The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Wimbledon
4-2 Serena :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:Serena ineens nergens meer last van...als ze een punt verliest gaat ze hinken...irritant wijf....

tip: rtl 7 :wink:

Kijk beide wedstrijden....

Kom op pak Bokito!!!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Youzhny wint van Nieminen Hakkuh

Nadal de 5e set in :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Knap van Serena dat ze hem nog wint, respect voor haar vechtlust.

Ik hoop voor haar dat ze een dag rust krijgt.
Reply
Bjorki ook net klaar voor de regen, gunstig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vreemd dat Davydenko-Monfils niet meer is hervat.
Reply
Nu alles gestopt, vanwege duisternis of opnieuw regen?
Reply
Keiharde regen, alles naar morgen.
Reply
Idd vreemd van Davy, misschien was de baan nog nat...
Reply
Ga nu niet beweren dat het geen voordeel is om al in de kwartfinale te zitten.
Waar Federer rustig kan uitrusten tot hij aan de beurt is, moet Nadal misschien wel 3 dagen baan op en baan af voor zijn 3e en 4e ronde partij.
Krajicek had in 2002 ook de finale kunnen halen als het droog was gebleven (al was dan weer het nadeel dat de baan minder snel zou zijn). Dankzij zijn mindere fysieke toestand, de 2 5-setters in de 4e ronde en kwartfinale en het baan op en baan af gaan vanwege de regen kon hij het niet meer bolwerken.
Reply
Ik heb nooit gezegd dat het geen voordeel is. Ik denk alleen dat het niet veel uitmaakt voor de uitkomst van de finale, en daar blijf ik bij.
En er is wel een verschil, zeker fysiek, tussen Krajicek en Nadal...

En Nadal heeft het aan zichzelf te wijten dat hij morgen moet spelen...
Reply
Berdych gaat gewoon Nadal pakken. Soderling moet dat nu eigenlijk al doen, maar die verzaakt op 't moment dat 't echt spannend wordt. Jammer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Story of his life. Wel gunstig dat ze niet doorspeelden, nu heeft ie nog een kans.
Reply
Maar wat was Soderling goed in set 4. Echt een extreem hoog niveau. dan is er 't wachten op dat ie de definitieve nekslag toe gaat dienen en dan slaat ie weer een paar onnodige fouten en meteen 2-0 achter in set 5. zo jammer en onnodig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Verschil tussen top en subtop...
Reply
Morgen ook op het programma:

3 Senior Gentlemen's Inv. Doubles - 1st Rnd.
Goran Ivanisevic (CRO)/Cedric Pioline (FRA) v. Goran Ivanisevic (CRO)/Cedric Pioline (FRA)

Zal een leuke wedstrijd worden. :wink:
Reply
Big Grin
Reply
Krijgen we een herhaling van de AO 2006 finale?
Reply
Mitch Wrote:Morgen ook op het programma:

3 Senior Gentlemen's Inv. Doubles - 1st Rnd.
Goran Ivanisevic (CRO)/Cedric Pioline (FRA) v. Goran Ivanisevic (CRO)/Cedric Pioline (FRA)

Zal een leuke wedstrijd worden. :wink:
Het is nu IVanisevic/Pioline tegen Krajicek/Cash geworden :razz:
Reply
andre Wrote:Krijgen we een herhaling van de AO 2006 finale?
Ik denk het niet. Denk dat het eerder een herhaling van de finale van de US Open 2004 wordt.
Of gewoon weer een herhaling van de finale van vorig jaar, de afgelopen twee RGs etc.
Reply
Het ziet er trouwens weer verdomde slecht uit voor vandaag...

Quote:Today:
Showers from the start over southern parts but with some bright or sunny spells developing. Showers becoming quite widespread again by afternoon, locally heavy and thundery with a fresh westerly breeze. Maximum temperature 19 deg C (66 deg F).
Reply
Waarom beginnen ze niet gewoon met die 3e ronde partijen?
Nu heb je kans dat de eerder geschedulde partijen uit de 4e ronde wel uitgespeeld worden, maar de 3e ronde partijen niet.
Reply
Vast Engelse logica =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
andre Wrote:Waarom beginnen ze niet gewoon met die 3e ronde partijen?
Nu heb je kans dat de eerder geschedulde partijen uit de 4e ronde wel uitgespeeld worden, maar de 3e ronde partijen niet.

If they started with the “games to be completed”, those coming on second wouldn’t know when they were starting – it could be 10 minutes, it could be two hours. At least this way, all those starting first know what time they will start, and those coming on second know that they will be on after one – two hours. There isn’t much of a difference, but it makes it slightly easier for players to prepare.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.wimbledon.org/en_GB/news/articles/2007-07-03/200707031183453698796.html">http://www.wimbledon.org/en_GB/news/art ... 98796.html</a><!-- m -->
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Beetje gelul natuurlijk, wat is er nou belangrijker? Als we hetzelfde weer als gisteren krijgen, bestaat er een kans dat die afgebroken partijen niet afgespeeld worden en dat zou een ramp zijn.
Reply
Dan zit Nadal de hele dag in de kleedkamers aan zijn onderbroek te trekken
I believe in Jim Jones.

Reply
Dat is dan wel weer grappig. Heb je toevallig gisteren Soderling gezien die hem persifleerde aan het begin van de vijfde? Erg grappig, maar Nadal kreeg er wel een boost door helaas...
Reply
Niet gezien maar ik hoorde het. HEEL dom van Soderling want iemand als Nadal krijgt daar alleen maar wat extra adrenaline van, wat hem over het dode punt heen hielp.
I believe in Jim Jones.

Reply
Behoorlijk stom inderdaad, maar ik kon er wel om lachen. En Nadal had uiteindelijk toch wel gewonnen.
Reply
Petrova wordt inmiddels vernederd door Ivanovic; 5-0 in de 1e
I believe in Jim Jones.

Reply

Forum Jump: