The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Treesong Wrote:
goa Wrote:
Ekslem Wrote:Mss dat Koevermans nu wel naar Fey mag!?

[-o<

Een kinderhand is gauw gevuld

Hij gaat niet naar PSV, Treesong!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
goa Wrote:
Ekslem Wrote:Mss dat Koevermans nu wel naar Fey mag!?

[-o<

Een kinderhand is gauw gevuld

Hij gaat niet naar PSV, Treesong!

Mijn goede voornemen voor dit nieuwe seizoen is om nooit nergens never de naam van die achterlijke club te noemen. Ik zal er niet eens aan denken. Ik wil er niets over horen. Alle PSV gloryhunters hier zal ik op ignore zetten. SERENITY NOW!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
pelle! wie kent hem niet...

AZ en Lecce hebben akkoord over Pellè

17/7/2007 11:59

Graziano Pellè moet de grootste aankoop van AZ worden. De transfersom heeft Lecce kunnen overtuigen de Italiaanse jeugdinternational te laten gaan.

Ondanks pogingen de overgang te vertragen, met als doel de prijs op te drijven, heeft Lecce zich kunnen vinden in het bod van AZ. Een dezer dagen moeten de laatste plooien worden gladgstreken. De Alkmaarse club heeft ruim zes miljoen euro over voor de Italiaanse jeugdinternational.

Pellè, die met Jong Italië uitkwam op het EK Onder-21, ziet AZ als een goede volgende bestemming in zijn carrière. De 22-jarige aanvaller heeft voor Lecce niet veel kunnen betekenen. Bij Catania, Crotone en Cesena deed hij als huurling ervaring op.

De overgang van Pellè opent ook perspectieven voor Danny Koevermans, die in verband wordt gebracht met Feyenoord. De Schiedamse aanvaller staat open voor een vertrek uit Alkmaar, omdat hij vreest minder aan spelen te zullen toekomen met de komst van Ari. AZ wil echter niet meewerken totdat er een vervanger is gevonden.

Daarnaast heeft Shota Arveladze zich 'gewoon' gemeld in Alkmaar. De Georgische spits werkte maandag zijn eerste training af, waar verwacht werd dat hij in Levante een nieuwe club had gevonden. De Spaanse club, die een principe-akkoord met Arveladze via haar website wereldkundig maakte, heeft echter in Alkmaar nog niet van zich laten horen.
Bangkok resident.
Reply
Treesong Wrote:Mijn goede voornemen voor dit nieuwe seizoen is om nooit nergens never de naam van die achterlijke club te noemen. Ik zal er niet eens aan denken. Ik wil er niets over horen. Alle PSV gloryhunters hier zal ik op ignore zetten. SERENITY NOW!

Mislukt!
:lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Royston Drenthe heeft zijn 'onervaren' zaakwaarnemer Andre Wasiman aan de kant geschoven.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Mijn goede voornemen voor dit nieuwe seizoen is om nooit nergens never de naam van die achterlijke club te noemen. Ik zal er niet eens aan denken. Ik wil er niets over horen. Alle PSV gloryhunters hier zal ik op ignore zetten. SERENITY NOW!

Mislukt!
:lol:

Is het seizoen al begonnen, ouwe fierljepper? :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
goa Wrote:
Ekslem Wrote:Mss dat Koevermans nu wel naar Fey mag!?

[-o<

Een kinderhand is gauw gevuld

Nee dan de aankopen van Ajaks Undecided
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Mijn goede voornemen voor dit nieuwe seizoen is om nooit nergens never de naam van die achterlijke club te noemen. Ik zal er niet eens aan denken. Ik wil er niets over horen. Alle PSV gloryhunters hier zal ik op ignore zetten. SERENITY NOW!

Mislukt!
:lol:

Is het seizoen al begonnen, ouwe fierljepper? :wink:

Nee, daar staat duidelijk 'voor dit nieuwe seizoen'. Da's tot het nieuwe seizoen begint.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
goa Wrote:
Treesong Wrote:
goa Wrote:
Ekslem Wrote:Mss dat Koevermans nu wel naar Fey mag!?

[-o<

Een kinderhand is gauw gevuld

Nee dan de aankopen van Ajaks Undecided

Was dat nou weer voor pseudo-jijbakkerige dooddoener? :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Mijn goede voornemen voor dit nieuwe seizoen is om nooit nergens never de naam van die achterlijke club te noemen. Ik zal er niet eens aan denken. Ik wil er niets over horen. Alle PSV gloryhunters hier zal ik op ignore zetten. SERENITY NOW!

Mislukt!
:lol:

Is het seizoen al begonnen, ouwe fierljepper? :wink:

Nee, daar staat duidelijk 'voor dit nieuwe seizoen'. Da's tot het nieuwe seizoen begint.

Ik wil er eigenlijk ook wel meteen mee beginnen inderdaad. Achterlijke inteeltclub, bah :x
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:Royston Drenthe heeft zijn 'onervaren' zaakwaarnemer Andre Wasiman aan de kant geschoven.



tsja die drenthe wil natuurlijk ff snel de miljoenen van madrid zien :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
Volgens Sportjournaal gaat Drenthe naar Chelsea, als opvolger van Robben :|
Reply
Treesong:
Quote:inteeltclub

Stroomt de eigen jeugd bij PSV zo goed door vind je nu ineens?

Gefrustreerd ventje :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Treesong Wrote:
goa Wrote:
Treesong Wrote:
goa Wrote:
Ekslem Wrote:Mss dat Koevermans nu wel naar Fey mag!?

[-o<

Een kinderhand is gauw gevuld

Nee dan de aankopen van Ajaks Undecided

Was dat nou weer voor pseudo-jijbakkerige dooddoener? :|

Niks pseudo, gewoon een full-blown Jij-Bak hoor :wink:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
De PSV-talenten Marcellis en Zeefuik staan in de belangstelling van VVV. Lijkt me prima voor alle betrokkenen. Kunnen ze mooi op eredivisieniveau ervaring opdoen en gezien de rest van de VVV selectie staan ze wrs meteen in de basis.
Reply
Quote:18/7/2007 - Telegraaf: Valencia doet nieuw bod, Ajax schroeft vraagprijs Sneijder op naar 30 miljoen

BRON: De Telegraaf

De Telegraaf meldt dat Valencia gisteren een vergeefse poging heeft gedaan om de onderhandelingen over Wesley Sneijder te heropenen. Gisteren bracht de Spaanse topclub een bod uit van zestien miljoen euro, vier miljoen meer dan tijdens het laatste gesprek van enkele weken geleden.

Volgens De Telegraaf heeft Ajax de vraagprijs inmiddels opgeschroefd naar dertig miljoen euro, een bedrag waar Valencia vermoedelijk nooit meer aan zal komen. Of de andere geïnteresseerde club Real Madrid dat zal willen betalen is maar zeer de vraag.
Reply
Ik zou me lekker gepiepeld voelen als ik Sneijder was. Stelletje naaiers :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Arbritrage-zaak!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Arbritrage-zaak!


Dat is duidelijk en wesley gaat zich ziek melden.
Bangkok resident.
Reply
Als ik Ajax was, zou ik mss ook wel 30M vragen als je net voor Babel 17M hebt gevangen. Maar mss heeft v Geel het nu wel ineens te hoog in zijn bol. Naar Sneijder toe is dit natuurlijk asociaal, maar dat maakt het op zich wel weer leuk :lol: (alhoewel ik hem liever zie vertrekken)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Als ik Ajax was, zou ik mss ook wel 30M vragen als je net voor Babel 17M hebt gevangen. Maar mss heeft v Geel het nu wel ineens te hoog in zijn bol. Naar Sneijder toe is dit natuurlijk asociaal, maar dat maakt het op zich wel weer leuk :lol: (alhoewel ik hem liever zie vertrekken)

het si idd waar dat als ze 17 miljoen voor babbel vangen dan moeten ze nu wel dit voor sneijdert vragen, maar dan hadden ze dat wel eerder moeten doen...
Bangkok resident.
Reply
:|

Quote:AZ laat Graziano Pellè bij Lecce
Graziano Pellè speelt komend seizoen waarschijnlijk niet voor AZ. De Italiaanse spits van Lecce wil zelf wel, maar AZ vernam al een week niks meer van zijn Italiaanse werkgever.

"Ik word nu geconfronteerd met berichten dat zijn transfer naar ons rond zou zijn, maar ons is niets bekend", ontkent technisch directeur Marcel Brands eerdere berichten. "Sterker: we hebben inmiddels andere kandidaten op de korrel, omdat we sowieso verder willen."

De Alkmaarse club verloor deze week spits en aanvoerder Shota Arveladze aan het Spaanse Levante. Bovendien aast Danny Koevermans op een vertrek. Daarom wil de ploeg van Louis van Gaal voor naast de eerder genoemde Koevermans, Moussa Dembélé en Ari da Silva nog een vierde spits. "Het moet een voetballende spits worden, niet een die alleen maar balletjes afwacht," schetst Brands zijn plaatje in het AD.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
the independent Wrote:Robben on way to Real as Chelsea agree £7m Drenthe deal
By Jason Burt
Published: 18 July 2007
Arjen Robben is due to leave Chelsea's pre-season tour of the United States tomorrow and fly to Spain to join Real Madrid - while the Premiership club yesterday agreed a fee of €10m (£6.76m) to sign the exciting Dutch Under-21 international Royston Drenthe from Feyenoord.

Although personal terms have been finalised on a six-year contract, a fee is still to be agreed over the sale of Robben. But a source close to the deal said last night that the difference was now "not so much as to stop the move happening".

Real have offered €19m (£12.8m) while Chelsea are hoping to secure €22m for the 23-year-old, who has made clear that he wants to quit Stamford Bridge having, with two years left on his present contract, refused to sign a new five-year deal. Robben has endured a difficult relationship with the Chelsea manager, Jose Mourinho, especially over his injury record, and has made no secret of his desire to play for Real.

Publicly, Chelsea have stated they want Robben to stay and there are those among the hierarchy, especially Frank Arnesen, the chief scout, who have argued against the transfer, but negotiations have continued with Real.

The signing of left-winger Florent Malouda made it clear that Robben, who has sought assurances that he would be a first-team regular, could go. Drenthe is not a replacement for Robben, although the 20-year-old has successfully moved forward from left-back to left midfield in the past year.

The powerful, quick Drenthe was a star of the Netherlands' successful Under-21 European Championship campaign, which alerted several Premiership clubs. Real also expressed an interest but it is Chelsea who have made the decisive move. Feyenoord want Drenthe to stay with them for one more season and, although this is still to be agreed with Chelsea, it appears that the Premiership club may say yes. Personal terms have also to be negotiated with Drenthe.

Robben is expected to undergo a medical and be presented as a Real player by the weekend. The Spanish champions are more determined to land Robben having failed in their attempts to sign Kaka or Cesc Fabregas.

Chelsea are considering using the money they receive from the sale to fund a move for Seville right-back Daniel Alves. The Brazilian has been a long-term target and Chelsea hope to tempt Seville into agreeing a deal with a €20m bid.

Intriguingly, it appears that Chelsea's owner, Roman Abramovich, has told executives that they must generate money if they want to go for the 25-year-old defender who has made plain that he wants to move.

At the same time another Brazilian, Alex, has told friends he does not want to move to Chelsea after all. It is understood that the PSV Eindhoven central defender has misgivings as to how many games he will play next season.

He is available to Chelsea for just $1 because Abramovich funded his move to the Netherlands in the first place. Mourinho made clear in January that he did not rate the player and, following the signing of Tal Ben Haim, and with John Terry and Ricardo Carvalho as his first choice, Alex's opportunities may be limited. Nevertheless, Chelsea will push ahead with the deal and expect Alex to sign once a work permit is granted.

10 mio en een jaar huren. ik ben er nog niet uit of ik daar blij mee moet zijn.
Reply
Die Drenthe maakt een foute keuze, maar is gezwicht voor het geld. Nog snel ff Wasiman gewipt :roll: . Chelsea haalt veel jonge spelers, maar dat is imo vooral zodat de concurrentie ze niet kan halen. Heel veel van die jongens worden verhuurd en komen vervolgens nooit of nauwelijks in actie voor Chelsea 1.

Ik hoop voor Drenthe dat ik er naast zit, maar hij komt te kort voor Chelsea denk ik en gaat het niet redden daar.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Die Drenthe maakt een foute keuze, maar is gezwicht voor het geld. Nog snel ff Wasiman gewipt :roll: . Chelsea haalt veel jonge spelers, maar dat is imo vooral zodat de concurrentie ze niet kan halen. Heel veel van die jongens worden verhuurd en komen vervolgens nooit of nauwelijks in actie voor Chelsea 1.

Ik hoop voor Drenthe dat ik er naast zit, maar hij komt te kort voor Chelsea denk ik en gaat het niet redden daar.

ik redeneer vanuit het belang van feyenoord, vanuit drenthe bezien lijkt het me ook niet verstandig, hoewel een jaar bij feyenoord voor hem goed zou zijn. maar als je een zesjarig contract kan tekenen, dan vliegen de ponden toch echt om je oren. over een paar jaar maakt hij heus wel kans om daar door te breken, en anders verkopen ze hem weer (zie robben)
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Die Drenthe maakt een foute keuze, maar is gezwicht voor het geld. Nog snel ff Wasiman gewipt :roll: . Chelsea haalt veel jonge spelers, maar dat is imo vooral zodat de concurrentie ze niet kan halen. Heel veel van die jongens worden verhuurd en komen vervolgens nooit of nauwelijks in actie voor Chelsea 1.

Ik hoop voor Drenthe dat ik er naast zit, maar hij komt te kort voor Chelsea denk ik en gaat het niet redden daar.

ik redeneer vanuit het belang van feyenoord, vanuit drenthe bezien lijkt het me ook niet verstandig, hoewel een jaar bij feyenoord voor hem goed zou zijn. maar als je een zesjarig contract kan tekenen, dan vliegen de ponden toch echt om je oren. over een paar jaar maakt hij heus wel kans om daar door te breken, en anders verkopen ze hem weer (zie robben)

Ja maar Robben is 1 van de sterren geworden bij Chelsea, als hij niet zo vaak geblesseerd zou zijn zou hij net zo belangrijk zijn geworden als ronaldo is voor man united.
Bangkok resident.
Reply
Robben was al een topper en makkelijk door te verkopen. Drenthe is een risico-investering (niks mis mee overigens) die bij mislukking niet voor zo'n bedrag door te verkopen is, maar wat zal het die Rus jeuken.

Voor Fey is het gewoon afdekken van risico. Nu ontvangen ze een redelijk bedrag. Mss ontwikkelt ie zich dit seizoen wel zo goed is dat een slechte deal blijkt te zijn. Maar mss ontwikkelt ie zich nauwelijks waardoor het achteraf een goede deal is. Achteraf is het echter altijd makkelijk lullen!

Voor mij is het iig duidelijk dat die Drenthe alleen maar naar de knikkers heeft gekeken ipv naar zijn persoonlijk belang. Daarnaast lijkt het me ook geen slimme jongen. Zo komt ie iig niet over in interviews. Maar goed, we zullen het allemaal wel zien.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Voor mij is het iig duidelijk dat die Drenthe alleen maar naar de knikkers heeft gekeken ipv naar zijn persoonlijk belang. Daarnaast lijkt het me ook geen slimme jongen. Zo komt ie iig niet over in interviews. Maar goed, we zullen het allemaal wel zien.

jij doet net of dit allemaal de waarheid is. zo betrouwbaar is die independent niet dacht ik, hoewel ze het goed hadden bij bijbal.

drenthe is volgens mij iig ook geen domme jongen. is trouwens ook 2de geweest bij een nk skaten. maar goed, los daarvan is het erg veel geld voor een surinaamse familie uit rotterdam oost. ook hij kan zijn poot breken en volgend jaar nergens meer gewenst zijn....
Reply
Ricochan Wrote:Ja maar Robben is 1 van de sterren geworden bij Chelsea

vind je dat echt? ik vind dat robben zwaar tegengevallen is. ook als hij niet geblesseerd was speelde hij niet echt veel. ik vind ook dat hij nauwelijks progessie heeft geboekt. maar goed, ik ben bevooroordeeld, want ik vind het een beetje een eikel.
Reply
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Ja maar Robben is 1 van de sterren geworden bij Chelsea

vind je dat echt? ik vind dat robben zwaar tegengevallen is. ook als hij niet geblesseerd was speelde hij niet echt veel. ik vind ook dat hij nauwelijks progessie heeft geboekt. maar goed, ik ben bevooroordeeld, want ik vind het een beetje een eikel.

Ik vind dat hij het echt heel goed gedaan heeft wanneer hij speelde, hij heeft heel vaak een beslissende goal gemaakt of assists gegeven...soms liep het ook voor geen meter en dan kwam hij er nog in en dan won chelsea nog met 1-0 in het laatste kwartier dankzij zijn inbreng..

Het is alleen jammer van zijn blessures en nog erger is dat duikelen va hem, daar heeft hij zichzelf erg impopulair mee gemaakt...
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: