The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Fabian Wrote:Zoals ik al eerder suggereerde gebeurd dan ook echt, Lindenbergh naar Feyenoord volgens rijnmond... :lol:

het is er al weer afgehaald.....

Quote:Karim El Ahmadi heeft zijn contract verlengd tot 2011 met een optie voor nog een seizoen.

:roll: die gast is niet slim, tenzij hij een gelimiteerde transfersom heeft geregeld.
Reply
Fabian Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Karim El Ahmadi heeft zijn contract verlengd tot 2011 met een optie voor nog een seizoen. Mooi dat hij blijft en niet naar een andere club wil, hier kan hij mooi verder groeien en ons laten genieten van zijn voetbalkwaliteiten!

Wist ik al, zei ie vorige week al tegen m'n schwester...

wat? zit die lekkere blonde zus van je (het wel gelukte exemplaar van je ouders zeg maar) op die marokkaan? of is ze inmiddels net zo vet als jij?

wat denk je trouwens, gaat bijbal het doen? grote mond dat hij in de spits wil spelen, hij zal wel zwichten voor de ponden. :razz:
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Karim El Ahmadi heeft zijn contract verlengd tot 2011 met een optie voor nog een seizoen. Mooi dat hij blijft en niet naar een andere club wil, hier kan hij mooi verder groeien en ons laten genieten van zijn voetbalkwaliteiten!

Wist ik al, zei ie vorige week al tegen m'n schwester...

wat? zit die lekkere blonde zus van je (het wel gelukte exemplaar van je ouders zeg maar) op die marokkaan? of is ze inmiddels net zo vet als jij?

wat denk je trouwens, gaat bijbal het doen? grote mond dat hij in de spits wil spelen, hij zal wel zwichten voor de ponden. :razz:

Hij gaat zwichten ja, z'n grote 'droom' om in Engeland te spelen. Alhoewel hij persoonlijk liever Arsenal heeft....
Dat gelukte exemplaar van onze familie heeft het gezellig gehad met Karim, meer niet ( volgens mij ), waren er wel meer zoals Braafheid ( die heel stoer de hele vakantie in z'n Jong Oranje kloffie liep :eeeek: ) ...
Overigens ben ik al 17 kilo lichter, heb samen met Gitter getraind... :wink:
Reply
Fabian Wrote:Overigens ben ik al 17 kilo lichter, heb samen met Gitter getraind... :wink:
oh, dan doe je het beter dan ik.

jammer dat je zus op die buitenlanders valt. :waf:
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:Overigens ben ik al 17 kilo lichter, heb samen met Gitter getraind... :wink:
oh, dan doe je het beter dan ik.

jammer dat je zus op die buitenlanders valt. :waf:

Haha, ze heeft vaker een NL vriend hoor :wink: :wink:

Ga je volgend jaar mee ? Alpe d'Huez op ? :wink:
Reply
Fabian Wrote:Ga je volgend jaar mee ? Alpe d'Huez op ? :wink:

tuurlijk, als er een krat bier in de skilift meemag ben ik er bij.

(ik kom de vaalserberg nog niet eens op man)
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Overigens ben ik al 17 kilo lichter, heb samen met Gitter getraind... :wink:
oh, dan doe je het beter dan ik.

jammer dat je zus op die buitenlanders valt. :waf:

Haha, ze heeft vaker een NL vriend hoor :wink: :wink:

Ga je volgend jaar mee ? Alpe d'Huez op ? :wink:

Vaker? Heeft ze er zoveel dan?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Vervanger van Babel zou Nilsson moeten worden....Bah!
Reply
Kogel is door de kerk. Babel naar Liverpool.

Teletekst pagina 803.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Fabian Wrote:Vervanger van Babel zou Nilsson moeten worden....Bah!
Bah? Lijkt me een prima vervanger. Echte buitenspeler met wel redelijk wat scorend vermogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Fabian Wrote:Vervanger van Babel zou Nilsson moeten worden....Bah!
Bah? Lijkt me een prima vervanger. Echte buitenspeler met wel redelijk wat scorend vermogen.

Ga toch weg ! Komt nog geen pion voorbij, is absoluut geen linksbuiten maar een spits in een 4-4-2 systeem! Wat was zijn beste seizoen ? Welk systeem hanteerde zijn team toen ?
Juist !
Reply
Fabian Wrote:
Ad Wim Wrote:
Fabian Wrote:Vervanger van Babel zou Nilsson moeten worden....Bah!
Bah? Lijkt me een prima vervanger. Echte buitenspeler met wel redelijk wat scorend vermogen.

Ga toch weg ! Komt nog geen pion voorbij, is absoluut geen linksbuiten maar een spits in een 4-4-2 systeem! Wat was zijn beste seizoen ? Welk systeem hanteerde zijn team toen ?
Juist !

En Babel was wel een buitenspeler?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Als deze deal doorgang gaat vinden, lever ik mijn seizoenskaart in. Icon_evil


'Heracles meldt zich voor Benson'
Fred Benson staat in de serieuze belangstelling van Heracles Almelo. Bronnen binnen de club hebben aan Omroep Gelderland zelfs laten weten dat er al officieel contact is gelegd met Vitesse om over een transfer te onderhandelen.

De 23-jarige Ghanees maakte het vorige seizoen vooral als invaller indruk in Arnhem. Ook volgend seizoen lijkt er geen basisplaats weggelegd te zijn voor de spits, aangezien Vitesse zich reeds versterkte met Harrie Gommans en Santi Kolk. Ook Mads Junker staat nog onder contract bij de club.

In Almelo heeft men met Igor Gluscevic en Everton slechts twee spitsen in de selectie. De Tukkers hopen dan ook minstens één, het liefst twee aanvallers vast te leggen. Benson moet één van deze vacatures gaan bekleden.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Tripplexxx Wrote:
Fabian Wrote:
Ad Wim Wrote:
Fabian Wrote:Vervanger van Babel zou Nilsson moeten worden....Bah!
Bah? Lijkt me een prima vervanger. Echte buitenspeler met wel redelijk wat scorend vermogen.

Ga toch weg ! Komt nog geen pion voorbij, is absoluut geen linksbuiten maar een spits in een 4-4-2 systeem! Wat was zijn beste seizoen ? Welk systeem hanteerde zijn team toen ?
Juist !

En Babel was wel een buitenspeler?

Hebben we het hier dan over Babel nu ? :roll:
Reply
Je gaat toch al nooit....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Fabian Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Fabian Wrote:
Ad Wim Wrote:
Fabian Wrote:Vervanger van Babel zou Nilsson moeten worden....Bah!
Bah? Lijkt me een prima vervanger. Echte buitenspeler met wel redelijk wat scorend vermogen.

Ga toch weg ! Komt nog geen pion voorbij, is absoluut geen linksbuiten maar een spits in een 4-4-2 systeem! Wat was zijn beste seizoen ? Welk systeem hanteerde zijn team toen ?
Juist !

En Babel was wel een buitenspeler?

Hebben we het hier dan over Babel nu ? :roll:

Nee over Nilsson wijsneus. Alle argumenten die je noemt, hadden net zo goed over Babel kunnen gaan.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Fabian Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Fabian Wrote:
Ad Wim Wrote:
Fabian Wrote:Vervanger van Babel zou Nilsson moeten worden....Bah!
Bah? Lijkt me een prima vervanger. Echte buitenspeler met wel redelijk wat scorend vermogen.

Ga toch weg ! Komt nog geen pion voorbij, is absoluut geen linksbuiten maar een spits in een 4-4-2 systeem! Wat was zijn beste seizoen ? Welk systeem hanteerde zijn team toen ?
Juist !

En Babel was wel een buitenspeler?

Hebben we het hier dan over Babel nu ? :roll:

Nee over Nilsson wijsneus. Alle argumenten die je noemt, hadden net zo goed over Babel kunnen gaan.....

Maar daar hadden we het nu net even niet over, lomp stuk boerenkool.
Ik kan er niets aan doen dat jij met zo'n domme reactie komt ??

Ik wil iemand die beter is terug voor Babel, een echte linksbuiten dus...
Reply
Fabian Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Fabian Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Fabian Wrote:
Ad Wim Wrote:
Fabian Wrote:Vervanger van Babel zou Nilsson moeten worden....Bah!
Bah? Lijkt me een prima vervanger. Echte buitenspeler met wel redelijk wat scorend vermogen.

Ga toch weg ! Komt nog geen pion voorbij, is absoluut geen linksbuiten maar een spits in een 4-4-2 systeem! Wat was zijn beste seizoen ? Welk systeem hanteerde zijn team toen ?
Juist !

En Babel was wel een buitenspeler?

Hebben we het hier dan over Babel nu ? :roll:

Nee over Nilsson wijsneus. Alle argumenten die je noemt, hadden net zo goed over Babel kunnen gaan.....

Maar daar hadden we het nu net even niet over, lomp stuk boerenkool.
Ik kan er niets aan doen dat jij met zo'n domme reactie komt ??

Ik wil iemand die beter is terug voor Babel, een echte linksbuiten dus...

En ik wil een tweede huis in Frankrijk gehaktbal!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Inderdaad, en dan scoort Nilsson ook nog 2x zoveel bij een veel mindere club. Hij is snel, heeft best een actie en een aardige voorzet, dus wel geschikt om buitenspeler te zijn.
En volgens mij speelde ze vaak een verkapte 4-3-3 met een doorgeschoven Pranjic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Inderdaad, en dan scoort Nilsson ook nog 2x zoveel bij een veel mindere club. Hij is snel, heeft best een actie en een aardige voorzet, dus wel geschikt om buitenspeler te zijn.
En volgens mij speelde ze vaak een verkapte 4-3-3 met een doorgeschoven Pranjic.

Echte linksbuitens zijn er niet meer, of je moet Robben zo gek krijgen. Vind Nilsson een prima vervanger. Hij was dit jaar de belangrijkste aangever van Alves. Krijgt Huntelaar ook eens een bruikbare bal vanaf de flanken.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Een beperkte voetballer, maar wel meer rendement dan die overschatte Bijbal.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ad Wim Wrote:En volgens mij speelde ze vaak een verkapte 4-3-3 met een doorgeschoven Pranjic.

Dan speelde Heerenveen met een verkapte 4-2-4 aangezien op de rechterkant afwisselend Poulsen, Bradley, Garcia-Garcia of Yildirim doorgeschoven werd.

En als Pranjic als doorgeschoven aanvaller speelde, speelde hij wel linksbuiten en niet Nilsson.

Trouwens, Nilsson kan in beide systemen prima uit de voeten. Zowel als linksbuiten als centrumspits.

Wel raar, Fabian, Alves aftesten en dan Nilsson wel goed genoeg vinden? :lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Koop dan gewoon Alves van die 20 Mil
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Koop dan gewoon Alves van die 20 Mil

Nee, Ajax wil zich verzekeren van het kampioenschap komend jaar.

Vraag 1: Hoeveel goals en punten kwam Ajax tekort afgelopen seizoen?
Vraag 2: Wat was de uitslag van Ajax - Heerenveen en wie scoorde het enige doelpunt?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Depor Wrote:Koop dan gewoon Alves van die 20 Mil


Juist ja, en je wordt kampioen. Xtragaap4de
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:
Depor Wrote:Koop dan gewoon Alves van die 20 Mil


Juist ja, en je wordt kampioen. Xtragaap4de

Komen we een eind mee denk ik....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
FC Petr Wrote:Als deze deal doorgang gaat vinden, lever ik mijn seizoenskaart in. Icon_evil


'Heracles meldt zich voor Benson'
Fred Benson staat in de serieuze belangstelling van Heracles Almelo. Bronnen binnen de club hebben aan Omroep Gelderland zelfs laten weten dat er al officieel contact is gelegd met Vitesse om over een transfer te onderhandelen.

De 23-jarige Ghanees maakte het vorige seizoen vooral als invaller indruk in Arnhem. Ook volgend seizoen lijkt er geen basisplaats weggelegd te zijn voor de spits, aangezien Vitesse zich reeds versterkte met Harrie Gommans en Santi Kolk. Ook Mads Junker staat nog onder contract bij de club.

In Almelo heeft men met Igor Gluscevic en Everton slechts twee spitsen in de selectie. De Tukkers hopen dan ook minstens één, het liefst twee aanvallers vast te leggen. Benson moet één van deze vacatures gaan bekleden.


Undecided
Bangkok resident.
Reply
Zou Perez al spijt hebben van zijn transfer nu er een vacante positie linksbuiten is bij Ajax?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Speciaal voor Depor en een beetje voor Marcel Ukkus :wink:

Quote:Valckx: Gebrek aan financiële daadkracht

Stan Valckx zegt op de officiële site van PSV dat de club door een gebrek aan financiële daadkracht Andrés Guardado niet heeft kunnen binnenhalen. "Sportief wel, maar financieel kunnen we ons niet met Europese clubs meten".

"We hebben onze uiterste inspanningen gedaan, ook financieel. We hadden een principeakkoord met de speler en waren ook ver met zijn club, maar als dit soort Europese club met financieel meer daadkracht komen dan kunnen wij ons daar niet mee meten. Sportief wel, maar financieel niet", betreurt Valckx.

Volgens de Manager Voetbalzaken moet PSV in de toekomst rekening houden met dergelijke situaties. "We moeten en zullen als PSV inventief moeten blijven, het zal een probleem zijn waar we steeds vaker mee te maken zullen krijgen."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:....maar als dit soort Europese club met financieel meer daadkracht komen dan kunnen wij ons daar niet mee meten. Sportief wel, maar financieel niet", betreurt Valckx.

Volgens de Manager Voetbalzaken moet PSV in de toekomst rekening houden met dergelijke situaties. "We moeten en zullen als PSV inventief moeten blijven, het zal een probleem zijn waar we steeds vaker mee te maken zullen krijgen."

[Image: calimero.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: