The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:
Fabian Wrote:Betis 'praat' met Maduro en Arsenal Kiev heeft geïnformeerd naar Edje...

ik denk dat indien ajakkes veel krijgt voor snaider jullie alves halen, wederom met een arbitrage. dien je wel een lastige procedure te winnen (in het verleden hebben de spelers 2x ongelijk gekregen....)

Ach, Als Ajax 30M vraagt voor Sneijder, vraagt Heerenveen 30M voor Alves....oog om oog, tand om tand.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
'Pellè forceert snel vertrek naar AZ'

19/7/2007 9 :09

De door AZ begeerde Italiaanse spits Graziano Pellè weigert in training te gaan bij zijn huidige club Lecce. De spits wil zo snel mogelijk naar Alkmaar.
Met deze werkwijze wil de aanvaller volgens het Algemeen Dagblad afdwingen dat zijn werkgever hem naar de Alkmaarse club laat vertrekken. De leiding van Lecce laat zowel de spelers als AZ voortdurend in het ongewisse. Aan de aanvankelijke toezegging met een bestuursdelegatie naar Nederland af te reizen voor onderhandelingen is nog steeds niet voldaan.

Pellè moet zich maandag weer bij Lecce melden voor de start van de voorbereiding. AZ heeft inmiddels ook andere kandidaten op het oog voor de spitspositie. De club is niet van plan méér uit te trekken dan de geboden 6,2 miljoen euro.

--
Bij zn huidige club weigert hij al te trainen, omdat hij in de wurggreep van Scheringa wil belanden. :roll:
Reply
Barreto naar Reggina...
Reply
voor hoeveel?
Reply
3,6
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
'Drenthe kost twintig miljoen euro' Undecided
Eventuele geïnteresseerde clubs moeten twintig miljoen euro neerleggen voor Royston Drenthe, meldt de NOS. De linkshalf van Feyenoord staat in de belangstelling van Chelsea en Real Madrid.

De ster van Jong Oranje op het afgelopen jeugd-EK heeft zijn keuze al gemaakt, zo liet hij weten in het NOS Sportjournaal. "Maar ik train en speel nu nog gewoon bij Feyenoord. Zolang het niet officieel is hou ik het voor mezelf."

Eerder deze week zette Drenthe zijn zaakwaarnemer André Wasiman aan de dijk. Als vervanger werd de meer ervaren Sigi Lens aangesteld.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ajax vindt pinchhitter Urzaíz in Spanje

19/7/2007 22:06

Henk ten Cate heeft zijn gewenste spits binnen. Ajax vond in Spanje het breekijzer waar de Amsterdamse club op zoek naar was: Ismael Urzaíz.
De 35-jarige Urzaíz, die voor één jaar gaat tekenen in Amsterdam, heeft al een medische keuring achter de rug. 'Hij is zo fit als een hoentje', vertelde technisch directeur Martin van Geel tegen het ANP over de Spanjaard.

'We hebben onze pinchhitter binnen. Ismael wordt de tweede man achter Klaas-Jan Huntelaar', vervolgde Van Geel. 'Hij gaat als breekijzer dienen, als targetman, om een verdedigende muur te slechten. Hij heeft uiteraard ingestemd met die rol.'

Urzaíz begint in Amsterdam aan zijn eerste buitenlandse avontuur. Na zestien jaar, waarvan de laatste elf voor Athletic de Bilbao, leek het einde van zijn carrière nabij. Maar de oud-international koos voor Ajax als mogelijke laatste station.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Word zowaar een Spaanse enclave in A'dam...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
FC Petr Wrote:'Drenthe kost twintig miljoen euro' Undecided
Eventuele geïnteresseerde clubs moeten twintig miljoen euro neerleggen voor Royston Drenthe, meldt de NOS. De linkshalf van Feyenoord staat in de belangstelling van Chelsea en Real Madrid.

De ster van Jong Oranje op het afgelopen jeugd-EK heeft zijn keuze al gemaakt, zo liet hij weten in het NOS Sportjournaal. "Maar ik train en speel nu nog gewoon bij Feyenoord. Zolang het niet officieel is hou ik het voor mezelf."

Eerder deze week zette Drenthe zijn zaakwaarnemer André Wasiman aan de dijk. Als vervanger werd de meer ervaren Sigi Lens aangesteld.

Heerlijk. Eindelijk gaan onze talenten eens niet voor weinig lopen. of 20 miljoen betalen óf royston met rust laten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima pinchhitter!
Reply
centre court Wrote:
FC Petr Wrote:'Drenthe kost twintig miljoen euro' Undecided
Eventuele geïnteresseerde clubs moeten twintig miljoen euro neerleggen voor Royston Drenthe, meldt de NOS. De linkshalf van Feyenoord staat in de belangstelling van Chelsea en Real Madrid.

De ster van Jong Oranje op het afgelopen jeugd-EK heeft zijn keuze al gemaakt, zo liet hij weten in het NOS Sportjournaal. "Maar ik train en speel nu nog gewoon bij Feyenoord. Zolang het niet officieel is hou ik het voor mezelf."

Eerder deze week zette Drenthe zijn zaakwaarnemer André Wasiman aan de dijk. Als vervanger werd de meer ervaren Sigi Lens aangesteld.

Heerlijk. Eindelijk gaan onze talenten eens niet voor weinig lopen. of 20 miljoen betalen óf royston met rust laten.


hahaha sigi lens als zaakwaarnemer :lol:
Bangkok resident.
Reply
Fabian Wrote:Prima pinchhitter!

Beaam
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Fabian Wrote:Prima pinchhitter!

En een cultheld erbij! =D> Gegarandeerde publiekslieveling, deze gast.
Reply
zammerrrrr !
Bangkok resident.
Reply
Fabian Wrote:Prima pinchhitter!

ik vond het wel geestig dat het sportjournaal 2 fragmenten van hem had en dat dat beide gemiste kansen waren. :lol:

ik ken hem verder niet, deze oerzeikerd.
Reply
Zal wel weer een vervelende vent zijn a la mido.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Zal wel weer een vervelende vent zijn a la mido.

Vanwaar deze, domme, misplaatste, aanname ? Staaf het eens met argumenten, nep-boer...
Reply
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:Zal wel weer een vervelende vent zijn a la mido.

Vanwaar deze, domme, misplaatste, aanname ? Staaf het eens met argumenten, nep-boer...

Als ik op vakantie ben, zullen deze reactie er niet meer zijn! :lol:

Valencia haakt af???

Quote:Valencia ziet af van Sneijder
Valencia is niet meer geïnteresseerd in Wesley Sneijder. De Spanjaarden hebben vanwege de verhoogde transfersom het vizier verschoven richting FC Porto-middenvelder Lucho Gonzalez, meldt AS.

Bij Gonzalez heeft Valencia echter ook problemen in de onderhandelingen over de vraagprijs en de transferrechten. Miquel Angel Ruiz, directeur van Valencia, heeft daarom nog een derde optie: Kim Källström.

De 24-jarige Zweeds spelmaker kende een moeizaam eerste seizoen bij landskampioen Olympique Lyon. Volgens Ruiz past hij daarentegen wel in het profiel van de nummer vier van Spanje.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:Zal wel weer een vervelende vent zijn a la mido.

Vanwaar deze, domme, misplaatste, aanname ? Staaf het eens met argumenten, nep-boer...

omdat hij bij ajakkes speelt natuurlijk. daar spelen alleen maar paardenbeffers.
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:Zal wel weer een vervelende vent zijn a la mido.

Vanwaar deze, domme, misplaatste, aanname ? Staaf het eens met argumenten, nep-boer...

omdat hij bij ajakkes speelt natuurlijk. daar spelen alleen maar paardenbeffers.

:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:Zal wel weer een vervelende vent zijn a la mido.

Vanwaar deze, domme, misplaatste, aanname ? Staaf het eens met argumenten, nep-boer...

omdat hij bij ajakkes speelt natuurlijk. daar spelen alleen maar paardenbeffers.

:lol:
Bangkok resident.
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:Zal wel weer een vervelende vent zijn a la mido.

Vanwaar deze, domme, misplaatste, aanname ? Staaf het eens met argumenten, nep-boer...

omdat hij bij ajakkes speelt natuurlijk. daar spelen alleen maar paardenbeffers.

Wie beffen ze dan? Heitinga?

Mido was een uitzondering, die valt toch echt in de categorie 'Kamelenbeffers'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Depor Wrote:Word zowaar een Spaanse enclave in A'dam...

Valt toch wel mee.... 1,5 Spanjaard weg en 1 nieuwe erbij.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Die Spanjolen hebben wel pech met het eten... een goed Spaans restaurant in Amsterdam moet je met een zaklamp zoeken Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:Zal wel weer een vervelende vent zijn a la mido.

Vanwaar deze, domme, misplaatste, aanname ? Staaf het eens met argumenten, nep-boer...

Wil jij deze dan alsnog even staven met argumentatie, voordat je een ander gaat beschuldigen van argumentatieloos gebral. Xtragaap4de

Fabian Wrote:RM op de 'Holland-tour' ? Naast RvN schijnen ze Robben en Westerveld te willen halen, en nu dus ook Sneijder en ook al Drenthe... Hebben ze straks meer Nederlanders in de selectie dan psv.. :lol:
Reply
Peter Wrote:staven

[Image: gay.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Het lijkt me in ieder geval een betere keuze dan Michael Mols. Ik weet natuurlijk niet wat die bak paella haat verdienen. Aan het einde van het seizoen de rendementen maar eens naast elkaar liggen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:Zal wel weer een vervelende vent zijn a la mido.

Vanwaar deze, domme, misplaatste, aanname ? Staaf het eens met argumenten, nep-boer...

Wil jij deze dan alsnog even staven met argumentatie, voordat je een ander gaat beschuldigen van argumentatieloos gebral. Xtragaap4de

Fabian Wrote:RM op de 'Holland-tour' ? Naast RvN schijnen ze Robben en Westerveld te willen halen, en nu dus ook Sneijder en ook al Drenthe... Hebben ze straks meer Nederlanders in de selectie dan psv.. :lol:

Hoeveel Nederlanders stonden er, gemiddeld gezien, in de basis bij psv vorig seizoen... ?
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Ricochan Wrote:Zal wel weer een vervelende vent zijn a la mido.

Vanwaar deze, domme, misplaatste, aanname ? Staaf het eens met argumenten, nep-boer...

Wil jij deze dan alsnog even staven met argumentatie, voordat je een ander gaat beschuldigen van argumentatieloos gebral. Xtragaap4de

Fabian Wrote:RM op de 'Holland-tour' ? Naast RvN schijnen ze Robben en Westerveld te willen halen, en nu dus ook Sneijder en ook al Drenthe... Hebben ze straks meer Nederlanders in de selectie dan psv.. :lol:

Hoeveel Nederlanders stonden er, gemiddeld gezien, in de basis bij psv vorig seizoen... ?

Gaan we ouwe koeien uit de sloot halen omdat je er niet uitkomt? Of wil je het eventuele Real van komend seizoen gaan vergelijken met het PSV van vorig jaar? Zo lust ik er nog wel één. Xtragaap4de


Ten Cate is trouwens ook maar een laffe hond. Voor afgelopen seizoen: "wij gaan voor de titel" halverwege: "dit seizoen is nog om op te bouwen. Als we volgend seizoen geen kampioen worden mag iedereen mij daarop afrekenen" en nu begint ie zich alweer in te dekken. Alsof heel Ajax om Sneijder draait. Tevens een mooie motie van wantrouwen tegenover de rest van de selectie. :roll: Koeman is niet alles, maar ben toch blij dat deze man geen coach van PSV is geworden. Puke

Volgens Ten Cate bepaalt het al dan niet blijven van Sneijder of Ajax titelkandidaat is dit seizoen. "Als geld mijn drijfveer was, had ik beter in Barcelona kunnen blijven. Ik ben weer naar Nederland gekomen omdat een kampioenschap nog op mijn palmares ontbreekt. Wat is er mooier dan dat te bereiken in de stad waar ik ben geboren? Maar als Sneijder toch vertrekt, zal ik mijn persoonlijke doelstelling waarschijnlijk moeten aanpassen."
Reply
Als dat de definitie van laffe hond is, mag jij even heel snel die bijzonder goed passende schoen aantrekken Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: