The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Naturalisatieprocedure Kalou gestart
Bredanaar Wrote:Als Kalou nu Nederlander mag worden zijn de rapen gaar. Als HIJ al een uitzonderlijk talent genoemd wordt, dan kan ik onderhand tientallen in-Nederland-spelende-buitenlandse voetballers en andere sporters opnoemen die ook als talentvol kunnen worden aangemerkt en bij hun naturalisatieaanvraag niet geweigerd kunnen worden (vraag "En Kalou dan?"). Blijkbaar zijn de 2 genoemde uitzonderingen (zwmmer en zeiler) er al 2 teveel. Als er een uitzondering wordt gemaakt wil dat zeggen dat om bijzondere (van nationaal belang zijnde) redenen de normale regel wordt doorbroken. Komen er teveel uitzonderingen, dan wordt het als 'normaal' bevonden en is het dus geen uitzondering meer maar een wijziging van de regel.

Er is een verschil tussen talentvolle in-Nederland-spelende-buitenlandse voetballers en een uitzonderlijk talent zoals Kalou die met steun van
de bondscoach van Jong Oranje, de bondscoach van het Grote Oranje, de KNVB-bestuurders, NOC-NSF, de Staatssecretaris van Sport EN de INV zelf (dus procedureel was het allemaal 100% OK) voorgedragen wordt voor een versnelde naturalisatie. Bovendien WIL hij heel graag Nederlander worden en voor de meeste van al die talenten van buitenlandse afkomst waar jij aan refereert zal dat niet het geval zijn.
Noem er trouwens eens een paar.
En om even naar jouw Jip&Janneke-niveau af te dalen: De juffrouw mag best lollies uitdelen aan kindertjes die een klas over kunnen slaan, maar dat moet de juf dan wel consequent doen en niet alleen de kindjes die (volgens haar) alleen spelen een lollie geven, maar ook de kindjes die graag met andere kindjes spelen. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Verdonk heeft (naar haar zeggen) onderzoek gedaan en bevonden dat Kalou GEEN uitzonderlijk talent is. Ik ben het daarmee eens. Een paar namen noemen? Das niet zo moeilijk hoor. Alex, Park, Lee, Farfan, Maxwell, Ono, Perez, Vayrinen, Babos, Nkufo..... Ik weet niet of ze willen natuurlijk, maar een selectie in Oranje helpt (enkelen van) hen misschien over de streep. Zoals ik al eerder vermeld heb, wil ik dat overigens absoluut niet. Het Nederlands elftal hoort m.i. uitsluitend te bestaan met spelers die niet alleen Nederlander zijn maar Nederland ook als hun vaderland beschouwen. Als Oranje eens een hoofdprijs wint (zoals in 1988) moet dat geen 'internationale' prestatie zijn maar ook door ECHTE Nederlanders behaald zijn, anders gaat voor mij een groot gedeelte van de waarde ervan verloren. Liever 20e op de wereldranglijst met Hollandse jongens dan door expres-genaturaliseerde Nederlanders op een veel hogere stek.
Juf heeft die 2 kindjes een lollie gegeven omdat zij vond dat dezen uitzonderlijk hun best hadden gedaan. Domme juf. Had beter niemand iets gegeven en zich gewoon aan de regels gehouden!!!
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
De hele rits spelers die jij opnoemd (m.u.v. N'Kufo en zelfs dat weet ik niet zeker) heeft al interlands gespeeld voor zijn land en dus al een bewuste keuze gemaakt.

Daarbij komt nog eens dat Kalou een uitnodiging van Ivoorkust naast zich neer heeft gelegd met de reden dat hij liever voor NL uitkomt.

Zo zie je dat een paar namen noemen nog best lastig kan zijn. Maar je mag best nog eens een poging wagen
Make tea, not war
Reply
Hmmm, zal best. Het gaat mij er vooral om dat ik Kalou echt niet met zijn zogenaamd 'uitzonderlijk talent' torenhoog zie uitsteken boven de doormij genoemde spelers.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Hmmm, zal best. Het gaat mij er vooral om dat ik Kalou echt niet met zijn zogenaamd 'uitzonderlijk talent' torenhoog zie uitsteken boven de doormij genoemde spelers.

Dat heeft ook helemaal niets met de door jouw genoemde spelers te maken.
Waar het om gaat is dat Verdonk blijkbaar onderzoek heeft gedaan naar de kwaliteit en de toegevoegde waarde van Kalou. Ondanks dat de deskundige mensen (door Gerben genoemd) zeggen dat hij een uitzonderlijk talent is, heeft moederdeskundige-aller-tijde-Rita een andere mening.
Make tea, not war
Reply
Zoals Riekki al aangeeft hebben alle door jou genoemde spelers al bewust gekozen voor hun geboorteland als land waar ze voor uit willen komen, dus die mag je allemaal wegstrepen. En ik vind Kalou WEL een uitzonderlijk talent dat WEL een bijzondere bijdrage kan leveren en met mij de mensen die daar wel verstand van hebben. Naar deze mensen had Verdonk moeten luisteren, aangezien deze mensen niet ZOMAAR ieder talentje aanmelden voor een versnelde naturalisatie. Maar ondanks deze waslijst aan aanbevelingen is Rita V. bang dat ze in de hoek moet staan als ze Kalou WEL toegelaten had. Ze zei het gisteren letterlijk bij B&VD: "Ja, als ik hem wel versneld het Nederlanderschap had gegeven hadden jullie gezegd: waarom doe je dat nou en waarom ben je niet strenger?"
M.a.w.: ze wil het braafste meisje in de klas zijn en ze klikt nog net niet over haar voorgangers, maar indirect zegt ze met deze afwijzing: "Meester! Meester! Ik doe het wel goed, he? En die anderen waren niet streng genoeg, he?"
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Onze meningen over Kalou, of hij wel of geen uitzonderlijk talent is, verschillen. Dat is ieders interpretatie en dat mag. Kalou wordt gewenst in Oranje omdat we juist op DIE positie een speler nodig hebben die daar een beetje uit de voeten kan. Dat is voor mij duidelijk de aanleiding voor de bondsbonzen om het talent van Kalou als 'uitzonderlijk' te kwalificeren. Wordt een lekker zootje als alle andere landen dat ook gaan doen. Jonge Nederlandse talenten bijvoorbeeld die nog niet in het grote Oranje hebben gespeeld worden gewoon door andere (grote) landen geconfisceerd door hen te naturaliseren. Over een jaar of wat is het één grote ratjetoe. Maar gelukkig hebben wij bondscoach van Basten die ieder mogelijk talent, ook al heeft hij nog maar 1 wedstrijd gespeeld, in Oranje laat spelen zodat 'overlopen' bijna niet mogelijk is.
Leuke finale is dat bijvoorbeeld, als Oranje van Duitsland verliest door een doelpunt van een echte hollandse, maar tot duitser genaturaliseerde, kaaskop. #-o :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Onze meningen over Kalou, of hij wel of geen uitzonderlijk talent is, verschillen. Dat is ieders interpretatie en dat mag. Kalou wordt gewenst in Oranje omdat we juist op DIE positie een speler nodig hebben die daar een beetje uit de voeten kan. Dat is voor mij duidelijk de aanleiding voor de bondsbonzen om het talent van Kalou als 'uitzonderlijk' te kwalificeren. Wordt een lekker zootje als alle andere landen dat ook gaan doen. Jonge Nederlandse talenten bijvoorbeeld die nog niet in het grote Oranje hebben gespeeld worden gewoon door andere (grote) landen geconfisceerd door hen te naturaliseren. Over een jaar of wat is het één grote ratjetoe. Maar gelukkig hebben wij bondscoach van Basten die ieder mogelijk talent, ook al heeft hij nog maar 1 wedstrijd gespeeld, in Oranje laat spelen zodat 'overlopen' bijna niet mogelijk is.
Leuke finale is dat bijvoorbeeld, als Oranje van Duitsland verliest door een doelpunt van een echte hollandse, maar tot duitser genaturaliseerde, kaaskop. #-o :eeeek:

Dat kan dus wel gebeuren bij het zwemmen als een tot Nederlander genaturaliseerde Duitser de beslissende 50 meter in de estafette zo goed zwemt dat Nederland een goude medaille wint en niet Duitsland, maar dan is het ineens een individuele sport. :roll: Die is ook Nederlander geworden omdat we op dat specifieke onderdeel (rugslag als ik het goed heb) niet een goede Nederlander hebben. Ik blijf erbij dat Rita marchandeert en dus haar eigen beleid en dat van haar voorgangers ondermijnt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
De laatste paar jaar is het naturalisatiebeleid nu eenmaal veel strenger geworden. Dat die Duitse zwemmer in 2003 Nederlander is geworden na een jarenlang naturalisatieproces, daar sta ik toch ook wat sceptisch tegenover. Die was in 2001 naar Nederland gekomen na een ruzie met de Duitse zwembond. Marcel Wouda heeft hem bij zwemclub PSV meegeholpen bij zijn naturalisatie. Badmintonster Mia Audina vind ik een heel ander verhaal. Die werd in Indonesie door een Nederlander aan de haak geslagen. Zij trouwden en kwamen in Nederland wonen. Terecht dat Mia dan ook Nederlandse wordt en voor Nederland mag uitkomen in haar sport.
Wel vind ik het volslagen ridicuul dat topsporters een andere nationaliteit (kunnen)aannemen met het oogmerk om er alleen maar zelf beter van te worden. De eer van het land doet er niet toe, ondanks dat beweerd wordt dat zij VOOR een land uitkomen (bekend voorbeeld Bart Veldkamp). Slechte zaak. Moet niet kunnen. Goed dat er mensen zijn die zich daartegen verzetten.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ja, maar ik blijf erbij dat de argumentatie van Rita niet deugt en dat zij over de rug van Kalou een daad wil stellen en wil laten zien van:"Zie je wel dat ik wel streng kan zijn?" Dat gaf ze ook ruiterlijk toe bij Henk&Frits. Die wet is er om ervoor te zorgen dat er in Nederland niet honderdduizenden gelukszoekers krijgen die door middel van de Nederlandse nationaliteit gratis kost en inwoning, een uitkering, AOW, etc. willen bemachtigen. Het artikel 10 is er voor topsporters met een uitzonderlijk talent die Nederland vooruit kunnen brengen op WK's en OS. En daar staat niks in over teamsporten of individuele sporten. En of jij of ik Kalou een talent vinden doet eigenlijk niet terzake. Het feit dat de waslijst aan 'kenners' dat wel vinden is wel van belang en het feit die lijst Rita gewoon naast zich neer heeft gelegd sterkt mij alleen maar in mijn mening dat ze een zelfingenomen, starre dwarsligger is die bang is voor de hoofdmeester.

Edit: <!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Mia_Audina">http://nl.wikipedia.org/wiki/Mia_Audina</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Als Kalou wordt toegelaten ligt de weg ook voor vele anderen open. :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
De weg lag al open voor vele anderen, dus waarom niet voor Kalou?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Noem eens wat recente voorbeelden dan?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ik heb het toch niet over recent of wel. Als Maxima, Yao Jie, Mia Audina en nog heel wat andere wel snel genaturaliseerd kunnen worden, waarom Kalou dan niet?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Kalou is een leuk voetballertje, maar om daar nu de toekomst van het Nederlands Elftal aan op te hangen is volsterkte flauwekul. Ik ken nog zo´n supertalent, dat totaal mislukt is, en nu misschien wel Duitser wil worden....
May The Schwartz Be With You
Reply
Nogmaals: het algehele naturalisatiebeleid (niet alleen voor sporters) is de laatste jaren veel strenger geworden. Je zei dat er vele anderen waren. Noem er eens eentje uit 2004 dan. We leven in dit jaar. Niet in het verleden.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Berend Botje Wrote:Kalou is een leuk voetballertje, maar om daar nu de toekomst van het Nederlands Elftal aan op te hangen is volsterkte flauwekul. Ik ken nog zo´n (helaas mislukt) supertalent, dat nu misschien wel Duitser wil worden....

Jammer, maar die mag niet. Heeft al voor Oranje gespeeld :roll: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Hmmm, zal best. Het gaat mij er vooral om dat ik Kalou echt niet met zijn zogenaamd 'uitzonderlijk talent' torenhoog zie uitsteken boven de doormij genoemde spelers.

Lul nou niet zo. Zijn al die andere sporters die wel genaturaliseerd zijn ineens Olympisch kampioen geworden ofzo? Tis toch duidelijk dat Kalou slachtoffer is ve politiek spelletje. Als Kalou heel hard de 100m kan lopen had u nu zijn paspoort gehad. Daar komt het op neer. Dus ik stel het volgende voor:

We gaan Kalou alle individuele sporten laten uitproberen. Dan blijkt dat hij een uitzonderlijk talent heeft voor het schoonspringen van de 3 meter plank en krijgt hij alsnog zijn paspoort!
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet bijhoudt wie wanneer genaturaliseerd is. Maar mevrouw Verdonk is gewoon mediageil. Keyzer sloeg in zijn column de spreekwoordelijke spijker op zijn kop.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Bredanaar Wrote:Nogmaals: het algehele naturalisatiebeleid (niet alleen voor sporters) is de laatste jaren veel strenger geworden. Je zei dat er vele anderen waren. Noem er eens eentje uit 2004 dan. We leven in dit jaar. Niet in het verleden.

die zeiler en die zwemmer dus.

BB Wrote:Kalou is een leuk voetballertje, maar om daar nu de toekomst van het Nederlands Elftal aan op te hangen is volsterkte flauwekul. Ik ken nog zo´n supertalent, dat totaal mislukt is, en nu misschien wel Duitser wil worden....

kan ik me op zich in vinden, maar de reden dat het versneld is aangevraagd is voor oranje onder 20 en dus het wk van komende zomer. in dat team (en voor nederland toch wel belangrijke toernooi) is het toch wel een versterking.

als aanvullend argument is gebruikt dat hij ook in 2006 wenselijk was.
Reply
Dank je voor deze serieuze inbreng. Wie heeft er wat gewonnen met het 'politieke spelletje'?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
waf, die zeiler (Mitch Booth) en die Duitse zwemmer hebben beiden in 2003 het Nederlands paspoort gekregen. Mijn vraag (aan Jansoe) was om van de 'vele anderen' een voorbeeld te geven uit 2004. 2005 mag ook. :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:waf, die zeiler (Mitch Booth) en die Duitse zwemmer hebben beiden in 2003 het Nederlands paspoort gekregen. Mijn vraag (aan Jansoe) was om van de 'vele anderen' een voorbeeld te geven uit 2004. 2005 mag ook. :8:

verdonk heeft er 2 toegelaten, zei ze. dat is recent genoeg, want die 2 vielen onder haar restrictieve beleid. dat waren de eerste schapen ove de dam.

ik vind het overigens allemaal prachtig hoor, het zijn lastige beslissingen, ik vind het alleen schokkkend dat ze niet kon uitleggen welke argumenten ze tegen elkaar heeft afgewogen.
Reply
waf Wrote:kan ik me op zich in vinden, maar de reden dat het versneld is aangevraagd is voor oranje onder 20 en dus het wk van komende zomer. in dat team (en voor nederland toch wel belangrijke toernooi) is het toch wel een versterking.

als aanvullend argument is gebruikt dat hij ook in 2006 wenselijk was.
Ik weet het niet, maar ik neem toch aan dat hij nog niet in oranje onder 20 gespeeld kan hebben, dus het is maar weer afwachten of hij daarin wat presteert. Ik ken nog een ander supertalent dat bij zijn clubs de ster is (was), maar in Oranje nooit uit de verf gekomen is.
May The Schwartz Be With You
Reply
Bredanaar Wrote:waf, die zeiler (Mitch Booth) en die Duitse zwemmer hebben beiden in 2003 het Nederlands paspoort gekregen. Mijn vraag (aan Jansoe) was om van de 'vele anderen' een voorbeeld te geven uit 2004. 2005 mag ook. :8:

Het zijn er dus een paar. Oke, dat klopt. Dan nogmaals mijn vraag aan jou: Waarom die dan wel en Kalou niet?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Berend Botje Wrote:Ik weet het niet, maar ik neem toch aan dat hij nog niet in oranje onder 20 gespeeld kan hebben, dus het is maar weer afwachten of hij daarin wat presteert. Ik ken nog een ander supertalent dat bij zijn clubs de ster is (was), maar in Oranje nooit uit de verf gekomen is.

ben ik met je eens, en dat weet ik ook niet, maar het leuke is: verdonk ook niet. dus hebben zich daar mensen over uitgelaten die er verstand van hebben en die daarover (positief) geadviseerd hebben. die adviezen zijn terzijde gelegd, maar verdonk kon niet uitleggen waarom. dat is toch vreemd?
Reply
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:waf, die zeiler (Mitch Booth) en die Duitse zwemmer hebben beiden in 2003 het Nederlands paspoort gekregen. Mijn vraag (aan Jansoe) was om van de 'vele anderen' een voorbeeld te geven uit 2004. 2005 mag ook. :8:

verdonk heeft er 2 toegelaten, zei ze. dat is recent genoeg, want die 2 vielen onder haar restrictieve beleid. dat waren de eerste schapen ove de dam.

ik vind het overigens allemaal prachtig hoor, het zijn lastige beslissingen, ik vind het alleen schokkkend dat ze niet kon uitleggen welke argumenten ze tegen elkaar heeft afgewogen.

Quote:,,Op basis van de thans bekende feiten en omstandigheden is niet aan te nemen dat het succes van het Nederlands elftal afhankelijk is van de bijdrage die betrokkene (Kalou) daarin zou kunnen leveren'', aldus Verdonk
.

Goed van haar. Zij luistert niet alleen naar bondsbonzen maar heeft haar conclusie gemaakt ook aan de hand van informatie van anderen, waar zij de namen niet van wilde noemen. Dat hoeft van mij ook niet. Dat niet iedereen het met haar beslissing eens is dat is duidelijk. Maar zij heeft wel degelijk haar argumentatie gegeven.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Sorry Bredanaar, maar als je zegt dat, als Kalou het Nederlanderschap zou krijgen de weg open zou liggen voor vele anderen, jij degene bent die op moet gaan noemen voor wie dat allemaal zou gelden dan en gisteren hebben we al geconstateerd dat de mensen die jij opnoemde OF al voor hun geboorteland hebben gespeeld OF om andere redenen niet in aanmerking kwamen. Bovendien ligt die weg helemaal niet open. Er zit een kier in de poort waar je alleen met heel veel duwen tussendoor past. Die steun had Kalou, maar desondanks blijft de poort dicht. En de enige die gewonnen heeft met dit politieke spelletje is Rita uiteraard omdat zij haar dikke poot stijf heeft gehouden en kan zeggen: "Kijk eens hoe streng ik ben!", terwijl ze natuurlijk allang haar eigen regels heeft overtreden door die Duitser en Australiër een paspoort te geven.
Het enige argument VOOR deze twee en TEGEN Kalou was dat deze twee een individuele sport zouden doen en Kalou een teamsport, terwijl we gisteren ook al geconstateerd hebben dat die Australiër samen met een Nederlander in de boot zit en dat die Duitser 1 van de 4 estafetteteamleden is en ze dus allebei ook gewoon teamsporters zijn.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:ben ik met je eens, en dat weet ik ook niet, maar het leuke is: verdonk ook niet. dus hebben zich daar mensen over uitgelaten die er verstand van hebben en die daarover (positief) geadviseerd hebben. die adviezen zijn terzijde gelegd, maar verdonk kon niet uitleggen waarom. dat is toch vreemd?

Dat is inderdaad vreemd.
May The Schwartz Be With You
Reply
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:waf, die zeiler (Mitch Booth) en die Duitse zwemmer hebben beiden in 2003 het Nederlands paspoort gekregen. Mijn vraag (aan Jansoe) was om van de 'vele anderen' een voorbeeld te geven uit 2004. 2005 mag ook. :8:

verdonk heeft er 2 toegelaten, zei ze. dat is recent genoeg, want die 2 vielen onder haar restrictieve beleid. dat waren de eerste schapen ove de dam.

ik vind het overigens allemaal prachtig hoor, het zijn lastige beslissingen, ik vind het alleen schokkkend dat ze niet kon uitleggen welke argumenten ze tegen elkaar heeft afgewogen.

Quote:,,Op basis van de thans bekende feiten en omstandigheden is niet aan te nemen dat het succes van het Nederlands elftal afhankelijk is van de bijdrage die betrokkene (Kalou) daarin zou kunnen leveren'', aldus Verdonk
.

Goed van haar. Zij luistert niet alleen naar bondsbonzen maar heeft haar conclusie gemaakt ook aan de hand van informatie van anderen, waar zij de namen niet van wilde noemen. Dat hoeft van mij ook niet. Dat niet iedereen het met haar beslissing eens is dat is duidelijk. Maar zij heeft wel degelijk haar argumentatie gegeven.

En hier ga je dus de fout in. Want naast het positieve advies van de bondsmensen lagen er ook positieve adviezen van de bondscoaches (geen bobo's dus) en van HAAR EIGEN IND, dus dat zijn mensen die zowel de technische als de juridische kant bekeken hebben. Dat zij die adviezen in de wind heeft geslagen en dan met een lulverhaal aankomt van "Ja, ik heb nog een heleboel andere mensen gevraagd, maar ik ga lekker niet zeggen wie dat waren..." betekent voor mij dat ze puur op haar eigen gevoel is afgegaan, want anders had ze wel gezegd wie dat waren. En ALS ze al anderen heeft gevraagd, dan zullen het wel haar stafleden zijn die net zo sportminded zijn als zijzelf. Niet dus.

Uit heel haar houding blijkt dat ze eigenlijk het liefste dat artikel 10 wil schrappen omdat ze anders beticht kan worden van niet-restrictief beleid en dat ze spijt als haren op haar hoofd heeft dat ze die Duitser en Australiër wel heeft toegelaten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: