The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
En Petertje is blij dat de 2 duurste aankopen van PSV dan op de bank zouden belanden...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ekslem Wrote:Je bedoelt die linksback/-half? #-o

Heb me er een beetje in verdiept en wat reakties van mensen die het Mexicaanse voetbal volgen (omdat ze er wonen bijvoorbeeld) volgen en een linksback is het volgens hen allen zeker niet omdat hij verdedigend tekort komt en zeer aanvallend is ingesteld. Dat zou als linksback de nog aanvallendere en verdedigend tekort komende variant van Kromkamp worden denken zij. Volgens deze mensen is het meer een (aanvallende) linkshalf of een hangende linksbuiten. Zou me trouwens niks verbazen dat Koeman hem gewoon als linksback gaat gebruiken, maar of hij daar iets toevoegt betwijfel ik voorlopig zeer als ik de commentaren over hem zo hoor en lees (als ze maar niet weer 4 a 5M over de balk gooien zo.. en das voor slechts 75% van de transferrechten). Als linkshalf hoeft ie van mij al helemaal niet te komen, geloof nooit dat hij meer dan 8M dollar beter en talentvoller is dan Aissati (dat is precies eenzelfde type speler (ook even klein) en die zet toch ook niemand linksback?). Het zal mij benieuwen, voorlopig lijkt het er sterk op dat minstens 1 van de miljoenenaankopen op de bank moet beginnen aan het seizoen (of binnen PSV rekent men er stiekem al op dat Koné verkocht wordt).
Reply
Depor Wrote:En Petertje is blij dat de 2 duurste aankopen van PSV dan op de bank zouden belanden...

Nee, van mij hoeft die Guardado dus niet te komen omdat hij me overbodig lijkt (tenzij ze bij PSV meet weten en Aissati gaan verhuren of Koné denken te verkopen). Een verdediger als Rat kost ook een paar miljoen, maar dan heb je wel een echte linksback waar je van op aan kunt. Volgens mij gaat PSV die Guardado als linksback gebruiken, maar dat dreigt dus niks te worden volgens de mensen die Guardado veel hebben zien spelen. De grote vergelijkbaarheid met Aissati zegt genoeg.
Reply
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Je bedoelt die linksback/-half? #-o

Heb me er een beetje in verdiept en wat reakties van mensen die het Mexicaanse voetbal volgen (omdat ze er wonen bijvoorbeeld) volgen en een linksback is het volgens hen allen zeker niet omdat hij verdedigend tekort komt en zeer aanvallend is ingesteld. Dat zou als linksback de nog aanvallendere en verdedigend tekort komende variant van Kromkamp worden denken zij. Volgens deze mensen is het meer een (aanvallende) linkshalf of een hangende linksbuiten. Zou me trouwens niks verbazen dat Koeman hem gewoon als linksback gaat gebruiken, maar of hij daar iets toevoegt betwijfel ik voorlopig zeer als ik de commentaren over hem zo hoor en lees (als ze maar niet weer 4 a 5M over de balk gooien zo.. en das voor slechts 75% van de transferrechten). Als linkshalf hoeft ie van mij al helemaal niet te komen, geloof nooit dat hij meer dan 8M dollar beter en talentvoller is dan Aissati (dat is precies eenzelfde type speler (ook even klein) en die zet toch ook niemand linksback?). Het zal mij benieuwen, voorlopig lijkt het er sterk op dat minstens 1 van de miljoenenaankopen op de bank moet beginnen aan het seizoen (of binnen PSV rekent men er stiekem al op dat Koné verkocht wordt).

Hoop maar door, Kone blijft lekker kijken of ie dit seizoen zijn rendement wat verbeterd.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:liverpool scout niet echt op doelpuntenmoyennes geloof ik...

Kuyt....


Gerucht: Sterchele wordt vandaag gepresenteerd in Heerenveen.....deel 21.

Afgelopen donderdag was ook deze donkere meneer (de rechter op de foto :wink: ) in Heerenveen, kreeg rondleiding, kijkje bij de training etc.etc.

[Image: onbekende.jpg]

Het zou gaan om 1 of andere belgische middenvelder van Anderlecht, Lamah. Ik denk dat ie van de beveiliging is.

ja, kuyt misschien, eigenlijk een beetje hetzelfde als die torres, die had zo'n 18 goals gemiddeld dacht ik.

is die gast op de foto niet henny meijer?

Nee, het blijkt Eto'o te zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Je bedoelt die linksback/-half? #-o

Heb me er een beetje in verdiept en wat reakties van mensen die het Mexicaanse voetbal volgen (omdat ze er wonen bijvoorbeeld) volgen en een linksback is het volgens hen allen zeker niet omdat hij verdedigend tekort komt en zeer aanvallend is ingesteld. Dat zou als linksback de nog aanvallendere en verdedigend tekort komende variant van Kromkamp worden denken zij. Volgens deze mensen is het meer een (aanvallende) linkshalf of een hangende linksbuiten. Zou me trouwens niks verbazen dat Koeman hem gewoon als linksback gaat gebruiken, maar of hij daar iets toevoegt betwijfel ik voorlopig zeer als ik de commentaren over hem zo hoor en lees (als ze maar niet weer 4 a 5M over de balk gooien zo.. en das voor slechts 75% van de transferrechten). Als linkshalf hoeft ie van mij al helemaal niet te komen, geloof nooit dat hij meer dan 8M dollar beter en talentvoller is dan Aissati (dat is precies eenzelfde type speler (ook even klein) en die zet toch ook niemand linksback?). Het zal mij benieuwen, voorlopig lijkt het er sterk op dat minstens 1 van de miljoenenaankopen op de bank moet beginnen aan het seizoen (of binnen PSV rekent men er stiekem al op dat Koné verkocht wordt).

Hoop maar door, Kone blijft lekker kijken of ie dit seizoen zijn rendement wat verbeterd.

Voor dit seizoen liep hij telkens 1 op 2 dus daar twijfel ik niet aan. Bovendien ben ik liefhebber van de speler Koné en hoop ik dat hij blijft (en niet op de bank beland ten koste van zo'n Perez wat duidelijk Koemans lievelingetje is). Als hij de afronding verbetert is hij zeker niks minder dan Farfan (dode spelmomenten buiten beschouwing gelaten).

Lazovic en Guardado zullen gezien hun transferbedrag wel in de basis moeten en de zelf opgeleidde talenten Aissati, Bakkal en mss zelfs Afellay (Koeman is altijd fan van Mendez gebleken) belanden weer een seizoenlang op de bank. :roll:
Reply
Aangezien PSV vooralsnog maar een povere verdediging heeft op papier zou ik op zijn on-PSVs vol op de aanval gaan spelen, met een aanvallende linksback :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter, mag dit in het topic 'Koffiedik kijken voor beginners'? Eerst Perez maar eens halen, eerst Guardado maar eens halen en dan verder dromen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Je bedoelt die linksback/-half? #-o

Heb me er een beetje in verdiept en wat reakties van mensen die het Mexicaanse voetbal volgen (omdat ze er wonen bijvoorbeeld) volgen en een linksback is het volgens hen allen zeker niet omdat hij verdedigend tekort komt en zeer aanvallend is ingesteld. Dat zou als linksback de nog aanvallendere en verdedigend tekort komende variant van Kromkamp worden denken zij. Volgens deze mensen is het meer een (aanvallende) linkshalf of een hangende linksbuiten. Zou me trouwens niks verbazen dat Koeman hem gewoon als linksback gaat gebruiken, maar of hij daar iets toevoegt betwijfel ik voorlopig zeer als ik de commentaren over hem zo hoor en lees (als ze maar niet weer 4 a 5M over de balk gooien zo.. en das voor slechts 75% van de transferrechten). Als linkshalf hoeft ie van mij al helemaal niet te komen, geloof nooit dat hij meer dan 8M dollar beter en talentvoller is dan Aissati (dat is precies eenzelfde type speler (ook even klein) en die zet toch ook niemand linksback?). Het zal mij benieuwen, voorlopig lijkt het er sterk op dat minstens 1 van de miljoenenaankopen op de bank moet beginnen aan het seizoen (of binnen PSV rekent men er stiekem al op dat Koné verkocht wordt).

Hoop maar door, Kone blijft lekker kijken of ie dit seizoen zijn rendement wat verbeterd.

Voor dit seizoen liep hij telkens 1 op 2 dus daar twijfel ik niet aan. Bovendien ben ik liefhebber van de speler Koné en hoop ik dat hij blijft (en niet op de bank beland ten koste van zo'n Perez wat duidelijk Koemans lievelingetje is). Als hij de afronding verbetert is hij zeker niks minder dan Farfan (dode spelmomenten buiten beschouwing gelaten).

Lazovic en Guardado zullen gezien hun transferbedrag wel in de basis moeten en de zelf opgeleidde talenten Aissati, Bakkal en mss zelfs Afellay (Koeman is altijd fan van Mendez gebleken) belanden weer een seizoenlang op de bank. :roll:

ben ik met je eens, je moet boklul en aissati wel laten spelen. samen met appelvlaai is wat veel, want voor de routine zou je simons op het middenveld moeten houden.

maar goed, appelvlaai zal wel weer 24 wedstrijden geblesseerd zijn. :razz:
Reply
2006/07 PSV 31 10 Eredivisie

Is geen 1 op 2 maat.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mukkus Wrote:Peter, mag dit in het topic 'Koffiedik kijken voor beginners'? Eerst Perez maar eens halen, eerst Guardado maar eens halen en dan verder dromen.

Guardado is al rond, Perez komt hopelijk nooit rond. En dromen doe ik zeker niet... 10 PSV-waardige aanvallers/middenvelder (zonder Perez), 2 PSV-waardige verdedigers. :roll:
Reply
Depor Wrote:2006/07 PSV 31 10 Eredivisie

Is geen 1 op 2 maat.

hij zegt ook voor dit seizoen.
Reply
Depor Wrote:2006/07 PSV 31 10 Eredivisie

Is geen 1 op 2 maat.

VOOR dat seizoen maat, als je assists meetelt is het overigens 1 op 1,5. :razz:
Reply
Voor verkeerd geinterpreteerd...en assists tellen we niet als goals.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
2002/03 Lierse SK 32 11 Belgie
2003/04 Roda JC 28 11 Eredivisie
2004/05 Roda JC 33 15 Eredivisie
2005/06 Roda JC 2 2 Eredivisie
2005/06 PSV 21 11 Eredivisie
2006/07 PSV 31 10 Eredivisie

Vind ik nog steeds geen 20 miljoen waard...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Peter, mag dit in het topic 'Koffiedik kijken voor beginners'? Eerst Perez maar eens halen, eerst Guardado maar eens halen en dan verder dromen.

Guardado is al rond, Perez komt hopelijk nooit rond. En dromen doe ik zeker niet... 10 PSV-waardige aanvallers/middenvelder (zonder Perez), 2 PSV-waardige verdedigers. :roll:

Quote:Transfer Guardado niet in stroomversnelling

6/7/2007 15:11

Atlas-voorzitter Fernando Acosta ziet nog haken en ogen bij de door PSV gewenste komst van middenvelder José Guardado.
Op de website van de Mexicaanse club zegt Acosta dat de overgang van zijn speler nog niet rond is. Acosta: 'Wij bestuderen nog het tegenvoorstel dat we van PSV hebben ontvangen. Dat voorstel bevat niet alle elementen die wij hebben voorgesteld.'

Vanzelfsprekend voeren financiële elementen daarbij de boventoon. Acosta: 'PSV wil het transferbedrag in drie termijnen betalen, maar wij willen dat de betaling sneller verloopt. Verder willen wij een deel van de eigendomsrechten van Guardado behouden.'

Acosta verder: 'Het is nodig dat onze juridische afdeling waakzaam blijft, zodat de belangen van Atlas zijn gewaarborgd. Wij hebben het verder met PSV gehad over Robert, die we eventueel zouden willen huren.' De Braziliaanse aanvaller werd afgelopen seizoen verhuurd aan Real Betis Sevilla en is in Eindhoven niet meer gewenst.

Acosta zei ook dat PSV niet is geconfronteerd met een deadline. 'We willen de transfer wel zo spoedig mogelijk afronden. Ik geloof dat dat wel gaat lukken. PSV is een serieuze club, ik verwacht geen problemen.'


Dus dit weekend al rond gemaakt?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:2002/03 Lierse SK 32 11 Belgie
2003/04 Roda JC 28 11 Eredivisie
2004/05 Roda JC 33 15 Eredivisie
2005/06 Roda JC 2 2 Eredivisie
2005/06 PSV 21 11 Eredivisie
2006/07 PSV 31 10 Eredivisie

Vind ik nog steeds geen 20 miljoen waard...

Ik ook niet, hij is dan ook voor slechts de helft aangekocht. Wat hij oplevert zien we dan wel weer.
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Peter, mag dit in het topic 'Koffiedik kijken voor beginners'? Eerst Perez maar eens halen, eerst Guardado maar eens halen en dan verder dromen.

Guardado is al rond, Perez komt hopelijk nooit rond. En dromen doe ik zeker niet... 10 PSV-waardige aanvallers/middenvelder (zonder Perez), 2 PSV-waardige verdedigers. :roll:

Quote:Transfer Guardado niet in stroomversnelling

6/7/2007 15:11

Atlas-voorzitter Fernando Acosta ziet nog haken en ogen bij de door PSV gewenste komst van middenvelder José Guardado.
Op de website van de Mexicaanse club zegt Acosta dat de overgang van zijn speler nog niet rond is. Acosta: 'Wij bestuderen nog het tegenvoorstel dat we van PSV hebben ontvangen. Dat voorstel bevat niet alle elementen die wij hebben voorgesteld.'

Vanzelfsprekend voeren financiële elementen daarbij de boventoon. Acosta: 'PSV wil het transferbedrag in drie termijnen betalen, maar wij willen dat de betaling sneller verloopt. Verder willen wij een deel van de eigendomsrechten van Guardado behouden.'

Acosta verder: 'Het is nodig dat onze juridische afdeling waakzaam blijft, zodat de belangen van Atlas zijn gewaarborgd. Wij hebben het verder met PSV gehad over Robert, die we eventueel zouden willen huren.' De Braziliaanse aanvaller werd afgelopen seizoen verhuurd aan Real Betis Sevilla en is in Eindhoven niet meer gewenst.

Acosta zei ook dat PSV niet is geconfronteerd met een deadline. 'We willen de transfer wel zo spoedig mogelijk afronden. Ik geloof dat dat wel gaat lukken. PSV is een serieuze club, ik verwacht geen problemen.'


Dus dit weekend al rond gemaakt?

In alle Mexicaanse media wordt idd gemeld dat het dit weekend is afgerond (handtekeningen moeten nog gezet worden enzo maar akkoord is er met zowel club als speler) en zelfs dat de foto's van Guardado poserend in PSV-shirt (ivm met Copa America kan een officiele presentatie natuurlijk niet) voor de website van PSV al gemaakt zijn. Transferbedrag zou tussen de 4,5 en 5M liggen, waarmee PSV 75% van de transferrechten heeft bemachtigd. Valckx meldde vandaag in ED nog maar eens dat hij verwacht dat vandaag alles helemaal zeker is.

Hopelijk wordt het een zeer positieve verrassing als linksback ipv een speler van 5M die zijn leeftijdsgenoten Aissati, Bakkal en Afellay in de weg gaat lopen.
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:2002/03 Lierse SK 32 11 Belgie
2003/04 Roda JC 28 11 Eredivisie
2004/05 Roda JC 33 15 Eredivisie
2005/06 Roda JC 2 2 Eredivisie
2005/06 PSV 21 11 Eredivisie
2006/07 PSV 31 10 Eredivisie

Vind ik nog steeds geen 20 miljoen waard...

Ik ook niet, hij is dan ook voor slechts de helft aangekocht. Wat hij oplevert zien we dan wel weer.

Denk dat PSV zich in de handen mag wrijven als ze kiet draaien op Koné
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:2006/07 PSV 31 10 Eredivisie

Is geen 1 op 2 maat.

VOOR dat seizoen maat, als je assists meetelt is het overigens 1 op 1,5. :razz:

En als je alle dreigende acties, die op niets uitlopen, meetelt kom je zelfs op 1 op 1!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:2006/07 PSV 31 10 Eredivisie

Is geen 1 op 2 maat.

VOOR dat seizoen maat, als je assists meetelt is het overigens 1 op 1,5. :razz:

En als je alle dreigende acties, die op niets uitlopen, meetelt kom je zelfs op 1 op 1!

Denk eerder op 1,5 of 2 op 1. :p

En als je dan alle dreigende acties die ervoor zorgen dat een ander vrijstaand in scoringskans komt meerstelt heb je 3 op 1. Waar hebben we het over zeg. :roll:

Ik hoop van harte dat jullie gelijk hebben en dat het meevalt met het kwaliteitsverschil tussen de achterhoede en de rest van het elftal.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:2006/07 PSV 31 10 Eredivisie

Is geen 1 op 2 maat.

VOOR dat seizoen maat, als je assists meetelt is het overigens 1 op 1,5. :razz:

En als je alle dreigende acties, die op niets uitlopen, meetelt kom je zelfs op 1 op 1!

Denk eerder op 1,5 of 2 op 1. :p

En als je dan alle dreigende acties die ervoor zorgen dat een ander vrijstaand in scoringskans komt meerstelt heb je 3 op 1. Waar hebben we het over zeg. :roll:

Ik hoop van harte dat jullie gelijk hebben en dat het meevalt met het kwaliteitsverschil tussen de achterhoede en de rest van het elftal.

Met die dreigende acties die op niets uit lopen eerder 1 op 20 oid.
Maar we zullen wel zien of hij er dit seizoen meer van bakt met zijn witte krullenbol.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:Waar hebben we het over zeg. :roll:

Over een pedofielenvereniging uit het zuiden des lands....Is Karl Noten al aangesteld als fitnesstrainer voor de PSV-jeugd?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Waar hebben we het over zeg. :roll:

Over een pedofielenvereniging uit het zuiden des lands....Is Karl Noten al aangesteld als fitnesstrainer voor de PSV-jeugd?

PSV is toch gewoon Heerenveen in het groot?
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Waar hebben we het over zeg. :roll:

Over een pedofielenvereniging uit het zuiden des lands....Is Karl Noten al aangesteld als fitnesstrainer voor de PSV-jeugd?

Wat een dijenkletser weer. Kan iemand me oprapen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Waar hebben we het over zeg. :roll:

Over een pedofielenvereniging uit het zuiden des lands....Is Karl Noten al aangesteld als fitnesstrainer voor de PSV-jeugd?

Wat een dijenkletser weer. Kan iemand me oprapen?

Nog een dijenkletser dan maar....

"Nee mijn moeder heeft me geleerd viezigheid op de grond te laten liggen"
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hardnekkig gerucht:
Alcides speelt komend seizoen voor FC Twente (vanmiddag presentatie). :eeeek:

Zou een fantastische speler voor die club zijn, maar vreemd dat hij niet gewoon bij PSV blijft. Gezien de rest van de achterhoede zie ik hem best een basisplaats veroveren in Eindhoven als rechter centrale verdediger. Afgelopen seizoen als linksback was geen succes (ook niet zijn postitie natuurlijk), maar van mij mag hij nu nog een kans krijgen.
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Waar hebben we het over zeg. :roll:

Over een pedofielenvereniging uit het zuiden des lands....Is Karl Noten al aangesteld als fitnesstrainer voor de PSV-jeugd?

PSV is toch gewoon Heerenveen in het groot?

SC Heerenveen is wel kinderlokkervrij.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Waar hebben we het over zeg. :roll:

Over een pedofielenvereniging uit het zuiden des lands....Is Karl Noten al aangesteld als fitnesstrainer voor de PSV-jeugd?

Wat een dijenkletser weer. Kan iemand me oprapen?

Ga jij maar lekker naar die witregel van je kijken, doe je ook eens wat nuttigs.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Waar hebben we het over zeg. :roll:

Over een pedofielenvereniging uit het zuiden des lands....Is Karl Noten al aangesteld als fitnesstrainer voor de PSV-jeugd?

Wat een dijenkletser weer. Kan iemand me oprapen?

Ga jij maar lekker naar die witregel van je kijken, doe je ook eens wat nuttigs.

Jij nog druk met arceren? :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: