The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Michaela Krajicek
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sonyericssonwtatour.com/2/players/playerprofiles/Playerbio.asp?PlayerID=311578">http://www.sonyericssonwtatour.com/2/pl ... rID=311578</a><!-- m -->

niemand herkent der tegenstander als ze via deze site wat info inwinnen
Reply
kooltje Wrote:http://www.sonyericssonwtatour.com/2/pla...rID=311578

niemand herkent der tegenstander als ze via deze site wat info inwinnen

Had ik ook gezien idd, ziet er stuk beter uit!
Reply
Dit is mijn absolute topper:

Klara Zakopalova: http://www.sonyericssonwtatour.com/2/pla...rID=110492
[Image: 110492.jpg]


En natuurlijk:

Alona Bondarenko: http://www.sonyericssonwtatour.com/2/pla...erID=20608
[Image: 20608.jpg]


Harkleroad, Ivanovic, Kirilenko en Sharapova zijn bekend uiteraard.

P.s. Ja, ik ken ze allemaal :Big Grin
Reply
op basis van deze foto's is krajicek de mooiste
Reply
Ivanovic =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kooltje Wrote:http://www.sonyericssonwtatour.com/2/pla...rID=311578

niemand herkent der tegenstander als ze via deze site wat info inwinnen

ik zou toch helemaal niet zeggen dat ze 1.77 is...... :|

ik ben altijd voor lang haar, maar ik voind toch dat het huidige pottenkapsel haar niet misstaat.

ik vind alleen sharapova lekker eigenlijk. en henin, maar dat is duidelijk.
Reply
ze wordt wel gebroken de doos...ze begint zwak
Reply
5-5 =D>
Reply
6-5 kraai...maar regen
Reply
Wat een tie-break zeg!
Reply
=D>

Grote klasse! En nu snel weg met die Jankvetadze Puke
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Genomico Wrote:Dit is mijn absolute topper:

Klara Zakopalova: http://www.sonyericssonwtatour.com/2/pla...rID=110492
[Image: 110492.jpg]


En natuurlijk:

Alona Bondarenko: http://www.sonyericssonwtatour.com/2/pla...erID=20608
[Image: 20608.jpg]


Harkleroad, Ivanovic, Kirilenko en Sharapova zijn bekend uiteraard.

P.s. Ja, ik ken ze allemaal :Big Grin
Ik heb je worddoc nog Wink
Reply
ze moet een bp gaan maken...anders krijgt de russin nog hoop straks
Reply
Het is lang geleden dat ik geboeid heb gekeken naar een Nederlandse tennisster.
Reply
andre Wrote:Het is lang geleden dat ik geboeid heb gekeken naar een Nederlandse tennisster.

Ze is lesbisch hoor :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
andre Wrote:Het is lang geleden dat ik geboeid heb gekeken naar een Nederlandse tennisster.

Ze is lesbisch hoor :wink:

:eeeek:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Quote:Petr Krajicek: ‘Sommige speelsters zijn lesbisch. Mijn Misa is dat gelukkig niet. Dat is een gevaar dat in het circuit loert. Het is gek. Je kunt lesbisch worden. Ongeveer een maand geleden hebben we een wetenschappelijke studie gelezen. Bij mannen, die de gevangenis ingaan, komt dezelfde hoeveelheid homoseksuelen eruit als erin. Bij vrouwen is dat honderd procent meer. Ze zijn er zo gevoelig voor! Ongelooflijk! Wist ik niet. Natuurlijk ben ik er bang voor. En mijn vrouw is nog conservatiever dan ik, ze zou het verschrikkelijk vinden.’
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Juan Zueco Wrote:
Quote:Petr Krajicek: ‘Sommige speelsters zijn lesbisch. Mijn Misa is dat gelukkig niet. Dat is een gevaar dat in het circuit loert. Het is gek. Je kunt lesbisch worden. Ongeveer een maand geleden hebben we een wetenschappelijke studie gelezen. Bij mannen, die de gevangenis ingaan, komt dezelfde hoeveelheid homoseksuelen eruit als erin. Bij vrouwen is dat honderd procent meer. Ze zijn er zo gevoelig voor! Ongelooflijk! Wist ik niet. Natuurlijk ben ik er bang voor. En mijn vrouw is nog conservatiever dan ik, ze zou het verschrikkelijk vinden.’

Ik kan uit betrouwbare bron melden dat vader Petr het hier verkeerd heeft......
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Juan Zueco Wrote:
Quote:Petr Krajicek: ‘Sommige speelsters zijn lesbisch. Mijn Misa is dat gelukkig niet. Dat is een gevaar dat in het circuit loert. Het is gek. Je kunt lesbisch worden. Ongeveer een maand geleden hebben we een wetenschappelijke studie gelezen. Bij mannen, die de gevangenis ingaan, komt dezelfde hoeveelheid homoseksuelen eruit als erin. Bij vrouwen is dat honderd procent meer. Ze zijn er zo gevoelig voor! Ongelooflijk! Wist ik niet. Natuurlijk ben ik er bang voor. En mijn vrouw is nog conservatiever dan ik, ze zou het verschrikkelijk vinden.’

Ik kan uit betrouwbare bron melden dat vader Petr het hier verkeerd heeft......

Nu ben ik nieuwsgierig :Big Grin Wie is die betrouwbare bron?
Reply
Genomico Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Juan Zueco Wrote:
Quote:Petr Krajicek: ‘Sommige speelsters zijn lesbisch. Mijn Misa is dat gelukkig niet. Dat is een gevaar dat in het circuit loert. Het is gek. Je kunt lesbisch worden. Ongeveer een maand geleden hebben we een wetenschappelijke studie gelezen. Bij mannen, die de gevangenis ingaan, komt dezelfde hoeveelheid homoseksuelen eruit als erin. Bij vrouwen is dat honderd procent meer. Ze zijn er zo gevoelig voor! Ongelooflijk! Wist ik niet. Natuurlijk ben ik er bang voor. En mijn vrouw is nog conservatiever dan ik, ze zou het verschrikkelijk vinden.’

Ik kan uit betrouwbare bron melden dat vader Petr het hier verkeerd heeft......

Nu ben ik nieuwsgierig :Big Grin Wie is die betrouwbare bron?

Nooit je bronnen prijsgeven :wink:

Maar ze is ook al verliefd hoor.....op een top-100 speelster.

Niet verder vertellen :8:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Lekker interessant... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Lekker interessant... :roll:

Zeg toch niet dat het interessant is? :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Granville knalt Hingis eraf, gunstig!

Krajicek nu aan het dubbelen, daar ook de eerste set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Granville knalt Hingis eraf, gunstig!

Krajicek nu aan het dubbelen, daar ook de eerste set.
gunstig? gaf kraai meer kans tegen hingis..dan wordt je er niet vanaf geslagen. deze granville roste bammer ook in twee korte setjes van de baan
Reply
En Micha ook door in de damesdubbel.

Krajicek en Radwanska kloppen Camerin / Dulko (11) met 6-3, 6-7 en 8-6. Applaus.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Hopen dat de regen ff 2uurtjes wegblijft, dan kunnen we ff gaan kijken of er weer eens een vrouwelijke nederlandse tennisser een QF haalt op een grandslam.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Krajicek leidt met 4*-2 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker Kraai, eerste set is binnen. Mag ook wel, maar je moet het maar wel even doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En alweer een break.
Reply
EN play suspended
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: