The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:Real is net PSV hebben overal interesse in....enige verschil is dat ze wel met daadkracht kopen en genoeg knaken hebben...

Xtragaap4de , verschrikkelijke treurmuis.

Heerlijke actie van Gro mocht dat Fey verhaal waar zijn. Beetje die arrogante gasten dwarsbomen :razz:

ik lees het alleen nergens terug, zal wel een verzinsel zijn. wel een leuke.
Reply
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:Real is net PSV hebben overal interesse in....enige verschil is dat ze wel met daadkracht kopen en genoeg knaken hebben...

Xtragaap4de , verschrikkelijke treurmuis.


Big Grin Big Grin

:hap: :hap2:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:Real is net PSV hebben overal interesse in....enige verschil is dat ze wel met daadkracht kopen en genoeg knaken hebben...

Xtragaap4de , verschrikkelijke treurmuis.


Big Grin Big Grin

:hap: :hap2:

Is dat happen? Ik ga er ineens niet op in Xtragaap4de
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:
Ekslem Wrote:
Depor Wrote:Real is net PSV hebben overal interesse in....enige verschil is dat ze wel met daadkracht kopen en genoeg knaken hebben...

Xtragaap4de , verschrikkelijke treurmuis.


Big Grin Big Grin

:hap: :hap2:

Is dat happen? Ik ga er ineens niet op in Xtragaap4de

Hehe, typte dat bericht puur om eens te kijken of je wakker was Big Grin
Maar je bent scherp Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Nou, ik kan je verzekeren ik ben vandaag alles behalve scherp :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:
Quote:''Nijland: Suarez praat met Feyenoord''
bron: Dagblad van het Noorden

Nadat Luis Suarez, de aanvaller van Fc Groningen heeft aangegeven een arbitragezaak aan te spannen tegen zijn werkgever om een transfer naar ajax af te dwingen, komt het Dagblad van het Noorden nu met ander nieuws. Hans Nijland van Fc Groningen zou tegenover het dagblad hebben bevestigd dat Groningen Feyenoord toestemming heeft gegeven om met de aanvaller te praten. De Rotterdammers hebben zich officieel gemeld bij de Groningers en Nijland verklaarde dat beide partijen daar wel uit zouden komen.
Suarez heeft inmiddels een telefoontje van Peter Bosz gehad, aldus Nijland.
cry

:roll: Deze kan worden opgenomen in het Perez c.q. De Mul heeft het zo koud-topic...
Reply
Prieto naar Ajax, volgens ingewijden...
Reply
Nooit van gehoord....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Nooit van gehoord....
Bangkok resident.
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:Sorry, ik bedoel uiteraard 14M cry (wat in de winter al geboden werd) en 1,8M cry (de vraagprijs die Feyenoord wel, maar PSV niet wilde betalen.

Hier waren we gebleven toen ik op vakantie ging (naar Spanje, Sneijder stond vandaag op 1 van de spaanse sportkranten op ware grootte, (bijna althans.. zo groot is het mannetje niet) op de voorpagina, dat is groot nieuws daar allemaal). Zo vluchtig te zien heb je weer de hele week je gal gespuwd over de ploeg die 1 goaltje te veel maakte/te weinig tegenkreeg.

1,8M had ik idd fout, dat moest 1,7M zijn. Sorry daarvoor. En waarom zou Koné veel minder waard zijn dan Babel? De acties zijn van beiden goed, het rendement van Babel is altijd slecht geweest, dat van Koné was dat alleen afgelopen seizoen, Babel is alleen wat jonger. Maar goed Babel is dus blijkbaar 17M waard, waarom zou Koné dan geen 10M waard zijn? Discussie gesloten. :8:

Verder ben ik wel blij dat Guardado niet doorging, veel te duur voor PSV gezien de financien. Van die 30M CL ging de helft aan premies naar de spelers en de rest is gewoon nodig om quitte te kunnen spelen (Feyenoord-voorzitter zei het in VI laatst ook nog: PSV heeft het probleem dat ze voor hun stadion het veelvoudige betalen, dus vele miljoenen meer, van wat de andere topclubs voor de huur betalen). Voor komend seizoen iig de beste voorhoede van Nederland in Eindhoven gezien de leegloop bij Ajax (wel grappig dat men daar steeds zei "ach als Sneijder vertrekt voor 20M kan Perez gewoon zijn plek over nemen", maar nu hij naar PSV is gegaan kan Perez er opeens toch niks van en ist maar goed dat hij weg is), hopelijk ontwikkelt Da Costa zich verder door of blijft Alex alsnog een jaar. Koeman schijnt trouwens een soort 3-5-2 te willen gaan spelen.

----------------------Gomes
-----Kromkamp--DaCosta--Salcido
-----------Simons--v/d Leegte
--Koné----------------------------------Perez
---------------Afellay
-------------Farfan--Lazovic

Met Mendez, Culina, de Jong, Aissati, Alcides, Zonneveld, Addo, Bakkal, Reis, Roorda, Feher, Vayrynen en Fagner achter de hand. Hele brede groep met veel dezelfde spelers. In de breedte beter dan vorig jaar, voorin beter, maar ben benieuwd of het middenveld in zo'n 3-5-2 niet erg uit balans is en of de achterhoede zich staande zal weten te houden. Het wordt iig een doelpuntrijker seizoen in Eindhoven. Jarenlang lag de zwakte voorin terwijl het achterin potdicht zat (dus 'zakelijk' en veel 1-0), nu de zwakte achterin, maar ijzersterke spelers voorin.. onderschat die Reis niet! En daarmee is ook meteen het vraagstuk beantwoord hoe het verder moet met PSV al we CL mislopen... Koné en Farfan verkopen voor samen 30M, de opvolgers zijn met Lazovic en Reis al in huis.

Ben verder benieuwd wat Ajax voor spelers gaat halen in aanvallend oogpunt. Ze hebben zich doogelachen om de breedteaankopen van PSV; eens kijken of ze zelf verder komen dan de reeds gehaalde Colin's, Kennedy's, Heijblok's en Delorge's. Die Prieto lijkt me Roger de 2e. :|

Nu ff een week forum bijlezen. :razz:
Reply
waf Wrote:
Quote:''Nijland: Suarez praat met Feyenoord''
bron: Dagblad van het Noorden

Nadat Luis Suarez, de aanvaller van Fc Groningen heeft aangegeven een arbitragezaak aan te spannen tegen zijn werkgever om een transfer naar ajax af te dwingen, komt het Dagblad van het Noorden nu met ander nieuws. Hans Nijland van Fc Groningen zou tegenover het dagblad hebben bevestigd dat Groningen Feyenoord toestemming heeft gegeven om met de aanvaller te praten. De Rotterdammers hebben zich officieel gemeld bij de Groningers en Nijland verklaarde dat beide partijen daar wel uit zouden komen.
Suarez heeft inmiddels een telefoontje van Peter Bosz gehad, aldus Nijland.
cry


:lol: Go Nijland!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Leegloop bij Ajax lijkt aan te houden: Valencia wil naast Sneijder ook Heitinga.
Reply
Peter Wrote:Leegloop bij Ajax lijkt aan te houden: Valencia wil naast Sneijder ook Heitinga.

als ze alleen sneijder niet kunnen betalen, waarom dan wel 2 spelers? :|

sneijder is niet te vervangen, hijtinga uiteraard wel.

kan dat hele psvee verhaal niet in een aparte psvee draad? die 3-5-2 opstelling vind ik trouwens helemaal niks.

bakkal en aisatti geen basisplaats geven is ook voer voor problemen. maar het zal wel loslopen omdat appelvlaai toch van glas is...
Reply
Quote:1,8M had ik idd fout, dat moest 1,7M zijn. Sorry daarvoor. En waarom zou Koné veel minder waard zijn dan Babel? De acties zijn van beiden goed, het rendement van Babel is altijd slecht geweest, dat van Koné was dat alleen afgelopen seizoen, Babel is alleen wat jonger. Maar goed Babel is dus blijkbaar 17M waard, waarom zou Koné dan geen 10M waard zijn? Discussie gesloten.

Babel is alleen wat jonger? 3 jaar is best een boel....
Blijf Koné nog geen 10 mil waard vinden...vond Babel ook geen 17 waard.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Leegloop bij Ajax lijkt aan te houden: Valencia wil naast Sneijder ook Heitinga.

als ze alleen sneijder niet kunnen betalen, waarom dan wel 2 spelers? :|

sneijder is niet te vervangen, hijtinga uiteraard wel.

kan dat hele psvee verhaal niet in een aparte psvee draad? die 3-5-2 opstelling vind ik trouwens helemaal niks.

bakkal en aisatti geen basisplaats geven is ook voer voor problemen. maar het zal wel loslopen omdat appelvlaai toch van glas is...

Mendez zal de back-up voor Ibi wel zijn in eerste instantie. Aisatti wordt een groot probleem (verhuur is geen optie meer omdat contract afloopt en hij niet wil verlengen als hij geen basisspeler wordt), Bakkal wordt denk ik nog een jaar verhuurd.
Reply
Depor Wrote:
Quote:1,8M had ik idd fout, dat moest 1,7M zijn. Sorry daarvoor. En waarom zou Koné veel minder waard zijn dan Babel? De acties zijn van beiden goed, het rendement van Babel is altijd slecht geweest, dat van Koné was dat alleen afgelopen seizoen, Babel is alleen wat jonger. Maar goed Babel is dus blijkbaar 17M waard, waarom zou Koné dan geen 10M waard zijn? Discussie gesloten.

Babel is alleen wat jonger? 3 jaar is best een boel....
Blijf Koné nog geen 10 mil waard vinden...vond Babel ook geen 17 waard.

Das wat anders, zoveel wordt voor het type speler nu eenmaal betaald blijkbaar, dus straks ook voor Koné. Kan trouwens wat gemist hebben hoor, maar waarom wordt voor Babel 17M betaald, voor Torres iets in de 30M (35 ofzo?), maar kijken ze niet gewoon naar Alves die toch ook (in verhouding) maar 20M kost? Dat vind ik een leuker gokje dan Babel. 4-4-2 met Kuyt en Alves voorin!
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Quote:1,8M had ik idd fout, dat moest 1,7M zijn. Sorry daarvoor. En waarom zou Koné veel minder waard zijn dan Babel? De acties zijn van beiden goed, het rendement van Babel is altijd slecht geweest, dat van Koné was dat alleen afgelopen seizoen, Babel is alleen wat jonger. Maar goed Babel is dus blijkbaar 17M waard, waarom zou Koné dan geen 10M waard zijn? Discussie gesloten.

Babel is alleen wat jonger? 3 jaar is best een boel....
Blijf Koné nog geen 10 mil waard vinden...vond Babel ook geen 17 waard.

Das wat anders, zoveel wordt voor het type speler nu eenmaal betaald blijkbaar, dus straks ook voor Koné. Kan trouwens wat gemist hebben hoor, maar waarom wordt voor Babel 17M betaald, voor Torres iets in de 30M (35 ofzo?), maar kijken ze niet gewoon naar Alves die toch ook (in verhouding) maar 20M kost? Dat vind ik een leuker gokje dan Babel. 4-4-2 met Kuyt en Alves voorin!

Waarom laten ze bejaarden nog autorijden? Zijn wel meer dingen die ik niet snap, onder andere waarom jij Kone zo goed vind.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Quote:1,8M had ik idd fout, dat moest 1,7M zijn. Sorry daarvoor. En waarom zou Koné veel minder waard zijn dan Babel? De acties zijn van beiden goed, het rendement van Babel is altijd slecht geweest, dat van Koné was dat alleen afgelopen seizoen, Babel is alleen wat jonger. Maar goed Babel is dus blijkbaar 17M waard, waarom zou Koné dan geen 10M waard zijn? Discussie gesloten.

Babel is alleen wat jonger? 3 jaar is best een boel....
Blijf Koné nog geen 10 mil waard vinden...vond Babel ook geen 17 waard.

Das wat anders, zoveel wordt voor het type speler nu eenmaal betaald blijkbaar, dus straks ook voor Koné. Kan trouwens wat gemist hebben hoor, maar waarom wordt voor Babel 17M betaald, voor Torres iets in de 30M (35 ofzo?), maar kijken ze niet gewoon naar Alves die toch ook (in verhouding) maar 20M kost? Dat vind ik een leuker gokje dan Babel. 4-4-2 met Kuyt en Alves voorin!

Waarom laten ze bejaarden nog autorijden? Zijn wel meer dingen die ik niet snap, onder andere waarom jij Kone zo goed vind.

Het is gewoon een prima speler die er in een goed seizoen zeker 15 injast. Dat wordt komend seizoen ook van hem verwacht, anders zit hij zo op de bank. Laten we het er maar op houden dat meningen verschillen.
Reply
Da Costa wil niet weg bij PSV

OISTERWIJK - Manuel da Costa staat niet te springen om zijn contract bij PSV in te leveren voor een verblijf elders. De geruchten dat FC Porto hem wil overnemen, hebben ook de jonge Portugees bereikt.


Manuel da Costa
VORIGE STARTSTOP1/1VOLGENDE
,,Maar ik trek me er niets van aan. Zelf heb ik niks gehoord van Porto. Ik wil een goed seizoen draaien met PSV. Ik ben niet bezig met Porto of Madrid of Chelsea." FC Porto zou Da Costa willen overnemen als opvolger van de naar Real Madrid vertrokken verdediger Pepé, die naar schatting dertig miljoen euro opleverde.

Ter vergelijking: PSV betaalde vorig jaar 700.000 euro voor Da Costa. Financieel kan de club dus mogelijk een interessante zaak doen. „Als er iets speelt, is dat een zaak van de clubs", meent Da Costa. „Voor mij is het simpel: ik zou nooit bij een club willen blijven, waar ik het niet naar mijn zin heb. Maar dat is hier totaal niet aan de orde. Ik heb een middelmatig seizoen achter de rug. Met heel goede en heel slechte wedstrijden. Mijn doel is om komend seizoen veel constanter te presteren. De beste club om me verder te ontwikkelen is PSV. Nu Alex vertrokken is, zal ik nog meer aan spelen toekomen.''

Overigens lijkt Da Costa zich geen zorgen te hoeven maken over zijn toekomst. Chelsea heeft hem op termijn nadrukkelijk in het vizier als versterking.
Reply
Laat psv vooral al haar spitsen opstellen, voordeel is dat ze allemaal tevreden zijn, voordeel voor de concurrentie is dat ze mekaar allemaal in de weg lopen. Die 3-5-2 opstelling vind ik trouwens 3x ruk. Ik zie Lazo er wel buiten vallen. En dan is danko nog niet zo'n fijne knaap, laat staat perez op de bank. Want wees eerlijk, kone en farfan zal hij echt niet passeren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Idd wat een bout opstelling dat 3-5-2.

A. van die 3 kan Kromkamp totaal niet verdedigen. Is een leuke back voor een een 4 mansachterhoede waar hij geen directe tegenstander heeft en kan opkomen. Da Costa heeft veel potentie denk ik, maar is jong en gaat nog wel wat Frank de Boertjes maken. Die heeft een ervaren gast naast zich nodig. Daarbij schat ik Rajkovic hoger in. Schijnt echt goed te zijn en een beer van een kerel. Salcido prima.

B. Kone, Perez, Affelay, Farfan en Lazovic in 1 team kan natuurlijk nooit. Ooit van balans gehoord? Het zou me daarom niets verbazen als of Farfan of Kone nog verkocht worden. Aissati moet imo spelen! Maar voor de balans moet er naast Simons nog een meer controlerende middenvelder komen of denkt Koeman die al in huis te hebben met vdLeegte? Ik denk het niet, maar mss dat het de positieve verrassing wordt bij PSV.

Ben benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien!

EDIT: @CC: Lazovic speelt 100% zeker. Iig gaat hij het seizoen in de basis beginnen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
centre court Wrote:Laat psv vooral al haar spitsen opstellen, voordeel is dat ze allemaal tevreden zijn, voordeel voor de concurrentie is dat ze mekaar allemaal in de weg lopen. Die 3-5-2 opstelling vind ik trouwens 3x ruk. Ik zie Lazo er wel buiten vallen. En dan is danko nog niet zo'n fijne knaap, laat staat perez op de bank. Want wees eerlijk, kone en farfan zal hij echt niet passeren.

kone kan echt wel gepasseerd worden, en zeker als er genoeg goede spelers zijn komt er gewoon een roulatiesysteem.

En lazovic wordt dit seizoen topscorer van de eredivisie met 20+ goals.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:En lazovic wordt dit seizoen topscorer van de eredivisie met 20+ goals.

(hehe)
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ricochan Wrote:En lazovic wordt dit seizoen topscorer van de eredivisie met 20+ goals.

(hehe)

?

of ie topscorer wordt is natuurlijk maar de vraag, maar ook ik denk dat ie gaat knallen dit jaar!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ricochan Wrote:En lazovic wordt dit seizoen topscorer van de eredivisie met 20+ goals.

(hehe)

Noem jij dan even 1 of meerdere andere kandidaten?

Die lazovic maakte er al 19 bij fietstas vorig seizoen, dus meer dan 20 bij PSV is een peuleschil.
Bangkok resident.
Reply
Laten we nou aub niet vergeten dat Lazo 't niet alleen bij Feyenoord niet heeft laten zien. Ook in zijn periode bij Leverkusen en zijn 2e periode bij Partizan is het er gewoon totaal niet uitgekomen. Hij heeft 1 seizoen goed gespeeld, bij een subtopper, ik moet 't allemaal nog zien. Vind zelf Kone, Farfan én Perez beter. Maar daar mag Koetje over oordelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En uiteraard gaan huntelaar en makaay ook gewoon 20+ goals maken komend jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Laat psv vooral al haar spitsen opstellen, voordeel is dat ze allemaal tevreden zijn, voordeel voor de concurrentie is dat ze mekaar allemaal in de weg lopen. Die 3-5-2 opstelling vind ik trouwens 3x ruk. Ik zie Lazo er wel buiten vallen. En dan is danko nog niet zo'n fijne knaap, laat staat perez op de bank. Want wees eerlijk, kone en farfan zal hij echt niet passeren.

Lazovic en Perez kwamen beiden graag omdat ze een belangrijke rol in de ploeg is beloofd. Ik denk dat Koné op dit moment nog de meeste kans maakt om op de bank te belanden. Afgelopen seizoen heeft Koeman hem wel eens gewisseld omdat hij elke kans verprutste, als zn rendement niet terugkomt zal hij ernaast komen te staan denk ik. Afgelopen seizoen had PSV maar 2 spitsen op niveau in de selectie, dus toen werd hij er uiteindelijk nooit langs gezet natuurlijk.
Overigens is Koné in januari/februari sowieso een wedstrijd of 6 niet inzetbaar omdat hij naar de africa cup gaat en kan me goed voorstellen dat Koeman daarom al voor de winterstop Farfan-Lazovic-Perez (of Farfan-Lazovic met Perez erachter) in wil spelen waardoor Koné al eerder op de bank kan belanden.

Ekslem Wrote:EDIT: @CC: Lazovic speelt 100% zeker. Iig gaat hij het seizoen in de basis beginnen.

Dat lijkt me sterk. Hij moet nog 2 potjes schorsing uitzitten he. Wink Daarna moet hij er maar in zien te komen als de voorhoede Koné-Farfan-Perez prima draait.

Ricochan Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ricochan Wrote:En lazovic wordt dit seizoen topscorer van de eredivisie met 20+ goals.

(hehe)

Noem jij dan even 1 of meerdere andere kandidaten?

Die lazovic maakte er al 19 bij fietstas vorig seizoen, dus meer dan 20 bij PSV is een peuleschil.

Die redenering gaat niet helemaal op. Farfan zal de 20 ook wel weer halen normaal gesproken, Perez en Koné zijn ook altijd goed voor 10+. Toch lijkt het me sterk dat die 4 echt samen tegen de 70 goals gaan maken.
Reply
centre court Wrote:En uiteraard gaan huntelaar en makaay ook gewoon 20+ goals maken komend jaar.

Waarom zou Huntelaar niet ook nog weggaan bij Ajax nu al zn maatjes uit de voorhoede weg zijn?

Overigens wel lachwekkend dat Sneijder 2M minder waard blijkt te zijn dan die Babel cry Lijkt mij toch duidelijk dat Sneijder veel meer aan een ploeg toevoegt:

Ajax technisch directeur Martin van Geel wilde tegenover het Algemeen Dagblad niets meer kwijt over alle geruchten rond Valencia en Wesley Sneijder. De middenvelder hoopt zelf dat er nog deze week beweging komt in zijn transfer naar Valencia. ,,Voor zo ver ik het kan inschatten, verwacht ik dat Valencia een dezer dagen met een nieuwe stap komt. En dan hoop ik dat Ajax in elk geval serieus het gesprek aangaat.’’

Meer: Algemeen Dagblad

Update:
Naast de belangstelling vanuit Valencia lijkt ook nog steeds de rol van Real Madrid niet uitgespeeld. Volgens de Spaanse krant Marca heeft Soren Lerby vorige week al een onderhoud gehad met Real Madrid. De zaakwaarnemer van Sneijder verwacht een dezer dagen een bod uit Madrid op zijn pupil. Marca weet ook te melden dat Ajax een bedrag van rond de 15 miljoen euro zou verlangen voor de middenvelder.
Reply
centre court Wrote:En uiteraard gaan huntelaar en makaay ook gewoon 20+ goals maken komend jaar.

zonder sneijder (en perez) in het team maakt hij er niet zoveel imho


makaay zal er wel een zooi maken maar je moet nog maar afwachten of het gaat lopen dit jaar bij feijenoord...
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: