The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe Opzet tennispoll?
Dat vindt ik prima.
Maar als jij, zoals je beweerd, niet laf hebt gepolld en hebt ingevuld wat je zeker dacht te weten, dan lijkt het e voor jouw niet nodig na mijn wisseling ook te veranderen en zou ik als ik jou was alleen maar blij zijn dat ik iets voorspel wat jij niet verwacht.
Reply
Dat is ook wel zo, maar jij beticht mij van een laffe tactiek en dat snijdt geen hout. Het heeft alleen geen zin om telkens te veranderen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
belachelijk weer die discussies over wel niet kopieren. Als je zo bang bent dat je uitslagen gekopieerd worden stuur je ze lekker per pb en anders moet je niet zeuren.
Snap sowieso niet waarom iemand de ander zn uitslagen gaat kopieren om het af te laten hangen van de beslissingsvraag...waarom zou je het af laten hangen van iets wat meer een gokspelletje is? Tennispollers zijn over het algemeen geen gokkers dus ik denk dat het een stuk minder gebeurt dan wat mensen denken.
Reply
Waarom ik het een laffe tactiek vind heb ik vorige week al uitgebreid uitgelegd, en daar hoef ik me nu niet meer nader over te verklaren denk ik.
Ik blijf erbij dat het leuker is en meer de pollkwaliteiten weergeeft als er op een echt verschil gewonnen/verloren wordt. Als iemand na mij pollt en mijn voorspelling kopieert, dan ga ik ervan uit dat die persoon erg zeker van zijn zaak is, en het dus alleen maar een voordeel vindt dat zijn tegenstander anders pollt. Ik heb tot nu toe nog nooit heel zeker geweten wat de uitkomst van alle wedstrijden zal zijn, dus dan kies ik ervoor mijn voorspelling aan te passen.
Enige wat ik misschien in het vervolg anders moet doen is in een aparte post of een PB vermelden dat ik iets verandert heb, maar voor de rest zie ik niets waar iemand zich druk over zou kunnen maken.
Reply
dan moet je de regel instellen dat er niet hetzelfde gepolld mag worden....dan is degene die het eerste zijn uitslagen neerzet in het voordeel
Reply
kooltje Wrote:dan moet je de regel instellen dat er niet hetzelfde gepolld mag worden....dan is degene die het eerste zijn uitslagen neerzet in het voordeel
Dit lijkt mij ook een prima alternatief. Is ongeveer hetzelfde als het afschaffen van de beslissingsvraag zoals ik heb voorgesteld, alleen blijft de beslissingsvraag nu bestaan voor het geval van opgaves en misschien voor niet uitgespeelde wedstrijden, als de regel blijft bestaan.
Reply
Ik wil me er verder niet mee bemoeien hoor, maar zie ik 't nou goed dat ad na omyaca post en precies hetzelfde post en als antwoord op de beslissingsvraag 22 geeft ipv de 21 die omyaca pollt? ben je er dan zo zeker van dat 't 22 games worden? dat je de wedstrijden nog een keer hetzelfde pollt kan ik me nog iets bij voorstellen, maar ga er dan met de beslissingsvraag een paar boven of onder zitten. je hebt de schijn al tegen. dit is wel weer erg flauw zo. en verder ben ik 't ook wel met omyaca eens dat ie na ad nog even veranderd. als ad van zijn voorspelling overtuigd is moet ie 't toch waarderen dat omyaca alsnog karlovic laat winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heb ik de schijn tegen?! :roll:

Ik ben altijd voor PB geweest, dus dit slaat ook weer nergens op. Ik weet dat ik zelf goed genoeg poll om te kunnen winnen, dus ik doe het liefst alles per PB, maar dat is onmogelijk. En ik respecteer het best als hij het wil veranderen (al dacht ik altijd wel dat het een ongeschreven regel was om dat niet te doen), maar niet als hij dat doet omdat hij mijn tactiek laf vindt en daar tegenin wil gaan. En inderdaad, er is soms een voordeel om later te pollen (daarom ben ik ook voor PB), maar soms ook niet. Kijk, nu is het een onduidelijk vraag, maar vaak gaat het over het aantal games van 1 partij en daar wil je soms iets invullen dat de ander al heeft ingevuld. Dan ben je gedwongen iets anders in te vullen.

Als je het op deze manier speelt, directe confrontaties, zul je altijd het gezeik blijven krijgen dat mensen na elkaar posten en zich daarop instellen, maar dat is ook de charme ervan. En daar is geen oplossing voor, alleen in de latere fases.
De enige oplossing is om weer terug te gaan naar het oude systeem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Beetje gezeik om niks vind ik dit allemaal eerlijk gezegd. Vind eerlijk gezegd ook dat Omy een beetje snel roept dat iedereen maar zijn voorspellingen kopieert. Ik heb nog nooit gekeken wat een opponent invult.

PB gaat alleen in de laatste fases.

Overigens zal ik vannacht de nieuwe ranking en loting enzo doen .. zit nu een beetje in tijd stress, zoals altijd op zondagavond.
Reply
ok man...zorg wel dat de loting er op tijd is....anders hebben we weer gezeur...succes met de stress
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->
Reply
Loting Wimbledon:

Poule 1: Mitch (1) - De Kabbagaan - XL
Poule 2: Juan Zueco (6) - São Paulo - Haggie
Poule 3: Tampie (5) - Centre Court - Bocaloca
Poule 4: Omyaca (4) - Dr. Pils - Kratovsk

Poule 5: Ad Wim (3) - The Mailman - Chiel-Montagne
Poule 6: Jappiesevic (8) - Elikian - Andre
Poule 7: Kuiper (7) - Fred Naaigaren - Kooltje
Poule 8: Mist (2) - Mac - Scholten!

2e ronde:
Winnaar P1 - No 2 P6
Winnaar P2 - No 2 P7
Winnaar P3 - No 2 P8
Winnaar P4 - No 2 P5
Winnaar P5 - No 2 P1
Winnaar P6 - No 2 P4
Winnaar P7 - No 2 P3
Winnaar P8 - No 2 P2
Reply
Telt Lapentti-Kim(LL) mee?
Reply
andre Wrote:Telt Lapentti-Kim(LL) mee?
Nee, het is immers een andere wedstrijd geworden.
Reply
Om alle verschillen hier weg te zetten is een beetje veel werk, maar in het kort...

Poule 1: Mitch - De Kabaggaan - XL: 16 verschillen
De Bakker: 22 - 13 - <niets>

Poule 2: Juan Zueco - Sao Paulo - Haggie: 11 verschillen
De Bakker: 12 - 19 - <niets>
Haggie nog niets ingestuurd.

Poule 3: Tampie - Centre Court - Bocaloca: 14 verschillen
De Bakker: 19 - 20 - <niets>

Poule 4: Omyaca - Dr. Pils - Kratovsk: 13 verschillen
De Bakker: 18 - 17 - <niets>
Kratovsk nog niets ingestuurd.

Poule 5: Ad Wim - The Mailman - Chiel-Montagne: 22 verschillen
De Bakker: 24 - 14 - 18

Poule 6: Jappiesevic - Elikian - Andre: 18 verschillen
De Bakker: 15 - 15 - 19

Poule 7: Kuiper - Fred Naaigaren - Kooltje: 18 verschillen
De Bakker: 20 - 17 - 23

Poule 8: Mist - Mac - Scholten!: 17 verschillen
De Bakker: 14 - 17 - 24
Reply
Even mn De Bakker voorspelling onderaan de voorspellingen gezet ( 12)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Even mn De Bakker voorspelling onderaan de voorspellingen gezet ( 12)
??? Waar dan ???

Onderaan jouw voorspellingen staat nog steeds niet van De Bakker...
Reply
onderaan de postlist
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
De eerste tussenstand....

Poule 1: Mitch - De Kabaggaan - XL: 9 - 9 - 8
Nog 14 verschillen te gaan.
De Bakker: 22 - 13 - <niets>

Poule 2: Juan Zueco - Sao Paulo - Haggie: 8 - 7 - 8
Nog 12 verschillen te gaan.
De Bakker: 12 - 19 - 24

Poule 3: Tampie - Centre Court - Bocaloca: 8 - 8 - 7
Nog 9 verschillen te gaan.
De Bakker: 19 - 20 - 12

Poule 4: Omyaca - Dr. Pils - Kratovsk: 9 - 8 - 9
Nog 14 verschillen te gaan.
De Bakker: 18 - 17 - 22

Poule 5: Ad Wim - The Mailman - Chiel-Montagne: 9 - 7 - 8
Nog 19 verschillen te gaan.
De Bakker: 24 - 14 - 18

Poule 6: Jappiesevic - Elikian - Andre: 7 - 7 - 9
Nog 12 verschillen te gaan.
De Bakker: 15 - 15 - 19

Poule 7: Kuiper - Fred Naaigaren - Kooltje: 7 - 8 - 10
Nog 13 verschillen te gaan.
De Bakker: 20 - 17 - 23

Poule 8: Mist - Mac - Scholten!: 9 - 9 - 9
Nog 15 verschillen te gaan.
De Bakker: 14 - 17 - 24
Reply
eerste ronde en kooltje gaat weer als een trein...dat voorspelt niet veel goeds voor de verdere rondes
Reply
Niet alle verschillen zullen mee gaan tellen, toch?

Of is nou wel besloten dat we de 1R partijen ook laten meetellen als ze pas op woensdag (of nog later) gespeeld worden?
Reply
_Tampie Wrote:Niet alle verschillen zullen mee gaan tellen, toch?

Of is nou wel besloten dat we de 1R partijen ook laten meetellen als ze pas op woensdag (of nog later) gespeeld worden?

Goed opgelet, je krijgt een extra snoepje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
_Tampie Wrote:Niet alle verschillen zullen mee gaan tellen, toch?

Of is nou wel besloten dat we de 1R partijen ook laten meetellen als ze pas op woensdag (of nog later) gespeeld worden?

Elikian Wrote:Dus bij deze: Wedstrijden die worden uitgesteld wegens regen/duisternis, tellen voor Wimbledon gewoon mee voor de onderlinge wedstrijden.

Lijkt me duidelijk.
Reply
Het is goed dat de regels veranderd zijn, anders werden waarschijnlijk b.v. the Mailman en Bocaloca op grond van 1 verschillende voorspelling uitgeschakeld.
Lijkt me niet de bedoeling als je 64 wedstrijden voorspelt.
Reply
andre Wrote:Het is goed dat de regels veranderd zijn, anders werden waarschijnlijk b.v. the Mailman en Bocaloca op grond van 1 verschillende voorspelling uitgeschakeld.
Lijkt me niet de bedoeling als je 64 wedstrijden voorspelt.
Vandaag telde ook nog mee voor de 1e ronde hè...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zelfde schema als RG:

Elikian Wrote:Ik wilde overigens RG weer op deze manier doen.

1e ronde RG = 1e ronde poll (8 groepen van 3) (36, 30, 15 punten)
2e ronde RG = 2e ronde poll (bij verlies: 30 of 36 punten, afh van ronde 1)
3e ronde RG = QF poll (50)
4e ronde RG = SF poll (90 punten)
QF RG = SF poll via PM naar mij. (*)
SF RG = F poll (200 of 140 punten)
F RG = F poll (kan tegelijk met de SF poll opgestuurd worden. Zijn maar 4 combis)

(*) Als ik er nog inzit, dan sturen mijn tegenstander en ik hem wel naar een derde.

De hele eerste ronde is gewoon onze eerste ronde.
Dus mochten er morgen al 2e ronde potten zijn (wat ik me niet voor kan stellen dan is de 2e ronde poll er al. Maar ik denk dat morgen nog allemaal 1e ronde potten zullen zijn.
Reply
Ad Wim Wrote:Vandaag telde ook nog mee voor de 1e ronde hè...
Ik had niet gedacht dat het vandaag droog zou zijn. Blijkbaar hebben ze daar anderw eer.
Reply
Aan het einde van de avond weer een totaaloverzicht.
Er zijn er tot nu toe iig 3 die zeker zijn van de volgende ronde: Omyaca, Ad Wim en Andre.
Reply
Ret. G. Muller 6 6 4
O.Hernandez 2 7 3

deze telt overigens niet mee, maar uiteraard wist Mitch dat ook Smile
Reply
Je zou het misschien niet verwachten met zoveel wedstrijden, maar de beslissingsvraag is duidelijk van belang geweest.

Poule 1: Mitch - De Kabaggaan - XL: 47 - 47 - 47
De Bakker: 22 - 13 - <niets>
Mitch 1e, De Kabaggaan 2e op basis van de beslissingsvraag.

Poule 2: Juan Zueco - Sao Paulo - Haggie: 47 - 46 - 47
De Bakker: 12 - 19 - 24
Haggie 1e, Juan Zueco 2e op basis van de beslissingsvraag.

Poule 3: Tampie - Centre Court - Bocaloca: 49 - 48 - 48
De Bakker: 19 - 20 - 12
Tampie 1e. Centre Court 2e op basis van de beslissingsvraag.

Poule 4: Omyaca - Dr. Pils - Kratovsk: 51 - 48 - 47
Omyaca 1e, Dr. Pils 2e.

Poule 5: Ad Wim - The Mailman - Chiel-Montagne: 47 - 44 - 42
Ad Wim 1e, THE MAILMAN 2e.

Poule 6: Jappiesevic - Elikian - Andre: 48 - 42 - 50
Andre 1e, Jappiesevic 2e.

Poule 7: Kuiper - Fred Naaigaren - Kooltje: 45 - 47 - 48
Kooltje 1e, Fred Naaigaren 2e.

Poule 8: Mist - Mac - Scholten!: 50 - 44 - 47
Mist 1e, Scholten! 2e.

2e ronde tennispoll:
Mitch (1) - Jappiesevic (8 )
Haggie - Fred Naaigaren
Tampie (5) - Scholten!
Omyaca (4) - THE MAILMAN
Ad Wim (3) - De Kabagaan
Andre - Dr. Pils
Kooltje - Centre Court
Mist (2) - Juan Zueco (6)

Succes!!
Reply


Forum Jump: