The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ik hoop dat die twee (ibi en isi Puke ) niet gekocht worden. Beiden zijn lieve jongetjes maar gaan het niet maken vanwege die bescheidenheid, zeker appelvlaai niet, die is nog breekbaarder dan Litmanen na zijn dertigste. Gratis OK, maar geen miljoenen voor die gasten
Reply
Wat een geld heeft Ajax deze periode binnen gehaald zeg! Zou mij niets verbazen als ze een bod op ABN Amro aan het voorbereiden zijn.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Kennedy Wrote:Let maar op ,ze komen bij ons iemand wegkapen de bastards!!!

Calimero
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
We hebben de betere speler van Twente van vorig seizoen al weggekaapt.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:We hebben de betere speler van Twente van vorig seizoen al weggekaapt.

Aan zijn kop te zien was hij al niet zo blij dat hij gewisseld werd, dat wordt binnenkort hommeles met henkie :wink:
Bangkok resident.
Reply
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:
T00L Wrote:Jammer dat Sneijder alsnog gaat, maar wel begrijpelijk

Zou het wel wat vinden als ze Schaars wegplukken bij AZ, maar die zal Dirk vast niet zomaar laten gaan...

Als ze 20 miljoen bieden dan valt er vast wel over te praten.

Precies, die heeft zijn contract daar net verlengd. Bovendien is hij net als Davids een echte linkshalf en geen nr. 10. Het zou me trouwens ook niks verbazen als Ajax 1 of 2 spitsen haalt voor Sneijder en lekker 4-4-2 of 4-5-1 gaat voetballen met Rommedahl en Kennedy als aanvallende middenvelders en Gabri en straks Davids als controleurs.

Nee, omdat ten Cate dat zelf heeft aangegeven in een interview.
Jij brengt het alsof je het zelf bedacht hebt :roll: .

Ik geloof er niks van zelf. Er komen gewoon twee middenvelders bij.

Die Boussoufa vind ik echt een geweldige speler, maar die gaat echt een boel knaken kosten.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:
T00L Wrote:Jammer dat Sneijder alsnog gaat, maar wel begrijpelijk

Zou het wel wat vinden als ze Schaars wegplukken bij AZ, maar die zal Dirk vast niet zomaar laten gaan...

Als ze 20 miljoen bieden dan valt er vast wel over te praten.

Precies, die heeft zijn contract daar net verlengd. Bovendien is hij net als Davids een echte linkshalf en geen nr. 10. Het zou me trouwens ook niks verbazen als Ajax 1 of 2 spitsen haalt voor Sneijder en lekker 4-4-2 of 4-5-1 gaat voetballen met Rommedahl en Kennedy als aanvallende middenvelders en Gabri en straks Davids als controleurs.

Nee, omdat ten Cate dat zelf heeft aangegeven in een interview.
Jij brengt het alsof je het zelf bedacht hebt :roll: .

Ik geloof er niks van zelf. Er komen gewoon twee middenvelders bij.

Die Boussoufa vind ik echt een geweldige speler, maar die gaat echt een boel knaken kosten.


Hoeveel hebben ze net binnen gehaald? 27 + 17 + 4 (?)miljoen ?
Bangkok resident.
Reply
Uit een vertaald bericht van AS, van de site van voetbalzone.nl, dus interpretatie van interpretatie van....enz.:

Quote:“De afgelopen dagen heb ik in spanning de laatste ontwikkelingen gevolgd. Persoonlijk vind ik 24 miljoen euro veel geld en daarom snapte ik eerlijk gezegd de houding van Ajax niet. Ik dacht dat de transfer binnen één dag zou worden afgerond. Gelukkig is het toch nog allemaal goed gekomen. Ik had er wel alle vertrouwen in dat de clubs tot een akkoord zouden komen.”

'onze Wes' snapte het niet helemaal... :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ricochan Wrote:Hoeveel hebben ze net binnen gehaald? 27 + 17 + 4 (?)miljoen ?

Ze hadden door het missen van de CL nog wel een behoorlijk gat in de begroting te dichten he, maar een miljoentje of 30 moet er nu toch wel liggen (al is het misschien verstandig een groot deel hiervan even op de rekening te laten voor komende zomer als je Davids en Stam die niks opleveren moet kunnen vervangen?).
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Uit een vertaald bericht van AS, van de site van voetbalzone.nl, dus interpretatie van interpretatie van....enz.:

Quote:“De afgelopen dagen heb ik in spanning de laatste ontwikkelingen gevolgd. Persoonlijk vind ik 24 miljoen euro veel geld en daarom snapte ik eerlijk gezegd de houding van Ajax niet. Ik dacht dat de transfer binnen één dag zou worden afgerond. Gelukkig is het toch nog allemaal goed gekomen. Ik had er wel alle vertrouwen in dat de clubs tot een akkoord zouden komen.”

'onze Wes' snapte het niet helemaal... :lol:

En dat is lollig waarom?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Hoeveel hebben ze net binnen gehaald? 27 + 17 + 4 (?)miljoen ?

Ze hadden door het missen van de CL nog wel een behoorlijk gat in de begroting te dichten he, maar een miljoentje of 30 moet er nu toch wel liggen (al is het misschien verstandig een groot deel hiervan even op de rekening te laten voor komende zomer als je Davids en Stam die niks opleveren moet kunnen vervangen?).
Die kostten ook niks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bocaloca Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Uit een vertaald bericht van AS, van de site van voetbalzone.nl, dus interpretatie van interpretatie van....enz.:

Quote:“De afgelopen dagen heb ik in spanning de laatste ontwikkelingen gevolgd. Persoonlijk vind ik 24 miljoen euro veel geld en daarom snapte ik eerlijk gezegd de houding van Ajax niet. Ik dacht dat de transfer binnen één dag zou worden afgerond. Gelukkig is het toch nog allemaal goed gekomen. Ik had er wel alle vertrouwen in dat de clubs tot een akkoord zouden komen.”

'onze Wes' snapte het niet helemaal... :lol:

En dat is lollig waarom?

Je vraagt 30 voor je allerbeste speler, de tegenpartij biedt 'slechts' 24. Jij vraagt dan 27, de tegenpartij wil niet meer bieden dan 24, dus gaat de koop niet door. Simpeler wordt het niet, maar hij 'snapte' de houding van Ajax niet. Dat is eigenlijk inderdaad nogal treurig. Sorry.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:
T00L Wrote:Jammer dat Sneijder alsnog gaat, maar wel begrijpelijk

Zou het wel wat vinden als ze Schaars wegplukken bij AZ, maar die zal Dirk vast niet zomaar laten gaan...

Als ze 20 miljoen bieden dan valt er vast wel over te praten.

Precies, die heeft zijn contract daar net verlengd. Bovendien is hij net als Davids een echte linkshalf en geen nr. 10. Het zou me trouwens ook niks verbazen als Ajax 1 of 2 spitsen haalt voor Sneijder en lekker 4-4-2 of 4-5-1 gaat voetballen met Rommedahl en Kennedy als aanvallende middenvelders en Gabri en straks Davids als controleurs.

Nee, omdat ten Cate dat zelf heeft aangegeven in een interview.
Jij brengt het alsof je het zelf bedacht hebt :roll: .

Ik geloof er niks van zelf. Er komen gewoon twee middenvelders bij.

Die Boussoufa vind ik echt een geweldige speler, maar die gaat echt een boel knaken kosten.

Een terugkeer van Vaart zou natuurlijk geen slechte optie zijn, maar hoeveel gaat HSV daarvoor vragen.
Daarnaast hebben wij Dikke Theo nog in de aanbieding. :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:Hoeveel hebben ze net binnen gehaald? 27 + 17 + 4 (?)miljoen ?

Ze hadden door het missen van de CL nog wel een behoorlijk gat in de begroting te dichten he, maar een miljoentje of 30 moet er nu toch wel liggen (al is het misschien verstandig een groot deel hiervan even op de rekening te laten voor komende zomer als je Davids en Stam die niks opleveren moet kunnen vervangen?).
Die kostten ook niks.

En dus zijn ze komend seizoen weer gratis te vervangen? :roll:
Reply
FC Petr Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:
T00L Wrote:Jammer dat Sneijder alsnog gaat, maar wel begrijpelijk

Zou het wel wat vinden als ze Schaars wegplukken bij AZ, maar die zal Dirk vast niet zomaar laten gaan...

Als ze 20 miljoen bieden dan valt er vast wel over te praten.

Precies, die heeft zijn contract daar net verlengd. Bovendien is hij net als Davids een echte linkshalf en geen nr. 10. Het zou me trouwens ook niks verbazen als Ajax 1 of 2 spitsen haalt voor Sneijder en lekker 4-4-2 of 4-5-1 gaat voetballen met Rommedahl en Kennedy als aanvallende middenvelders en Gabri en straks Davids als controleurs.

Nee, omdat ten Cate dat zelf heeft aangegeven in een interview.
Jij brengt het alsof je het zelf bedacht hebt :roll: .

Ik geloof er niks van zelf. Er komen gewoon twee middenvelders bij.

Die Boussoufa vind ik echt een geweldige speler, maar die gaat echt een boel knaken kosten.

Een terugkeer van Vaart zou natuurlijk geen slechte optie zijn, maar hoeveel gaat HSV daarvoor vragen.
Daarnaast hebben wij Dikke Theo nog in de aanbieding. :wink:

vd Vaart komt niet terug denk ik, verdient meer bij HSV dan bij Ajax en het feit dat zijn vrouw non stop werd uitgescholden zal ook niet bijdragen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
FC Petr Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Ricochan Wrote:
T00L Wrote:Jammer dat Sneijder alsnog gaat, maar wel begrijpelijk

Zou het wel wat vinden als ze Schaars wegplukken bij AZ, maar die zal Dirk vast niet zomaar laten gaan...

Als ze 20 miljoen bieden dan valt er vast wel over te praten.

Precies, die heeft zijn contract daar net verlengd. Bovendien is hij net als Davids een echte linkshalf en geen nr. 10. Het zou me trouwens ook niks verbazen als Ajax 1 of 2 spitsen haalt voor Sneijder en lekker 4-4-2 of 4-5-1 gaat voetballen met Rommedahl en Kennedy als aanvallende middenvelders en Gabri en straks Davids als controleurs.

Nee, omdat ten Cate dat zelf heeft aangegeven in een interview.
Jij brengt het alsof je het zelf bedacht hebt :roll: .

Ik geloof er niks van zelf. Er komen gewoon twee middenvelders bij.

Die Boussoufa vind ik echt een geweldige speler, maar die gaat echt een boel knaken kosten.

Een terugkeer van Vaart zou natuurlijk geen slechte optie zijn, maar hoeveel gaat HSV daarvoor vragen.
Daarnaast hebben wij Dikke Theo nog in de aanbieding. :wink:

En hoe groot is de kans dat v/d Vaart na 2 jaar alweer wil gaan afbouwen (wat je automatisch doet als je terug naar Nederland komt). Ik denk eerder dat hij HSV na komend seizoen gaat verlaten voor een absolute topclub a la Real/Barca/Munchen.
Reply
Peter Wrote:En hoe groot is de kans dat v/d Vaart na 2 jaar alweer wil gaan afbouwen (wat je automatisch doet als je terug naar Nederland komt). Ik denk eerder dat hij HSV na komend seizoen gaat verlaten voor een absolute topclub a la Real/Barca/Munchen.

Hij kon deze zomer naar Bayern, maar dat wilde hij zelf niet (en de club ook niet) en (mede vanwege zijn Spaanse familie) wil hij graag naar Spanje, dus dan kom je automatisch in de categorie Real/Barca/Valencia inderdaad.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mwah, als je Vaart een prima loon aanbiedt en HSV een mooie transfersom van +/-16 miljoen.
Hij kan de jaren daarop nog altijd vertrekken naar een topclub.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Vaart kost 15 miljoen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik ben benieuwd wie Henkie uit de hoge hoed gaat toveren...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Ik ben benieuwd wie Henkie uit de hoge hoed gaat toveren...

Henkie heeft niet zoveel te zeggen volgens mij.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Depor Wrote:Ik ben benieuwd wie Henkie uit de hoge hoed gaat toveren...

Henkie heeft niet zoveel te zeggen volgens mij.....

Zou ik ook niet vervelend vinden...coaches zijn passanten kan je beter de TS de spelers laten halen...dus rephrase: Ben benieuwd wat Martin uit de hoge hoed gaat toveren
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Alves en dan 4-4-2 gaan spelen? 20M voor zo'n speler is een schijntje nu.
Reply
Bocaloca Wrote:Vaart kost 15 miljoen

Dan zal hij binnen no-time bij Valencia spelen:
AMSTERDAM - Nadat de komst van Wesley Sneijder onhaalbaar bleek, lijkt Valencia zijn pijlen nu te richten op Rafael van der Vaart. Volgens De Telegraaf heeft de Spaanse club 14 miljoen euro over voor de Oranje-international.

De krant weet te melden dat enkele afgevaardigden van Valencia de Nederlander zaterdag hebben bekeken, toen hij de competitie begon met HSV. Van der Vaart is bij de Duitse club aanvoerder en gaat zijn derde seizoen in.
-
Voor 15 Vaart halen is uiteraard een veel betere aankoop dan voor 27 Sneijder halen.
Reply
Peter Wrote:Alves en dan 4-4-2 gaan spelen? 20M voor zo'n speler is een schijntje nu.

4-4-2 met Kennedy op 10 oid?

Hoop dat ze een spelmaker halen want zonder Schneijder heb ik er een hard hoofd in...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:Alves en dan 4-4-2 gaan spelen? 20M voor zo'n speler is een schijntje nu.

4-4-2 met Kennedy op 10 oid?

Hoop dat ze een spelmaker halen want zonder Schneijder heb ik er een hard hoofd in...

Geen 10. Rommedahl en Kennedy als aanvallende middenvelders aan de zijkanten en Davids en Gabri als controleurs. Zit je alleen met Suarez in je maag die nergens terecht kan. Misschien dan toch maar Theo Janssen. :razz: Als spelermaker zijn Aissati en vooral Afellay prima geschikt trouwens.
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:Alves en dan 4-4-2 gaan spelen? 20M voor zo'n speler is een schijntje nu.

4-4-2 met Kennedy op 10 oid?

Hoop dat ze een spelmaker halen want zonder Schneijder heb ik er een hard hoofd in...

Geen 10. Rommedahl en Kennedy als aanvallende middenvelders aan de zijkanten en Davids en Gabri als controleurs. Zit je alleen met Suarez in je maag die nergens terecht kan. Misschien dan toch maar Theo Janssen. :razz: Als spelermaker zijn Aissati en vooral Afellay prima geschikt trouwens.

Aisatti is welkom, Affelay mogen ze houden daar, kunnen we nog beter Litmanen terug halen, die zal meer wedstrijden spelen....
Misschien Bergkamp eens vragen Tongue
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
[Image: c79d97288xsneijderclinica4p.jpg]

Vanavond om 18:30 uur de balkon-scene samen met Royston!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:[Image: c79d97288xsneijderclinica4p.jpg]

Vanavond om 18:30 uur de balkon-scene samen met Royston!


Nu maar afwachten of er gezoend gaat worden....
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Bumme Wrote:[Image: c79d97288xsneijderclinica4p.jpg]

Vanavond om 18:30 uur de balkon-scene samen met Royston!


Nu maar afwachten of er gezoend gaat worden....

Wie gaat er zingen en wie gaat er een zakdoekje laten vallen?

[Image: serenade.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: