The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
joep Wrote:
Depor Wrote:
Legion Wrote:Voor veel minder geld. How about 20 miljoen voor iemand met een contract tot 2011.

20 Miljoen krijgt F'noord er nooit voor...zo goed is ook weer niet.

Ik zou zeggen: graag of niet!

Inderdaad. Als Real hem de beste linkspoot van dit decennium vindt, zullen ze moeten dokken. En anders blijft Drenthe mooi behouden voor de nederlandse eredivisie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Feyenoord haalt Gio binnen
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 27 juni om 10:54

Feyenoord lijkt de weg omhoog te zijn ingeslagen. Nadat de Rotterdammers eerst al 'grote namen' als Bert van Marwijk en Tim de Cler vastlegden, verzekerde de club zich vandaag ook van de diensten van Giovanni van Bronckhorst. Gio tekent vanmiddag een driejarig contract.

De 32-jarige Van Bronckhorst kon Barcelona dankzij een clausule in zijn contract transfervrij verlaten. Gisteren onderging de linkspoot met succes de medische keuring in het Erasmus Medisch Centrum en vanmiddag wordt hij aan de pers gepresenteerd. Van Bronckhorst krijgt rugnummer 8 toegewezen en zal bij de Rotterdamse club als middenvelder minuten gaan maken.

Feyenoord is na de derde 'grote vis' echter nog niet klaar met het versterken van de selectie. De Rotterdammers hopen nog altijd op Kevin Hofland en ook de komst van Roy Makaay lijkt in de aantocht. Feyenoord heeft inmiddels al met de 32-jarige aanvaller van Bayern München gesproken.



Dus de cler, slory, drenthe, gio op links :eeeek:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
net op het nieuws dat hem een plaats centraal is beloofd
Reply
Drenthe zal wel vertrekken. Gio is een goede aankoop, De Cler een redelijke en als ze Makaay weten te strikken zie ik ze volgend jaar wel weer meedoen om een plek in de play-offs voor de UEFA-cub.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Er wordt niet gehapt Bumme Wink
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Drenthe gaat zeker weg...
Slory op rechts neem ik aan.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Feyenoord kan ook Hofland verwelkomen

27/6/2007 11:59

Het nieuwe Feyenoord krijgt steeds meer vorm. De laatste plooien moeten nog worden gladgestreken, maar ook Kevin Hofland is al op weg naar Rotterdam.
'We hebben het nog niet zwart op wit staan', bevestigt Wolfsburg-trainer Felix Magath in Kicker de aanstaande transfer. 'Maar zoals het er nu naar uit ziet, zullen we er met Feyenoord uitkomen. Ik heb Kevin al gezegd dat we zijn verzoek kunnen inwilligen.'

De 28-jarige Hofland is op weg naar Rotterdam, waar hij een medische keuring ondergaat. Als die geen problemen oplevert, wordt de zevenvoudig international een dezer dagen in De Kuip gepresenteerd.

Feyenoord en Hofland waren er al uit. Maar de afkoopsom die VfL Wolfsburg vroeg voor het nog een jaar lopende contract leek de overgang te gaan frustreren.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Legion Wrote:Er wordt niet gehapt Bumme Wink

Oke serieus dan: Tot nu toe van de Top 3 het best ingekocht. Drenthe is nu opeens heel belangrijk gemaakt maar zijn eventuele vertrek is volgens mij prima op te vangen. Als ze inderdaad Makaay nog weten te halen en een goede centrale verdediger kunnen ze weer leuk meedoen. In theorie......................
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Volgens mij vind Bumme vissen erg leuk Wink
Insane life.
Reply
Gio en Hofland lijken binnen. Nu makaay nog!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Gio en Hofland lijken binnen. Nu makaay nog!


zijn ze dood ?
Bangkok resident.
Reply
feyenoord, prima bezig, kunnen ze komend jaar met heerenveen weer strijden om plek 4
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:feyenoord, prima bezig, kunnen ze komend jaar met FC Twente weer strijden om plek 4
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Frits Wrote:feyenoord, prima bezig, kunnen ze komend jaar met FC Twente weer strijden om plek 4

o ja Smile die club was ik helemaal vergeten. Ze kunnen dus met heerenveen strijden om plek 5
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Frits Wrote:feyenoord, prima bezig, kunnen ze komend jaar met FC Twente weer strijden om plek 4

o ja Smile die club was ik helemaal vergeten. Ze kunnen dus met heerenveen en Utrecht strijden om plek 5
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Peter Wrote:En toch blijf ik het vreemd vinden dat geen enkele Feyenoord-fan in zijn (begrijpelijke) euforie vraagtekens stelt bij de gang van zaken. Van club zonder 1 cent te makken naar een club die zomaar 4 topper kan halen. Ben benieuwd hoe dit over een paar jaar afloopt.

zeg, hoe weet je nu dat ze geen cent te makken hadden. er is 17 mio schuld, schijnt, maar dat zegt niets over je liquiditeit. ze hebben kuijt en kalou verkocht voor zo'n 20 mio, en dat geld is iig niet allemaal herinvesteerd. daarbij is de selectie ontzettend uitgedund, en ook al krijg je maar 3 ton voor bepaalde spelers, als het er 10 zijn is het ook weer 3 mio. plus de opbrengsten van lazovic en de besparing op salarissen...

daarbij het ik je de talentpool al uitgelegd, die schijnt volledig vol te zitten.

belangrijker, zonder makaay hebben we 6,3 mio uitgegeven. en dan ga ik uit van 3,5 voor hofland, wat ik nog aan de hoge kant vind. makaay kost niet de hoofdprijs. laat het 10 mio zijn voor deze 4 spelers. zou uitermate netjes zijn.
Reply
Iedereen is cynisch hier, maar ik vind ze verdomde goed bezig daar in Eindhoven. Gevestigde/ervaren krachten Hofland, Bronckhorst en De Cler, allemaal top 4-club waardig. En dan heb je iig weer de verdediging op orde, daar ging het vorig jaar voornamelijk mis. En als Makaay ook nog komt, heb je weer een scorende spits erbij. En daar bovenop nog de talenten Bruins en Slory.

Ik zie Ajax en PSV zich nog nauwelijks roeren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Iedereen is cynisch hier, maar ik vind ze verdomde goed bezig daar in Eindhoven.

dit vind ik cynischer!
Reply
Ad Wim Wrote:Iedereen is cynisch hier, maar ik vind ze verdomde goed bezig daar in Eindhoven. Gevestigde/ervaren krachten Hofland, Bronckhorst en De Cler, allemaal top 4-club waardig. En dan heb je iig weer de verdediging op orde, daar ging het vorig jaar voornamelijk mis. En als Makaay ook nog komt, heb je weer een scorende spits erbij. En daar bovenop nog de talenten Bruins en Slory.

Ik zie Ajax en PSV zich nog nauwelijks roeren...

Ja joh, feyenoord komt uit Eindhoven :lol:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ad Wim Wrote:Iedereen is cynisch hier, maar ik vind ze verdomde goed bezig daar in Eindhoven. Gevestigde/ervaren krachten Hofland, Bronckhorst en De Cler, allemaal top 4-club waardig. En dan heb je iig weer de verdediging op orde, daar ging het vorig jaar voornamelijk mis. En als Makaay ook nog komt, heb je weer een scorende spits erbij. En daar bovenop nog de talenten Bruins en Slory.

Ik zie Ajax en PSV zich nog nauwelijks roeren...

De 4-0 en 1-4 van afgelopen seizoen zullen komend seizoen niet herhaald worden vrees ik...
Ajax heeft afgelopen seizoen de nodige versterkingen gehaald, dus de noodzaak is er niet zo om spelers te halen. Hoogstens een CV om Grygera te vervangen. Situatie zal veranderen als Sneijder en/of Perez weggaan.

Wat betreft PSV zou het me niks verbazen als ze na de Copa America met een verdediger aan komen zetten
Reply
Als Feyenoord erin slaagt om Makaay te halen, dan heb je in mijn optiek gewoon weer een kampioenskandidaat erbij.

Feyenoord is voor het eerst sinds jaren weer goed aan het inkopen. In elke linie een ervaren (ex) international, in elke linie een jong talent en dan nog een aantal mid-twintigers die hun top nog niet bereikt hebben.

En niet te vergeten Van Marwijk, want dat vind ik ook een zeer goede zet....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Iedereen is cynisch hier, maar ik vind ze verdomde goed bezig daar in Eindhoven.

dit vind ik cynischer!

adje heeft echt kijk op voetbal dat blijkt maar weer !!!
Bangkok resident.
Reply
Feyenoord! =D> =D> Jammer dat ze niet ook Perez hebben gehaald, dan hadden Ajax en AZ beiden hun neus gestoot door ze niet als concurrent te zien. Van mij mag Feyenoord boven zowel Ajax als AZ eindigen door die arrogante houding van ze. Hakkuh

Overigens schijn ook de Koef bijna binnen te zijn voor ze. Dan zal Harry wel weer weg mogen. :p

Vooral mooi dat Gio gewoon naar zn grote liefde gaat op het moment dat die het moeilijk heeft. Ik had hem uiteraard graag bij PSV gezien, maar zo hoort het! =D>
Reply
T00L Wrote:Wat betreft PSV zou het me niks verbazen als ze na de Copa America met een verdediger aan komen zetten

Van welk geld? PSV zou er financieel beter voorstaan dan Feyenoord maar De Cler (2,8M) en Perez (1,5 voor Feyenoord, voor PSV schijnbaar iets meer) waren al niet te betalen. Zenden lijkt puur ivm salaris al onhaalbaar, ook al is hij transfervrij. Volgens mij is er veel minder geld overgebleven dan ze deden voorkomen (geld van de verkoop van Ooijer en Vennegoor zou er nog liggen+2M winst afgelopen seizoen te besteden voor transfers). :roll:


Uiteraard krijg je nu dit soort geruchten, maar goed voetbalprimeur.nl en betrouwbare bronnen :notfunny: :
Feyenoord heeft eindelijk de zo vurig gewenste investeerder gevonden. Een anonieme geldschieter heeft de club 50 miljoen euro beschikbaar gesteld, weet VoetbalPrimeur.nl uit betrouwbare bron.

De investeerder, die niet publiekelijk bekend wil worden maar wel een Feyenoord-hart bezit, wilde eerder een hoger bedrag beschikbaar stellen, maar wenste dan wel zeggenschap in het beleid. De Feyenoord-top wenste daar niet aan mee te werken, waarna de geldschieter besloot een lager bedrag beschikbaar te stellen.

De vijftig miljoen euro is bestemd om de selectie zo spoedig mogelijk weer op niveau te krijgen. De afgelopen dagen werd de ene na de andere aanwinst van naam gepresenteerd. Na het aantreden van coach Bert van Marwijk verbonden ook Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland zich aan de Rotterdamse club.

Feyenoord is echter nog niet klaar. Het is druk bezig de selectie verder te versterken met Roy Makaay, Danny Koevermans en Steven Pienaar.
Reply
neeee niet pienaar.... :roll:

krijg je die arrogante dansjes weer, daarnaast krijgt ie ook nog klappen van z'n wijf. :8:
Dat soort juffertjes moeten we niet hebben natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:neeee niet pienaar.... :roll:

krijg je die arrogante dansjes weer, daarnaast krijgt ie ook nog klappen van z'n wijf. :8:
Dat soort juffertjes moeten we niet hebben natuurlijk.


pietje peenhaar bij feijenoord (hehe)

Doet me ook ineens weer herinneren dat er ooit een keeper bij feijenoord een roze shirt wilde gaan dragen, die werd zowat gelynchd :razz:

welke keepert was dat ook alweer? zoetebier ?
Bangkok resident.
Reply
Wij halen Andy vd Meyde :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Van Bronckhorst returns to De Kuip
Wednesday 27 June 2007
e-mailPrint

FC Barcelona defender Giovanni van Bronckhorst is leaving Spanish football after four seasons to return to his first club Feyenoord.

All happy
The 32-year-old Dutch international has been at Camp Nou for four seasons, winning the league twice, the Copa del Rey on two occasions and the 2005/06 UEFA Champions League. Last December, Van Bronckhorst had agreed to extend his stay at Barcelona, who have just signed Thierry Henry and Yaya Touré, until summer 2008 but both club and player have now agreed to part by mutual consent. Van Bronckhorst is a free agent and has been given a three-year deal at De Kuip in his native Rotterdam.

New start
A club statement said: "With the return of Van Bronckhorst to Feyenoord a long-standing, eagerly-awaited wish for both player and club has been fulfilled." Feyenoord, who have already signed left-back Tim de Cler this summer, are rebuilding under new coach Bert van Marwijk, although they will not have European football to look forward to next season. Van Bronckhorst, capped 67 times by his country, first played for Feyenoord between 1993 and 1998 before moving to Scotland's Rangers FC ahead of a switch three years later to Arsenal FC in England.

©uefa.com 1998-2007. All rights reserved.
Bangkok resident.
Reply
Peter Wrote:
T00L Wrote:Wat betreft PSV zou het me niks verbazen als ze na de Copa America met een verdediger aan komen zetten

Van welk geld? PSV zou er financieel beter voorstaan dan Feyenoord maar De Cler (2,8M) en Perez (1,5 voor Feyenoord, voor PSV schijnbaar iets meer) waren al niet te betalen. Zenden lijkt puur ivm salaris al onhaalbaar, ook al is hij transfervrij. Volgens mij is er veel minder geld overgebleven dan ze deden voorkomen (geld van de verkoop van Ooijer en Vennegoor zou er nog liggen+2M winst afgelopen seizoen te besteden voor transfers). :roll:

ik denk dat het in die gevallen meer een kwestie was van niet meer willen betalen.
Reply
Peter Wrote:Uiteraard krijg je nu dit soort geruchten, maar goed voetbalprimeur.nl en betrouwbare bronnen :Feyenoord heeft eindelijk de zo vurig gewenste investeerder gevonden. Een anonieme geldschieter heeft de club 50 miljoen euro beschikbaar gesteld, weet VoetbalPrimeur.nl uit betrouwbare bron.

De investeerder, die niet publiekelijk bekend wil worden maar wel een Feyenoord-hart bezit, wilde eerder een hoger bedrag beschikbaar stellen, maar wenste dan wel zeggenschap in het beleid. De Feyenoord-top wenste daar niet aan mee te werken, waarna de geldschieter besloot een lager bedrag beschikbaar te stellen.

Is het raar dat ik aan Marcel Boekhoorn denk?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: