The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Treesong Wrote:Haha, zit waf daar zo met een kind dat vernoemd is naar een ajakkesiet =D> Undecided

Nee, dat was toch het eerste wat waf riep, toen ie zijn kind zag......'Oh no!'
:wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ugur Yildirim naar Gaziantepspor......ben ik niet echt rouwig om.
Vervanger uit de jeugd staat al te popelen: Donovan Deekman.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ugur Yildirim naar Gaziantepspor......ben ik niet echt rouwig om.

Nou, da's echt wel dé kanshebber op de Totaal Mislukt Talent Award :|

Eigenlijk ging het pas mis na dat gehannes rond wel of niet in Oranje...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Haha, zit waf daar zo met een kind dat vernoemd is naar een ajakkesiet =D> Undecided

shinji is zijn tweede naam he...

hij heet bonaventure shinji.

bonaventure is inmiddels trouwens 5 en maakt morgen zijn debuut in de kuip!! Notworthy
Reply
Ricochan Wrote:
Treesong Wrote:Haha, zit waf daar zo met een kind dat vernoemd is naar een ajakkesiet =D> Undecided

Dat zou dan wel weer humor zijn....maar je kan de naam laten wijzigen voor een paar honderd euri :wink:

het is maar zijn forumnaam hoor, hier kan het gewoon gratis. :waf:
Reply
hohoho hier kan het helemaal niet! of je moet de admin omkopen
Reply
Mac Wrote:hohoho hier kan het helemaal niet! of je moet de admin omkopen

hij heeft nog geen account. :razz: zodra shinji bij ajakkes tekent heet hij opeens bonaventure joszef
Reply
Mukkus Wrote:Ugur Yildirim naar Gaziantepspor......ben ik niet echt rouwig om.
Vervanger uit de jeugd staat al te popelen: Donovan Deekman.

En is Nilsson nog aant linkeballen? Ik las evt. clubs Spanje of Frankrijk ...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Uit behoorlijk betrouwbare bron....
De Koef zo goed als rond met Feyenoord....
Alleen loopt t niet zo vlot met pelle
The great old Ludwig von...
Reply
De Koef is al heel lang rond met Fey!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:Ugur Yildirim naar Gaziantepspor......ben ik niet echt rouwig om.
Vervanger uit de jeugd staat al te popelen: Donovan Deekman.

En is Nilsson nog aant linkeballen? Ik las evt. clubs Spanje of Frankrijk ...

Ja, klopt. Zaakwaarnemer is met een aantal clubs in gesprek. Nilsson wil naar een andere competitie, ander land, andere club, zich ontwikkelen als mense en voetballer....

Nilsson eventueel en Yildirim al vertrokken, ben benieuwd wie of wat ze uit de hoge-scouting-hoed van Heerenveen toveren als vervanger.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ja, maar ik ben gek op mosterd..... na de maaltijd wel te verstaan.
Maar ook Az is in principe rond met Feyenoord, echter eea onder voorbehoud.
Die voetbalt dus gewoon ook in de Kuip aankomend seizoen
The great old Ludwig von...
Reply
weet iemand wat er waar is van t gerucht dat feyenoord Drenthe + 9 miljoen heeft geboden voor Robben?
The great old Ludwig von...
Reply
Haha Robben is malle Pietje niet!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:ben benieuwd wie of wat ze uit de hoge-scouting-hoed van Heerenveen toveren als vervanger.....

Dattie uit het hoge noorden komt, lijkt me al aardig vast te staan :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ekslem Wrote:Haha Robben is malle Pietje niet!

nee ga er ook niet vanuit dat hij dat doet, maar doet niets af aan t feit dat dit bod wel uitgebracht kan zijn
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:weet iemand wat er waar is van t gerucht dat feyenoord Drenthe + 9 miljoen heeft geboden voor Robben?

23 lijkt me wat jong om af te gaan bouwen. :razz:

Ajax heeft trouwens een mooi koekje van eigen deeg gehad met die Prieto.. vraagprijs is opeens verdubbeld. En de volgende aankoop van Ajax wordt dus een ex-Feyenoorder? Dat is t enige wat nog aan hun rijtje aankopen ontbrak. :beerbros:
Reply
gittermaster Wrote:ja, maar ik ben gek op mosterd..... na de maaltijd wel te verstaan.
Maar ook Az is in principe rond met Feyenoord, echter eea onder voorbehoud.
Die voetbalt dus gewoon ook in de Kuip aankomend seizoen

ik hoop niet dat we dan 6 mio betalen voor de koef, dat vind ik toch echt teveel.

ik vind hem wat overgewaardeerd, maar wel een mooie rotterdamse gast.

wel gek als je dit bericht lees trouwens:

Quote:AZ zet streep door Pellè

Lecce's houding rondom de transfer, daar knapt AZ op af. De Alkmaarse club heeft besloten dat ze Pellè niet naar AZ halen, meldt het Algemeen Dagblad.

Graziano Pellè zag het zelf wel zitten, een Nederlands avontuur. Maar omdat zijn huidige club Lecce meer dan tegenwerkte, komt de Italiaan deze zomer niet naar de Eredivisie. Pellè komt overigens niet aan de bak bij het Italiaanse Lecce. De subtopper wil hem wél kwijt aan een Italiaanse topclub.

De 6,2 miljoen die AZ eerder bood, werd weggewuifd door Lecce. "Er is nogmaals contact geweest met Lecce, maar er is geen beweging in te krijgen", aldus Marcel Brands, technisch directeur bij AZ. Meerdere keren bracht Brands pogingen uit om de talentvolle aanvaller naar het DSB-Stadion te halen, maar steeds was het Lecce die roet in het eten gooide. Vanaf nu gaat AZ praten met de alternatieven die AZ al had opgesteld.
Reply
Ekslem Wrote:Haha Robben is malle Pietje niet!

ik denk eerder dat het legioen hem niet accepteert eigenlijk.

lijkt me een ridicuul bod, geloofter niks van.
Reply
Heerenveen kan op zoek naar een nieuwe voorzitter...

Quote:Formsma alweer weg bij SC Heerenveen

24/7/2007 13:55

Koos Formsma verlaat SC Heerenveen met onmiddellijke ingang. Formsma, de opvolger van Riemer van der Velde, is nog geen jaar directievoorzitter van die club geweest.
In het officiële persbericht heet het dat Formsma 'op grond van zakelijke overwegingen en in het belang van SC Heerenveen heeft besloten zijn functie voor de aanvang van het nieuwe seizoen neer te leggen'. Vorige maand liet Van der Velde, die de club sinds 1983 had geleid, zich enigszins kritisch uit over het functioneren van zijn opvolger. Hij liet tijdens een lezing zijn licht schijnen over enkele actuele thema's rondom de Friese club.

Een dag later repte de Leeuwarder Courant over een aanval van Van der Velde op zijn opvolger. Van de Velde zwakte de commotie in Voetbal International af: 'De kop stond in geen verhouding tot de inhoud van het artikel. En de citaten waren zonder enige nuance weergegeven.'

Van der Velde zei verder in VI: 'Ik had niet de bedoeling mijn opvolger of het beleid van Heerenveen in een kwaad daglicht te stellen. Als ik daar behoefte aan heb, doe ik dat intern.'
Reply
waf Wrote:
Mac Wrote:hohoho hier kan het helemaal niet! of je moet de admin omkopen

hij heeft nog geen account. :razz: zodra shinji bij ajakkes tekent heet hij opeens bonaventure joszef

:eeeek: Wie is joSZef?
Reply
Kluivert in gesprek met Sheffield Wednesday... :lol: =P~.
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Mac Wrote:hohoho hier kan het helemaal niet! of je moet de admin omkopen

hij heeft nog geen account. :razz: zodra shinji bij ajakkes tekent heet hij opeens bonaventure joszef

:eeeek: Wie is joSZef?

Kiprich natuurlijk
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Bakke Wrote:Kluivert in gesprek met Sheffield Wednesday... :lol: =P~.

Spuit elf :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
'Lecce zwicht en laat Pellè naar AZ vertrekken'
AZ lijkt Graziano Pellè alsnog te kunnen presenteren als nieuwe spits. Als de berichten uit Italië kloppen, zwicht de clubleiding van Lecce alsnog voor de smeekbede van de spits om te mogen vertrekken.

Op de clubwebsite van Lecce geeft vice-voorzitter Mario Moroni aan zich neer te leggen bij het vertrek van de jeugdinternational: "Hij wil vertrekken. We hebben alles wat in ons bereik lag gedaan om hem om te praten, maar ook dat is aan grenzen gebonden. Pellè gaf in het laatste gesprek nogmaals aan te volharden in zijn wil om te vertrekken."

De koerswijziging van Lecce volgt kort nadat AZ aankondigde definitief af te zien van Pellè. Vanuit Italië ondervond technisch directeur Marcel Brands louter tegenwerking, waarna de beleidsmaker besloot de aandacht te verleggen naar alternatieven. Lecce, dat eerder tevergeefs probeerde om Pellè bij Italiaanse topclubs te slijten, lijkt nu toch eieren voor haar geld te kiezen. In de Italiaanse media wordt gesproken over een transfersom die rond de zeven miljoen euro ligt
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
zal de koef dan toch naar Feyenoord komen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:zal de koef dan toch naar Feyenoord komen?
mols is er nu toch al voor die positie?
Reply
kooltje Wrote:
centre court Wrote:zal de koef dan toch naar Feyenoord komen?
mols is er nu toch al voor die positie?

:crazy:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Na Gomes is het volgende Piet de Vissertje uit Brazilië aangetrokken als 2e keeper. Iemand die al eens is opgeroepen voor de nationale ploeg kan van Brazilië misstaat bij voorbaat niet op de PSV-bank:

Atletische Braziliaan Cássio kiest voor PSV

25/7/2007 8 :49

PSV heeft komend seizoen twee Braziliaanse keepers in de selectie. De Eindhovense kampioen legde de twintigjarige Cássio Ramos voor vijf jaar vast. De landskampioen troefde daarmee onder meer Benfica af.
PSV was voor het komende seizoen nog op zoek naar een talentvolle jonge doelman die op termijn Gomes kan opvolgen. Om die reden was eerder de Kazach David Loria op proef, maar de keuze viel uiteindelijk op Cássio, die voor naar verluidt anderhalf miljoen euro wordt overgenomen van Grêmio.

'Cássio is 1,95 meter lang en zeer atletisch', geeft scout Piet de Visser in De Telegraaf hoog op van de nieuwe Eindhovense aanwinst. 'Hij heeft alle hoge ballen, maar is ook razendsnel bij de grond. Zijn uittrap is prachtig, zijn uitworp nog mooier. Niet voor niets riep Dunga hem al eens op voor de nationale ploeg.'

Een A-interland heeft Cássio nog niet achter zijn naam staan, wel is hij de vaste doelman van Brazilië Onder-20. Met dat team was hij onlangs actief op het WK in Canada. Bij PSV gaat Cássio voorlopig fungeren als derde doelman achter Gomes en Bas Roorda.
Reply
Na PSV geeft nu Sparta Loria een kans

24/7/2007 23:49

PSV zag in hem niet de opvolger van Gomes, maar Sparta Rotterdam geeft David Loria een nieuwe kans een contract te verdienen.
De doelman van de nationale ploeg van Kazachstan traint vanaf dinsdag mee met de selectie van coach Gert Aandewiel. De 25-jarige keeper was de afgelopen week op proef bij PSV, maar bleek niet het grote talent waarop de Eindhovenaren hadden gehoopt.

In eigen land keepte Loria onder meer voor FC Shakhter en FC Astana. Hij stond negentien keer in het doel van de nationale ploeg van Kazachstan. Bij Sparta staan twee doelmannen onder contract: Harald Wapenaar en Cor Varkevisser.

--
Het Loria 1 training (en een wedstrijd waarin hij 0 ballen op doel kreeg :roll: ) aan het werk gezien. Aardige keeper, alleen erg klein waardoor hij ballen die (hoog) in de hoek komen zelden tot nooit klemvast kon pakken. Voor Sparta wel een versterking denk ik gezien hun huidige keepers.
Reply


Forum Jump: