The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:volgesn teletekst maakt koevermans stront bij az. :lol:

heb ik altijd al op gewezen dat dat het risico was dat az liep. als speler kom je daar heel lastig weg. nu weer die pokonolie en die koenders die voor 5 jaaar tekenen. heeft luirink ook gedaan, nou lekker, die is vooralsnog te licht bevonden.

kak aan zaakwaarnemers. ik vind dat je je klant dan echt slecht adviseert.

Stront en kak moet met vette letters.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:
waf Wrote:volgesn teletekst maakt koevermans stront bij az. :lol:

heb ik altijd al op gewezen dat dat het risico was dat az liep. als speler kom je daar heel lastig weg. nu weer die pokonolie en die koenders die voor 5 jaaar tekenen. heeft luirink ook gedaan, nou lekker, die is vooralsnog te licht bevonden.

kak aan zaakwaarnemers. ik vind dat je je klant dan echt slecht adviseert.

Stront en kak moet met vette letters.

Groot gelijk, Bor

:negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Bor de Wolf Wrote:
waf Wrote:volgesn teletekst maakt koevermans stront bij az. :lol:

heb ik altijd al op gewezen dat dat het risico was dat az liep. als speler kom je daar heel lastig weg. nu weer die pokonolie en die koenders die voor 5 jaaar tekenen. heeft luirink ook gedaan, nou lekker, die is vooralsnog te licht bevonden.

kak aan zaakwaarnemers. ik vind dat je je klant dan echt slecht adviseert.

Stront en kak moet met vette letters.

Groot gelijk, Bor

:negerwaf:

sloeber
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
poepzak
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
AD Wrote:Het succes van Feyenoord
Door CHRIS VAN NIJNATTEN

ROTTERDAM - Peter Bosz over de transferpolitiek van Feyenoord: ,,We zijn nog niet klaar.'' Eén ding is al wel duidelijk: makelaar Rob Jansen is de spin in het web.

Onno Jacobs feliciteert Hofland en Makaay na het tekenen van het contract. Peter Bosz, Bert van Marwijk en Chris Woerts kijken toe. FOTO PIM RAS
Jan de Knegt staat voor het Maasgebouw en laat de inhoud van de achterbak van zijn auto zien. ,,Kijk eens,’’ wijst hij. ,,Daar liggen mijn visspullen. Ik heb vakantie. Maar joh, ik heb gewoon geen tijd. Er blijven hier maar spelers binnenkomen.’’

Met zijn rug staat hij naar het Maasgebouw, waar hij de harde werkers vermoedt, die zijn club uit het slop trekken. Peter Bosz, Onno Jacobs, Peter Vogelzang, Chris Woerts, Wim Jansen en nóg een heel peloton aan ondersteunende troepen werken zich in de Kuip inderdaad uit de naad om een nieuw Feyenoord op te trekken uit de as van een recent verleden.

Maar er is één opvallende buitenstaander die als spin in het web fungeert: Rob Jansen, spelersmakelaar, directeur van het bedrijf SportPromotion in Den Haag. Centraal in dat web wordt hij overigens fors gesteund door zijn collega Sigi Lens.

Maanden aan een stuk werd er door de routiniers in het voetbal - makelaars, trainers, bestuurders - enigszins meewarig gekeken naar de wijze waarop Feyenoord zijn nieuwe selectie trachtte vorm te geven. De Rotterdammers vlogen van hot naar her, van Oekraïne tot in Zuid-Amerika, op zoek naar trainers en spelers.

Het leidde tot niets, hooguit bijna niets. Het leidde wel tot imagobeschadiging, vooral de soap rond Co Adriaanse pakte publicitair slecht uit. Wie wilde er nog naar Feyenoord? Die vraag hield de achterban bezig.

Niemand vond dat gek. De internationale zoektocht naar spelers werd afgedaan als kansloos voor een Noord-Europese club, alleen haalbaar geacht voor grote partijen als Philips (PSV) en clubs met netwerken als die van Chelsea en Manchester United. Gevreesd werd dat Feyenoord weer met onduidelijke Zuid-Amerikanen en Oost-Europeanen zou worden opgescheept.

Zo af en toe zocht het management van Feyenoord hulp in de top van de makelaardij, een niet te vermijden machtsblok als er ergens een club weer op poten gezet moet worden. Daar werd aanvankelijk echter weinig bereidheid getoond om veel hulp te bieden.

Niet dát Jorien van den Herik als president-commissaris bij Feyenoord is afgezet, maar de manier waarop dat gebeurde door het management van de club, had hier en daar kwaad bloed gezet. Zeker bij managers als Rob Jansen lag dat zéér gevoelig.

In mei, toen de financiële vooruitzichten bij Feyenoord steeds beter werden, maar de technische vooruitgang amper meetbaar was, zocht Van den Herik contact met Rob Jansen. Hij spoorde vanuit zijn woonplaats Antwerpen zijn werkvriend Jansen aan rancunes te vergeten en het ‘nieuwe’ Feyenoord te helpen. De Hagenaar was daar gevoelig voor. Het resulteerde drie weken geleden in een overleg, op initiatief van Peter Bosz, in Rotterdam met Jansen zelf en diens collega Lens.

De sleutel lag bij de twee makelaars; bij Lens omdat hij de onontbeerlijk geachte Giovanni van Bronckhorst onder contract heeft én de eveneens gewenste Denny Landzaat. Bij Jansen omdat hij Bert van Marwijk, Kevin Hofland, Tim de Cler en Roy Makaay in zijn stal heeft. Op die vrijdag in juni werden de klokken gelijk gezet.

De houding van PSV speelde hierin trouwens een kleine, maar pikante rol. PSV wilde aanvankelijk De Cler binnenhalen, maar de club liet heel lang niets meer van zich horen aan de speler. PSV liet De Cler eigenlijk een beetje zwemmen, zo werd dat gevoeld.

Met Makaay deed PSV ongeveer hetzelfde. De landskampioen bracht bij Bayern München een bod op de spits uit, kreeg daar vervolgens spijt van en verlaagde de bieding. Het dreef het ‘kamp-Jansen’ nóg meer richting Feyenoord. Er liggen hier overigens parallellen met de situatie rond Kenneth Perez, die zich langzaam maar zeker in de steek gelaten voelt door PSV, de club voor wie hij zijn nek heeft uitgestoken.

In het juni-overleg in de Kuip inventariseerden Jansen, Lens en Bosz de wensen en mogelijkheden en er werd onmiddellijk tot daden overgegaan. Lens steunde Bosz in zijn lobby bij Van Bronckhorst. Tegelijkertijd werd Barcelona informeel gemasseerd om de transfersom tot een minimaal bedrag terug te brengen. Die actie is cruciaal geweest in de serie transfers van Feyenoord. Was het met Van Bronckhorst misgegaan, dan was waarschijnlijk alles misgegaan.

In dezelfde week vlogen Jansen en Bosz naar Nice, pakten de helikopter richting Saint Tropez en klopten aan bij de door de families Van Marwijk en Van Bommel gehuurde villa. Van Marwijk maakte nog een grap over het ‘Felderhof-gevoel’ aldaar en in die sfeer kwam men steeds nadrukkelijker tot zaken. In het overleg werd telefonisch Kevin Hofland betrokken, die twintig kilometer verderop vakantie vierde.

Daarna ging het hard. Al was de komst van Makaay tot op het laatst onzeker. Toen Peter Bosz vorige week maandag naar Marbella vloog om Makaay naar binnen te praten, wilde de speler dat de besprekingen absoluut niet uitlekten. Hij wilde, als de deal niet doorging, geen gezeur aan zijn hoofd. Jansen zorgde er op de achtergrond in zijn eentje voor dat ook Bayern München bepaald niet het onderste uit de kan hoefde voor de spits.

In die zin kwam Feyenoord tóch goed weg, omdat AZ naar verluidt aan Feyenoord voor De Cler minder vroeg dan de vraagprijs die aan PSV was afgegeven voor de linksback. Ook waar het de transfersom voor Hofland betrof, bemiddelde Jansen bij Vfl Wolfsburg. Daar trof hij Felix Magath met wie hij een uitstekende band opbouwde bij Bayern München toen Makaay daar triomfen vierde. Feyenoord maakte de transferbesprekingen hier in een later stadium zelf af.

De betrokkenen willen op dit moment niet veel vertellen over de gang van zaken rond de binnenkomende transfers. Bosz zegt dat hij nog niet klaar is en Jansen houdt het erbij dat er in het belang van iedereen maar vooral in dat van Feyenoord is gehandeld.

,,Niet alleen door mij, door iedereen. En eerlijk gezegd is dat duwtje van Jorien, dat door niemand was opgemerkt, toch wel erg belangrijk geweest.’’

Van den Herik zelf wil er weinig over kwijt. ,,Het is niet in het belang van de club als ik ga reageren, maar vanzelfsprekend volg ik Feyenoord en zal ik mij altijd naar de club, als instituut, positief opstellen.’’

Mooi, zo'n kijkje in de keuken!!
Reply
Woutiknout Wrote:Mooi, zo'n kijkje in de keuken!!

Lang verhaal maar idd. interessant om te lezen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Om het Feyenoord-verhaal nog een extra draai te geven: Na eerdere berichten al Pienaar, schijnt volgens verschillende (ook de bekende geruchten-) sites Maduro op het lijstje te staan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Om het Feyenoord-verhaal nog een extra draai te geven: Na eerdere berichten al Pienaar, schijnt volgens verschillende (ook de bekende geruchten-) sites Maduro op het lijstje te staan.

maduro en pienaar hebben we geen ruk aan, lopen alleen maar onze talenten in de weg.

ook genoemd wordt gudjohnson.....
Reply
waf Wrote:ook genoemd wordt ....

[Image: .thumbs_akkermans.jpg]
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Gudjohnson zou natuurlijk een wereldaankoop zijn. Dan mag Koevermans in Alkmaar blijven. Peenhaar en Maduro hoef ik niet. De eerste danst te naar, de tweede bidt teveel.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
vNistelrooy naar Barcelona.....voor 100 euro


























Met Peter Langhout Reizen Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Andrej Rendla (Slowaak) zo goed als zeker naar FC Twente. Het 16-jarige talent geniet ook van belangstelling van Udinese, maar heeft al een medische keuring in Enschede gehad. Hij zal hoogstwaarschijnlijk eerst aansluiten bij de A1.

KWW.

Gaan de nationale subtoppers nu ook al beginnen met het losweken van oost-europese spelertjes die net in de pubertijd beginnen te komen? Het voetbal is ziek! :razz:

Ik sprak net Tjalling Dilling op de tennisbaan in pluskut en volgens hem wordt Rendla gezien als een veel groter talent dan Arnautovic.
Ik rij volgende week donderdag wel even de grens over naar Alstätte waar ze hun eerste oefenpot afwerken tegen FC Alstätte. Het begint me alweer helemaal te jeuken, nee niet omdat ik me vandaag nog niet heb gedouched :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ruud krijgt wrs. Nederlands gezelschap in de voorhoede bij Real Madrid, Robben is al onderweg, maar misschien komt er nog eentje bij.......

'Huntelaar alternatief voor Real Madrid'

Klaas Jan Huntelaar speelt komend seizoen mogelijk bij Real Madrid. De Spanjaarden willen Roberto Soldado terughalen van Osasuna, maar als de twee partijen het niet akkoord worden, is de Nederlander een optie.

Roberto Soldado werd opgeleid bij Real Madrid, maar wist nooit door te breken in Santiago Bernabéu. Het afgelopen seizoen werd de aanvaller verhuurd aan Osasuna, waar hij in 30 wedstrijden elf keer scoorde.

Reden genoeg voor de Koninklijke om de 22-jarige aanvaller terug te halen. Het contract van de Spanjaard loopt in 2008 af. Uiterlijk dinsdag onderhandelt Real Madrid opnieuw met de zaakwaarnemer van de tweevoudig international over een nieuw contract.

Komen de club en de speler er niet uit, dan verlegt Real zijn aandacht naar Klaas Jan Huntelaar en Javier Saviola, weet AS. De Argentijn staat echter in de belangstelling van diverse andere Europese topclubs, waardoor de komst van de Nederlandse international logischer lijkt.

De Spaanse sportkrant weet dat Predrag Mijatovic Huntelaar vorige zomer ook al naar Madrid probeerde te halen en dat de technisch directeur van Real de Ajax-spits het hele afgelopen seizoen gevolgd heeft.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Xtragaap4de
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Ik sprak net Tjalling Dilling op de tennisbaan in pluskut en volgens hem wordt Rendla gezien als een veel groter talent dan Arnautovic.
Ik rij volgende week donderdag wel even de grens over naar Alstätte waar ze hun eerste oefenpot afwerken tegen FC Alstätte. Het begint me alweer helemaal te jeuken, nee niet omdat ik me vandaag nog niet heb gedouched :razz:

=D>
Ik ben benieuwd wat jullie aankomend seizoen kunnen Vret. Zelf denk ik dat jullie dit seizoen niet kunnen evenaren (dat is overigens geen schande). Maar Feyenoord wordt nu zwaar gehypt, jullie kunnen rustig voorbereiden.

Onder de Heracles supporters wordt mischien weer een actie op touw gezet. Een geldbedrag doneren zodat Everton mischien aangetrokken kan worden. Als dit doorgaat zit ik in een dilemma om hier aan mee te doen. Sinds de eredivisie heb ik al 2 keer eerder een donatie gedaan waardoor onder andere Tanghe kon worden gehaald. Het geld groeit me echter niet op de rug. De seizoenskaart is weer keurig netjes duurder geworden en uitwedstrijden kosten ook euro's. Maar het is ook nog niet zeker of de actie officieel wordt, afwachten...
Reply
Quote: 'FC Twente klopt aan bij Stein Huysegems'

1/7/2007 11:10

Stein Huysegems heeft er weer een club bij die hem wil aantrekken. Na Roda JC, Club Brugge en Borussia Mönchengladbach wil ook FC Twente de Belgische aanvaller losweken bij Feyenoord, meldt De Telegraaf.

Huysegems staat nog tot medio 2010 onder contract in Rotterdam, maar mag gezien de grote aanwas aan spelers vertrekken. Tot nog toe was er geen club die tot een akkoord wist te komen met Feyenoord en de 25-jarige linkspoot.
[/quote]
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
En we kunnen dit seizoen weer kiezen voor Takak.

Vitesse haalt Takak terug uit anonimiteit

2/7/2007 21:30

Na een jaar zonder club keert Jasar Takak terug in de Eredivisie. De middenvelder mag zich bewijzen bij Vitesse.

Takak heeft in Arnhem een contract getekend voor één jaar met een optie voor tweede seizoen. Daarmee komt een einde aan een pauze in zijn profcarrière.

De 25-jarige middenvelder was afgelopen jaar verstoken gebleven van profvoetbal, nadat zijn verblijf als huurling bij NEC geen vervolg had gekregen. De oud-PSV'er hield bij Roda JC zijn conditie op peil.
Insane life.
Reply
Quote:Tomasson kan naar Feyenoord
door onze Telesportredactie
Rotterdam - Jon Dahl Tomasson beslist deze week of hij zijn voetbalcarrière voortzet bij Feyenoord of het Spaanse Villarreal. De Deense aanvaller is eigendom van VfB Stuttgart, maar mag bij de Duitse kampioen vertrekken. Afgelopen half jaar voetbalde hij al op huurbasis bij Villarreal, dat hem graag langer houdt. Feyenoord heeft echter ook bijzonder goede papieren.

De Deen voetbalde tussen 1998 en 2002 vier seizoenen in De Kuip en nam afscheid met een UEFA Cup. Tomasson staat zeker niet afwijzend tegenover een terugkeer naar Nederland, Feyenoord en zijn oud-trainer Bert van Marwijk in het bijzonder. Beiden hebben al contact met elkaar gehad over een rentree in Rotterdam en Tomasson toonde zich positief, hoewel hij er financieel op achteruit zal gaan als hij voor Feyenoord kiest.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Tomasson en Landzaat worden vandaag genoemd in de grote ochtendkranten. Zeker Jon-Dahl heb ik er graag bij, blijft toch een uefa-cup held. Daarnaast kan Charrie dan opbokken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Tomasson en Landzaat worden vandaag genoemd in de grote ochtendkranten. Zeker Jon-Dahl heb ik er graag bij, blijft toch een uefa-cup held. Daarnaast kan Charrie dan opbokken.

tomasson kost weinig, maar ik begrijp niet helemaal hoe marwijk wil gaan spelen als hij die er ook bijhaalt. geldt ook voor tikkie breed landzaat. die loopt toch alleen maar jeugd in de weg? leuke brede selectie, maar je moet wel oppassen voor bokkende reservers.

het zou natuurlijk ook een signaal kunnen zijn dat drenthe vertrekt. real heeft zich nu gemeld, maar er gaan ook al geruchten dat chelsea bezig was...
Reply
Drenthe zou gek zijn als hij vertrekt bij Fey. Die gast moet iedere week spelen voor zijn ontwikkeling. Bij Chelsea of Real komt hij wrs in het tweede of op de bank. Hij heeft schijnbaar 1 aardig seizoen gespeeld en een goed jeugd EK, maar hij moet zich nog erg ontwikkelen en dat kan alleen door veel te spelen (en niet in een tweede op maandagavond op een bijveldje).

Mss dat zijn zaakwaarnemers hem ook wel gek maken om zodoende zelf een klapper te maken!?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Leuk dat het nu allemaal over Feyenoord gaat, is een keer wat anders dan Ajax....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ekslem Wrote:Drenthe zou gek zijn als hij vertrekt bij Fey. Die gast moet iedere week spelen voor zijn ontwikkeling. Bij Chelsea of Real komt hij wrs in het tweede of op de bank. Hij heeft schijnbaar 1 aardig seizoen gespeeld en een goed jeugd EK, maar hij moet zich nog erg ontwikkelen en dat kan alleen door veel te spelen (en niet in een tweede op maandagavond op een bijveldje).

Mss dat zijn zaakwaarnemers hem ook wel gek maken om zodoende zelf een klapper te maken!?

op dit moment was het aanbod van madrid om hem te kopen en dat feyenoord hem dan nog een jaar mag huren.

ben ik ook niet zo blij mee, ik kom voor zo'n gast naar het stadion (anders ook wel, maar dit is toch leuk) en in 2009 levert hij toch ook nog wat op? en wij hebben hem over twee jar hard nodig in de cl. :wink:
Reply
Quote:ben ik ook niet zo blij mee, ik kom voor zo'n gast naar het stadion
Dat had ik afgelopen seizoen nou ook. Althans bij Ajax - Feyenoord. Wist ik in ieder geval dat we niet bang hoefden te zijn voor de buitenspelval Wink
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:ben ik ook niet zo blij mee, ik kom voor zo'n gast naar het stadion
Dat had ik afgelopen seizoen nou ook. Althans bij Ajax - Feyenoord. Wist ik in ieder geval dat we niet bang hoefden te zijn voor de buitenspelval Wink

ik vind het leuk om te lezen dat jij uberhaupt bang kan zijn voor een buitenspelval van de tegenstander. :razz:
Reply
Aanvallende middenvelders zat in Rotterdam. Waar blijft die verdedigende middenvelder?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Gio?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ik weet niet of dat nou echt zo'n Gio rol is. Ben benieuwd hoe hij gaat spelen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Quote:Utrecht heeft Adriaanse op kandidatenlijst

3/7/2007 9 :39

FC Utrecht hoopt Co Adriaanse vast te leggen als opvolger van Foeke Booy, die binnenkort naar het Saudische Al-Nassr vertrekt.
Ook Frans Adelaar, Erwin Koeman, Gert Kruys en John van Loen staan op de lijst met kandidaten. 'Als je een kandidatenlijst samenstelt, kun je ervan uitgaan dat deze namen erop voorkomen', verklaart voorzitter Jan Willem van Dop in de nieuwe Voetbal International.

Adriaanse zou, net als Booy de afgelopen jaren heeft gedaan, zowel trainer/coach als technisch directeur moeten zijn van de Eredivisionist.

Adriaanse voetbalde zelf van 1970 tot 1976 voor FC Utrecht. Momenteel zit de coach zonder club, omdat hij in mei bij Metallurg Donetsk is opgestapt. Feyenoord wilde de geboren Amsterdammer graag aanstellen, maar daarvoor bedankte hij. Ook Manchester City was in hem geïnteresseerd.

Haha. Bedanken voor Feyenoord vanwege de dramatische selectie en nu kandidaat zijn bij Utrecht :waf:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Quote:Utrecht heeft Adriaanse op kandidatenlijst

3/7/2007 9 :39

FC Utrecht hoopt Co Adriaanse vast te leggen als opvolger van Foeke Booy, die binnenkort naar het Saudische Al-Nassr vertrekt.
Ook Frans Adelaar, Erwin Koeman, Gert Kruys en John van Loen staan op de lijst met kandidaten. 'Als je een kandidatenlijst samenstelt, kun je ervan uitgaan dat deze namen erop voorkomen', verklaart voorzitter Jan Willem van Dop in de nieuwe Voetbal International.

Adriaanse zou, net als Booy de afgelopen jaren heeft gedaan, zowel trainer/coach als technisch directeur moeten zijn van de Eredivisionist.

Adriaanse voetbalde zelf van 1970 tot 1976 voor FC Utrecht. Momenteel zit de coach zonder club, omdat hij in mei bij Metallurg Donetsk is opgestapt. Feyenoord wilde de geboren Amsterdammer graag aanstellen, maar daarvoor bedankte hij. Ook Manchester City was in hem geïnteresseerd.

Haha. Bedanken voor Feyenoord vanwege de dramatische selectie en nu kandidaat zijn bij Utrecht :waf:

Leuke aanname maak jij, weet jij zeker dat hij bedankt heeft vanwege de 'dramatische' selectie ?
Reply


Forum Jump: