The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Footsteps
Echt een fantastische site. Er wordt aangegeven wie er het meest effectief trainen.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309">http://footsteps.ath.cx/team.php?id=309</a><!-- m -->

Ene meneer Acda maakt zn grote mond wat dit betreft waar en schijnt het meest effectief te trainen.

op wat is die efficiency gebaseerd vraag je dan. Goeie vraag dat vroeg ik me ook af

Quote:It's not my site, so I'm not sure...but with even a casual inspection of the numbers you can see that the ratio of efficiency to pops per week is pretty close to constant. In fact, if you take the pops per week and divide it by the efficiency percentage for any position player, you get 2.33333333333....I presume the assumption, then, is that if you trained perfectly, you would get 2.333 pops per week. Divide total pops by maximum pops, and voila! Efficiency!

Hij deelt dus het gemiddeld aantal pops per week door het aantal maximaal mogelijke pops. 100% is uiteraard onmogelijk omdat je fitnessverlies hebt. Ook is dit een momentopname natuurlijk en kun je veel 'loze' trainingen hebben en volgende week 5 pops waardoor je efficiency flink zal stijgen (acda zal wel net al die pops gehad hebben Wink) maar het geeft toch een leuke indicatie
Reply
Ik had ook reeds twee pops en daarom heb ik waarschijnlijk 70%
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Mac Wrote:Ene meneer Acda maakt zn grote mond wat dit betreft waar en schijnt het meest effectief te trainen.

Dank u.

Bedankjes en felicitaties graag per PB.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik zit net ook te denken dat iemand die veel skills naar 1 heeft getraind hier ook voordeel bij heeft waarschijnlijk. Betwijfel of hij die kortere trainingstijd meerekent.
Reply
leuk Smile 74.400%
Reply
Mac Wrote:ik zit net ook te denken dat iemand die veel skills naar 1 heeft getraind hier ook voordeel bij heeft waarschijnlijk. Betwijfel of hij die kortere trainingstijd meerekent.

Die tellen voor de helft mee. Want ik zie scores die eindigen op een half.
Reply
interessant...
The great old Ludwig von...
Reply
Forever Wrote:
Mac Wrote:ik zit net ook te denken dat iemand die veel skills naar 1 heeft getraind hier ook voordeel bij heeft waarschijnlijk. Betwijfel of hij die kortere trainingstijd meerekent.

aah ok dat zou idd die halven verklaren!
Reply
Mac Wrote:...acda zal wel net al die pops gehad hebben...

Nope. Tackling en PS liggen ergens halverwege.

Wel grappig, ik geef dit al vanaf januari (met een onderbouwing) aan. 1 of andere Jan Lul uit de Biertent komt met een site en iedereen vind het opeens interessant.....

Toch wel weer mooi dat ik steeds gelijk (speed, effectiviteit van training) krijg en luisteren? Ho, maar.

Gaat iedereen nu op 'mijn' manier trainen? Ben benieuwd.
Reply
hmmm tja toch vraag ik me af wat jij dan effectiever doet dan ik. Ik kom bijna nooit onder de 85%, train bijna altijd teamtraining zeker de laatste tijd (in het begin wilde ik nog wel vol op finishing gaan).

Enige wat ik me kan bedenken is dat ik altijd verschrikkelijk veel fitnessverlies heb na de wedstrijden. Vaak onder de 70%. Weet niet wat jullie gemiddelde niveau daar is maar de zaterdag en de zondag zijn bij mij meestal toch een redelijk verloren dagen.
Reply
Mac Wrote:Enige wat ik me kan bedenken is dat ik altijd verschrikkelijk veel fitnessverlies heb na de wedstrijden. Vaak onder de 70%. Weet niet wat jullie gemiddelde niveau daar is maar de zaterdag en de zondag zijn bij mij meestal toch een redelijk verloren dagen.

Dan moet je kracht trainen, zodat je niet teveel fitness verliest.
Reply
ik heb meer kracht dan jij...
Reply
maar aanvallers verliezen sowieso meer fitness dan verdedigers/middenvelders
Reply
Mac Wrote:ik heb meer kracht dan jij...

Ja, maar ik kan veel harder lopen.
Reply
Forever Wrote:

dwenk toch niet dat dat het is trouwens.
Levi heeft een half en die heeft nergens "1" op een skill. Acda heeft 3x "1" op een skill en heeft geen half.

edit: die halven zijn ervaring. een half punt voor elk punt ervaring.
Reply
Mac Wrote:
Forever Wrote:

dwenk toch niet dat dat het is trouwens.
Levi heeft een half en die heeft nergens "1" op een skill. Acda heeft 3x "1" op een skill en heeft geen half.

edit: die halven zijn ervaring. een half punt voor elk punt ervaring.

Nee. Het is al je skillpunten optellen en dan voor elke skill met een 1 of hoger er een half afhalen. Omdat van 0 naar 1 trainen 2 keer zo snel gaat als van 1 naar hoger.

In jouw geval dus:
59 - (9*1/2) = 54,5
Reply
aah ok dat klinkt logischer ja
Reply
blijf het maar vaag vinden. Dre loopt wekenlang met 60% conditie rond en zou effectiever getraind hebben dan Adder, die wel op z'n conditie let?
wat kan daar dan het verschil gemaakt hebben?
Reply
dat hij niet speelt in competitiewedstrijden en in friendlies lekker speel het rustig aanzet. Scheelt zo stuk of 3 fitnesstrainingen per week.
Reply
maar met 60% conditie zou je, volgens de spelregels, een penalty van heb ik jou daar krijgen, zeker bij het trainen van tackling (die op 13 staat). Dre z'n PT is ook lager omdat we hem, als ik het goed herinner, geen bonussen meer konden geven.
Daarnaast zou Mukkus juist weer de meeste fitness trainingen nodig hebben gehad, aangezien hij verreweg het meeste gespeeld heeft.
Reply
T00L Wrote:Daarnaast zou Mukkus juist weer de meeste fitness trainingen nodig hebben gehad, aangezien hij verreweg het meeste gespeeld heeft.

Hakkuh

Ik heb toch gelijk!
Reply
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:Daarnaast zou Mukkus juist weer de meeste fitness trainingen nodig hebben gehad, aangezien hij verreweg het meeste gespeeld heeft.

Hakkuh

Ik heb toch gelijk!

wat is jouw verklaring dan?
Reply
Mac Wrote:
Mukkus Wrote:

Hakkuh

Ik heb toch gelijk!

wat is jouw verklaring dan?

Zoek dat zelf maar uit, alles wijst erop dat ik gelijk heb. Geef maar toe.

Mijn verklaringen heb ik hier al gepost de afgelopen 6 maanden. Maar jullie worden pas wakker als:
a) Ik stampij maak, maar dat ben ik de gebeten hond.
b) Als er iemand met een site komt, dan zitten jullie allemaal met een strakke plasser in de hand.

Ik meende zelfs ooit nog een eigen topic te hebben aangemaakt voor Fitness.

Succes met zoeken en het aanpassen van je training!
Reply
Search found 653 matches

ik heb teruggekeken tot april van dit jaar, niet helemaal 6 maanden maar dat was dan ook wel erg veel leeswerk...erg veel onzin tegengekomen en wat gezeik over fitness boven de 90%. Er zijn echter meerdere mannen in dit team die hier op letten en blijkbaar train jij ook effectiever dan hun, daar probeer ik dus een verklaring voor te vinden want zelfs je grote vriendje bostoen traint blijkbaar 4% minder effectief dan jij.
Reply
Mac Wrote:Search found 653 matches

ik heb teruggekeken tot april van dit jaar, niet helemaal 6 maanden maar dat was dan ook wel erg veel leeswerk...erg veel onzin tegengekomen en wat gezeik over fitness boven de 90%. Er zijn echter meerdere mannen in dit team die hier op letten en blijkbaar train jij ook effectiever dan hun, daar probeer ik dus een verklaring voor te vinden want zelfs je grote vriendje bostoen traint blijkbaar 4% minder effectief dan jij.

simpele verklaring: Bostoen is er later mee begonnen....
Giel vd Poel traint overigens ook op deze manier.

Heh, grappig, heb je meteen de top3 te pakken!

Iemand er nog iets tegen in te brengen?
Reply

Wil je mij er buiten laten. In andere excel-onderzoekjes word ik ook buiten beschouwing gelaten :razz:.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Mukkus Wrote:

simpele verklaring: Bostoen is er later mee begonnen....
Giel vd Poel traint overigens ook op deze manier.

Heh, grappig, heb je meteen de top3 te pakken!

Iemand er nog iets tegen in te brengen?

dus omdat bostoen later is begonnen traint hij minder effectief?? :roll: Misschien moet je even dat stukje lezen over hoe effectiviteit berekend wordt misschien begrijp je het dan wel.

Bovendien traint adder ook volgens de 90% regel en toch traint hij blijkbaar maar liefst 5% minder effectief dan ik!
Reply
Geloof geen zak van die site zeg. Ik ben al weken Having Fun aan het trainen om mijn adaptability omhoog te krijgen en ik sta op bijna 72%. Ook ik stond vaak onder de 85% fitness #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mac Wrote:dus omdat bostoen later is begonnen traint hij minder effectief?? :roll: Misschien moet je even dat stukje lezen over hoe effectiviteit berekend wordt misschien begrijp je het dan wel.

Bovendien traint adder ook volgens de 90% regel en toch traint hij blijkbaar maar liefst 5% minder effectief dan ik!

Ja, en? Ik roep al maanden dat mijn training het effectiefst is, nu komt er onafhankelijk bewijs, geloven jullie mij nog niet!
Reply
Lamme Lennie Wrote:Geloof geen zak van die site zeg. Ik ben al weken Having Fun aan het trainen om mijn adaptability omhoog te krijgen en ik sta op bijna 72%. Ook ik stond vaak onder de 85% fitness #-o

Je gelooft die site niet....zeker omdat je niet zo hoog staat met je effectiviteit, getuige je 'onder de 85%'?
Reply

Forum Jump: