The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Competitiemanager 2007/2008
Peter Wrote:Nog geen mail terug. Icon_evil Wel dit leuke mailtje:
Beste voetballiefhebber,

Jij hebt je emailadres achtergelaten bij het leukste spel van het jaar;
de VI Competitiemanager 2007/2008.
We hebben goed nieuws: de game is nu geopend en de inschrijving is dit jaar gratis! :roll:

Ga snel naar de site, schrijf je in en begin met het maken van jouw team. Bovendien maak je kans op prachtige prijzen zoals een Alternate pc's en een trip naar dé klassieker: Real Madrid - FC Barcelona!

Veel plezier en succes!

Sportieve groet,

Goed nieuws de inschrijving is gratis hahahahahahahahahahaha....
Bangkok resident.
Reply
had ze ook gister een mail gestuurd. Ook nog geen antwoord.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik zou ook geen antworod terug verwachten als ik niet een verzoek zou hebben ingediend om mijn paswoord te wijzigen.
Wie dit leest is gek
Reply
Ricochan Wrote:
Peter Wrote:Nog geen mail terug. Icon_evil Wel dit leuke mailtje:
Beste voetballiefhebber,

Jij hebt je emailadres achtergelaten bij het leukste spel van het jaar;
de VI Competitiemanager 2007/2008.
We hebben goed nieuws: de game is nu geopend en de inschrijving is dit jaar gratis! :roll:

Ga snel naar de site, schrijf je in en begin met het maken van jouw team. Bovendien maak je kans op prachtige prijzen zoals een Alternate pc's en een trip naar dé klassieker: Real Madrid - FC Barcelona!

Veel plezier en succes!

Sportieve groet,

Goed nieuws de inschrijving is gratis hahahahahahahahahahaha....

Hebben ze wel gelijk in!! :letitallout:
Reply
Met mijn gebruikte credit (die al is afgeschreven) kan ik mijn wedstrijdteam nog steeds aanpassen. Vraag me nu alleen af of dat alleen voor deze ene credit in de proefperiode geldt of dat je straks ook met 1 credit onbeperkt kunt wisselen per transferperiode.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Met mijn gebruikte credit (die al is afgeschreven) kan ik mijn wedstrijdteam nog steeds aanpassen. Vraag me nu alleen af of dat alleen voor deze ene credit in de proefperiode geldt of dat je straks ook met 1 credit onbeperkt kunt wisselen per transferperiode.

Dat komt omdat het spel nu nog niet officieel is begonnen.
Bangkok resident.
Reply
Ik heb inmiddels wel antwoord:

Beste ,

Ik ben het met je eens dat het jammer is dat dit jaar de assists niet
meetellen. Vorig jaar was hier echter soms zoveel discussie over, dat het
ons verstandiger leek ze dit jaar weg te laten.

Sportieve groet,

David
Team Sportdreams
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Ik heb inmiddels wel antwoord:

Beste ,

Ik ben het met je eens dat het jammer is dat dit jaar de assists niet
meetellen. Vorig jaar was hier echter soms zoveel discussie over, dat het
ons verstandiger leek ze dit jaar weg te laten.

Sportieve groet,

David
Team Sportdreams

Was dat nou, beste? Heb je alleen maar geklaagd over de assists? :razz:

De hele logica van een credit dokken voor deelname aan een supliek ontgaat mij bijvoorbeeld nog steeds :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Met mijn gebruikte credit (die al is afgeschreven) kan ik mijn wedstrijdteam nog steeds aanpassen. Vraag me nu alleen af of dat alleen voor deze ene credit in de proefperiode geldt of dat je straks ook met 1 credit onbeperkt kunt wisselen per transferperiode.

Beste :razz: .

Je kunt voor de credit die je inzet in de transferperiode oneindig je wedstrijdteam aanpassen. Dus als je op vrijdagmiddag nog snel iets wil veranderen, kan dit zonder dat je opnieuw een credit moet betalen.
De playoffs tellen overigens wel mee.

Sportieve groet,

David
Team Sportdreams
Reply
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:

Je kunt voor de credit die je inzet in de transferperiode oneindig je wedstrijdteam aanpassen. Dus als je op vrijdagmiddag nog snel iets wil veranderen, kan dit zonder dat je opnieuw een credit moet betalen.

Sportieve groet,

David
Team Sportdreams

Dat valt weer mee! Nu de assist nog terug.....
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
David is de lul bij SD, hij moet alle klaagmail behandelen...
Wie dit leest is gek
Reply
Wat zal ie blij mee zijn, met die paar klaagmailtjes Wink
Insane life.
Reply
Zo te zien doet hij niet veel meer dan standaard antwoorden copy-pasten:

Beste :razz: ,

Bedankt voor je mail. Zinnige op- en aanmerkingen kunnen we altijd gebruiken.

Toch moet ik even wat corrigeren. In kwantiteit klopt het dat er minder prijzen zijn, maar zoals je misschien gezien hebt zijn de prijzen die er te winnen vallen een stuk waardevoller dan die van vorig jaar.
Verder is het zo dat je voor 1 credit per transferperiode je testteam zo vaak als je wilt kan promoveren tot wedstrijdteam. Als je dus vrijdag nog snel iets moet veranderen, kan dit gewoon nog zonder dat je een extra credit moet betalen.

Sportieve groet,

David
Team Sportdreams
Reply
En nu doen jullie allemaal wel weer mee he zeikerds :lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Voor de forummers die wel gaan deelnemen; ik heb alvast een Competitieteam.nl subleague aangemaakt: login + ww. = forum
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
nope ik doe niet mee. Commerciele kut zooi. Elk jaar kregen ze van iedereen 10 E dus ook 15.000 rukkers die verder niet mee mee deden...... is toch 150.000 euro. Ik hoop dat ze op deze manier in plaats van nog meer winst te maken verlies gaan draaien.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
RR Wrote:Voor de forummers die wel gaan deelnemen; ik heb alvast een Competitieteam.nl subleague aangemaakt: login + ww. = forum
Jaja dan kost het jou mooi geen credit hè.
Reply
RR Wrote:Voor de forummers die wel gaan deelnemen; ik heb alvast een Competitieteam.nl subleague aangemaakt: login + ww. = forum

Present!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Beste :razz: .

Sportieve groet,

David
Team Sportdreams

Dat de play-offs meetellen betekent wel dat je naast het platina abo voor de competitie dus nog minstens een goud bundel voor de play-offs moet bijbestellen.
Reply
Mist Wrote:Jaja dan kost het jou mooi geen credit hè.

Als ik om 1 credit zou vallen had ik niet meegedaan met CM!
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
gittermaster Wrote:echt belachelijk allemaal. Ik ben ook voor een boycot...

Ik al beginnen met een klaagmail sturen, wie volgt er.
Boycotten die zooi, commerciele honden zijn t. (is overigens niets mis mee Smile)
Ik ben het met je eens. Ik doe niet meer mee ondanks dat ik altijd prachtig vond. Een prijsverhoging zou redelijk zijn maar dit is belachelijk.

Ik hoop dat meer mensen het spel gaan boycotten en een klaagmail sturen zodat ze hopelijk volgend jaar teruggaan naar de opzet van vorig jaar.
Reply
Ekslem Wrote:
Ricochan Wrote:

Sportieve groet,

David
Team Sportdreams

de plee off tellen wel mee, dus dat zijn nog eens flink wat extra credits Undecided
Bangkok resident.
Reply
Mijn grootste bezwaar is dat je alle spelers niet meer op waarde kunt laten rangschikken... nu is het een helse klus om een 0-team te maken Icon_evil
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Mijn grootste bezwaar is dat je alle spelers niet meer op waarde kunt laten rangschikken... nu is het een helse klus om een 0-team te maken Icon_evil

Had ik ook al aangegeven. Idd erg fuckin irritant!
Reply
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:Mijn grootste bezwaar is dat je alle spelers niet meer op waarde kunt laten rangschikken... nu is het een helse klus om een 0-team te maken Icon_evil

Had ik ook al aangegeven. Idd erg fuckin irritant!

zoals SD zegt, alles is beter geworden dit jaar ! :wink:
Bangkok resident.
Reply
Zal ik opnemen in mijn klachtenmailtje............!
Reply
Beste,

Ik heb een aantal jaren met veel plezier meegedaan aan jullie spellen tennismanager en competitiemanager, maar vanaf dit jaar, doe ik niet meer mee.
Dit, voor wat betreft tennismanager vanwege de afschaffing van het spelen op budget.
Nu blijkt dat ook voor competitiemanager de assists verdwijnen en (mede omdat ik geen VI-abonnee ben) het inschrijfgeld (om fatsoenlijk te kunnen meespelen), wat mij betreft zelfs onbehoorlijk is, ik ook aan dit spel niet meer kan meedoen.

Door bovenstaande ontzettend teleurgesteld, maar met toch vriendelijke groet,

Erik van Hoften
Heerewaarden

Ik heb ook maar eens een mailtje gestuurd, om mijn ongenoegen kenbaar te maken. Afwachten of ook daar een antwoord op komt.... :8:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Bumme Wrote:Zal ik opnemen in mijn klachtenmailtje............!

Ik begrijp dat je dus allerlei punten aan het verzamelen bent en dat je je mail nog niet verstuurd hebt?

Kunnen we je mail wanneer verstuurd zien?
Reply
Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:Zal ik opnemen in mijn klachtenmailtje............!

Ik begrijp dat je dus allerlei punten aan het verzamelen bent en dat je je mail nog niet verstuurd hebt?

Kunnen we je mail wanneer verstuurd zien?

Uiteraard plaats ik hem hier. Ik kijk even naar jullie klachten en hun reacties op eerdere berichten.
Ik stuur de mail dit weekend en plaats die daarna hier.

Dus als je punten hebt maar geen zin om daar een losse mail over te sturen geef die aan mij door en ik neem ze op......
Reply
Mist Wrote:
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Beste :razz: .

Sportieve groet,

David
Team Sportdreams

Dat de play-offs meetellen betekent wel dat je naast het platina abo voor de competitie dus nog minstens een goud bundel voor de play-offs moet bijbestellen.

Voor alleen de reguliere comp. zul je al credits tekort komen met de platina bundel alleen. Er zullen namelijk ook inhaalwedstrijden komen op b.v. woensdag. Aangezien hierdoor een ronde ahw gesplitst wordt en SD voor deze wedstrijden de database schijnbaar apart als een nieuwe transferperiode zal openen, ben je meer credits kwijt dat de platina bundel verschaft.
Reply

Forum Jump: