The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ricochan Wrote:Konehead ging toch weg? Perez verdient echt wel een basisplek in dit team wat ze tot nu hebben.

Op welke positie dan? Linksback?
Reply
goa Wrote:
Peter Wrote:Davids, Huntelaar, Gabri en Stam zijn gehaald met geld en als dragende krachten.

Ja met geld inderdaad, de kosten gaan immers voor de baten uit. Dat snappen ze bij ajax in ieder geval wel. PSV kan momenteel trouwens ook wel wat dragende krachten gebruiken maar ik twijfel er aan of ze die ook daadwerkelijk weten te halen.

Hoeveel denk je dat Davids, Stam en Gabri nog op gaan leveren dan? PSV heeft alleen nog een linksback en een linkshalf nodig. Dan is de selectie rond.
Reply
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Konehead ging toch weg? Perez verdient echt wel een basisplek in dit team wat ze tot nu hebben.

Op welke positie dan? Linksback?

Neuh, 5 verdedigers is al meer dan genoeg.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Hoeveel denk je dat Davids, Stam en Gabri nog op gaan leveren dan?

Niet veel, maar zorgen wel voor een meerwaarde voor het team.
Om geld op te leveren heeft Ajax o.a. Sneijder, Huntelaar en Babel rondlopen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Konehead ging toch weg? Perez verdient echt wel een basisplek in dit team wat ze tot nu hebben.

Op welke positie dan? Linksback?

Neuh, 5 verdedigers is al meer dan genoeg.

Wat dan? Linkshalf?
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Konehead ging toch weg? Perez verdient echt wel een basisplek in dit team wat ze tot nu hebben.

Op welke positie dan? Linksback?

Neuh, 5 verdedigers is al meer dan genoeg.

Wat dan? Linkshalf?

Nee, ik denk dat Koeman hem naast Gomes in de goal zet. Wat kan ons dit boeien?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Hoeveel denk je dat Davids, Stam en Gabri nog op gaan leveren dan?

Niet veel, maar zorgen wel voor een meerwaarde voor het team.
Om geld op te leveren heeft Ajax o.a. Sneijder, Huntelaar en Babel rondlopen.

Om geld op te leveren heeft PSV o.a. Gomes, Farfan en Koné rondlopen.

Maar om op 11 juni, 3 maanden voor het sluiten van de transferdeadline, al te oordelen dat PSV zwak heeft ingekocht terwijl ze alleen Lazovic als basiskracht hebben gehaald en verder een zwikkie spelers voor het 2e en 3e plan gaat mij een beetje ver. :o
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Hoeveel denk je dat Davids, Stam en Gabri nog op gaan leveren dan?

Niet veel, maar zorgen wel voor een meerwaarde voor het team.
Om geld op te leveren heeft Ajax o.a. Sneijder, Huntelaar en Babel rondlopen.

Om geld op te leveren heeft PSV o.a. Gomes, Farfan en Koné rondlopen.

Maar om op 11 juni, 3 maanden voor het sluiten van de transferdeadline, al te oordelen dat PSV zwak heeft ingekocht terwijl ze alleen Lazovic als basiskracht hebben gehaald en verder een zwikkie spelers voor het 2e en 3e plan gaat mij een beetje ver. :o

Na Lazovic is het geld op....Misschien Charisteas iets voor jullie?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Konehead ging toch weg? Perez verdient echt wel een basisplek in dit team wat ze tot nu hebben.

Op welke positie dan? Linksback?

linkshalf dan maar Idea
Bangkok resident.
Reply
gio mag weg bij barca.

kijken wat zijn belofte en zijn uitspraak 'feyenoorder ben je ook in slechte tijden' waard waren....
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Hoeveel denk je dat Davids, Stam en Gabri nog op gaan leveren dan?

Niet veel, maar zorgen wel voor een meerwaarde voor het team.
Om geld op te leveren heeft Ajax o.a. Sneijder, Huntelaar en Babel rondlopen.

Om geld op te leveren heeft PSV o.a. Gomes, Farfan en Koné rondlopen.

Maar om op 11 juni, 3 maanden voor het sluiten van de transferdeadline, al te oordelen dat PSV zwak heeft ingekocht terwijl ze alleen Lazovic als basiskracht hebben gehaald en verder een zwikkie spelers voor het 2e en 3e plan gaat mij een beetje ver. :o

Alleen Farfan kan evt wat opbrengen. Kone is kampioen kansen verprutsen en Gomes heeft zijn piek gehad. Kan alleen maar minder worden
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
waf Wrote:gio mag weg bij barca.

kijken wat zijn belofte en zijn uitspraak 'feyenoorder ben je ook in slechte tijden' waard waren....

Ik denk Rijkaard na volgende week ook :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Adder Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Hoeveel denk je dat Davids, Stam en Gabri nog op gaan leveren dan?

Niet veel, maar zorgen wel voor een meerwaarde voor het team.
Om geld op te leveren heeft Ajax o.a. Sneijder, Huntelaar en Babel rondlopen.

Om geld op te leveren heeft PSV o.a. Gomes, Farfan en Koné rondlopen.

Maar om op 11 juni, 3 maanden voor het sluiten van de transferdeadline, al te oordelen dat PSV zwak heeft ingekocht terwijl ze alleen Lazovic als basiskracht hebben gehaald en verder een zwikkie spelers voor het 2e en 3e plan gaat mij een beetje ver. :o

Alleen Farfan kan evt wat opbrengen. Kone is kampioen kansen verprutsen en Gomes heeft zijn piek gehad. Kan alleen maar minder worden

Waarom is op Koné dan naar verluid al een bod van 14 miljoen afgeslagen (vorig seizoen en in de winter)? En Babel is ook kampioen kansen verprutsen heb ik gisteren wel weer gezien. :razz:
Reply
waf Wrote:gio mag weg bij barca.

kijken wat zijn belofte en zijn uitspraak 'feyenoorder ben je ook in slechte tijden' waard waren....

Weinig. Hij heeft een maandje geleden al aangegeven PSV te verkiezen boven Feyenoord. :o


Wat weet jij trouwens van onderstaande geruchten? Hoor er steeds meer over, maar waar haalt Feyenoord in vredesnaam miljoenen vandaan? En lijkt me een groot risico die speler nu nog naar Europa te halen. Confused

'Feyenoord doet bod op Cata Diaz'

Volgens de Argentijnse sportkrant Ole heeft Feyenoord een bod uitgebracht op Daniel "Cata" Díaz van Boca Juniors (zie profiel). De 28-jarige centrale verdediger kwam in totaal 3 keer uit voor het nationale elftal van Argentinië. Boca Juniors zou een bedrag van maar liefst 8 miljoen dollar vragen voor de verdediger, het bedrag dat Feyenoord heeft geboden zou lager liggen.

Radio Rijnmond meldde gisteren al dat er een delegatie van Feyenoord in Argentinië was in een poging om versterking aan te trekken.
Reply
Van den Bergh vindt club met 'echte fans'

11/6/2007 14:25

Ricky van den Bergh blijft in de Eredivisie voetballen. Hij tekende maandag bij Heracles Almelo.
Van den Bergh tekende voor twee jaar bij Heracles, dat hem overnam van RKC Waalwijk. Met de laatste club degradeerde de 26-jarige speler dit seizoen naar de Jupiler League, waarna hij liet weten te willen vertrekken bij de Brabantse club. Hij had het er helemaal gehad, bekende hij.

'Twee weken geleden heb ik gehoord van de interesse van Heracles Almelo en heb ik mij nog meer in de club verdiept', vertelt Van den Bergh op de website van zijn nieuwe werkgever. 'Het is een mooie club waar het voetbal echt leeft en waar supporters echt voor honderd procent achter de club staan. Dat heb ik het laatste jaar wel gemist.'

'Ik vind kunstgras geweldig en ik hoop dat ik me snel thuis zal voelen, dat heeft een speler zoals ik ook nodig. Ik ben echt heel erg blij met Heracles Almelo en wil me voor tweehonderd procent geven en ik kan niet wachten om op 3 juli te beginnen.'
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
cry Die v/d Bergh toch.. vorige week was ADO nog de enige club waar hij heen wilde. Succes ermee D'r an.. als hij zo blijft spelen als bij RKC heb je er een mooie lastpost voor op de bank bij.
Reply
Peter Wrote:En lijkt me een groot risico die speler nu nog naar Europa te halen.

Waarom?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:En lijkt me een groot risico die speler nu nog naar Europa te halen.

Waarom?

Duur, 28 jaar, restwaarde altijd minder groot. Bij spelers van 18 kun je zo'n gokje wel wagen voor een klein bedrag. Dit lijkt me te gortig gezien de risico's. Als hij niet aard in Europa, lui blijkt te zijn enz.enz. ben je veel geld kwijt.
Reply
Peter Wrote:Waarom is op Koné dan naar verluid al een bod van 14 miljoen afgeslagen (vorig seizoen en in de winter)? En Babel is ook kampioen kansen verprutsen heb ik gisteren wel weer gezien. :razz:

De Ridder is ook verkocht voor vele miljoenen, vorig jaar wou een club Babel ook al hebben voor 10 mio...

So what ? Dat zegt niets over capaciteiten, Koné is een goede voetballer, maar geen goede spits.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:En lijkt me een groot risico die speler nu nog naar Europa te halen.

Waarom?

Duur, 28 jaar, restwaarde altijd minder groot. Bij spelers van 18 kun je zo'n gokje wel wagen voor een klein bedrag. Dit lijkt me te gortig gezien de risico's. Als hij niet aard in Europa, lui blijkt te zijn enz.enz. ben je veel geld kwijt.

Heb je het nou over Mendez of Salcido?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Waarom is op Koné dan naar verluid al een bod van 14 miljoen afgeslagen (vorig seizoen en in de winter)? En Babel is ook kampioen kansen verprutsen heb ik gisteren wel weer gezien. :razz:

De Ridder is ook verkocht voor vele miljoenen, vorig jaar wou een club Babel ook al hebben voor 10 mio...

So what ? Dat zegt niets over capaciteiten, Koné is een goede voetballer, maar geen goede spits.

Tis dan ook een vleugelaanvaller die meer voorbereid dan dat hij zelf goals maakt. Niks mis mee. Vleugelspelers zijn nu eenmaal veel waard omdat ze vrij schaars zijn. v/d Meisje was nog het mooiste voorbeeld vind ik. Beter dan de Ridder.
Reply
Peter Wrote:cry Die v/d Bergh toch.. vorige week was ADO nog de enige club waar hij heen wilde. Succes ermee D'r an.. als hij zo blijft spelen als bij RKC heb je er een mooie lastpost voor op de bank bij.

Die v/d bergh lult idd ook maar wat, en deze vind ik nog het mooist;

ik speel graag op kunstgras :lol:
Bangkok resident.
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:En lijkt me een groot risico die speler nu nog naar Europa te halen.

Waarom?

Duur, 28 jaar, restwaarde altijd minder groot. Bij spelers van 18 kun je zo'n gokje wel wagen voor een klein bedrag. Dit lijkt me te gortig gezien de risico's. Als hij niet aard in Europa, lui blijkt te zijn enz.enz. ben je veel geld kwijt.

Heb je het nou over Mendez of Salcido?

Gaan ze die verdediger dan eerst huren om te kijken of het wat is voordat ze evt kopen en betalen? Salcido was een gevestigde naam die op het WK nog maar eens uitblonk voordat PSV hem kocht.
Reply
Peter Wrote:Als hij niet aard in Europa, lui blijkt te zijn enz.enz. ben je veel geld kwijt.

Peter Wrote:Salcido was een gevestigde naam die op het WK nog maar eens uitblonk voordat PSV hem kocht.

Oh, dus gevestigde namen, die uitblinken op een WK aarden prima in Europa en zijn niet lui?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:gio mag weg bij barca.

kijken wat zijn belofte en zijn uitspraak 'feyenoorder ben je ook in slechte tijden' waard waren....

Weinig. Hij heeft een maandje geleden al aangegeven PSV te verkiezen boven Feyenoord. :o


Wat weet jij trouwens van onderstaande geruchten? Hoor er steeds meer over, maar waar haalt Feyenoord in vredesnaam miljoenen vandaan? En lijkt me een groot risico die speler nu nog naar Europa te halen. Confused

'Feyenoord doet bod op Cata Diaz'

ik ken het gerucht. ik weet niet voor wie ze daar zitten en ik weet ook niet wat ze geboden hebben. de ene bron vermeld dat boca 6 mio vraagt en dat feyenoord nog niet de helft heeft geboden (of andersom), hier staat 8 mio en minder.

het enige dat ik ervan kan zeggen is dat ik me niet kan voorstellen dat ze alleen voor hem helemaal naar argentinie gaan om minder dan de helft van de vraagprijs te bieden, als ze die vraagprijs al kenden.

feyenoord heeft een nieuwe zuid-amerika scout (naar verluidt de gast die voor zijn aanstelling postte op het feyenoordforum en bijv mij -en ik vervolgens jou- wist te vertellen dat tardelli er weinig van kon :razz: ) en het schijnt dat ze daar een aantal spelers op het oog hebben.

feyenoord heeft heus wel geld te besteden hoor, waaronder 2 mio van jullie voor lazovic.

jij hebt gio kennelijk gesproken?
Reply
Ricochan Wrote:Die v/d bergh lult idd ook maar wat, en deze vind ik nog het mooist;

ik speel graag op kunstgras :lol:

Voetballers zeggen altijd dat soort dingen als ze voor een club tekenen, die woorden doen mij dan ook niet bijzonder veel. Al weet ik zeker dat hij het wel een beetje meent, de sfeer bij Heracles is gewoon goed, klaar uit. Ik ben dit jaar in Waalwijk geweest en heb daaruit genoeg conclusies kunnen trekken over de beleving in Waalwijk.

Ik moet zeggen dat ik eerst niet blij was toen ik dit nieuws vanmorgen hoorde. Ricky was niet bepaald populair in Almelo en volgens een fansite kost hij bijna een half miljoen. Nu besef ik mij echter waarom hij niet geliefd was bij ons, hij scoorde aan de lopende band tegen ons en was irritant. Nu hebben wij een speler die veel scoort in dienst en is zijn irritante gedrag in het veld in het voordeel van ons. Als hij zich buiten het veld maar weet te beheersen...

Het is een risico, dat zeker. Maar ik heb vertrouwen in goed functioneren van Ricky!

Schilder blijft waarschijnlijk ook nog een jaar, zou fantastisch zijn!
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:En lijkt me een groot risico die speler nu nog naar Europa te halen.

Waarom?

Duur, 28 jaar, restwaarde altijd minder groot. Bij spelers van 18 kun je zo'n gokje wel wagen voor een klein bedrag. Dit lijkt me te gortig gezien de risico's. Als hij niet aard in Europa, lui blijkt te zijn enz.enz. ben je veel geld kwijt.

dat zou dus prima verklaren waarom feyenoord zo'n 2,5 mio geboden heeft. ik ga ervan dat ze voor hem geen 6 mio zullen betalen.
Reply
waf Wrote:de ene bron vermeld dat boca 6 mio vraagt en dat feyenoord nog niet de helft heeft geboden (of andersom), hier staat 8 mio en minder.

Ik denk dat andersom.....Dat Boca de helft vraagt van 6 miljoen en dat Feyenoord 6 miljoen heeft geboden. :Big Grin
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:de ene bron vermeld dat boca 6 mio vraagt en dat feyenoord nog niet de helft heeft geboden (of andersom), hier staat 8 mio en minder.

Ik denk dat andersom.....Dat Boca de helft vraagt van 6 miljoen en dat Feyenoord 6 miljoen heeft geboden. :Big Grin

:lol: voor de goede orde: ik bedoel dus dat het ook best kan dat feyenoord iets geboden heeft en pas daarna een vraagprijs kreeg.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:de ene bron vermeld dat boca 6 mio vraagt en dat feyenoord nog niet de helft heeft geboden (of andersom), hier staat 8 mio en minder.

Ik denk dat andersom.....Dat Boca de helft vraagt van 6 miljoen en dat Feyenoord 6 miljoen heeft geboden. :Big Grin

:lol: voor de goede orde: ik bedoel dus dat het ook best kan dat feyenoord iets geboden heeft en pas daarna een vraagprijs kreeg.

Oh, gelukkig. Ik weet het allemaal niet meer met die Kuipbewoners.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: