The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Legion Wrote:
waf Wrote:naar verluidt:

is gio in het erasmus mc, bij dezelfde arts die de cler gekeurd heeft. ook zou er een afspraak zijn met hofland en een derde speler......

waar haal je dit vandaan?

schijnt door meerdere personeelsleden van emc te worden bevestigd....

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/...#post99450
Reply
Ik hoor ook dat Pierewiet aan Feyenoord gelinkt wordt. Dat lijkt me een wat mindere keuze
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Laten we hopen dat die 3e naar Makaay betreft! =D>

Zou mij trouwens zeer verbazen als Feyenoord opeens 3 spelers binnen heeft zonder dat de media er iets vanaf wist. De laatste weken stond elk vaag gerucht van de top-4 in alle kranten.
Reply
Legion Wrote:Ik hoor ook dat Pierewiet aan Feyenoord gelinkt wordt. Dat lijkt me een wat mindere keuze

wie is dat? of bedoel je piekhaar? dat zou idd vrij kut zijn.
Reply
Legion Wrote:Ik hoor ook dat Pierewiet aan Feyenoord gelinkt wordt. Dat lijkt me een wat mindere keuze

[Image: kierewiet.gif]

??
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hij zal Perez wel bedoelen? :roll:
Reply
Ik bedoelde Pienaar :razz:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Wel geinig topic over die mogelijke keuring. Heel Feyenoordminnend Nederland is door aan het draaien. =D>
Reply
Peter Wrote:Laten we hopen dat die 3e naar Makaay betreft! =D>

Zou mij trouwens zeer verbazen als Feyenoord opeens 3 spelers binnen heeft zonder dat de media er iets vanaf wist. De laatste weken stond elk vaag gerucht van de top-4 in alle kranten.

Hofland, Makaay en Gio waren de meest voorkomende namen op het internet/krant/media. Net als de Cler en Perez overigens.....

Wat voor kranten lees jij? De schoolkrant? De Fabeltjeskrant?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Legion Wrote:Ik hoor ook dat Pierewiet aan Feyenoord gelinkt wordt. Dat lijkt me een wat mindere keuze

wie is dat? of bedoel je piekhaar? dat zou idd vrij kut zijn.

Omdat hij van Ajax geweest is of omdat hij niet kan voetballen?

Zou wel een versterking zijn mijns inziens......
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Laten we hopen dat die 3e naar Makaay betreft! =D>

Zou mij trouwens zeer verbazen als Feyenoord opeens 3 spelers binnen heeft zonder dat de media er iets vanaf wist. De laatste weken stond elk vaag gerucht van de top-4 in alle kranten.

Hofland, Makaay en Gio waren de meest voorkomende namen op het internet/krant/media. Net als de Cler en Perez overigens.....

Wat voor kranten lees jij? De schoolkrant? De Fabeltjeskrant?

Heb jij dan vandaag of gisteren ergens gelezen dat 1 van die spelers in NL was of dat er met 1 van de spelers serieus onderhandeld werd?
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Laten we hopen dat die 3e naar Makaay betreft! =D>

Zou mij trouwens zeer verbazen als Feyenoord opeens 3 spelers binnen heeft zonder dat de media er iets vanaf wist. De laatste weken stond elk vaag gerucht van de top-4 in alle kranten.

Hofland, Makaay en Gio waren de meest voorkomende namen op het internet/krant/media. Net als de Cler en Perez overigens.....

Wat voor kranten lees jij? De schoolkrant? De Fabeltjeskrant?

Heb jij dan vandaag of gisteren ergens gelezen dat 1 van die spelers in NL was of dat er met 1 van de spelers serieus onderhandeld werd?

Ja, zonet op dat Feyenoordforum. :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Laten we hopen dat die 3e naar Makaay betreft! =D>

Zou mij trouwens zeer verbazen als Feyenoord opeens 3 spelers binnen heeft zonder dat de media er iets vanaf wist. De laatste weken stond elk vaag gerucht van de top-4 in alle kranten.

Hofland, Makaay en Gio waren de meest voorkomende namen op het internet/krant/media. Net als de Cler en Perez overigens.....

Wat voor kranten lees jij? De schoolkrant? De Fabeltjeskrant?

Heb jij dan vandaag of gisteren ergens gelezen dat 1 van die spelers in NL was of dat er met 1 van de spelers serieus onderhandeld werd?

Ja, zonet op dat Feyenoordforum. :roll:

:roll:
Reply
Quote:,,Benfica wil met hulp investeerder Alves binnenhalen''

Een investeerder is volgens de zaakwaarnemer (of een van de zaakwaarnemers, dat weet je tegenwoordig nooit) bereid om namens Benfica veel geld te betalen voor Afonso Alves.
nieuws O Globo Online schrijft dinsdag dat zaakwaarnemer Robert Tiburcio het verhaal bevestigt. Het is onduidelijk of Benfica zich bij sc Heerenveen heeft gemeld en hoe daarop eventueel is gereageerd. Voorzitter Koos Formsma stelde enkele malen dat Alves tegen geen enkele prijs te koop is. De marktwaarde van de Braziliaan ligt volgens O Globo tussen de 25 en 30 miljoen euro. Tiburcio zou inmiddels al wel door de investeerder zijn benaderd.

Veel clubs zijn de afgelopen maanden in verband gebracht met de topscorer van Nederland en de winnaar van de Zilveren Schoen: Ajax, PSV, Chelsea, Lokomotiv Moskou, Barcelona en nog wat grote en minder grote clubs. Het contract van Alves bij sc Heerenveen loopt nog vier jaar door.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Laten we hopen dat die 3e naar Makaay betreft! =D>

Zou mij trouwens zeer verbazen als Feyenoord opeens 3 spelers binnen heeft zonder dat de media er iets vanaf wist. De laatste weken stond elk vaag gerucht van de top-4 in alle kranten.

Hofland, Makaay en Gio waren de meest voorkomende namen op het internet/krant/media. Net als de Cler en Perez overigens.....

Wat voor kranten lees jij? De schoolkrant? De Fabeltjeskrant?

Heb jij dan vandaag of gisteren ergens gelezen dat 1 van die spelers in NL was of dat er met 1 van de spelers serieus onderhandeld werd?


ik denk dat het lek dat bij feyenoord zat is gedicht. die lekte alles naar radio rijnmond.

ik heb net nog ff de laatste pagina doorgenomen en het gaat nu nog alleen om bronkhorst. andere spelers zal wel gelul zijn.
Reply
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:Ik hoor ook dat Pierewiet aan Feyenoord gelinkt wordt. Dat lijkt me een wat mindere keuze

wie is dat? of bedoel je piekhaar? dat zou idd vrij kut zijn.

Omdat hij van Ajax geweest is of omdat hij niet kan voetballen?

Zou wel een versterking zijn mijns inziens......

Tuurlijk spreekt dat niet in zijn voordeel. Daarbuiten is het gewoon een ontzettende smerige voetballer. Laaste jaar bij ajaks speelde hij ook wel iets minder goed.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Hopelijk is het een meesterzet van PSV door Gio in het hol van de leeuw te laten keuren. Zou een mooie stunt zijn. (nee dit denk ik niet serieus, ik zit maar wat te dagdromen. :p)
Reply
Legion Wrote:
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:Ik hoor ook dat Pierewiet aan Feyenoord gelinkt wordt. Dat lijkt me een wat mindere keuze

wie is dat? of bedoel je piekhaar? dat zou idd vrij kut zijn.

Omdat hij van Ajax geweest is of omdat hij niet kan voetballen?

Zou wel een versterking zijn mijns inziens......

Tuurlijk spreekt dat niet in zijn voordeel. Daarbuiten is het gewoon een ontzettende smerige voetballer. Laaste jaar bij ajaks speelde hij ook wel iets minder goed.

Jongens, even die trots opzij zetten en gewoon deze goede voetballer binnenhalen. Is overigens een logische keuze, want Van Marwijk is fan van hem en heeft al met hem gewerkt.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:Ik hoor ook dat Pierewiet aan Feyenoord gelinkt wordt. Dat lijkt me een wat mindere keuze

wie is dat? of bedoel je piekhaar? dat zou idd vrij kut zijn.

Omdat hij van Ajax geweest is of omdat hij niet kan voetballen?

Zou wel een versterking zijn mijns inziens......

omdat hij van ajakkes is geweest (heb ik op zich niet zoveel problemen mee, maar ik weet wel dat het problemen geeft, ik heb alleen problemen met prototype ajakkessieden niet met deze import).

ik vind hem als voetballer niet zo bijzonder, maar de belangrijkste reden vind ik dat hij vnl op rechts speelt of 'op 10' en daar hebben we al zat spelers voor.

misschien wordt gio wel gekeurd voor psvee. :lol:
Reply
als bronkhorst ook komt, wat gebeurt er dan met Drenthe?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:als bronkhorst ook komt, wat gebeurt er dan met Drenthe?

bronkhorst vm, of naast elkaar op een 4-mansmiddenveld.
Reply
Adder Wrote:als bronkhorst ook komt, wat gebeurt er dan met Drenthe?

Die gaat langs hem op het middenveld spelen? Achterin Lucius, Vlaar, Hofland, De Cler. Middenveld ruit met Hofs of Bruins op rechts, Drenthe op links, De Guzman aanvallend en Gio verdedigend? Voorin Makaay en Slory. :8:
Reply
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:Ik hoor ook dat Pierewiet aan Feyenoord gelinkt wordt. Dat lijkt me een wat mindere keuze

wie is dat? of bedoel je piekhaar? dat zou idd vrij kut zijn.

Omdat hij van Ajax geweest is of omdat hij niet kan voetballen?

Zou wel een versterking zijn mijns inziens......

omdat hij van ajakkes is geweest (heb ik op zich niet zoveel problemen mee, maar ik weet wel dat het problemen geeft, ik heb alleen problemen met prototype ajakkessieden niet met deze import).

ik vind hem als voetballer niet zo bijzonder, maar de belangrijkste reden vind ik dat hij vnl op rechts speelt of 'op 10' en daar hebben we al zat spelers voor.

Misschien laat ie dan in de Kuip ook nog wel wat leuke dansjes zien.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:leuke dansjes

[Image: gay.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
AZ heeft ook een nieuwe versterking: Gerrit Zalm.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=Uo_s4evpAps">http://www.youtube.com/watch?v=Uo_s4evpAps</a><!-- m -->

Dat dansje na die eerste goal. Mocht dit doorgaan dan hoop ik dat Rolls Royston meteen een corrigerend tikje [Image: gay.gif] uitdeelt.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Peter Wrote:AZ heeft ook een nieuwe versterking: Gerrit Zalm.

En Glenn Salmon maar denken dat ze belangstelling voor hem hadden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:AZ heeft ook een nieuwe versterking: Gerrit Zalm.

Daar gaat ie 2 dagen per week werken. De ambtenaar!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
klose naar bayern voor 10 mio?

Quote:München: Nationalstürmer verlässt Bremen - 26.06., 14:57

Klose-Wechsel ist perfekt
Der vorzeitige Wechsel von Miroslav Klose zum FC Bayern München ist perfekt. Die Bayern bestätigten am Dienstagnachmittag eine entsprechende Exklusiv-Meldung von kicker online. Das wochenlange Tauziehen um den Nationalstürmer ist damit beendet, der 29-Jährige wird seinen bis Juni 2008 laufenden Vertrag in Bremen nicht erfüllen.
Reply
Klose naar München, wat doet Makaay?

MUNCHEN - Miroslav Klose verruilt Werder Bremen definitief voor Bayern München. " Bayern voldoet aan aan onze eisen en de transfer is rond", aldus Werder-manager Klaus Allofs. Werder zou rond de 15 miljoen euro ontvangen voor de topscorer van het afgelopen WK. Klose tekende voor vier jaar bij de Beierse formatie.

Bayern heeft eerder laten weten dat de Nederlandse spits Roy Makaay niet veel aan spelen toekomt als Klose de gelederen komt versterken. Voor Makaay ligt een vertrek uit Duitsland daarom nu voor de hand. Het management rond de spits noemde Feyenoord als mogelijke nieuwe club.

Eerder trok de club ook al de Italiaanse spits Luca Toni
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply


Forum Jump: