het.

lazovic had inmiddels een verleden bij feyenoord. kansen genoeg, niet gepresteerd (vast ook door schuld van trainers) geknokt op de training waardoor goor wegging (en simons niet kwam), de liefde was bekoeld en het zag er niet uit dat het zou goed komen en ook ik was (en ben) er van overtuigd dat hij niet goed genoeg is voor een topclub. ze hebben hem relatief goed verkocht. bij vitesse (of heerenveen) veel doelpunten maken is 1, bij een topclub is andere koek.
Reply
Lazovic goed verkocht? Anderhalf miljoen euro + zijn loon wordt nog een jaar door Feyenoord betaald. Waar was ie voor gehaald? 7 miljoen?

Misschien wil jij je auto relatief goed aan mij verkopen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:'Co zei nee op basis van voetbalredenen'

25/5/2007 14:37

Het kamp van Co Adriaanse heeft geïrriteerd gereageerd op de verklaring die Feyenoord naar buiten heeft gebracht over het afbreken van de gesprekken met de beoogde nieuwe hoofdtrainer. Volgens woordvoerder Willem Zeijlmans heeft de afzegging van Adriaanse niets te maken met persoonlijke motieven.

‘Co heeft uit professionele overwegingen nee tegen Feyenoord gezegd. Dat is het’, vertelde een verbolgen Zeijlmans aan De Telegraaf. ‘Het heeft niets met familie-omstandigheden te maken ofzo. Het is puur op basis van voetbalredenen. De toelichting van Feyenoord is heel ongelukkig. Daarmee houd je veel open en krijg je allerlei suggesties.’

In een verklaring op de eigen website liet Feyenoord weten dat de beoogde nieuwe coach zich kon vinden in de geschetste plannen en uitgesproken ambities, maar dat hij vanwege persoonlijke redenen afzag van de baan in Rotterdam.

Dat beide kampen met verschillende redenen op de proppen komen over het afketsen van de gesprekken, is tekenend voor de gebrekkige onderlinge communicatie. Eerder kwam al naar buiten dat Feyenoord en Adriaanse gesprekken met elkaar voerden en wezen zij met een beschuldigende vinger naar elkaar voor wat betreft het lekken van die informatie.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mukkus Wrote:Lazovic goed verkocht? Anderhalf miljoen euro + zijn loon wordt nog een jaar door Feyenoord betaald. Waar was ie voor gehaald? 7 miljoen?

Misschien wil jij je auto relatief goed aan mij verkopen?

Ik ben ook wel geinteresseerd
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
waf Wrote:wellicht wacht hij op een vertrek van ten cate bij ajakkes volgend jaar. kan hij met van geel herenigd worden. is ook een persoonlijke reden.

van mij mag ie meteen komen. ten cate heeft nou niet bepaald een geweldige indruk op mij gemaakt.
Reply
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:Lazovic goed verkocht? Anderhalf miljoen euro + zijn loon wordt nog een jaar door Feyenoord betaald. Waar was ie voor gehaald? 7 miljoen?

Misschien wil jij je auto relatief goed aan mij verkopen?

Ik ben ook wel geinteresseerd

Je mag mijn auto, nieuwwaarde 20.000 maar dagwaarde 5000, best voor 10.000 kopen hoor.. en dan wil ik er best een jaar lang de belasting voor blijven betalen..
Reply
Mukkus Wrote:Lazovic goed verkocht? Anderhalf miljoen euro + zijn loon wordt nog een jaar door Feyenoord betaald. Waar was ie voor gehaald? 7 miljoen?

relatief goed verkocht. je zou voordat je conclusies trok kunnen vragen 'in relatie tot wat'

je vergeet overigens 30% bij doorverkoop.

maar je bent niet meer de oude mukkus sinds dat jullie toevallig een spits hebben die er 35 in schopt. jammer.
Reply
Mwah, voor 7 mil kopen en dan voor 1,5 mil + loon verkopen is niet "relatief" goed imo.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Mwah, voor 7 mil kopen en dan voor 1,5 mil + loon verkopen is niet "relatief" goed imo.
:roll:
+ 30% bij doorverkoop.

ten opzichte van de aankoopsom niet. ten opzichte van wat hij gepresteerd had wel.
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:Mwah, voor 7 mil kopen en dan voor 1,5 mil + loon verkopen is niet "relatief" goed imo.
:roll:
+ 30% bij doorverkoop.

ten opzichte van de aankoopsom niet. ten opzichte van wat hij gepresteerd had wel.

Hij heeft op en nabij een 1 miljoen opgeleverd, moeten ze dus 6 miljoen ergens vandaan toveren. Dat komt neer op een verkoopprijs van 20 miljoen.

Prestaties daargelaten uiteraard, blijf ik het mager vinden Big Grin
Nu was dit het beste wat ze konden doen anders had ie op de bank gezeten en betaald gekregen maar erg vrolijk zou ik er niet van worden.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Een jij-bak:

Jij bent niet meer de oude waf sinds Feyenoord op de achtste plek geeindigd is. Ook jammer.

Ik blijf erbij: Een spits kopen voor 7 miljoen, die rond de 3 miljoen oplevert (1,5 miljoen - 5 ton loon + 2 miljoen bij doorverkoop). Hij schopt er vervolgens bij zijn nieuwe werkgever (=een kleinere club) wel rond de 20 in en vervolgens staat ie in de belangstelling van een nog betere nederlandse topclub. Verlies 4 miljoen, voor datzelfde bedrag is die Griekse Appie Happie gekocht, die niet/nauwelijks scoort.

Verlies van 4 miljoen + 4 miljoen voor Harry = 8 miljoen voor een niet-scorende spits! Dan toch liever 4,5M en 34 goals. Het kan aan mij liggen.

Ja, ik weet al wat je gaat zeggen. "Dat ie bij Heerenveen 34x scoort wil niet zeggen dat ie bij Feyenoord 34x scoort........" Maar voetbal-technisch kijk ik als supporter liever naar een samba-dansende braziliaaan dan naar die kale sirtaki-hupper.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Dan toch liever 4,5M en 34 goals. Het kan aan mij liggen.

ik zeg toch godverredomme niet dat ik dat niet liever heb? :roll:

ik zeg alleen dat hij relatief goed verkocht is (we hadden namelijk verwacht dat we geld toe moesten geven op deze gast).

en nee, in absolute zin hebben we hem niet goed verkocht. maar als ik dat bedoeld had, had ik dat wel geschreven. kun je wel met allemaal cijfervoorbeelden komen, maar ik heb nieuws voor je: ik kan ook rekenen. :roll:
Reply
waf Wrote:ik zeg alleen dat hij relatief goed verkocht is (we hadden namelijk verwacht dat we geld toe moesten geven op deze gast).

Ga maar lekker door met verwachten. Jullie hadden zeker ook verwacht dat Co zou komen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat ben jij verandered waf.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Wat ben jij verandered waf.

je weet niet eens hoe je het moet schrijven man. :razz:
Reply
EJR Wrote:Wat ben jij verandered waf.

'waf' is Rotterdams voor 'Bokito'. Nog steeds niet helemaal gekalmeerd, gelukkig komt bosz elke dag langs in Blijdorp die hem mooie verhaaltjes verteld over Feyenoord.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
EJR Wrote:Wat ben jij verandered waf.

'waf' is Rotterdams voor 'Bokito'. Nog steeds niet helemaal gekalmeerd, gelukkig komt bosz elke dag langs in Blijdorp die hem mooie verhaaltjes verteld over Feyenoord.

:notfunny:
Reply
Depor Wrote:
Quote:'Co zei nee op basis van voetbalredenen'

25/5/2007 14:37

Het kamp van Co Adriaanse heeft geïrriteerd gereageerd op de verklaring die Feyenoord naar buiten heeft gebracht over het afbreken van de gesprekken met de beoogde nieuwe hoofdtrainer. Volgens woordvoerder Willem Zeijlmans heeft de afzegging van Adriaanse niets te maken met persoonlijke motieven.

‘Co heeft uit professionele overwegingen nee tegen Feyenoord gezegd. Dat is het’, vertelde een verbolgen Zeijlmans aan De Telegraaf. ‘Het heeft niets met familie-omstandigheden te maken ofzo. Het is puur op basis van voetbalredenen. De toelichting van Feyenoord is heel ongelukkig. Daarmee houd je veel open en krijg je allerlei suggesties.’

In een verklaring op de eigen website liet Feyenoord weten dat de beoogde nieuwe coach zich kon vinden in de geschetste plannen en uitgesproken ambities, maar dat hij vanwege persoonlijke redenen afzag van de baan in Rotterdam.

Dat beide kampen met verschillende redenen op de proppen komen over het afketsen van de gesprekken, is tekenend voor de gebrekkige onderlinge communicatie. Eerder kwam al naar buiten dat Feyenoord en Adriaanse gesprekken met elkaar voerden en wezen zij met een beschuldigende vinger naar elkaar voor wat betreft het lekken van die informatie.


Het lijkt wel een soap.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
EJR Wrote:Wat ben jij verandered waf.

'waf' is Rotterdams voor 'Bokito'. Nog steeds niet helemaal gekalmeerd, gelukkig komt bosz elke dag langs in Blijdorp die hem mooie verhaaltjes verteld over Feyenoord.

:notfunny:

Gerben, waarom log jij in onder wafs naam?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Genk wijst bod AZ op Pocognoli af

Sébastien Pocognoli mag dan zelf zijn carrière het liefst voortzetten bij AZ, vooralsnog wil zijn club RC Genk de linksback niet laten gaan. De Belgische club wees een eerste bod van AZ van de hand.

'Het bod is onbespreekbaar', liet technisch directeur Willy Reynders weten in de Belgische media. 'Er is al een club uit de Bundesliga die vier miljoen heeft geboden. Dat is een acceptabel bod. AZ zat er meer dan de helft onder. We wachten op een acceptabel bod en dan gaan we om de tafel zitten. We hebben geen prijs op het hoofd van Pocognoli gezet, hij moet niet weg.'

AZ heeft al een tijdje belangstelling voor Pocognoli. De Alkmaarders zien in de negentienjarige Belgische jeugdinternational de toekomstige opvolger van Tim de Cler. Zelf liet de linksback onlangs weten het liefst naar AZ te verhuizen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Code:
**AZ heeft zich voor volgend seizoen  
versterkt met de Braziliaanse aanvaller
Ariclenes da Silva Ferreira.Hij heeft  
een contract getekend tot medio 2012.  
                                        
De 21-jarige Ari,zoals zijn spelersnaam
luidt,komt over van het Zweedse Kalmar
FF,waar hij vorig jaar met 15 treffers
topscorer van de competitie werd.Tot 1
juli blijft Ari nog actief voor Kalmar,
waarna hij zich op 5 juli meldt voor de
eerste training in Alkmaar.

Voor de neus van Heerenveen weggepikt. Zou Alves dan toch nog een jaar blijven?
Reply
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Geen Ajax, geen PSV, geen AZ, geen Feyenoord:

Quote:Heerenveen en Kalmar zijn het eens over Ari
22/05 ( 12:38 ) sc Heerenveen is het met Kalmar FF eens over de transfersom van Ari da Silva. De speler bevestigt dat zelf, schrijft de Leeuwarder Courant dinsdag.
nieuws Voorzitter Koos Formsma bezocht maandag de wedstrijd GAIS - Kalmar (0-3) en zag dat Da Silva zonder goals na 88 minuten naar de kant gehaald werd. Volgens de Leeuwarder Courant zijn ook sc Heerenveen en de speler er bijna uit. Met Kalmar FF is sc Heerenveen het eens over een transfersom van zo'n drie miljoen euro. Ari da Silva moet de vervanger worden van Lasse Nilsson. Die vertrekt zo goed als zeker naar een competitie buiten Nederland.

Volgend jaar een braziliaanse voorhoede, samen goed voor 68 goals. [Image: smilegabber2.gif]

Ben je het verhaal Delorge nu al vergeten.... :wink:

(hehe)
Reply
Quote:28/5/2007 - 'PSV volgt onderhandelingen Kanu'

Volgens het Nigeriaanse This Day komt PSV in de markt voor Nwanko Kanu indien die er niet in slaagt tot een akkoord te komen met Portsmouth. Kanu zou een voorkeur hebben voor een verlengd verblijf bij Portsmouth en is daarover al geruime tijd in onderhandeling. Indien die onderhandelingen mochten mislukken, zouden volgens This Day de Spaanse clubs Espanyol, Osasuna en PSV geinteresseerd zijn.
PSV Netwerk
Ronald Koeman toonde vorig seizoen ook al interesse in de aanvaller.

Koeman, alsjeblieft niet!!!!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
São Paulo Wrote:
Code:
**AZ heeft zich voor volgend seizoen  
versterkt met de Braziliaanse aanvaller
Ariclenes da Silva Ferreira.Hij heeft  
een contract getekend tot medio 2012.  
                                        
De 21-jarige Ari,zoals zijn spelersnaam
luidt,komt over van het Zweedse Kalmar
FF,waar hij vorig jaar met 15 treffers
topscorer van de competitie werd.Tot 1
juli blijft Ari nog actief voor Kalmar,
waarna hij zich op 5 juli meldt voor de
eerste training in Alkmaar.

Voor de neus van Heerenveen weggepikt. Zou Alves dan toch nog een jaar blijven?


:lol:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Mukkus Wrote:Geen Ajax, geen PSV, geen AZ, geen Feyenoord:

Quote:Heerenveen en Kalmar zijn het eens over Ari
22/05 ( 12:38 ) sc Heerenveen is het met Kalmar FF eens over de transfersom van Ari da Silva. De speler bevestigt dat zelf, schrijft de Leeuwarder Courant dinsdag.
nieuws Voorzitter Koos Formsma bezocht maandag de wedstrijd GAIS - Kalmar (0-3) en zag dat Da Silva zonder goals na 88 minuten naar de kant gehaald werd. Volgens de Leeuwarder Courant zijn ook sc Heerenveen en de speler er bijna uit. Met Kalmar FF is sc Heerenveen het eens over een transfersom van zo'n drie miljoen euro. Ari da Silva moet de vervanger worden van Lasse Nilsson. Die vertrekt zo goed als zeker naar een competitie buiten Nederland.

Volgend jaar een braziliaanse voorhoede, samen goed voor 68 goals. [Image: smilegabber2.gif]

:razz:
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:28/5/2007 - 'PSV volgt onderhandelingen Kanu'

Volgens het Nigeriaanse This Day komt PSV in de markt voor Nwanko Kanu indien die er niet in slaagt tot een akkoord te komen met Portsmouth. Kanu zou een voorkeur hebben voor een verlengd verblijf bij Portsmouth en is daarover al geruime tijd in onderhandeling. Indien die onderhandelingen mochten mislukken, zouden volgens This Day de Spaanse clubs Espanyol, Osasuna en PSV geinteresseerd zijn.
PSV Netwerk
Ronald Koeman toonde vorig seizoen ook al interesse in de aanvaller.

Koeman, alsjeblieft niet!!!!

Kluivert weg, Kanu terug. Zo gaan ze er zeker wel op vooruit hoor. Hij speelde niet slecht bij portsmouth en pikte zijn goals mee. Kan van Kluivert nog niet gezegd worden :wink:
Mijn gras is groener
Reply
Fabian Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Geen Ajax, geen PSV, geen AZ, geen Feyenoord:

Quote:Heerenveen en Kalmar zijn het eens over Ari
22/05 ( 12:38 ) sc Heerenveen is het met Kalmar FF eens over de transfersom van Ari da Silva. De speler bevestigt dat zelf, schrijft de Leeuwarder Courant dinsdag.
nieuws Voorzitter Koos Formsma bezocht maandag de wedstrijd GAIS - Kalmar (0-3) en zag dat Da Silva zonder goals na 88 minuten naar de kant gehaald werd. Volgens de Leeuwarder Courant zijn ook sc Heerenveen en de speler er bijna uit. Met Kalmar FF is sc Heerenveen het eens over een transfersom van zo'n drie miljoen euro. Ari da Silva moet de vervanger worden van Lasse Nilsson. Die vertrekt zo goed als zeker naar een competitie buiten Nederland.

Volgend jaar een braziliaanse voorhoede, samen goed voor 68 goals. [Image: smilegabber2.gif]

Ben je het verhaal Delorge nu al vergeten.... :wink:

(hehe)

Allemaal afleidingsmanouvres.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:FC Twente kraait te vroeg victorie over Elia

29/5/2007 14:23

EXCLUSIEF - FC Twente mag dan zelf melden dat het de transfer van Eljero Elia heeft afgerond, er is nog geen sprake van een akkoord tussen de Tukkers en de twintigjarige aanvaller van ADO Den Haag.
Elia heeft wel een goed gevoel bij FC Twente en gaat als eerste met de club uit Enschede om de tafel zitten. Dinsdag gaat de jeugdinternational op gesprek in het Arke Stadion. Ook Ajax heeft interesse in de jeugdinternational.

Het is voor de tweede keer in korte tijd dat FC Twente op de feiten vooruit loopt door een transfer te melden voordat alle handtekeningen zijn gezet. Eerder was dat het geval bij de overname van Edson Braafheid van FC Utrecht. Na getouwtrek over en weer, maakte de verdediger uiteindelijk toch de overstap naar Twente.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Inpakken en wegwezen met die elia, is een lichtgewicht die het bi ado al niet eens kon waarmaken, die gaat het echt niet redden bij twente, dan kunnen ze bter die jonge gast opstellen die dit seizoen een paar keer zo goed inviel...


En Kanu wilde toch alleen maar naar ajaks zei hij een tijdje terug???
Bangkok resident.
Reply
PSV is toch eigenlijk al heel lang een tweede AJAX, met al die ex-AJAX-spelers?
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: