The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
FC Petr Wrote:Eindelijk... :excited:

'Charisteas definitief naar 1.FC Nürnberg'
Angelos Charisteas speelt niet langer voor Feyenoord. De Griek stapt over naar het Duitse 1.FC Nürnberg. De Rotterdammers ontvangen naar verluidt tussen de twee en 2,5 miljoen euro voor de spits, zo meldt Der Kicker.

"Ik heb van de interesse vanuit Nürnberg gehoord", zegt Charisteas tegen het Duitse medium. "Het aanbod van de club is zeer goed." Eenmaal teruggekeerd in Duitsland tekent de aanvaller voor vier jaar.

Charisteas kwam in de winter van 2005 van Werder Bremen naar Nederland. Destijds tekende hij bij Ajax. In de zomer van 2006 verliet hij de Amsterdammers om voor aartsrivaal Feyenoord te gaan spelen. Ook in Rotterdam was hij inmiddels overbodig geworden door de komst van Andwele Slory en Roy Makaay.

Misschien wel de beste transfer van feienooit dit seizoen. @ waf: hulde!
Reply
Fabian Wrote:
Quote:/7/2007 - Talent Pool al direct 'succesvol' met verkoop Drenthe?
(Gepost door K)



Royston Drenthe onderhandelt momenteel met Real Madrid over een mogelijke overstap. Bij een transfer zou de Talent Pool direct geld opbrengen voor de investeerders die enkele weken geleden instapten. ‘Maar die investeerders willen allemaal dat Royston gewoon bij ons blijft’, zegt Chris Woerts, de commercieel directeur van Feyenoord in De Volkskrant. ‘En daar gaat iedereen ook van uit.’
Feyenoord Netwerk
Een van de investeerders Jos Kaalen: ‘Ik doe dit in eerste plaats uit emotionele overwegingen, en niet voor de handel. Geld is leuk, maar van mij hoeft Drenthe zeker niet te vertrekken.’


Zal hij dan toch gaan ? Volgens Smolarek is Sahin ook het best als linkshalf, plek van Royston dus....

het feit dat de speler mag onderhandelen zegt toch wel wat. maar misschien wil wasiman gewoon eens aanhoren wat de plannen zijn. in het ad wordt verteld dat drenthe 8 mio in 5 jaar zou kunnen krijgen, dat kan je zo'n gast toch niet onthouden? misschien zal feyenoord hem nog een jaar huren, dan volgt hij ook nog het advies van foppe op.

het ad meldt ook dat feyenoord minimaal 6 mio kan vragen. toe maar. ik vind dat erg weinig in vergelijking met talenten als nani en die engelse gast gister die voor bedragen in de 20 mio verkassen.

maar ik weet eigenlijk weinig over de prijszetting, welke factoren daarbij meespelen. als onder de 15 a 20 mio moeten ze mij uitleggen, maar zulke bedragen zijn toch wel lekker, hoewel ik erg had uitgekeken naar een seizeon met drenthe.
Reply
Flixieluv Wrote:
FC Petr Wrote:Eindelijk... :excited:

'Charisteas definitief naar 1.FC Nürnberg'
Angelos Charisteas speelt niet langer voor Feyenoord. De Griek stapt over naar het Duitse 1.FC Nürnberg. De Rotterdammers ontvangen naar verluidt tussen de twee en 2,5 miljoen euro voor de spits, zo meldt Der Kicker.

"Ik heb van de interesse vanuit Nürnberg gehoord", zegt Charisteas tegen het Duitse medium. "Het aanbod van de club is zeer goed." Eenmaal teruggekeerd in Duitsland tekent de aanvaller voor vier jaar.

Charisteas kwam in de winter van 2005 van Werder Bremen naar Nederland. Destijds tekende hij bij Ajax. In de zomer van 2006 verliet hij de Amsterdammers om voor aartsrivaal Feyenoord te gaan spelen. Ook in Rotterdam was hij inmiddels overbodig geworden door de komst van Andwele Slory en Roy Makaay.

Misschien wel de beste transfer van feienooit dit seizoen. @ waf: hulde!

ik vind het niet zo bijzonder hoor. het is toch normaal dat die 2 komma nog wat nog niet geheel is afgeschreven? hij heeft gespeeld bij werder, ajakkes en feyenoord en is nog altijd europees kampioen. dit bedrag lijkt me dus normaal.

ben benieuwd wie ze als opvolger halen. als ik het sportjournaal eens goed inschat sluit ik niet uit dat dat perez wordt....
Reply
Yes Yes Yes \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Insane life.
Reply
rijnmond.nl Wrote:Kamp-Drenthe onderhandelt niet met Real Madrid"

vrijdag 06-07-2007
- Rinmond.nl

Zaakwaarnemer André Wasiman ontkent met klem dat hij deze week met Real Madrid heeft onderhandeld over een transfer van Royston Drenthe.

De oud-prof van Excelsior doet de geruchten over besprekingen met de kampioen van Spanje over de sterspeler van Jong Oranje af als klinklare onzin: "Dit slaat helemaal nergens op, ik weet niet wie er baat bij heeft dit verhaal de wereld in te slingeren".

Royston Drenthe staat sinds het jeugd-EK in de belangstelling van vele buitenlandse topclubs. Feyenoord laat hem alleen gaan als er minimaal zeven miljoen euro wordt betaald. Op dit moment verblijft de talentvolle middenvelder in Suriname.

:|

kutmedia, wanneer zijn ze nou eens duidelijk?
Reply
Gerk mag vertrekken bij FC Twente. Hij heeft nog een jaar, als hij binnen een week niet een andere werkgever vindt dan traint hij weer mee.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:Roy Beerens wees Ajax en PSV af

06/07 (11:55) Roy Beerens wees clubs als Ajax en PSV af en tekende donderdag een contract dat hem voor vier jaar bindt aan sc Heerenveen: ,,Heerenveen is een mooie club. Na één gesprek wist ik genoeg. Ik heb ook niet meer met Ajax gesproken.''
nieuws De aanvaller legt op de officiële website uit dat hij de stap naar Ajax te groot vond. Eerder wees Beerens de door PSV aangeboden contractverlenging van de hand, omdat hij denkt in Heerenveen meer speeltijd te krijgen. Ook een Spaanse club kreeg nul op het rekest. ,,Het is snel gegaan'', zegt Beerens. ,,Tijdens het EK heeft mijn zaakwaarnemer contacten gelegd. Ajax had interesse, PSV wilde verlengen en er was belangstelling uit Spanje. Toen Heerenveen zich melde was de keuze snel gemaakt. Ik wilde in Nederland blijven en Heerenveen is een mooie club. Na één gesprek wist ik genoeg. Ik heb ook niet meer met Ajax gesproken.''

Beerens ziet de overgang naar Friesland als een logische stap in zijn carrière: ,,Bij NEC ben ik door veel te spelen 50 procent beter en sterker geworden. Bij Heerenveen kan ik mijn volgende stap maken. Als je meteen naar een grote club gaat kun je ver terugvallen. De club spreekt me aan. Ik ben prima ontvangen en weet wat ze in me zien. Bovendien denk ik dat Verbeek een trainer is die me nog beter kan maken. Hij werkt gericht met spelers. Dat spreekt me aan.''

=P~
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Omdat ie weet dat ie daar niet veel gaat spelen.
Ik vind het wel jammer dat ie gaat. Mss nog iets te licht voor het echte werk maar een leuk voetballertje en eindelijk weer eens iemand uit de eigen jeugd. Laten ze hem weer gaan :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Definitief geen PSV; Zenden voor twee jaar naar Marseille

Datum: 6-jul-2007 13:11

Boudewijn Zenden speelt de komende twee jaar voor Olympique Marseille. De Franse topclub heeft vrijdag op zijn website de komst van de dertigjarige aanvallende middenvelder bevestigd. Zenden mocht transfervrij weg bij Liverpool. De Limburger moet nog wel medisch gekeurd worden door de nummer twee van Frankrijk.

Zenden werd de laatste maanden ook in verband gebracht met zijn voormalig werkgever PSV. De 54-voudig international, die eerder voor FC Barcelona, Chelsea en Middlesbrough speelde, vocht zich afgelopen seizoen na veel blessureleed terug naar de top met als hoogtepunt de Champions League-finale en eindelijk weer een uitnodiging voor het Nederlands Elftal.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:Roy Beerens wees Ajax en PSV af

06/07 (11:55) Roy Beerens wees clubs als Ajax en PSV af en tekende donderdag een contract dat hem voor vier jaar bindt aan sc Heerenveen: ,,Heerenveen is een mooie club. Na één gesprek wist ik genoeg. Ik heb ook niet meer met Ajax gesproken.''
nieuws De aanvaller legt op de officiële website uit dat hij de stap naar Ajax te groot vond. Eerder wees Beerens de door PSV aangeboden contractverlenging van de hand, omdat hij denkt in Heerenveen meer speeltijd te krijgen. Ook een Spaanse club kreeg nul op het rekest. ,,Het is snel gegaan'', zegt Beerens. ,,Tijdens het EK heeft mijn zaakwaarnemer contacten gelegd. Ajax had interesse, PSV wilde verlengen en er was belangstelling uit Spanje. Toen Heerenveen zich melde was de keuze snel gemaakt. Ik wilde in Nederland blijven en Heerenveen is een mooie club. Na één gesprek wist ik genoeg. Ik heb ook niet meer met Ajax gesproken.''

Beerens ziet de overgang naar Friesland als een logische stap in zijn carrière: ,,Bij NEC ben ik door veel te spelen 50 procent beter en sterker geworden. Bij Heerenveen kan ik mijn volgende stap maken. Als je meteen naar een grote club gaat kun je ver terugvallen. De club spreekt me aan. Ik ben prima ontvangen en weet wat ze in me zien. Bovendien denk ik dat Verbeek een trainer is die me nog beter kan maken. Hij werkt gericht met spelers. Dat spreekt me aan.''

=P~

iig een speler met hersens. Die komt er wel.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Mukkus Wrote:
Quote:Roy Beerens wees Ajax en PSV af

06/07 (11:55) Roy Beerens wees clubs als Ajax en PSV af en tekende donderdag een contract dat hem voor vier jaar bindt aan sc Heerenveen: ,,Heerenveen is een mooie club. Na één gesprek wist ik genoeg. Ik heb ook niet meer met Ajax gesproken.''
nieuws De aanvaller legt op de officiële website uit dat hij de stap naar Ajax te groot vond. Eerder wees Beerens de door PSV aangeboden contractverlenging van de hand, omdat hij denkt in Heerenveen meer speeltijd te krijgen. Ook een Spaanse club kreeg nul op het rekest. ,,Het is snel gegaan'', zegt Beerens. ,,Tijdens het EK heeft mijn zaakwaarnemer contacten gelegd. Ajax had interesse, PSV wilde verlengen en er was belangstelling uit Spanje. Toen Heerenveen zich melde was de keuze snel gemaakt. Ik wilde in Nederland blijven en Heerenveen is een mooie club. Na één gesprek wist ik genoeg. Ik heb ook niet meer met Ajax gesproken.''

Beerens ziet de overgang naar Friesland als een logische stap in zijn carrière: ,,Bij NEC ben ik door veel te spelen 50 procent beter en sterker geworden. Bij Heerenveen kan ik mijn volgende stap maken. Als je meteen naar een grote club gaat kun je ver terugvallen. De club spreekt me aan. Ik ben prima ontvangen en weet wat ze in me zien. Bovendien denk ik dat Verbeek een trainer is die me nog beter kan maken. Hij werkt gericht met spelers. Dat spreekt me aan.''

=P~

iig een speler met hersens. Die komt er wel.

Vind 't geen gekke keuze van 'm maar (en dit is ECHT geen rancuneuze opmerking): vind het absoluut niet erg dat deze baas niet naar Ajax gaat. Oogt tot nu toe behoorlijk voorspelbaar in z'n bewegingen, en gaat zeer weinig dreiging van uit.

Maar de toekomst zal 't leren of ik alsnog stuk moet zitten van deze keuze van beerens!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:Roy Beerens wees Ajax en PSV af

06/07 (11:55) Roy Beerens wees clubs als Ajax en PSV af en tekende donderdag een contract dat hem voor vier jaar bindt aan sc Heerenveen: ,,Heerenveen is een mooie club. Na één gesprek wist ik genoeg. Ik heb ook niet meer met Ajax gesproken.''
nieuws De aanvaller legt op de officiële website uit dat hij de stap naar Ajax te groot vond. Eerder wees Beerens de door PSV aangeboden contractverlenging van de hand, omdat hij denkt in Heerenveen meer speeltijd te krijgen. Ook een Spaanse club kreeg nul op het rekest. ,,Het is snel gegaan'', zegt Beerens. ,,Tijdens het EK heeft mijn zaakwaarnemer contacten gelegd. Ajax had interesse, PSV wilde verlengen en er was belangstelling uit Spanje. Toen Heerenveen zich melde was de keuze snel gemaakt. Ik wilde in Nederland blijven en Heerenveen is een mooie club. Na één gesprek wist ik genoeg. Ik heb ook niet meer met Ajax gesproken.''

Beerens ziet de overgang naar Friesland als een logische stap in zijn carrière: ,,Bij NEC ben ik door veel te spelen 50 procent beter en sterker geworden. Bij Heerenveen kan ik mijn volgende stap maken. Als je meteen naar een grote club gaat kun je ver terugvallen. De club spreekt me aan. Ik ben prima ontvangen en weet wat ze in me zien. Bovendien denk ik dat Verbeek een trainer is die me nog beter kan maken. Hij werkt gericht met spelers. Dat spreekt me aan.''

=P~

Waarom ben je er blij mee dat de stap NEC->Ajax of PSV voor zo'n jongen te groot is waardoor hij liever eerst minuten maakt bij een ploeg die net wat hoger mag worden aangeslagen dan NEC? :|
Reply
Niet alleen jonge spelers wordt de wil van AZ opgelegd:

Louis van Gaal gaf in De Telegraaf niets te weten van interesse van Ajax voor Arveladze. AZ zal hem in ieder geval niet naar een concurrent laten gaan. De trainer heeft er geen moeite mee als de Georgiër naar het buitenland (Qatar) vertrekt. „Maar hij mag niet naar een Nederlandse club.” Arveladze heeft nog altijd een zwak voor het geïnteresseerde Ajax. Van Gaal: „Die transfer is bij ons gesprek niet ter sprake gekomen... Twee jaar geleden wilde Ajax hem niet hebben. Het zou veel over Shota zeggen als hij er nu toch weer naartoe zou willen.”

-
Mss moeten ze daar in Alkmaar eens gewoon inzien dat ze nog lang niet net zo groot zijn als Ajax, Feyenoord en PSV. Dat is voor al hun spelers nog steeds een stapje hogerop.
Reply
Diverse Ajax - geruchten :

Quote:7/7/2007 - 'Doorbraak in onderhandelingen over transfer De Mul'

De Telegraaf meldt dat de transfer van De Mul naar Sevilla aanstaande is. Beide clubs zouden gisteren een doorbraak hebben bereikt in de vastzittende onderhandelingen. Eerder sloot de UEFA-Cupwinnaar al een principeakkoord met de Belgische aanvaller.

Zou Ajax tussen de 4 en 6 mio op moeten leveren, lijkt me een goede deal.

Quote:7/7/2007 - Mexicaanse keeper in verband gebracht met Ajax

BRON: El Siglo de Durango
De Mexicaanse keeper Guillermo Ochoa wordt in diverse
media in Mexico gelinkt met Ajax. Twee afgevaardigen
van de Amsterdamse club zouden bij de Copa America
in Venezuela aanwezig zijn voor de 21-jarige doelman van het nationale elftal van Mexico en van de Mexicaanse club America. Ochoa liet aan de Mexicaanse pers weten niet op de hoogte te zijn van eventuele interesse van Ajax. Ochoa gaf aan zich eerst te willen concentreren op de Copa America en nu niet bezig te willen zijn met eventuele interesse. Mexico speelt in de kwartfinale van de Copa America tegen Paraquay

Dit lijkt me echt een gerucht om de speler eventueel makkelijker onder te brengen bij andere clubs ( zaakwaarnemer ).

Quote:7/7/2007 - 'Ajax volgt verrichtingen van Pato Araujo'

BRON: Reforma

Ook buiten Europa is de geruchtenmachine weer in volle gang. Naast de Mexicaanse doelman Guillermo Ochoa zou Ajax ook nauwlettend de verrichtingen volgen van Pato Araujo, een 19-jarige verdediger van de Mexicaanse club Chivas de Guadalajara en aanvoerder van het Mexicaans elftal onder 20 jaar. Scouts van Ajax zouden het grote talent deze week volgen op het WK voor spelers onder 20 jaar in Canada. In de krant Reforma geeft de voorzitter van Chivas aan dat hij op de hoogte is dat Ajax Araujo volgt, maar dat de Amsterdammers zich nog niet officieel bij de club hebben gemeld. Araujo verlengde een half jaar geleden nog zijn contract bij Chivas. Naar verluidt zou de Mexicaanse club ongeveer 5 miljoen dollar verlangen. De verdediger liet in een reactie weten zeer gecharmeerd te zijn van de interesse van Ajax.

Zou worden gehaald om een jaar te rijpen. Zal wel een speler zijn het lijstje van vd Zee ..

Als spitsen worden verder nog Kanu en Allback genoemd... Allback ? Ja, echt... :eeeek:
Reply
Fabian Wrote:Als spitsen worden verder nog Kanu en Allback genoemd... Allback ? Ja, echt... :eeeek:

Is Alves een beetje te duur, Fabian?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:Als spitsen worden verder nog Kanu en Allback genoemd... Allback ? Ja, echt... :eeeek:

Is Alves een beetje te duur, Fabian?

Neuh, niet goed genoeg bevonden....
Reply
4 tot 6 mio voor van der mul? :eeeek:

toch knap dat ajakkes dit soort spelers voor dat soort bedragen weet te verkopen.
Reply
waf Wrote:4 tot 6 mio voor van der mul? :eeeek:

toch knap dat ajakkes dit soort spelers voor dat soort bedragen weet te verkopen.

Ja, Hallo!

Deze club is opgezet door mensen die hun eigen moeder nog met winst verkopen.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Boukhari keert terug op Het Kasteel

7/7/2007 17:00

Sparta Rotterdam sluit mogelijk een oude bekende in de armen. Nourdin Boukhari zou zich weer op Het Kasteel melden.
Boukhari tekent een contract voor drie jaar bij de club, waar de 27-jarige Marokkaan in 1999 zijn carrière begon. Sinds zijn vertrek bij Sparta in 2002 speelde hij nog voor Ajax, NAC Breda en het Franse FC Nantes.

In het shirt van AZ keerde Boukhari afgelopen seizoen op huurbasis terug op de Nederlandse velden. Maar trainer Louis van Gaal achtte een langer verblijf in Alkmaar geen optie.

Maar een terugkeer bij FC Nantes leek geen oplossing voor de Marokkaanse linkspoot, die weinig trek had zijn kunsten te vertonen in de tweede klasse in Frankrijk.


--
Hele leuke speler voor Sparta! =D>
Reply
zeker, blind doet het niet slecht daar.
Reply
Quote:'Tomasson uit zicht Feyenoord verdwenen'

8/7/2007 10:23

Feyenoord-trainer Bert van Marwijk verwacht nog nieuwe gezichten. Jon Dahl Tomasson hoort daar niet bij.
Volgens De Telegraaf geeft Tomasson er de voorkeur aan zijn (tijdelijke) verblijf bij Villarreal te verlengen. De Deense international, die moet vertrekken bij VfB Stuttgart, werd ook in verband gebracht met een terugkeer in De Kuip.

Na de eerste training van Feyenoord had Van Marwijk nog gezinspeeld op nog meer nieuwe krachten. 'We zoeken nog een aanvaller, misschien zelfs wel twee aanvallers en kijken met een schuin oog naar een controlerende middenvelder.'

Van Marwijk erkent dat FC Twente-middenvelder Karim El Ahmadi geen optie is. 'Ik heb begrepen dat zijn komst onhaalbaar is.'
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Quote:RR: akkoord met Mols, morgen presentantie
Radio Rijnmond meldt zojuist dat Feyenoord vanmiddag een akkoord heeft bereikt met Michael Mols. De 36-jarige aanvaller moet bij Feyenoord de rol van pinch-hitter in gaan vullen. Hij zal maandag gepresenteerd worden in De Kuip.

Naast Mols wil Van Marwijk nog een andere aanvaller halen, die de stand-in moet worden van Roy Makaay.

Leuke pinch-hitter, en ook leuk voor Mols. Waardig afscheid ipv dat rotseizoen in DH.
Reply
Koeman maakt zich wederom hard voor de komst voor psycho Perez :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Aardig bod, denk ik. Van de ene kant zou ik het doen als ik Ajax was. Van de andere heeft Babel ook wel iets (alleen jammer van die kaasschoten van hem en het Kone rendement)

Quote:'Liverpool doet bod van tien miljoen op Babel'

9/7/2007 9 :26

Ryan Babel staat er goed bij de Engelse topclubs. Naast Arsenal heeft ook Liverpool interesse in de twintigjarige aanvaller van Ajax. The Reds hebben volgens kwaliteitskrant The Independent al een bod neergelegd in Amsterdam.
Liverpool zou tien miljoen euro willen neertellen om Babel naar het Premiership te halen. Volgens The Independent heeft Ajax het bod nog niet geaccepteerd, maar de Engelse krant denkt te weten dat het bedrag in de buurt komt van wat de Amsterdamse club voor de aanvaller zou willen ontvangen.

Babel verlengde zijn contract met Ajax tijdens het afgelopen seizoen tot medio 2011 en verklaarde bij die gelegenheid dat hij nog niet was uitgeleerd. Onlangs reageerde de veertienvoudig international (vier goals) nog op transfergeruchten door uit te spreken dat hij komend seizoen nog voor Ajax zal spelen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Aardig bod, denk ik. Van de ene kant zou ik het doen als ik Ajax was. Van de andere heeft Babel ook wel iets (alleen jammer van die kaasschoten van hem en het Kone rendement)

Quote:'Liverpool doet bod van tien miljoen op Babel'

9/7/2007 9 :26

Ryan Babel staat er goed bij de Engelse topclubs. Naast Arsenal heeft ook Liverpool interesse in de twintigjarige aanvaller van Ajax. The Reds hebben volgens kwaliteitskrant The Independent al een bod neergelegd in Amsterdam.
Liverpool zou tien miljoen euro willen neertellen om Babel naar het Premiership te halen. Volgens The Independent heeft Ajax het bod nog niet geaccepteerd, maar de Engelse krant denkt te weten dat het bedrag in de buurt komt van wat de Amsterdamse club voor de aanvaller zou willen ontvangen.

Babel verlengde zijn contract met Ajax tijdens het afgelopen seizoen tot medio 2011 en verklaarde bij die gelegenheid dat hij nog niet was uitgeleerd. Onlangs reageerde de veertienvoudig international (vier goals) nog op transfergeruchten door uit te spreken dat hij komend seizoen nog voor Ajax zal spelen.

wat heeft hij dan volgens jou? hij is snel, maar dat is romano denneboom ook.

maar goed, het was al bekend dat ik het niets vind, en ik zou die 10 mio supersnel in mijn zak stoppen.

liverpool scout niet echt op doelpuntenmoyennes geloof ik...
Reply
Hij heeft iets onberekenbaars, iets grilligs. Ik ben ook geen favoriet van hem en ik vind hem ook vaak kut met zijn naar binnengedraai en geschiet. Af en toe laat ie ook leuke en goede dingen zien. Ik denk dat hij beter tot zijn recht komt in een 4-4-2 met meer ruimte en vrijheid.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:liverpool scout niet echt op doelpuntenmoyennes geloof ik...

Kuyt....


Gerucht: Sterchele wordt vandaag gepresenteerd in Heerenveen.....deel 21.

Afgelopen donderdag was ook deze donkere meneer (de rechter op de foto :wink: ) in Heerenveen, kreeg rondleiding, kijkje bij de training etc.etc.

[Image: onbekende.jpg]

Het zou gaan om 1 of andere belgische middenvelder van Anderlecht, Lamah. Ik denk dat ie van de beveiliging is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:liverpool scout niet echt op doelpuntenmoyennes geloof ik...

Kuyt....


Gerucht: Sterchele wordt vandaag gepresenteerd in Heerenveen.....deel 21.

Afgelopen donderdag was ook deze donkere meneer (de rechter op de foto :wink: ) in Heerenveen, kreeg rondleiding, kijkje bij de training etc.etc.

[Image: onbekende.jpg]

Het zou gaan om 1 of andere belgische middenvelder van Anderlecht, Lamah. Ik denk dat ie van de beveiliging is.

ja, kuyt misschien, eigenlijk een beetje hetzelfde als die torres, die had zo'n 18 goals gemiddeld dacht ik.

is die gast op de foto niet henny meijer?
Reply
Ekslem Wrote:Koeman maakt zich wederom hard voor de komst voor psycho Perez :|

En Guardado schijnt vandaag rond te komen. Dan konden Perez en Lazovic wel eens samen op de bank belanden. :razz:
Reply
Je bedoelt die linksback/-half? #-o
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: