The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Van Lorca weet ik niks...

Wel kan ik jullie melden dat Medunjanin en Ezquerro naar Ajax onzin is.
Net als Kluivert naar Vitesse ook onzin is.

Beide clubs en spelers zijn nooit met elkaar in gesprek geweest
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Van der Vaart laat zich verleiden tot provocatie

19/8/2007 13:17

Rafael van der Vaart heeft de aanhang van Hamburger SV op het hart getrapt door te poseren met een shirt van Valencia, de club die vooralsnog bot heeft gevangen bij HSV.
In het Spaanse sportblad AS stond een foto van Van der Vaart met het shirt van Valencia. 'Ik heb me laten verleiden', vertelde de international in De Telegraaf schuldbewust. 'Toen ik er goed over nadacht, wilde ik de publicatie voorkomen. Maar dat was niet meer mogelijk.'

[Image: 296162_340_1187521992804-Vaart_AS_350.jpg]


Van der Vaart wil een transfer naar Valencia afdwingen. Hamburger SV heeft echter aan speler en club ondubbelzinnig laten weten niet te willen meewerken.

Van der Vaart beseft dat het hoog spel dat hij speelt ook gevolgen heeft voor zijn privé-leven. 'Er liggen dag en nacht fotografen voor mijn deur, Sylvie en Damian kunnen niet eens meer naar buiten, want de fans zijn woest. Maar dit hoort er kennelijk bij. Ik wil gewoon weg.'

Zijn wens te vertrekken staat los van zijn inzet voor HSV. Zaterdag werkte Van der Vaart een training af, waar hij de dagen ervoor zich had moeten beperken tot individuele oefeningen. Of hij tegen Bayer Leverkusen in actie komt, beslist HSV-trainer Huub Stevens pas kort voor de aftrap.
Reply
lekker snugger.....
Wie dit leest is gek
Reply
Wat een smeerlap is hij toch. Hij probeert af te dwingen dat hij uitgekotst wordt. Dat hij gewoon zelf eerst akkoord was met het contract bij HSV en daar miljoenen mee heeft verdiend wil hij nu vergeten. :oops: :nono:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Waarom vindt iedereen dergelijke zaken geen enkel probleem als het een gewone baan betreft.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Echt een streek van een (ex)ajassesied.
Bangkok resident.
Reply
Bumme Wrote:Waarom vindt iedereen dergelijke zaken geen enkel probleem als het een gewone baan betreft.

? Leg es uit Bumster, dit snap ik niet.
Reply
Flixieluv Wrote:
Bumme Wrote:Waarom vindt iedereen dergelijke zaken geen enkel probleem als het een gewone baan betreft.

? Leg es uit Bumster, dit snap ik niet.

Als je een normale baan hebt loopt niemand te zeuren als je wil verkassen en kan je met inactname van een opzegtermijn overstappen naar een nieuwe werkgever.
In de voetballerij ben je opeens een naaier als je je contract niet wil uitdienen. :roll:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Marshall Wrote:Van Lorca weet ik niks...

Wel kan ik jullie melden dat Medunjanin en Ezquerro naar Ajax onzin is.
Net als Kluivert naar Vitesse ook onzin is.

Beide clubs en spelers zijn nooit met elkaar in gesprek geweest

zie hier een mooi doelpunt van Lorca....

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=IgxWfGmhAUg">http://www.youtube.com/watch?v=IgxWfGmhAUg</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Van der Vaart staat gewoon in de basis...kan gewoon in de bundesliga natuurlijk
Reply
Ronnie D. Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bumme Wrote:Waarom vindt iedereen dergelijke zaken geen enkel probleem als het een gewone baan betreft.

? Leg es uit Bumster, dit snap ik niet.

Als je een normale baan hebt loopt niemand te zeuren als je wil verkassen en kan je met inactname van een opzegtermijn overstappen naar een nieuwe werkgever.
In de voetballerij ben je opeens een naaier als je je contract niet wil uitdienen. :roll:

Precies wat ik wil zeggen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
1-0...uiteraard van der vaart....nog meer karakter dan huntelaar =D>
Reply
Volgens de Portugese krant Diario de Moticias heeft Claudio Ranieri, coach van Juventus, de leiding de opdracht gegeven onderhandelingen met PSV te starten over de mogelijke transfer van Manuel da Costa. De verdediger wordt al langer in verband gebracht met interesse van Juventus. Volgens de Portugese krant wil PSV alleen praten als de Italiaanse club 20 miljoen euro wil betalen als afkoopsom voor de verdediger.

--
20 miljoen is natuurlijk belachelijk, maar het feit dat Chelsea, Juve en Porto interesse hebben getoond minstens net zo. Arrogante (of iig uit de hoogte), luie, lakse verdediger dat het is. Gelukkig kan hij aan al die 3 zwakke punten werken (mss dat hij dat ook gaat doen nu hij gepasseerd lijkt).
Reply
20M voor da Costa???? Whahahahaha!!! PSV is gek geworden! Die hebben natuurlijk met enige jaloezie naar Ajax gekeken, met bewondering naar Heerenveen en denken die kunstjes nu samen te kunnen flikken... Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:20M voor da Costa???? Whahahahaha!!! PSV is gek geworden! Die hebben natuurlijk met enige jaloezie naar Ajax gekeken, met bewondering naar Heerenveen en denken die kunstjes nu samen te kunnen flikken... Big Grin

Ach, als Chelsea en Juve tegen elkaar op gaan bieden weet je het maar nooit toch. Wink
Reply
Chelsea heeft toch een soort van samenwerkingsverband? die zullen hem wel kopen en dan mag psv hem huren ofzo...
Reply
kooltje Wrote:Chelsea heeft toch een soort van samenwerkingsverband? die zullen hem wel kopen en dan mag psv hem huren ofzo...

Hij is al van Chelsea....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
kooltje Wrote:Chelsea heeft toch een soort van samenwerkingsverband?

Hoe kom je daarbij? Alleen bij Alex was dat het geval. Chelsea betaalde 7M en verkocht hem vervolgens voor 1 pond aan PSV met de clausule dat ze hem op elk moment voor 1 pond konden terugkopen (voor de mukkie's onder ons: Alex was gewoon eigendom van PSV!). Rajkovic en Alcides zijn gewoon gehuurd zoals we Aissati en Bakkal vorig seizoen aan Twente verhuurden en om dat nou een samenwerkingsverband te noemen gaat me wat ver. :o
Reply
9 Mil voor Alves?
Dat willen Ajax en PSV (en vele andere clubs) er denk ik ook nog wel voor betalen...
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:9 Mil voor Alves?
Dat willen Ajax en PSV (en vele andere clubs) er denk ik ook nog wel voor betalen...

Bron? Neem aan dat dat niet waar is.. dan had Ajax hem allang gehaald.
Reply
Quote:Middlesbrough biedt 9 miljoen voor Alves
door onze Telesportredactie
HEERENVEEN - Het Engelse Middlesbrough hoopt Afonso Alves over te kunnen nemen van Heerenveen. De club uit de Premier League, waar George Boateng onder contract staat, zal in Friesland een bod neerleggen van negen miljoen euro. " Ze zijn serieus in me geïnteresseerd en laten dit ook blijken met hun miljoenenbod", aldus Alves.


De spits, die nog te zwaar en niet fit is volgens zijn trainer Gertjan Verbeek, ziet een overgang naar Middlesbrough wel zitten. "Voor zo'n grote club en voor de Premier League sta ik altijd open en de eerste contacten en besprekingen zijn zeker hoopvol. Daar zal het probleem niet liggen." Alves moet bij Middlesbrough spits Yakubu vervangen die naar Everton gaat.
Wie dit leest is gek
Reply
Denk dat de telegraaf een 1 vergeten is:

'Afonso Alves ziet Middlesbrough wel zitten'

20/8/2007 8 :24

Middlesbrough heeft een bod gedaan op Afonso Alves. De Engelse club is bereid negentien miljoen euro te betalen om de Braziliaanse goalgetter los te weken bij SC Heerenveen. De Friezen hebben mogelijk al een Braziliaanse vervanger klaar staan.
'Ze zijn serieus geïnteresseerd in mij', vertelt Alves in De Telegraaf. 'Middlesbrough laat dit ook blijken met het miljoenenbod.' Een transfer ziet hij dan ook zitten. 'Voor zo'n grote club en voor de Premier League sta ik altijd open en de eerste besprekingen zijn zeker hoopvol. Daar zal het probleem niet liggen.'

Heerenveen staat eveneens volgens De Telegraaf op het punt Paulo Henrique vast te leggen. De ploeg van coach Gertjan Verbeek scoutte de achttienjarige aanvaller van Atlético Mineiro op een jeugdtoernooi in Terborg.

Paulo Henrique debuteerde dit jaar op het hoogste niveau in Brazilië. De belofte speelde dertien wedstrijden en scoorde drie keer voor Atlético Mineiro in het Campeonato Brasileiro.
Reply
op voetbalzone hebben ze het bericht klakkeloos overgenomen en staat er ook 9 mil...
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:op voetbalzone hebben ze het bericht klakkeloos overgenomen en staat er ook 9 mil...

Als voetbalzone 9 mil meldt weet je zeker dat dat iig niet het goede bedrag is. :razz:
Reply
Pcies, daar staat ook dat RIera graaag naar ajax wil Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bumme Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bumme Wrote:Waarom vindt iedereen dergelijke zaken geen enkel probleem als het een gewone baan betreft.

? Leg es uit Bumster, dit snap ik niet.

Als je een normale baan hebt loopt niemand te zeuren als je wil verkassen en kan je met inactname van een opzegtermijn overstappen naar een nieuwe werkgever.
In de voetballerij ben je opeens een naaier als je je contract niet wil uitdienen. :roll:

Precies wat ik wil zeggen!

:roll: Jullie zijn slecht geïnformeerd, jongens. Als je "een normale baan" hebt met een contract voor bepaalde tijd (zoals voetballers altijd sluiten) en daarin geen tussentijdse opzegmogelijkheid is overeengekomen (zoals dit altijd bij voetballers het geval is) kun je niet "tussendoor" opzeggen en weg (pas na vijf jaar kan dat dan, reden waarom arbeidscontracten voor bepaalde tijd nooit voor langer dan vijf jaar worden afgesloten), en zul je het contract (behoudens de mogelijkheid van de gang naar de rechter) moeten uitdienen voor de overeengekomen tijd. Iemand die in het zakenleven een contract voor (bij voorbeeld) vier jaar heeft afgesloten zonder opzegmogelijkheid, zal dan ook gelazer krijgen als hij tussentijds weg wil en zijn baas hem aan z'n contract houdt, kan ik jullie vertellen!

Ronnie D., eerst research doen voor je met je oogjes gaat rollen!
Reply
'Afellay speculeert over transfer'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 20 augustus om 09:46

De spectaculaire ontwikkeling van Ibrahim Afellay ontgaat niemand. Volgens het Algemeen Dagblad liet de middenvelder van PSV zondagmiddag na afloop van het duel tegen Heracles Almelo zelfs voorzichtig doorschemeren een vertrek niet uit te sluiten.


De international merkte volgens de ochtendkrant voorzichtig op dat hij over een buitenlands avontuur zou nadenken als zich vóór 1 september een mooie kans voordoet. Afellay liet daarnaast ontvallen dat iedere voetballer zijn ambities heeft.

Het talent heeft een contract in Eindhoven tot medio 2009. De landskampioen wilde de verbintenis vorig seizoen al openbreken, maar de onderhandelingen leidden toen niet tot een vernieuwde overeenkomst.

Afellay was gisteren met afstand de beste speler op het veld van Heracles. Met een droge knal opende hij zeven minuten voor tijd de score, om vervolgens in de slotminuut een assist op Mike Zonneveld te geven.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hij mag zich eerst eens gaan bewijzen bij PSV (hoop ik)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Stemmingmakerij van het AD. Ibi wil zich dit seizoen door ontwikkelen als leider van PSV. Als hij doorgaat zoals in tijdens de voorbereiding en gisteren tegen Heracles dan is er komende zomer uiteraard geen houden meer aan.
Reply
Peter Wrote:
Kleine Jan Wrote:op voetbalzone hebben ze het bericht klakkeloos overgenomen en staat er ook 9 mil...

Als voetbalzone 9 mil meldt weet je zeker dat dat iig niet het goede bedrag is. :razz:

Heerenveen heeft onlangs een bod van 14 miljoen van Lokomotiv Moskou afgewezen, dus voor die 9 miljoen zullen ze niet eens tijd en kosten spenderen om te terug te bellen.

Vervanger van Nilsson komt eraan: De 18-jarige Paulo Henrique van Atletico Mineiro.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: