The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:Waarom werd Samaras aan zijn contract in Heerenveen gehouden, toen hij naar Manchester City wou......grotere club dan Heerenveen, meer toeschouwers, hogerebegroting, veel meer loon. De rechter wees dat af op gronden van respect voor het contract.

Kooltje stelt: Ajax klopt bij Groningen aan de deur en groningen moet met hangende pootjes naar Ajax luisteren. zo is het dus niet meer.

... Niet juist. Samaras werd aan zijn contract gehouden omdat M City geen positieverbetering betekende tov H'veen (althans, dat vond de rechter). Zie dit onderstaande bericht:

» Actueel › Nieuws
Club wint arbitrage over Samaras
woensdag 25 januari 2006 23:09

SC Heerenveen wint hoogstwaarschijnlijk de abritragezaak die Giorgios Samaras tegen de club had aangespannen. De commissie nam vanavond een voorschot op de uitspraak die vrijdag volgt.

De zitting was vanavond om 19:30. De advocaat van Georgios Samaras voerde positieverbetering aan om onder het arbeidscontract uit te kunnen. Samaras zou in Manchester 1.170.000 euro gaan verdienen tegenover een magere 144.000 netto hier in Nederland.

De commissie vond echter dat Samaras met zijn volle verstand een contract tot 2008 had getekend, en vond de sportieve verbetering niet van dien aard dat het contract ontbonden kon worden. De deelname aan de UEFA Cup van Heerenveen speelt hierin waarschijnlijk een rol.

Vrijdag volgt de definitieve uitspraak.

En wat dachten we hiervan:

Suárez zou bij Ajax echter een vijfjarig contract kunnen tekenen tegen een salaris dat drie tot vier keer zo hoog is als dat hij bij FC Groningen heeft. Hij hoopt dat de arbitragecommissie hem op basis van zowel sportieve als financiële positieverbetering zal meehelpen naar Amsterdam te verkassen.

Bron: ANP
Jeroen

<!-- m --><a class="postlink" href="http://sc.heerenveen.org/">http://sc.heerenveen.org/</a><!-- m -->


Kortom, ik geef Suarez een zeer grote kans op slagen in deze. Wil 'm trouwens ook best in A'dam zien ballen! :wink:
Reply
Groningen moet gewoon tussen de 10 en 15 miljoen vragen. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Flixieluv Wrote:De commissie vond echter dat Samaras met zijn volle verstand een contract tot 2008 had getekend, en vond de sportieve verbetering niet van dien aard dat het contract ontbonden kon worden. De deelname aan de UEFA Cup van Heerenveen speelt hierin waarschijnlijk een rol.

Dat zeg ik toch? Respecteren van het contract ging boven de zeker financiele verbetering en in mindere mate sportieve verbetering (als van die laatste al sprake was)....

Wie zegt dat een overstap naar ajax een sportieve verbetering is, in amsterdam worden spitsen alleen maar slechter.... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Flixieluv Wrote:De commissie vond echter dat Samaras met zijn volle verstand een contract tot 2008 had getekend, en vond de sportieve verbetering niet van dien aard dat het contract ontbonden kon worden. De deelname aan de UEFA Cup van Heerenveen speelt hierin waarschijnlijk een rol.

Dat zeg ik toch? Respecteren van het contract ging boven de zeker financiele verbetering en in mindere mate sportieve verbetering (als van die laatste al sprake was)....

Wie zegt dat een overstap naar ajax een sportieve verbetering is, in amsterdam worden spitsen alleen maar slechter.... :wink:

Strijdbaar FC Groningen verwijt Suárez niets

15/7/2007 8 :43

FC Groningen bevestigt via de eigen website dat Luis Suárez bij de arbitragecommissie een verzoekschrift heeft ingediend om naar Ajax te kunnen. De clubleiding is ervan overtuigd dat het niet de speler zelf is, die deze stap heeft bedacht.
'Die jongen weet zelf niet eens wat een arbitragezaak inhoudt. Dit wordt hem door anderen ingefluisterd', reageert algemeen directeur Hans Nijland in De Telegraaf. 'Dit vinden wij heel spijtig. Maar we kijken er Luis niet zelf op aan, want we weten dat het niet uit zijn hoek komt.'

'Het is niet onze keuze geweest om naar de arbitragecommissie te stappen. Maar nu die stap eenmaal is gezet, zullen we er alles aan doen om ons goed voor te bereiden. Wij willen maar één ding: Luis Suárez behouden voor FC Groningen. Dankzij een optie in zijn contract ligt hij nog tot 2011 bij ons vast en wij willen hem nog helemaal niet kwijt.'

Suárez hoopt de arbitragecommissie duidelijk te kunnen maken dat hij zich zowel sportief als financieel kan verbeteren bij Ajax. FC Groningen zal via een verweerschrift moeten benadrukken waarom het de twintigjarige Uruguayaanse spits wil behouden. De speler verblijft momenteel in eigen land, sinds hij met Uruguay Onder-20 werd uitgeschakeld tijdens het WK in Canada.

:lol: Mooi, nu issie ook nog te dom om te kakken! Minachting van de werknemer = vertrouwensbreuk :wink:
Reply
Touma naar Ajax?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Quote:Ron Vlaar verlaat Feyenoord mogelijk. De verdediger, die aan het begin van het afgelopen seizoen nog van AZ overkwam, staat volgens Corriere Dello Sport op het verlanglijstje van Juventus.

Juventus promoveerde afgelopen seizoen weer naar de Serie A, nadat het vanwege een omkoopschandaal uit de hoogste Italiaanse divisie werd verbannen. De Oude Dame zou zo'n 3,5 miljoen euro neer willen tellen voor Vlaar, die deze zomer nog met Jong Oranje het Jeugd-EK won.

Naast Vlaar, die afgelopen seizoen twintig competitieduels voor Feyenoord speelde, staat ook Ajax-aanvaller Klaas-Jan Huntelaar nog in de belangstelling van Juve. Zijn ploeggenoot Zdenek Grygera verkast al op zeker naar Turijn.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Balthazar Wrote:Touma naar Ajax?
Laat maar gaan, die redt het daar toch niet, veels te wisselvallig.
Reply
blijft alves eigenlijk gewoon bij heerenveen? dat kan toch niet
Reply
kooltje Wrote:blijft alves eigenlijk gewoon bij heerenveen? dat kan toch niet

Waarom kan dat niet? Vanavond de finale van de Copa America, daarna heeft Alves twee weekjes vrij en meldt ie zich weer vrolijk in Heerenveen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
FC Petr Wrote:Groningen moet gewoon tussen de 10 en 15 miljoen vragen. :|
Zo weinig? Suarez is niks minder dan Babel. Babel heeft op het EK goed gepresteerd, maar bij Ajax helemaal niks.
Groningen moet gewoon meewerken met een transfer van Suzarez van Groningen naar Ajax als Ajax minimaal hetzelfde biedt als ze voor Babel hebben gekregen, 17 miljoen dus.
Met alle respect, maar Babael is absoluut geen 17 miljoen waard. Als een club 10 miljoen had geboden had ik 'm ook al weg gedaan. Veel meer zouden ze er niet meer voor vangen.
Reply
Mitch Wrote:
FC Petr Wrote:Groningen moet gewoon tussen de 10 en 15 miljoen vragen. :|
Zo weinig? Suarez is niks minder dan Babel. Babel heeft op het EK goed gepresteerd, maar bij Ajax helemaal niks.
Groningen moet gewoon meewerken met een transfer van Suzarez van Groningen naar Ajax als Ajax minimaal hetzelfde biedt als ze voor Babel hebben gekregen, 17 miljoen dus.
Met alle respect, maar Babael is absoluut geen 17 miljoen waard. Als een club 10 miljoen had geboden had ik 'm ook al weg gedaan. Veel meer zouden ze er niet meer voor vangen.

Blijkbaar wel, 17M dus. Goede deal van v Geel dus!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:'Ajax speelde UEFA Cup net als FC Groningen'

15/7/2007 20:38

Hans Nijland is de koude oorlog met Ajax begonnen. Luis Suárez heeft de arbitragecommissie ingeschakeld om weg te kunnen bij FC Groningen, maar de algemeen directeur vindt de Amsterdamse club geen sportieve verbetering.


'Dat waag ik nog te bezien', vertelde Nijland aan RTV Noord. 'Ajax heeft het afgelopen seizoen in het toernooi om de UEFA Cup gespeeld net als FC Groningen. We moeten het nog maar zien of Ajax het komende seizoen Champions League gaat spelen. Ze komen weliswaar uit in de voorronde maar dat deden ze vorig seizoen ook. Toen zijn ze uitgeschakeld door FC Kopenhagen. Als Ajax weer uitgeschakeld wordt, dan spelen ze net als FC Groningen UEFA Cup.'

'Ik heb nog gesproken met Luis. Hij geeft aan het geweldig naar zijn zin te hebben bij FC Groningen, maar tóch graag de stap te willen zetten richting Amsterdam. Luis heeft óók begrip voor ons standpunt, dat wij nog een overeenkomst hebben voor nog een periode van vier jaar. Overigens waag ik te betwijfelen of de stap richting arbitrage uit de koker van Suárez komt. Ik denk dat het uit de koker van Ajax komt.'

FC Groningen lijfde vorige zomer Suárez in. De twintigjarige Uruguayaanse spits scoorde afgelopen competitie tien keer en groeide uit tot een publiekslieveling in Euroborg. Hij staat nog tot medio 2011 onder contract en De Trots van het Noorden wil hem onder geen beding kwijt. Nijland betreurt de situatie waarin Groningen en Suárez verzeild zijn geraakt. 'Het is jammer dat het op een dergelijke manier moet, maar het is niet anders.'
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:
Mitch Wrote:
FC Petr Wrote:Groningen moet gewoon tussen de 10 en 15 miljoen vragen. :|
Zo weinig? Suarez is niks minder dan Babel. Babel heeft op het EK goed gepresteerd, maar bij Ajax helemaal niks.
Groningen moet gewoon meewerken met een transfer van Suzarez van Groningen naar Ajax als Ajax minimaal hetzelfde biedt als ze voor Babel hebben gekregen, 17 miljoen dus.
Met alle respect, maar Babael is absoluut geen 17 miljoen waard. Als een club 10 miljoen had geboden had ik 'm ook al weg gedaan. Veel meer zouden ze er niet meer voor vangen.

Blijkbaar wel, 17M dus. Goede deal van v Geel dus!

Dat zeker! Maar als ze zo graag suarez willen hebben dan moeten ze gewoon flink in de buidel tasten want suarez is wel een klasse beter dan babbel.
Bangkok resident.
Reply
En dan Knabbel?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:En dan Knabbel?


knabbel is ook beter dan babbel.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:
Mitch Wrote:
FC Petr Wrote:Groningen moet gewoon tussen de 10 en 15 miljoen vragen. :|
Zo weinig? Suarez is niks minder dan Babel. Babel heeft op het EK goed gepresteerd, maar bij Ajax helemaal niks.
Groningen moet gewoon meewerken met een transfer van Suzarez van Groningen naar Ajax als Ajax minimaal hetzelfde biedt als ze voor Babel hebben gekregen, 17 miljoen dus.
Met alle respect, maar Babael is absoluut geen 17 miljoen waard. Als een club 10 miljoen had geboden had ik 'm ook al weg gedaan. Veel meer zouden ze er niet meer voor vangen.

Blijkbaar wel, 17M dus. Goede deal van v Geel dus!

Dat zeker! Maar als ze zo graag suarez willen hebben dan moeten ze gewoon flink in de buidel tasten want suarez is wel een klasse beter dan babbel.

dat is op zich wel waar, maar het probleem voor ajakkes was dat groningen niet wilde onderhandelen. ze wilden gewoon niet aan tafel, dus ajakkes moest een list verzinnen.

ik vraag me af wanneer wesley s een prcedure gaat beginnen. :wink:
Reply
Volgens Derksen zit er ook een aantal 'stille' geldschieters achter de aankopen bij Fey (zie column op vi.nl). Over Drenthe heeft hij trouwens ook helemaal gelijk!

Volgens diezelfde vi zou Fey ook Dudek benaderd hebben.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Barreto zinspeelt op vertrek uit Nijmegen

16/7/2007 8 :19

De kans is aanwezig dat Edgar Barreto na zijn optredens in strijd om de Copa América niet aansluit bij NEC, maar zijn carrière buiten Nijmegen voortzet.
'Edgar Barreto is na 3,5 jaar toe aan iets nieuws', zegt Jan van Baal in het Algemeen Dagblad. Volgens de zaakwaarnemer van Barreto is er één club concreet geïnteresseerd. Om welke club het gaat wil hij niet kwijt.

De Paraguayaanse middenvelder heeft interesse in het buitenland gewekt. In Italië en Portugal wordt Barreto in verband gebracht respectievelijk met Reggina en Benfica.

Een transfer van Barreto zou NEC ook de middelen verschaffen om zich te roeren op de transfermarkt. Na het mislukken van de overgang van Andrzej Niedzielan naar Wisla Kraków ontbeert de Nijmeegse club het geld spelers aan te trekken.
Bangkok resident.
Reply
waf Wrote:ik vraag me af wanneer wesley s een prcedure gaat beginnen. :wink:

Mmm... Valencia lijkt me geen sportieve verbtering t.o.v. Ajax. Het roepen van Groningen dat Ajax dat niet t.o.v. Groningen zou zijn is oprecht debiel. Gewoon een (onhoudbaar) statement om straks te proberen een rechter te overtuigen...
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:ik vraag me af wanneer wesley s een prcedure gaat beginnen. :wink:

Mmm... Valencia lijkt me geen sportieve verbtering t.o.v. Ajax. Het roepen van Groningen dat Ajax dat niet t.o.v. Groningen zou zijn is oprecht debiel. Gewoon een (onhoudbaar) statement om straks te proberen een rechter te overtuigen...

valencia speelt zeker cl, ajakkes wss niet. maar het echt verschil is natuurlijk dat ajakkes wel wil onderhandelen. had grun ook moeten doen, gewoon een debiel bedrag vragen.

ik vind ajakkes tov van grun trouwens een stap achteruit.
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:ik vraag me af wanneer wesley s een prcedure gaat beginnen. :wink:

Mmm... Valencia lijkt me geen sportieve verbtering t.o.v. Ajax. Het roepen van Groningen dat Ajax dat niet t.o.v. Groningen zou zijn is oprecht debiel. Gewoon een (onhoudbaar) statement om straks te proberen een rechter te overtuigen...

valencia speelt zeker cl, ajakkes wss niet. maar het echt verschil is natuurlijk dat ajakkes wel wil onderhandelen. had grun ook moeten doen, gewoon een debiel bedrag vragen.

ik vind ajakkes tov van grun trouwens een stap achteruit.

:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Volgens Derksen zit er ook een aantal 'stille' geldschieters achter de aankopen bij Fey (zie column op vi.nl). Over Drenthe heeft hij trouwens ook helemaal gelijk!

Volgens diezelfde vi zou Fey ook Dudek benaderd hebben.

derksen moet natuurlijk alle zeilen bijzetten om zijn verschrikkelijke ongelijk en negatieve prietpraat van vorig jaar te verklaren. dat kan natuurlijk niet aan hem gelegen hebben, dat moet een andere oorzaak hebben. :roll: hij was ervan overtuigd dat we alleen met guzman kwaliteit en waarde hadden. dat is aantoonbaar onjuist.

hij zat gewoon verkeerd, wat ik overiges direct zei, en zit nu weer te verzinnen en niet te bewijzen werkelijkheden te creeren. hij zit stemming te maken. hij moet met feiten komen of zijn muil houden, dit is onthutsend zwakke journalistiek.
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Volgens Derksen zit er ook een aantal 'stille' geldschieters achter de aankopen bij Fey (zie column op vi.nl). Over Drenthe heeft hij trouwens ook helemaal gelijk!

Volgens diezelfde vi zou Fey ook Dudek benaderd hebben.

derksen moet natuurlijk alle zeilen bijzetten om zijn verschrikkelijke ongelijk en negatieve prietpraat van vorig jaar te verklaren. dat kan natuurlijk niet aan hem gelegen hebben, dat moet een andere oorzaak hebben. :roll: hij was ervan overtuigd dat we alleen met guzman kwaliteit en waarde hadden. dat is aantoonbaar onjuist.

hij zat gewoon verkeerd, wat ik overiges direct zei, en zit nu weer te verzinnen en niet te bewijzen werkelijkheden te creeren. hij zit stemming te maken. hij moet met feiten komen of zijn muil houden, dit is onthutsend zwakke journalistiek.

Ik vind die stemmingmakerij altijd wel aardig om te lezen :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik vind het altijd jammer dat wij nooit iemand kunnen halen zonder gedonder.
Zelfs rond zo"'n half ei als Delorge was gezeik...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Ik vind het altijd jammer dat wij nooit iemand kunnen halen zonder gedonder.
Zelfs rond zo"'n half ei als Delorge was gezeik...........

Jullie halen tenminste iemand :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Gunstig voor de transferprijs. Als ik kon kiezen, zou ik voor Real gaan als ik Sneijder was...

quote]'Real Madrid gaat bod uitbrengen op Sneijder'
16 juli 2007


Valencia lijkt concurrentie te krijgen in de strijd om Ajax-middenvelder Wesley Sneijder. Volgens de Spaanse krant Marca heeft Real Madrid ook interesse in de international, die zelf dolgraag de overstap zou maken naar de Primera Division.


Het verhaal over de interesse van de Spaanse kampioen in de 23-jarige Sneijder, siert zelfs de voorpagina van de Spaanse sportkrant. Volgens de krant is Sneijder in beeld gekomen nu de komst van Cesc Fabregas onhaalbaal gebleken is en kan Ajax nog deze week een officieel bod vanuit Madrid verwachten.

Sneijder is overigens niet de enige Nederlander die in verband gebracht wordt met Real. Ook Arjen Robben en Royston Drenthe staan nog altijd nadrukkelijk in de belangstelling van de club van coach Bernd Schuster. Voorlopig trok Real voor het nieuwe seizoen alleen nog Pepe, Christoph Metzelder en Javier Saviola aan.
[/quote]
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Xabi Prieto kan wel eens doorgang gaan vinden, zaakwaarnemer zit vanaf gister in het Amstel hotel
Reply
Quote:''Nijland: Suarez praat met Feyenoord''
bron: Dagblad van het Noorden

Nadat Luis Suarez, de aanvaller van Fc Groningen heeft aangegeven een arbitragezaak aan te spannen tegen zijn werkgever om een transfer naar ajax af te dwingen, komt het Dagblad van het Noorden nu met ander nieuws. Hans Nijland van Fc Groningen zou tegenover het dagblad hebben bevestigd dat Groningen Feyenoord toestemming heeft gegeven om met de aanvaller te praten. De Rotterdammers hebben zich officieel gemeld bij de Groningers en Nijland verklaarde dat beide partijen daar wel uit zouden komen.
Suarez heeft inmiddels een telefoontje van Peter Bosz gehad, aldus Nijland.
cry
Reply
Real is net PSV hebben overal interesse in....enige verschil is dat ze wel met daadkracht kopen en genoeg knaken hebben...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Real is net PSV hebben overal interesse in....enige verschil is dat ze wel met daadkracht kopen en genoeg knaken hebben...

Xtragaap4de , verschrikkelijke treurmuis.

Heerlijke actie van Gro mocht dat Fey verhaal waar zijn. Beetje die arrogante gasten dwarsbomen :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: