The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
is ajax er al uit over suarez? dat moet vandaag gebeuren anders gaan ze op twee andere spelers bieden.
Reply
kooltje Wrote:is ajax er al uit over suarez?

Het gaat niet om of Ajax er over uit is. De beslissende partij in deze is FC Groningen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:is ajax er al uit over suarez?

Het gaat niet om of Ajax er over uit is. De beslissende partij in deze is FC Groningen.
dan heb je het fout...als ajax genoeg geeft dan heeft groningen niks te zeggen. heb ik je vorige keer al gezegd...en het blijkt nu weer.
Reply
kooltje Wrote:als ajax genoeg geeft

En inderdaad.....3,5 miljoen was niet genoeg. FC Groningen wacht op een hoger bod. De verkopende partij maakt de dienst uit, niet de kopende partij.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:als ajax genoeg geeft

En inderdaad.....3,5 miljoen was niet genoeg. FC Groningen wacht op een hoger bod.
inderdaad mukkus...dus is ajax er al uit of ze meer gaan bieden?
Reply
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:als ajax genoeg geeft

En inderdaad.....3,5 miljoen was niet genoeg. FC Groningen wacht op een hoger bod.
inderdaad mukkus...dus is ajax er al uit of ze meer gaan bieden?

Oooooh. of ze meer gaan bieden! Zeg dat dan meteen....

Nieuwsblad van het Noorden (een provinciaal Gronings Dagblad) heeft trouwens een rectificatie gezet. Zij noemden die 3,5 miljoen een 'jodenfooi'.
Later kwamen ze erachter dat deze omschrijving toch niet helemaal gepast was.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote: Jurgen Colin komt definitief naar Ajax. Technisch directeur Martin van Geel bevestigde vandaag dat de Amsterdamse club het contract van de verdediger binnenkort in orde zal maken.
”Dat gaan we de komende dagen rondmaken. Hij moet nog gekeurd worden en we moeten er nog wel uitkomen met zijn oude club Norwich City,” zo vertelde Van Geel, die met Colin in eerste instantie een stand-in voor de Roemeen George Ogararu in huis haalt.

Trainer Henk ten Cate vatte eerder al kort samen wat men in de hoofdstad kan verwachten van de 26-jarige oud-PSV’er. “Hij doet verdedigend geen gekke dingen en dat is wat ik zoek: iemand zonder frivoliteiten."
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
matige voetballer
Reply
Mukkus Wrote:Nieuwsblad van het Noorden (een provinciaal Gronings Dagblad) heeft trouwens een rectificatie gezet. Zij noemden die 3,5 miljoen een 'jodenfooi'.

:eeeek: dit meen je niet. dan ben je als journalist niet alleen oliedom, maar ik ga ervan uit dat ook een eindredactie dit goed gekeurd heeft? wat een klunzen. :roll:
Reply
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:als ajax genoeg geeft

En inderdaad.....3,5 miljoen was niet genoeg. FC Groningen wacht op een hoger bod. De verkopende partij maakt de dienst uit, niet de kopende partij.

Suarez heeft afgezien van die zaak omdat Groningen kwam met een voorstel. Voorstel zou rond de 6 mio liggen, en dat vond Suarez mooi, dus is er gewoon een soort van 'clausule' opgenomen dat als Ajax 6 mio bied, groningen wel 'oké' moet zeggen, anders zou Suarez de zaak doorzetten.
Reply
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:als ajax genoeg geeft

En inderdaad.....3,5 miljoen was niet genoeg. FC Groningen wacht op een hoger bod.
inderdaad mukkus...dus is ajax er al uit of ze meer gaan bieden?

Oooooh. of ze meer gaan bieden! Zeg dat dan meteen....

Nieuwsblad van het Noorden (een provinciaal Gronings Dagblad) heeft trouwens een rectificatie gezet. Zij noemden die 3,5 miljoen een 'jodenfooi'.
Later kwamen ze erachter dat deze omschrijving toch niet helemaal gepast was.

Fokker is failliet! Cruijff is gekapt met voetballen! Aap ontsnapt uit blijdorp!

Was trouwens DAGBLAD van het Noorden.
Reply
Quote:Ajax heeft de onderhandelingen met FC Groningen over Luis Suárez gestaakt. De Amsterdammers legden een bod van 6,5 miljoen euro op tafel, maar Groningen wenste niet verder te zakken dan 9,5 miljoen euro.

Ajax-trainer Ten Cate zei eerder dat er maandag een akkoord moest zijn over de transfer van Suarez naar Ajax. Anders zou hij, met het oog op de rap naderende voorronde van de Champions League, op zoek gaan naar een andere spits.

Suarez besloot donderdag af te zien van een arbitragezaak tegen Groningen, toen bleek dat de club toch bereid was mee te werken aan een transfer naar Ajax. "Maar dan moet Ajax wel met een serieuzer bod komen", zei Groningen-directeur Nijland.

Touma
Sharbel Touma zet zijn loopbaan voort bij Borussia Mönchengladbach. De Zweedse aanvaller mocht transfervrij weg bij FC Twente waarvoor hij vorig seizoen negen keer scoorde. Touma tekende voor drie jaar bij de uit de Bundesliga gedegradeerde club van trainer Jos Luhukay.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:als ajax genoeg geeft

En inderdaad.....3,5 miljoen was niet genoeg. FC Groningen wacht op een hoger bod. De verkopende partij maakt de dienst uit, niet de kopende partij.

Suarez heeft afgezien van die zaak omdat Groningen kwam met een voorstel. Voorstel zou rond de 6 mio liggen, en dat vond Suarez mooi, dus is er gewoon een soort van 'clausule' opgenomen dat als Ajax 6 mio bied, groningen wel 'oké' moet zeggen, anders zou Suarez de zaak doorzetten.
klopt lekker dan fabian
Reply
Eind goed, al goed.... :8:


Ajax ziet af van 'te dure' Suárez
Ajax en FC Groningen zijn het niet eens geworden over de transfer van Luis Suárez. Beide partijen namen na een rumoerige week maandag plaats aan de onderhandelingstafel, maar kwamen er niet uit.

Ajax kon niet voldoen aan de gortige vraagprijs van de noorderlingen, die circa 9,5 miljoen euro verlangen voor de Uruguayaanse spits. De Amsterdammers deden eerder deze week een bod van 3,5 miljoen euro en schroefde dat maandag op naar 6,5 miljoen euro. Ook dat bedrag werd door FC Groningen afgedaan als een 'lachertje'.

Lange tijd leek de impasse tussen de twee clubs uit te lopen op een arbitragezaak. Doordat beide partijen wederom om de tafel gingen, werd de zaak alsnog ingetrokken door het management van Suárez. Groningen bleef echter ook maandag voet bij stuk houden en weigerde over te gaan tot verdere onderhandelingen.

Ajax gaat zich door de afgeketste transfer richten op alternatieve aanvallers om het vertrek van Ryan Babel naar Liverpool op te vangen. Volgens technisch directeur Martin van Geel hebben de Amsterdammers twee kandidaten op het oog.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
wie zal het nu worden? lasse nilsson?
Reply
kooltje Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:als ajax genoeg geeft

En inderdaad.....3,5 miljoen was niet genoeg. FC Groningen wacht op een hoger bod. De verkopende partij maakt de dienst uit, niet de kopende partij.

Suarez heeft afgezien van die zaak omdat Groningen kwam met een voorstel. Voorstel zou rond de 6 mio liggen, en dat vond Suarez mooi, dus is er gewoon een soort van 'clausule' opgenomen dat als Ajax 6 mio bied, groningen wel 'oké' moet zeggen, anders zou Suarez de zaak doorzetten.
klopt lekker dan fabian

Zal me niets verbazen als Luis nu alsnog doorzet bij de rechter.... Al met al ben ik verdomd blij dat Ajax hem niet heeft genomen, ik vind 6.5 mio al veels te veel voor die nep-robben....
Reply
ik hoor dat de naam elmander zou circuleren bij ajakkes. maar dat bericht komt van soccernews of zo, zal wel gelul zijn...
Reply
Flixieluv Wrote:
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:als ajax genoeg geeft

En inderdaad.....3,5 miljoen was niet genoeg. FC Groningen wacht op een hoger bod.
inderdaad mukkus...dus is ajax er al uit of ze meer gaan bieden?

Oooooh. of ze meer gaan bieden! Zeg dat dan meteen....

Nieuwsblad van het Noorden (een provinciaal Gronings Dagblad) heeft trouwens een rectificatie gezet. Zij noemden die 3,5 miljoen een 'jodenfooi'.
Later kwamen ze erachter dat deze omschrijving toch niet helemaal gepast was.

Fokker is failliet! Cruijff is gekapt met voetballen! Aap ontsnapt uit blijdorp!

Was trouwens DAGBLAD van het Noorden.

Was trouwens een gorilla.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:ik hoor dat de naam elmander zou circuleren bij ajakkes. maar dat bericht komt van soccernews of zo, zal wel gelul zijn...

Elmander kan naar elke topclub in europa. die vlieger gaat dus niet op. komt bij dat ajax geen pure spits zoekt maar meer een type babel. oftewel een spits die van links kan komen. suarez had dat goed kunnen invullen denk ik, maar 9 miljoen is natuurlijk veel te veel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
FC Petr Wrote:Eind goed, al goed.... :8:


Ajax ziet af van 'te dure' Suárez
Ajax en FC Groningen zijn het niet eens geworden over de transfer van Luis Suárez. Beide partijen namen na een rumoerige week maandag plaats aan de onderhandelingstafel, maar kwamen er niet uit.

Ajax kon niet voldoen aan de gortige vraagprijs van de noorderlingen, die circa 9,5 miljoen euro verlangen voor de Uruguayaanse spits. De Amsterdammers deden eerder deze week een bod van 3,5 miljoen euro en schroefde dat maandag op naar 6,5 miljoen euro. Ook dat bedrag werd door FC Groningen afgedaan als een 'lachertje'.

Lange tijd leek de impasse tussen de twee clubs uit te lopen op een arbitragezaak. Doordat beide partijen wederom om de tafel gingen, werd de zaak alsnog ingetrokken door het management van Suárez. Groningen bleef echter ook maandag voet bij stuk houden en weigerde over te gaan tot verdere onderhandelingen.

Ajax gaat zich door de afgeketste transfer richten op alternatieve aanvallers om het vertrek van Ryan Babel naar Liverpool op te vangen. Volgens technisch directeur Martin van Geel hebben de Amsterdammers twee kandidaten op het oog.

Heel nederland weet dat Suarez 2 klassen beter is dan Babbel, dus als je dan maar 6 miljoen wilt betalen terwijl je bijna 3 keer zoveel hebt gevangen voor de laatste dan ben je verkeerd bezig imho.
Bangkok resident.
Reply
Fabian Wrote:
kooltje Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:als ajax genoeg geeft

En inderdaad.....3,5 miljoen was niet genoeg. FC Groningen wacht op een hoger bod. De verkopende partij maakt de dienst uit, niet de kopende partij.

Suarez heeft afgezien van die zaak omdat Groningen kwam met een voorstel. Voorstel zou rond de 6 mio liggen, en dat vond Suarez mooi, dus is er gewoon een soort van 'clausule' opgenomen dat als Ajax 6 mio bied, groningen wel 'oké' moet zeggen, anders zou Suarez de zaak doorzetten.
klopt lekker dan fabian

Zal me niets verbazen als Luis nu alsnog doorzet bij de rechter.... Al met al ben ik verdomd blij dat Ajax hem niet heeft genomen, ik vind 6.5 mio al veels te veel voor die nep-robben....

Ik zeg doorzetten, kan me niet voorstellen dat € 6.500.000,- door de arbitragecommissie als "te weinig" wordt gezien voor (inderdaad) een nep-Robben.

@Ricochan: het Babelverhaal is echt onzin, appels en peren. Ik vind 'm ook niet 17 mio waard, maar je kunt niet een aankoop van Arsenal met een aankoop van Ajax vergelijken. Engelse clubs willen en vooral KUNNEN nu eenmaal altijd meer betalen dan een NL club, zie bijv. Man City bij de aankoop Samaras :eeeek: ... Bovendien heeft Babel de status van NL international, dat geeft nu eenmaal een meerwaarde.
Reply
Flixieluv Wrote:Bovendien heeft Babel de status van NL international, dat geeft nu eenmaal een meerwaarde.

dat is het grote complot weer he. neem een oud-ajakkessied als bondkootsj, die selecteert vervolgens (ten onrechte) alleen maar ajakkessieden, en vervolgens kan de hoofdprijs gevraagd worden omdat ze international zijn. :roll:

ik dacht trouwens dat suarez ook international is. iig onder 20, en hij speelde, anders dan bijbal, wel het wk. :razz:
Reply
Flixieluv Wrote:Ik vind 'm ook niet 17 mio waard, maar je kunt niet een aankoop van Arsenal met een aankoop van Ajax vergelijken. Engelse clubs willen en vooral KUNNEN nu eenmaal altijd meer betalen dan een NL club, zie bijv. Man City bij de aankoop Samaras
1. Babel is naar Liverpool gegaan, niet naar Arsenal.
2. Liverpool had in eerste instantie 15 miljoen over voor Babel, dat vond Ajax te weinig. [-X Ik vind dat je als Ajax dan wel ontzettend veel lef hebt, al had Liverpool 10 miljoen geboden, dan had ik 'm nog persoonlijk weggebracht. Ik vind Babel behoorlijk overschat.
Ik geef Groningen dus absoluut gelijk om Suarez niet zomaar te laten gaan. Jullie 17 miljoen voor Babel... daar willen wij dan wel een miljoentje of 10 van voor Suarez. Suarez doet echt niet veel onder voor Babel. Babel is geselecteerd voor het NL-elftal omdat hij bij Ajax voetbalt en van Basten bondscoach is, anders had hij zeker niet in het NL-elftal gespeeld.
Reply
Pelle tekent overigens voor vijf jaar bij AZ.
Reply
Quote:2. Liverpool had in eerste instantie 15 miljoen over voor Babel, dat vond Ajax te weinig. Ik vind dat je als Ajax dan wel ontzettend veel lef hebt, al had Liverpool 10 miljoen geboden, dan had ik 'm nog persoonlijk weggebracht. Ik vind Babel behoorlijk overschat.
Ajax vond t te weinig en ik ook.
Ik vind Babel zeker niet overschat.
Babel heeft gewoon een specifieke kwaliteit en ik kan begrijpen dat dit extra geld kost.
Ik had m persoonlijk nog heel graag een jaar bewonderd in de Arena, maar 17 miljoen is een mooie prijs en daar moet je m inderdaad voor laten gaan.
Of Suarez niet veel onder doet voor Babel betwijfel ik, maar daar kan ik Suarez niet goed over beoordelen.
Ik had m graag naar de Arena zien komen, maar kan me goed voorstellen dat je er geen 10 miljoen voor neerlegt.
The great old Ludwig von...
Reply
Als je 9,5 miljoen neerlegt voor Suarez haal je never nooit geen winst meer op die jongen. Een belachelijk bedrag natuurlijk maar gezien vraagprijzen van de kant van 020 (30 mil voor Sneijder,etc) lijkt me dit [gay] een koekje van eigen deeg
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
En Alex heeft weer problemen om bij Chelsea te beginnen. Vliegt naar Engeland met het idee te gaan voetballen bij Chelsea om een paar uur later vrijwillig weer naar Brazilië te gaan 'totdat het nodig is om terug te keren'. :|
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Bovendien heeft Babel de status van NL international, dat geeft nu eenmaal een meerwaarde.

dat is het grote complot weer he. neem een oud-ajakkessied als bondkootsj, die selecteert vervolgens (ten onrechte) alleen maar ajakkessieden, en vervolgens kan de hoofdprijs gevraagd worden omdat ze international zijn. :roll:

ik dacht trouwens dat suarez ook international is. iig onder 20, en hij speelde, anders dan bijbal, wel het wk. :razz:

You got it =D> Firestarter

.... en dan maar zielig doen over dat ze geen vergoeding krijgen voor het selecteren van hun arme vermoeide spelertjes :letitallout:

huichelaars :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Fabian Wrote:
kooltje Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:als ajax genoeg geeft

En inderdaad.....3,5 miljoen was niet genoeg. FC Groningen wacht op een hoger bod. De verkopende partij maakt de dienst uit, niet de kopende partij.

Suarez heeft afgezien van die zaak omdat Groningen kwam met een voorstel. Voorstel zou rond de 6 mio liggen, en dat vond Suarez mooi, dus is er gewoon een soort van 'clausule' opgenomen dat als Ajax 6 mio bied, groningen wel 'oké' moet zeggen, anders zou Suarez de zaak doorzetten.
klopt lekker dan fabian

Zal me niets verbazen als Luis nu alsnog doorzet bij de rechter.... Al met al ben ik verdomd blij dat Ajax hem niet heeft genomen, ik vind 6.5 mio al veels te veel voor die nep-robben....

Maandag komt het, alsnog, voor...
Reply
6 miljoen lijkt mij zat. Groningen doet alsof het een Huntelaar is maar overschatten hem daarmee enorm.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: