The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montreal Masters
30-30, nu dan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mp!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JAAAAAAAAAAAAA, DJOKOOOOOOOOOOOOOOOOOO =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAA Hakkuh DJOKO Hakkuh
Dit was een hele belangrijke wedstrijd ...nu 3 halve finalisten al en dus zeker 1 finalist :Big Grin :8:
=D> =D> =D>
Reply
Wel zuur voor Roddick, hij speelde fantastisch de eerste set, maar wist niet door te drukken. Ook goed van Djoko die op de belangrijke momenten telkens zijn beste tennis speelde.
In de tweede set begon Djoko de service van Roddick te lezen en maakte hij minder fouten. En dan zie je dat Djoko gewoon meer klasse heeft.

Nadal gaat eraan Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kraai Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAA Hakkuh DJOKO Hakkuh
Dit was een hele belangrijke wedstrijd ...nu 3 halve finalisten al en dus zeker 1 finalist :Big Grin :8:
=D> =D> =D>
verkeerde topic
Reply
Balen zeg dit...had echt gedacht dat andy dit zou winnen op zijn ondergrond. Djoko erg sterk dit jaar...zeer knap op alle ondergronden.
TJa nu maar hopen dat "mijn" dancevic verliest van nadal..want geef nadal veel meer kans tegen djoko.
Reply
kooltje Wrote:Balen zeg dit...had echt gedacht dat andy dit zou winnen op zijn ondergrond. Djoko erg sterk dit jaar...zeer knap op alle ondergronden.
TJa nu maar hopen dat "mijn" dancevic verliest van nadal..want geef nadal veel meer kans tegen djoko.

Ben je het toernooi van Key Biscaine vergeten?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
nadal pakt djoko gewoon natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Dé partij is begonnen!

Djoko begint vrij slordig, maakt veel fouten. Bijna in elke game van hem wel 30-30...

Roddick wel erg degelijk, ook van achteruit, hij maakt bijna geen fout. Als er nu nog mensen zijn die zeggen dat Roddick niet kan tennissen, die moeten eens naar deze pot kijken.

Komt ie weer met deze opmerking... Er is helemaal niemand die dat beweerd! Andy Roddick is de trendsetter (na Philippoussis?) van het mooie achterwerk van 'm wou ik al bijna zeggen :wink: Nee, van het mooie spel van achteruit. Alleen op gras is zijn voetenwerk zo slecht en dat ziet er zo knullig uit.
Reply
Dancevic pakt de 1e set van Nadal met 6-4!! :eeeek: :lol: Hakkuh

Die gast is zo ontzettend in the zone op dit moment. speelt als een robot voor eigen publiek. raakt alles wat ie wil.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Dancevic pakt de 1e set van Nadal met 6-4!! :eeeek: :lol: Hakkuh

Die gast is zo ontzettend in the zone op dit moment. speelt als een robot voor eigen publiek. raakt alles wat ie wil.

Maar toen begon de Rafa show; 6-2 6-3 Hakkuh
Reply
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:Balen zeg dit...had echt gedacht dat andy dit zou winnen op zijn ondergrond. Djoko erg sterk dit jaar...zeer knap op alle ondergronden.
TJa nu maar hopen dat "mijn" dancevic verliest van nadal..want geef nadal veel meer kans tegen djoko.

Ben je het toernooi van Key Biscaine vergeten?
nee hoor
Reply
kooltje Wrote:
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:Balen zeg dit...had echt gedacht dat andy dit zou winnen op zijn ondergrond. Djoko erg sterk dit jaar...zeer knap op alle ondergronden.
TJa nu maar hopen dat "mijn" dancevic verliest van nadal..want geef nadal veel meer kans tegen djoko.

Ben je het toernooi van Key Biscaine vergeten?
nee hoor

Ik vind het namelijk helemaal niet zo verrassend dat Djokovic nu al verder is dan Roddick op het Amerikaanse hardcourt.

De laatste 3 Master-series alles gemakkelijk in straight sets gewonnen en alleen in Indian Wells van Nadal verloren. Maar dat zette hij het toernooi erna in Key Biscaine al weer recht, toen hij werkelijk een klasse beter was dan Nadal.

Nadal zal al niet meer van hem winnen op hardcourt, Federer misschien dit jaar nog wel en anders volgend jaar niet meer.
Schrijf Djokovic alvast maar op voor de US Open. Is het niet dit jaar, dan zeker volgend jaar.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ik denk helaas ook dat Nadal er in 2 sets zal afgaan.... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ik denk helaas ook dat Nadal er in 2 sets zal afgaan.... :|

In 2 weet ik niet maar denk ook dat Djoko gaat winnen van Nadal...helaas.
Winst van Rafa zou wel super gunstig zijn voor TM :8: :Big Grin
Reply
Kraai Wrote:
buurs Wrote:Ik denk helaas ook dat Nadal er in 2 sets zal afgaan.... :|

In 2 weet ik niet maar denk ook dat Djoko gaat winnen van Nadal...helaas.
Winst van Rafa zou wel super gunstig zijn voor TM :8: :Big Grin

feli met je geweldige team =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Genomico Wrote:Komt ie weer met deze opmerking... Er is helemaal niemand die dat beweerd!
Ik weet zeker dat hier mensen zijn die dit (nog steeds) beweren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:
Tripplexxx Wrote:
kooltje Wrote:Balen zeg dit...had echt gedacht dat andy dit zou winnen op zijn ondergrond. Djoko erg sterk dit jaar...zeer knap op alle ondergronden.
TJa nu maar hopen dat "mijn" dancevic verliest van nadal..want geef nadal veel meer kans tegen djoko.

Ben je het toernooi van Key Biscaine vergeten?
nee hoor

Ik vind het namelijk helemaal niet zo verrassend dat Djokovic nu al verder is dan Roddick op het Amerikaanse hardcourt.

De laatste 3 Master-series alles gemakkelijk in straight sets gewonnen en alleen in Indian Wells van Nadal verloren. Maar dat zette hij het toernooi erna in Key Biscaine al weer recht, toen hij werkelijk een klasse beter was dan Nadal.

Nadal zal al niet meer van hem winnen op hardcourt, Federer misschien dit jaar nog wel en anders volgend jaar niet meer.
Schrijf Djokovic alvast maar op voor de US Open. Is het niet dit jaar, dan zeker volgend jaar.
Ik denk dat Nadal vanavond nog wel zal winnen, nipt vanwege de ervaring en panache, maar Djoko is er zeker een om op te schrijven voor de komende jaren. Hij heeft alles. En het gaat allemaal zo natuurlijk, hij doet geen roofbouw op zijn lichaam zoals Nadal dat doet. Hij is veel completer dan Nadal en doet mentaal heel weinig voor hem onder. Hij kan alleen nog maar groeien en beter worden, waar ik Nadal bijna aan zijn top zie. En het is ook nog eens een mooie gast, gewoon koel en rustig en niet van dat rare gespring. Veel respect voor de tegenstander ook. En hij is compleet op alle ondergronden, al is hij (nog) geen graveltopper :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
centre court Wrote:Dancevic pakt de 1e set van Nadal met 6-4!! :eeeek: :lol: Hakkuh

Die gast is zo ontzettend in the zone op dit moment. speelt als een robot voor eigen publiek. raakt alles wat ie wil.

Maar toen begon de Rafa show; 6-2 6-3 Hakkuh
Wow, tegen Dancevic =D>

En wat een show zeg, hij moest in de tweede set 7 bp's wegwerken cry
Hij zal flink wat van die show moeten laten zien, wil hij kans maken tegen Djoko en Federer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Kraai Wrote:
buurs Wrote:Ik denk helaas ook dat Nadal er in 2 sets zal afgaan.... :|

In 2 weet ik niet maar denk ook dat Djoko gaat winnen van Nadal...helaas.
Winst van Rafa zou wel super gunstig zijn voor TM :8: :Big Grin

feli met je geweldige team =D>

Thx Buurs Smile
Trouwens nog een heel bijzondere statistiek:
Nadal sloeg in de derde set al zijn eerste services in...23 uit 23 !!! =D>
100 % !!! Notworthy
En ik heb de wedstrijd gezien..hij nam echt geen snelheid eraf.
Reply
Vamos Rafa =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat laat iedereen toch veel kansen liggen in de 2e set om rafa op een set en een break achterstand te zetten. #-o

Nu maar hopen dat ie ook Djoko pakt. Dan is mijn opzet om roddick en djoko beide niet te nemen redelijk geslaagd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk dat Nadal vanavond nog wel zal winnen, nipt vanwege de ervaring en panache, maar Djoko is er zeker een om op te schrijven voor de komende jaren. Hij heeft alles. En het gaat allemaal zo natuurlijk, hij doet geen roofbouw op zijn lichaam zoals Nadal dat doet.
Nadal is dan ook veel fitter dan Djokovic. Nadal gaat nauwelijks minder goed spelen naar een paar zware toernooien, Djokovic wel. Djokovic pleegt inderdaad geen roofbouw, maar dat is in zijn geval ook wel nodig.
Reply
Nadal is nu nog fit ja, maar ik moet nog zien hoe dat over een paar jaar is na jarenlang van dat slopende tennis gespeeld te hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nadal is nu nog fit ja, maar ik moet nog zien hoe dat over een paar jaar is na jarenlang van dat slopende tennis gespeeld te hebben...

Iedereen heeft het maar over het fysieke tennis van Nadal en hoe lang dat vol te houden is. Federer speelt zo makkelijk en Nadal moet er zo hard voor werken Ik hoor wel meer mensen zeggen dat Nadal vroeg 'op' is en ik hoor Ad Wim zeggen dat hij al bijna aan zijn top is. Voorlopig wordt hij elk jaar beter, presteert hij constant op gravel en op de andere ondergronden verbetert hij nog steeds.
Maar ik moet dat nog allemaal maar zien. Deze jongen is zo vreselijk perfectionistisch met zijn lichaam bezig qua training en voeding.
Misschien houdt hij het daarom wel extra lang vol.
Ik moet wat dit betreft altijd denken aan Jan Heintze, die was ook altijd zo fit, at haaienbotten geloof ik. Die bleef maar opkomen als back en men zei altijd dat hij vroeg opgebrand zou zijn. Niets was minder waar. Speelde geloof ik op 38-jarige leeftijd nog bij PSV.

Ik wil er maar mee zeggen dat je er niet maar even vanuit kan gaan dat Nadal vroeg gaat stoppen of het topniveau niet meer haalt. Ik denk juist het tegenovergestelde. Niet omdat hij zo goed bezig is met zijn lichaam, maar ook omdat hij elke wedstrijd weer gefocust is. Mentaal volhouden is op een gegeven moment moeilijker dan lichamelijk.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Federer bewaart zijn beste tennis weer voor de TB en wint die dan ook. Mooi, oprotten met dat rare springerige vogelbekdier. Kan niemand hem vertellen dat hij zichzelf compleet belachelijk maakt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Federer bewaart zijn beste tennis weer voor de TB en wint die dan ook. Mooi, oprotten met dat rare springerige vogelbekdier. Kan niemand hem vertellen dat hij zichzelf compleet belachelijk maakt?

Je zou Hingis kunnen proberen....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Steppie kwam nog zo mooi terug van 3-6 naar 6-6. #-o
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Steppie kwam nog zo mooi terug van 3-6 naar 6-6. #-o
En toen kwam die prachtige return van Federer op 7-6 =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: