The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:
Quote:Heerenveen's Tarvarjärvi mag verhuurd worden

SC Heerenveen heeft Niklas Tarvarjärvi laten weten dat hij op huurbasis mag vertrekken. De clubleiding verwacht dat de Finse spits volgend seizoen niet veel speelminuten maakt in Friesland, zo meldt het AD.

De 24-jarige Tarvarjärvi heeft er twee jaar opzitten in Heerenveen. De spits werd in 2005 overgenomen van MyPa 47. Hij wist echter nooit een basisplaats te veroveren in de hoofdselectie van de Friezen. Zijn doelpunten scoorde hij veelal als invaller.

SC Heerenveen acht het nu beter om hem elders te stallen om meer aan speeltijd te komen. Over mogelijk geïnteresseerde clubs is niets bekend.

Prima spits voor VVV....

Toch prettig dat er iemand meedenkt. Doe je er wel een strikje omheen Mukkus?
Make tea, not war
Reply
gittermaster Wrote:mwoah, als ze echt met een nieuw team bezig zijn, kan dit best een uitdaging zijn voor een aantal spelers. Iets opbouwen vanaf niets. En Feyenoord is natuurlijk een mooiere club om voor te spelen dan PSV. Icon_twisted
Alleen moeten de spelers dan wel de ballen hebben om er voor te gaan.
Makaay kan natuurlijk voor veilig gaan en kiezen voor bijvoorbeeld PSV, of voor de uitdaging en kiezen voor Feyenoord.
Ik kan me voorstellen dat sommige spelers best voor het laatste willen kiezen, mits bepaalde randvoorwaarden aanwezig zijn.
En als die randvoorwaarden al niet eens Europees voetbal omvatten...
Ik kan me niet voorstellen dat een van de topspitsen in de Bundesliga, die nog steeds goed genoeg is voor een Europese subtopper, naar een club in opbouw zou gaan die geen Europees voetbal speelt, niet mee zal doen om de titel en waar nog steeds geen geld is, dus waar hij niet in een bijzonder goed team komt te spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Topspits, europese subtopper? waarom zo snel makaay afschrijven?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Topspits, europese subtopper? waarom zo snel makaay afschrijven?
Icon_question
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eerst is het een topspits, dan 1 regel later nog wel goed genoeg voor een europese subtopper
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik bedoel een topspits in de Bundesliga, en volgens mij staat dat er ook...

Anywho, ik denk dat hij op zijn 32e nog wel rijp is voor een CL-avontuurtje en zich nog te jong/goed voelt om de kar te trekken bij een club in opbouw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Olympique Lyon wordt ook genoemd rondom Roy Makaay. Da's een mooie europese subtopper voor hem.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Makaay is topscorer geworden bij Bayern, zoals het eruitziet kan ie gewoon blijven. Alleen heeft hij niet de garantie op een basisplek.

Kuranyi -- Ajax ? Wordt anders nergens vermeld...
Reply
'Ook Aston Villa dingt mee om Sneijder'
Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 5 juni om 16:17

Aston Villa denkt een poging te kunnen wagen om mee te dingen naar de diensten van Wesley Sneijder. Volgens de plaatselijke Birmingham Mail gaat de nummer elf uit het Premiership proberen toe te slaan nu Valencia is afgehaakt voor de 22-jarige middenvelder van Ajax.

De krant meldt verder dat manager Martin O’Neill tijdens de bekerfinale al op tribune zat om Sneijder van dichtbij te aanschouwen. De club, waar onder meer Wilfred Bouma onder contract staat, weet in ieder geval met welke financiële middelen het naar Nederland moet afreizen om met Ajax aan de onderhandelingstafel te gaan zitten. Valencia wenste in een eerder stadium niet verder te gaan dan een bedrag van om en nabij de 13 miljoen euro.

De international liet eerder tussen de regels al doorschemeren klaar te zijn voor een buitenlands avontuur. Ajax heeft daarentegen nog altijd de volle intentie om zijn spelbepaler te behouden.

Over zijn afgeketste transfer naar de Spaanse sinaasappelstad reageerde Sneijder enigszins stoïcijns. “Ik ben een prof en als er niets gebeurt zal ik me gewoon op 5 juli melden bij Ajax”, klonk het vanuit Thailand (waar hij met het Nederlands elftal verblijft) uit zijn mond.

FC Barcelona staat overigens ook nog steeds op de uitkijk voor de Utrechter. In Catalonië wordt hij als mogelijke opvolger van Deco gezien, mocht de Portugees zijn huidige werkgever de rug toekeren.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Verdwijnt ie mooi samen met Bouma in de vergetelheid. Lijkt me een prima club voor de smurf.
Reply
Verdween jij maar es in de vergetelheid... :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Verdween jij maar es in de vergetelheid... :cry:

:razz: Precies mijn gedachten..
Reply
Nieuwe 2e keeper. Minder dan Moens vind ik. Sad

PSV heeft principeovereenkomst met Bas Roorda

PSV heeft een principeovereenkomst gesloten met doelman Bas Roorda (34) van FC Groningen. De in Assen geboren keeper zet in Eindhoven zijn handtekening onder een contract van twee seizoenen. De keuring van Roorda is nog niet achter de rug, maar zal spoedig plaatsvinden om alles rond te krijgen.

Oscar Moens
Roorda komt over van Groningen, waar hij in 1992 zijn professionele loopbaan begon. Daarna keepte hij achtereenvolgens voor N.E.C. en Roda JC om in de zomer van 2004 weer terug te keren in het hoge noorden. De komst van Roorda staat in verband met de sportieve toekomst van de huidige tweede doelman Oscar Moens (34), die de club al heeft aangegeven dat hij zinspeelt op het beëindigen van zijn carrière. Tweevoudig international Moens kwam vorig jaar zomer over van Willem II en werd dus meteen landskampioen met PSV. Onbetwiste nummer één van PSV is en blijft natuurlijk de Braziliaan Heurelho da Silva Gomes.
Reply
Meer van dit soort aankopen en het wordt degradatievoetbal =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Meer van dit soort aankopen en het wordt degradatievoetbal =D>

Hoe vaak heeft Grunn de laatste jaren dan degradatievoetbal gespeeld.. en waarom bepaald je reservekeeper (of 3e keus als Boffin zich doorontwikkeld) hoe goed je bent? :razz:
Reply
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:Meer van dit soort aankopen en het wordt degradatievoetbal =D>

Hoe vaak heeft Grunn de laatste jaren dan degradatievoetbal gespeeld.. en waarom bepaald je reservekeeper (of 3e keus als Boffin zich doorontwikkeld) hoe goed je bent? :razz:
:hap2:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Maar dan nog, Bas Roorda cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar dan nog, Bas Roorda cry

Oscar Moens cry Patrick Lodewijks cry Khalid Sinouh cry Hans Vonk cry Dennis Gentenaar cry

De 2e keeper van een Nederlandse topclub is bij uitstek matig. Soms zijn de 1e keepers zelfs lachwekkend (Stekelenburg, Waterman). :razz:
Reply
Bas Roorda naar PSV? DE Bas Roorda van Groningen?

Whoehahahahahahahahahahahaha.

edit: ik trek even een droge broek aan. Goede tip van Mukkus; eerst plassen, dan pas het forum lezen......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wel oppassen dat je gips niet nat wordt.
May The Schwartz Be With You
Reply
Peter Wrote:Soms zijn de 1e keepers zelfs lachwekkend (Stekelenburg, Waterman). :razz:
Ik heb inderdaad dit seizoen regelmatig om de blunders van Gomes kunnen lachen :lol:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=EBX7p7_9pnQ">http://www.youtube.com/watch?v=EBX7p7_9pnQ</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=wKhoTvTXoi8">http://www.youtube.com/watch?v=wKhoTvTXoi8</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=AYKspaO8dEM">http://www.youtube.com/watch?v=AYKspaO8dEM</a><!-- m -->

En dan kan ik die onterecht afgekeurde goal tegen Feyenoord even niet vinden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een gejank om weer helemaal niks :lol:
Al halen ze mijn oma als 2e/3e keeper het zal me wordt wezen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Perez wil wel naar de kakkies als ie weet wie de trainer gaat worden...

Perez is wel de juiste voetballer voor het broeinest bij de Kuip, nog zo'n onruststoker erbij!! Toch jammer dat Anky niet nog een jaartje doorgaat... :lol:
Reply
Feyenoord kijkt blijkbaar niet naar de persoonlijkheden of het type speler in de huidige noodsituatie. Prima dan Makaay-Perez en van Marwijk op de bank.
Reply
Mukkus Wrote:Bas Roorda naar PSV? DE Bas Roorda van Groningen?

Whoehahahahahahahahahahahaha.

edit: ik trek even een droge broek aan. Goede tip van Mukkus; eerst plassen, dan pas het forum lezen......

Euhm.. 1e keeper (3/4e deel seizoen) van subtopper Grunn wordt 2e of 3e keeper in Eindhoven (ze zoeken nog een talentvolle potentiele opvolger voor Gomes die hier kan wennen als 2e doelman, Boffin wordt verhuurd). Hoezo is dat wel gek, maar dat de 2e keeper van Heerenveen nu de onbetwiste nr. 1 van AZ is niet? :8:

@Ada Wim -> wat wil je zeggen? Dat Stekelenburg een betere goalie is dan Gomes? :lol: Slechts 3 foutjes heb je kunnen ontdekken he in de jaren dat hij hier speelt (niet alle fragmenten zijn van dit seizoen, als die van Messoudi een blunder is maakt elke keeper er 20 per seizoen)? Dan zal het wel de beste goalie van de wereld zijn. Heb v/d Sar er alleen dit seizoen al meer zien maken. :8:
Reply
Peter Wrote:Feyenoord kijkt blijkbaar niet naar de persoonlijkheden of het type speler in de huidige noodsituatie. Prima dan Makaay-Perez en van Marwijk op de bank.

makaay is allemaal gelul. ik vraag me af hoe het sportjournaal er bij komt. maar niet uitgesloten wordt dat benno leeser, amsterdomse diamantenhandelaar, pretens feyenoorder en de voorzitter van de businessclub een afc vriendje is van cheque van galder. die benno leeser vind ik een enorme zak hooi en dat zal vast komen omdat het zo'n prototype amsterdommer is, maar volgens mij kan hij ook weinig.

dat blijkt wel weer nu hij zijn smoel niet kan houden. logisch dat feyenoord interesse heeft in makaay, maar er zullen heus wel ploegen interesse in hem hebben die cl spelen.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Bas Roorda naar PSV? DE Bas Roorda van Groningen?

Whoehahahahahahahahahahahaha.

edit: ik trek even een droge broek aan. Goede tip van Mukkus; eerst plassen, dan pas het forum lezen......

Euhm.. 1e keeper (3/4e deel seizoen) van subtopper Grunn wordt 2e of 3e keeper in Eindhoven (ze zoeken nog een talentvolle potentiele opvolger voor Gomes die hier kan wennen als 2e doelman, Boffin wordt verhuurd). Hoezo is dat wel gek, maar dat de 2e keeper van Heerenveen nu de onbetwiste nr. 1 van AZ is niet? :8:

@Ada Wim -> wat wil je zeggen? Dat Stekelenburg een betere goalie is dan Gomes? :lol: Slechts 3 foutjes heb je kunnen ontdekken he in de jaren dat hij hier speelt (niet alle fragmenten zijn van dit seizoen, als die van Messoudi een blunder is maakt elke keeper er 20 per seizoen)? Dan zal het wel de beste goalie van de wereld zijn. Heb v/d Sar er alleen dit seizoen al meer zien maken. :8:

wat laat je je nou gek maken man. zal jou boeien wie er 2de keeper is.

en ik heb nieuws voor je, lodewijks was derde keeper en is gestopt.

wij hebben de sherif achter de hand!!! Hakkuh
Reply
Ach, wij hebben Heijblok aangetrokken, wie ? Heijblok.... :wink: !

Overigens wil de Mul naar Sevilla... Doei!
Reply
Fabian Wrote:Ach, wij hebben Heijblok aangetrokken, wie ? Heijblok.... :wink: !

Overigens wil de Mul naar Sevilla... Doei!

voor mijn part stampen ze dat hele heijblok en de rest van de selectie diep de grond in. :razz:
Reply
De hele selectie onder een heijblok was leuker geweest wafmans... :wink:
Reply


Forum Jump: