The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Je kan ook gewoon antwoord geven op mijn vraag, kleutertje...
Reply
Treesong Wrote:Als dat de definitie van laffe hond is, mag jij even heel snel die bijzonder goed passende schoen aantrekken Xtragaap4de

dat ben ik met je eens, petertje zijn middle name is 'indekken', maar het is wel bijzonder slappe thee die ten cate hier schenkt.
Reply
In de wandelgangen heb ik vernomen dat FC Twente naar Kiki Musampa heeft geinformeerd. Hij heeft troubles bij Trabzon dus het zou zo maar kunnen dat hij naar pluskut komt. Misschien als vervanger van Engelaar, mocht Engelaar alsnog worden weggekocht. We shall see.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Die Musampa heeft van dat Trabzon een boete van een kwart miljoen opgelegd gekregen :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:maar het is wel bijzonder slappe thee die ten cate hier schenkt.

Dat is waar, Henk is een smet op het blazoen van onze zo geliefde arrogantie Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Fabian Wrote:Je kan ook gewoon antwoord geven op mijn vraag, kleutertje...

Wat heb je aan mij gevraagd dan? Ik vroeg jou wat, maar omdat je geen antwoord weet omzeil je dat maar en verval je in termen als "kleutertje". Erg kinderachtig als je het mij vraagt.
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:Als dat de definitie van laffe hond is, mag jij even heel snel die bijzonder goed passende schoen aantrekken Xtragaap4de

dat ben ik met je eens, petertje zijn middle name is 'indekken', maar het is wel bijzonder slappe thee die ten cate hier schenkt.

Kan ik er wat aan doen dat PSV al jaren boven mij verwachtingen presteert. :razz:

Ik heb nog steeds van niemand een uitleg gehoord over waarom ik me/iemand zich hier zou willen indekken?
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Als dat de definitie van laffe hond is, mag jij even heel snel die bijzonder goed passende schoen aantrekken Xtragaap4de

dat ben ik met je eens, petertje zijn middle name is 'indekken', maar het is wel bijzonder slappe thee die ten cate hier schenkt.

Kan ik er wat aan doen dat PSV al jaren boven mij verwachtingen presteert. :razz:

Ik heb nog steeds van niemand een uitleg gehoord over waarom ik me/iemand zich hier zou willen indekken?

ik weet niet waarom je dat wil, ik constateer alleen maar dat je het doet.

ik weet niet waar dit bericht vandaan komt, maar het klopt uiteraard als een bus. now we are talking... :lol:

Quote:Vraagprijs Drenthe kan oplopen tot 30 miljoen€

Royston Drenthe gaf gisteren aan dat hij totaal niet bezig is met een transfer. ''Ik heb een contract tot 2011 bij Feyenoord en ik focus me dus op Feyenoord'', aldus Drenthe.

Door de interesse van de twee kapitaalkrachtigste clubs van Europa kan de vraagprijs van Drenthe oplopen tot zo een dertig miljoen euro. Real Madrid en Chelsea zijn bezig om te onderhandelen met Feyenoord.

Later deze week zal Feyenoord meer duidelijkheid brengen omtrent Drenthe.

edit, het is van soccernews, en dat is natuurlijk een briljante sait!
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Als dat de definitie van laffe hond is, mag jij even heel snel die bijzonder goed passende schoen aantrekken Xtragaap4de

dat ben ik met je eens, petertje zijn middle name is 'indekken', maar het is wel bijzonder slappe thee die ten cate hier schenkt.

Kan ik er wat aan doen dat PSV al jaren boven mij verwachtingen presteert. :razz:

Ik heb nog steeds van niemand een uitleg gehoord over waarom ik me/iemand zich hier zou willen indekken?

ik weet niet waarom je dat wil, ik constateer alleen maar dat je het doet.

Dus iedereen moet non-stop positief over zn eigen club zijn, niemand mag problemen verwachten bij zijn eigen club en iedereen moet des te meer problemen bij alle andere ploegen verwachten?

Dan verwacht ik dat PSV een fantastische defensie heeft en dat we eind maart kampioen zullen zijn! Hakkuh
Reply
Peter, je kraamt nu echt onzin. Het is gewoon zo dat jij je en PSV vaak indekt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dus iedereen moet non-stop positief over zn eigen club zijn, niemand mag problemen verwachten bij zijn eigen club en iedereen moet des te meer problemen bij alle andere ploegen verwachten?

Dan verwacht ik dat PSV een fantastische defensie heeft en dat we eind maart kampioen zullen zijn! :razz:
Reply
Treesong Wrote:Die Spanjolen hebben wel pech met het eten... een goed Spaans restaurant in Amsterdam moet je met een zaklamp zoeken Icon_evil

... In Spanje ook. Niet te vreten die Spaanse rommel!
Reply
Flixieluv Wrote:
Treesong Wrote:Die Spanjolen hebben wel pech met het eten... een goed Spaans restaurant in Amsterdam moet je met een zaklamp zoeken Icon_evil

... In Spanje ook. Niet te vreten die Spaanse rommel!

Nog altijd beter dan die laffe matseballesoep Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Leeft FC Petr eigelijk nog? Misschien kan die ouwe Arnhemmer ff Fredje Benson bellen dat ie bij ons wel welkom is :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Leeft FC Petr eigelijk nog? Misschien kan die ouwe Arnhemmer ff Fredje Benson bellen dat ie bij ons wel welkom is :wink:

Is NEC ook geïntresseerd? Heracles ook, net als de naam van Burik rond circuleert.
Overigens onvoorstelbaar dat De Mos de voorkeur geeft aan Kolk en Gommans. Op deze manier kan men in Arnhem nog wel even wachten voordat het weer de sub-top in gaat.
Reply
Nou.. NEC zal wel weer liggen slapen of ergens in Zwahilië op zoek zijn naar een topspits maar ik ben wel geïntresseerd :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Leeft FC Petr eigelijk nog? Misschien kan die ouwe Arnhemmer ff Fredje Benson bellen dat ie bij ons wel welkom is :wink:

Dead
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Deze week in de aanbieding!

Vitesse houdt vertrek Janssen niet tegen
Indien er zich komende maand een club voor Theo Janssen meldt, is Vitesse bereid om mee te werken. Dat meldt coach Aad de Mos in het Algemeen Dagblad van vrijdag.

In de ogen van de trainer is de middenvelder toe aan een nieuw avontuur in een nieuwe omgeving. "Theo moét niet weg. Maar als er een club komt die voor zowel Theo als voor de club aantrekkelijk is, dan valt er wel over een transfer te praten", aldus De Mos.

De 25-jarige Janssen speelt al sinds 1998 in het shirt van Vitesse. De afgelopen seizoenen werd de naam van de tweevoudig international diverse malen gelinkt aan een club uit de Nederlandse 'top 3'. Tot een overgang kwam het tot dusver echter niet.

Overigens was Janssen donderdagavond niet in staat om een oefenduel met Vitesse te spelen. De geboren Arnhemmer heeft last van een pijnlijke knie. Een MRI-scan moet later deze week uitwijzen hoe ernstig de blessure is.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
voetbalzone Wrote:Ajax haalt Rommedahl op in Engeland
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 20 juli om 16:34

Ajax heeft in Dennis Rommedahl opnieuw een aanvaller vastgelegd. Nadat gisteren de Spanjaard Ismael Urzaíz voor één jaar tekende in Amsterdam, zal ook de Deense oud-speler van PSV vanavond zijn handtekening zetten onder een verbintenis die hem de komende tijd Ajacied moet maken.

Vanavond om zeven uur zal de razendsnelle 28-jarige rechteraanvaller officieel worden gepresenteerd in De Lutte, waar de Amsterdammers momenteel hun tenten hebben opgeslagen voor een trainingskamp. Vanmiddag al werd de medische keuring met succes doorstaan.

De 82-voudig Deens international zal in eerste instantie worden gebruikt als stand-in voor Kennedy Bakircioglu, die eveneens nieuw is in de hoofdstad. De Zweedse buitenspeler kwam over van FC Twente, en zal de voorkeur genieten op de flanken in de Arena.

Rommedahl speelde de afgelopen drie jaar voor Charlton Athletic, waarmee hij het afgelopen seizoen degradeerde uit de Premier League. Daarvoor was hij zes jaar in dienst van PSV.

:eeeek: :eeeek: is dit zo?
Reply
Waarom? Sad
Reply
Hahaha Dommes Rennendaal terug op de Nederlandse velden! =D>
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Wat een ongelooflijke kut-aankoop ! Prutser eerste klas.... :letitallout:
Reply
Vond hem bij PSV wel redelijk. Maar als stand in van Kennedy? Wie hebben we dan op links? Dacht dat Rommelpaal altijd op links speelde.

Sneijder blijft trouwens \Big Grin/
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Deze opgevoerde brommer komt met stip op de tweede plaats 'topaankopen' vlak achter Bas Roorda.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mwah vind het nog wel een redelijke aankoop, snap alleen nog steeds niet waarom ze nooit van dat achterlijke 4-3-3 afstappen....
Enne vlak achter Bas Roorda komt nog een ene M.Mols
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Rommedahl een redelijk aankoop. In zijn 75 duels voor Charlton heeft deze wereldspeler liefst 4 goals gemaakt. cry Leuk voor Sjakie Polak zodat ie weer op zn brommer kan stappen tijden Sparta-Ajax maar verder natuurlijk een waardeloze aankoop die prima past in het rijtje Heijblok, Colin, Delorge. Feher lijkt me nog een mooie Ajax-aankoop voor dat rijtje, daar had ten Cate toch ook wel interesse in?Op de tribune bij PSV heb ik dit seizoen geregeld de woorden "ach het is iig 10x beter dan in de tijd van Rommedahl" gehoord als een mooie actie van Koné weer eens stierf in schoonheid. En dan gaat ie nou naar Ajax. :lol: Ik hoop voor jullie echt dat Sneijder blijft, want volgend seizoen zit je met al die aankopen van nu terwijl Stam, Davids, Sneijder en Huntelaar stoppen/vertrekken. :eeeek:

Om met Berend Botje te spreken: weer een PSV'er die een concurrent uit het slob moet helpen. Wink
Reply
Lamme Lennie Wrote:Sneijder blijft trouwens \Big Grin/

Met de woorden "ik richt me nu op mijn laatste seizoen bij Ajax". Waarom zou er volgend seizoen wel een club zijn die 30M betaalt? :o
Reply
Depor Wrote:Mwah vind het nog wel een redelijke aankoop, snap alleen nog steeds niet waarom ze nooit van dat achterlijke 4-3-3 afstappen....
Enne vlak achter Bas Roorda komt nog een ene M.Mols

En waar staan Heijblok, Delorge en Colin dan? :roll:
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:Mwah vind het nog wel een redelijke aankoop, snap alleen nog steeds niet waarom ze nooit van dat achterlijke 4-3-3 afstappen....
Enne vlak achter Bas Roorda komt nog een ene M.Mols

En waar staan Heijblok, Delorge en Colin dan? :roll:

Sinds wanneer is Colin al een Ajacied ? :roll:
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:Mwah vind het nog wel een redelijke aankoop, snap alleen nog steeds niet waarom ze nooit van dat achterlijke 4-3-3 afstappen....
Enne vlak achter Bas Roorda komt nog een ene M.Mols

En waar staan Heijblok, Delorge en Colin dan? :roll:

Sinds wanneer is Colin al een Ajacied ? :roll:

Henkie had toch gezegd dat hij wel wist dat Colin kon voetballen maar dat hij alleen nog even moest kijken of hij in de groep past, gretig en fit is? Dat zal heus wel goedkomen.
Reply


Forum Jump: