The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Zou kunnen aangezien de investeerder meer wilde bieden in ruil voor zeggenschap. Boekhoorn heeft vet meer knaken dan die 50 mil
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Hij was toch ook 1 van die investeerdersgroep die in Feyenoord wou stappen en meteen het bestuur ging vormen?

Vraag me wel af wat er tegenover staat. Hij zal wel niet een koffertje met 50M bij de deur hebben gezet. Met een briefje: "Veel plezier ermee!"

Dan nog iets, waf rekende 10M voor transfers. Laten we zeggen dat het 15M wordt, beetje ruimere schatting. Waar is dan die overige 35M voor? Sanering van schulden en opbouw financiele middelen? Dan stond Feyenoord er nog slechter voor dan werd gesuggereerd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Hij was toch ook 1 van die investeerdersgroep die in Feyenoord wou stappen en meteen het bestuur ging vormen?

Vraag me wel af wat er tegenover staat. Hij zal wel niet een koffertje met 50M bij de deur hebben gezet. Met een briefje: "Veel plezier ermee!"

Dan nog iets, waf rekende 10M voor transfers. Laten we zeggen dat het 15M wordt, beetje ruimere schatting. Waar is dan die overige 35M voor? Sanering van schulden en opbouw financiele middelen? Dan stond Feyenoord er nog slechter voor dan werd gesuggereerd.

Voor het aankopen van Alves natuurlijk. :razz: Daarna hebben ze dan nog 10M over, dat zal dan wel het bedrag zijn dat ze nog in de min stonden. Staan ze dan dus weer quitte totdat die financier zn geld terug wil zien, want lijkt me dat hij dat wel terug wil zien. Ben benieuwd hoe ze dat dan ooit nog terug gaan lappen aangezien het geld uit de verkoop van spelers al naar andere financiers gaat.
Reply
Om nog maar eens aan te geven dat geld in het huidige voetbal allesbepalend is:

´Grote talent Van Aanholt tekent bij Chelsea´

Volgens Telegraaf.nl heeft het grote PSV talent Patrick van Aanholt (16) een contract getekend bij het Engelse Chelsea. De aanvoerder van de B1 in Eindhoven gaat spelen in het tweede elftal. Hij werd afgelopen seizoen uitgeroepen tot beste B-junior van Nederland en speelde al een wedstrijd in de hoofdmacht mee.

--
Gelukkig is het Chelsea dat hem koopt, krijgen we hem over 5 jaar iig een tijdje op huurbasis terug. Hakkuh
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:En toch blijf ik het vreemd vinden dat geen enkele Feyenoord-fan in zijn (begrijpelijke) euforie vraagtekens stelt bij de gang van zaken. Van club zonder 1 cent te makken naar een club die zomaar 4 topper kan halen. Ben benieuwd hoe dit over een paar jaar afloopt.

zeg, hoe weet je nu dat ze geen cent te makken hadden. er is 17 mio schuld, schijnt, maar dat zegt niets over je liquiditeit. ze hebben kuijt en kalou verkocht voor zo'n 20 mio, en dat geld is iig niet allemaal herinvesteerd. daarbij is de selectie ontzettend uitgedund, en ook al krijg je maar 3 ton voor bepaalde spelers, als het er 10 zijn is het ook weer 3 mio. plus de opbrengsten van lazovic en de besparing op salarissen...

daarbij het ik je de talentpool al uitgelegd, die schijnt volledig vol te zitten.

belangrijker, zonder makaay hebben we 6,3 mio uitgegeven. en dan ga ik uit van 3,5 voor hofland, wat ik nog aan de hoge kant vind. makaay kost niet de hoofdprijs. laat het 10 mio zijn voor deze 4 spelers. zou uitermate netjes zijn.

Kun je die zin eens uitleggen? Uiteraard kun je je nog dieper in de schulden steken, maar of dat zo slim is? Sta je binnen no time weer onder curatele, net als een tijdje terug. Lijkt me duidelijk dat de KNJB (zeker aangezien het Feyenoord betreft) alles nauwlettend volgt. :razz:
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:En toch blijf ik het vreemd vinden dat geen enkele Feyenoord-fan in zijn (begrijpelijke) euforie vraagtekens stelt bij de gang van zaken. Van club zonder 1 cent te makken naar een club die zomaar 4 topper kan halen. Ben benieuwd hoe dit over een paar jaar afloopt.

zeg, hoe weet je nu dat ze geen cent te makken hadden. er is 17 mio schuld, schijnt, maar dat zegt niets over je liquiditeit. ze hebben kuijt en kalou verkocht voor zo'n 20 mio, en dat geld is iig niet allemaal herinvesteerd. daarbij is de selectie ontzettend uitgedund, en ook al krijg je maar 3 ton voor bepaalde spelers, als het er 10 zijn is het ook weer 3 mio. plus de opbrengsten van lazovic en de besparing op salarissen...

daarbij het ik je de talentpool al uitgelegd, die schijnt volledig vol te zitten.

belangrijker, zonder makaay hebben we 6,3 mio uitgegeven. en dan ga ik uit van 3,5 voor hofland, wat ik nog aan de hoge kant vind. makaay kost niet de hoofdprijs. laat het 10 mio zijn voor deze 4 spelers. zou uitermate netjes zijn.

Kun je die zin eens uitleggen? Uiteraard kun je je nog dieper in de schulden steken, maar of dat zo slim is? Sta je binnen no time weer onder curatele, net als een tijdje terug. Lijkt me duidelijk dat de KNJB (zeker aangezien het Feyenoord betreft) alles nauwlettend volgt. :razz:

ik kan 10k euro lenen van de bank. daar moet ik rente over betalen, maar die hoef ik niet perse af te lossen. de rente moet ik betalen uit mijn maandelijkse inkomsten, maar ik hou ook nog geld over om andere dingen te kopen.

of je je nog dieper in de schulden kunt steken (hoewel volgens mij de schuldenlast alleen maar is verkleind door verkoop van spelers en inkrimping van de selectie) hangt af van de vraag of daar wat tegenover staat. ik kan ook 20k lenen en een extra hypotheek verlenen op mijn huis.

maar geod, die 50 mio is onzin en zoals ik ook al liet weten komt het geld vanuit de talentpool (en opbrengsten van transfers die dus niet worden aangewend om schulden af te lossen).

feyenoord.nl Wrote:Vermoedelijk naar aanleiding van de recente transfers zijn op internet verhalen verschenen over ‘een anonieme geldschieter’ die 50 miljoen euro beschikbaar zou hebben gesteld aan Feyenoord. Veel supporters hebben hier ook vragen over gemaild. Feyenoord hecht er aan mede te delen dat deze verhalen over een geldschieter klinkklare onzin zijn. De transfers worden gefinancierd uit de middelen die de recent geïnitieerde Talent Pool en de uitgifte van certificaten van aandelen hebben opgeleverd. Beide initiatieven zijn tot nog toe zeer succesvol gebleken. Ten einde de slagkracht verder te vergroten is Feyenoord momenteel druk doende een tweede Talent Pool op te zetten.
Reply
ik had het ook net gelezen op feyenoord.nl, je was me net voor =D>
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Het kan niet lang duren voordat er meer clubs komen met zo'n talent pool. Zo te zien werpt het wel zijn vruchten af.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Smolarek waarschijnlijk ook terug naar Feyenoord.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Vanuit Bayern schijnt het al bekend gemaakt te zijn.
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
de cler en gio zijn binnen, hofland en makaay bijna, nos maakt nu als enige melding van contacten met smollie en de koef. die laatste komt overigens niet lijkt me. is persoonlijk wel rond maar moet zeker 5 miljoen kosten. dat gaat/kan Feyenoord niet betalen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik neem ook niet aan dat Koevermans op de bank gaat zitten als Makaay komt. Kan-ie beter bij AZ blijven, speelt-ie ook nog Europees.
Reply
Kennedy Wrote:Vanuit Bayern schijnt het al bekend gemaakt te zijn.

makaay heeft nee gezegd tegen werder meldt ad.nl. :lol:

ja he he, wat wil je als je naar fainoid kan! Notworthy

ik denk dat ze de koef willen als makaay onverhoopt niet doorgaat. maar koef en makaay samen in een 442 is ook lekker hoor.

het is een mooie dag zo!

[Image: doing.gif]
Reply
centre court Wrote:de cler en gio zijn binnen, hofland en makaay bijna, nos maakt nu als enige melding van contacten met smollie en de koef. die laatste komt overigens niet lijkt me. is persoonlijk wel rond maar moet zeker 5 miljoen kosten. dat gaat/kan Feyenoord niet betalen.

Feyenoord heeft straks een selectie waar ze volgend seizoen de UEFA-cup mee kunnen winnen. Let op mijn woorden!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
het fantoom in feijenoord 1....ik dacht dat ze alleen harde werkers wilden ?
:wink:
Bangkok resident.
Reply
Yeah Yeah Yeah . Feyenoord gaat dit seizoen knallen :yeah:
Insane life.
Reply
Dre Wrote:Yeah Yeah Yeah . Feyenoord gaat dit seizoen knallen :yeah:


Ze hebben iig geluk dat ADO eruit is, dat scheelt ze al gauw 4-6 punten !!! :razz:
Bangkok resident.
Reply
Je moet natuurlijk wel weten wanneer je moet stoppen....

Deze speler hebben ze mijns inzien he-le-maal niet nodig, met Drenthe, Van Bronckhorst, Guzman, Hofs en Bruins in de gelederen.


‘Feyenoord meldt zich voor El Ahmadi’ :roll: Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 28 juni om 08:35

Karim El Ahmadi moet samen met Giovanni van Bronckhorst het hart op het middenveld van Feyenoord gaan vormen. Dit meldt De Telegraaf in haar jongste editie.

Volgens de ochtendkrant wil FC Twente vooralsnog niet meewerken aan een vertrek van de middenvelder van Marokkaanse afkomst. Het bod uit Rotterdam-Zuid zou de Tukkers namelijk niet kunnen bekoren.

El Ahmadi (21) heeft zijn derde seizoen in Enschede achter de rug. De geboren Enschedeër, die uitkomt voor het nationale elftal van Marokko, staat nog nog twee seizoenen onder contract in het Arke Stadion.

De naam van El Ahmadi deed zich nog niet voor in Rotterdam-Zuid, des te meer omdat tot nu toe de transfers van Tim de Cler, Giovanni van Bronckhorst en vrijwel zekere komst van Kevin Hofland alle aandacht opslokten. Daarnaast worden nog steeds Roy Makaay en Danny Koevermans in verband gebracht met de Kuipbewoners.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Please niet weer zo'n eentje die in zijn onderbroek onder de douche staat
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Please niet weer zo'n eentje die in zijn onderbroek onder de douche staat


Willen ze zo graag geslachtsdelen zien dan?
Bangkok resident.
Reply
FC Petr Wrote:Je moet natuurlijk wel weten wanneer je moet stoppen....

Deze speler hebben ze mijns inzien he-le-maal niet nodig, met Drenthe, Van Bronckhorst, Guzman, Hofs en Bruins in de gelederen.
Ik zou dit wederom een goede aankoop vinden. Guzman, Hofs en Drenthe kunnen allemaal goed vanaf de zijkant spelen. Misschien zelfs 4-5-1 met Makaay als enige spits en een sterk middenveld daarachter?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=; Dit is natuurlijk zwaar kut voor Piet, ik hoop dat ze Vladimir niet huren....maar De Mos heeft wrs. meer vertrouwen in hem.

HUP PIETJE!!!

Vitesse kan Stojkovic opnieuw huren
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 28 juni om 09:58

Vitesse heeft de mogelijkheid om Vladimir Stojkovic ook het komend seizoen te huren van Nantes FC. Door de degradatie drukt het salaris van de Servische doelman te zwaar op de begroting.

Bovendien kan Stojkovic bij Nantes waarschijnlijk niet rekenen op speeltijd, waardoor zijn transferwaarde alleen maar zal afnemen. De Franse club hoopt dan ook dat Stojkovic, die het afgelopen half jaar al actief was in het Gelredome, zich bij de Arnhemmers in de kijker van grote clubs kan spelen.

Door de aanwezigheid van Stojkovic kwam Piet Velthuizen op de bank terecht. De talentvolle doelman kreeg enkele weken geleden min of meer te horen volgend seizoen eerste doelman te worden.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:Je moet natuurlijk wel weten wanneer je moet stoppen....

Deze speler hebben ze mijns inzien he-le-maal niet nodig, met Drenthe, Van Bronckhorst, Guzman, Hofs en Bruins in de gelederen.

kopen jullie hofs toch terug...
Reply
Feyenoord strikt Makaay en Hofland

De laatste plooien zijn gladgestreken: Roy Makaay en Kevin Hofland spelen komend seizoen voor Feyenoord. Na een geslaagde medische keuring stond niets de overgang van het tweetal nog in de weg. Makaay tekende voor drie jaar in De Kuip, Hofland heeft zich voor vier jaar verbonden.

De 32-jarige Makaay wordt overgenomen van Bayern München, waar hij komend seizoen niet veel speelminuten leek te krijgen. De 28-jarige Hofland maakt de overstap van VfL Wolfsburg.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rtl.nl/sport/rtl_sport/">http://www.rtl.nl/sport/rtl_sport/</a><!-- m -->

[Image: 1jump.gif] [Image: 1jump.gif] [Image: 1jump.gif]

[Image: aola.gif]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Lamme Lennie Wrote:Het kan niet lang duren voordat er meer clubs komen met zo'n talent pool. Zo te zien werpt het wel zijn vruchten af.

Ach, Feyenoord heeft over een paar jaar ook het probleem dat de aankopen van nu allemaal geen restwaarde hebben en de opbrengt van alle talenten gaat grotendeels naar de investeerders. Over 3 jaar zijn ze dus terug bij af en hebben ze weer geen cent te makken, maar komend zijn hebben ze wel een bijna volledig NL-selectie die zeker niet meer voor die van de top-3 van afgelopen seizoen onder doet! Zo'n spelerspool is voor een club in absolute nood een hele mooie oplossing op korte termijn, het kan ze zomaar één of meerdere landstitels en CL-voetbal opleveren maar toch zou ik het PSV, Ajax of welke club dan ook niet aanbevelen zo te gaan handelen. :|

Voor PSV dreigt een mager jaar nu het steeds door Feyenoord is afgetroeft, maar goed.. liever Feyenoord als concurrent dan Ajax of AZ. =D>
Reply
Eerder kwamen er al berichten uit Portugal dat Feyenoord belangstelling zou hebben voor de Oostenrijkse aanvaller Roland Linz van Boavista. Vandaag meldt het Portugese Jornal de Noticias dat Feyenoord vasthoudend is in haar pogingen om Linz te strikken. Concurrentie zou er zijn van Dimao Kiev en Engerie Cottbus, maar Feyenoord zou dichtbij een akkoord zijn met Boavista.

--
Zelfs zo'n Kiev met geld zat wordt tegenwoordig makkelijk afgetroeft door Feyenoord. :8:
Reply
Peter Wrote:Over 3 jaar zijn ze dus terug bij af en hebben ze weer geen cent te makken


[Image: flatto-couch-ani.gif]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:
Peter Wrote:Over 3 jaar zijn ze dus terug bij af en hebben ze weer geen cent te makken


[Image: flatto-couch-ani.gif]

Verklaar je nader.. welke inkomsten zie jij zoal in het verschiet?
Reply
Peter Wrote:
goa Wrote:
Peter Wrote:Over 3 jaar zijn ze dus terug bij af en hebben ze weer geen cent te makken


[Image: flatto-couch-ani.gif]

Verklaar je nader.. welke inkomsten zie jij zoal in het verschiet?

CL, sponsors,meer toeschouwers
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:
goa Wrote:
Peter Wrote:Over 3 jaar zijn ze dus terug bij af en hebben ze weer geen cent te makken


[Image: flatto-couch-ani.gif]

Verklaar je nader...

Hoe zal ik dit netjes zeggen....

ehhhh

[Image: boring.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: