28-08-2007, 05:28 PM
ik ken hoef als een spelletjesdier die nooit met een voorsprong zal willen beginnen. maar dat is wel de reden dat ik altijd van hem win.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Competitiemanager 2007/2008
|
ik ken hoef als een spelletjesdier die nooit met een voorsprong zal willen beginnen. maar dat is wel de reden dat ik altijd van hem win.
waf Wrote:Treesong Wrote:waf Wrote:en ik zeik alleen op hoef en flixie, omdat ik hen al 8 jaren achtereen versla en dat genoegen me nu ontnomen wordt.
28-08-2007, 05:30 PM
Hoef Wrote:waf Wrote:Treesong Wrote:waf Wrote:en ik zeik alleen op hoef en flixie, omdat ik hen al 8 jaren achtereen versla en dat genoegen me nu ontnomen wordt. dus als ik me er in verdiep, het snap en het vervolgens in jip en janneke taal aan jou uitleg, dan doe je mee? :razz:
28-08-2007, 05:34 PM
Voor jij het snapt zitten we in de winterstop. De belangrijkste reden blijft de treurige marketing. Ik wil gewoon helderheid: ik betaal een bedrag en doe mee aan een spel. En geen 'uitgekookte' marketingtruc van een idioot die iedere dag op strandslippers naar zijn werk gaat omdat hij dan betere brainwaves krijgt
28-08-2007, 05:39 PM
waf Wrote:als je alleen de prijs omhoog doet ga jij niet piepen, maar de lamme lennies onder ons wel. Ik heb geen zin om genaaid te worden door SD met zo'n debiel systeem met credits. Daarbij speel ik graag om de prijzen, maar die zijn ook kut. Als die nu ook werden verdubbeld, dan had ik wellicht meegedaan. Het begon met Tourmanager waar ze niet eens 10% van het inschrijfgeld aan prijzen uitkeerden. Nu maken ze het helemaal te bont. Wanneer was die actie op de Dam? :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
28-08-2007, 05:42 PM
Hoef Wrote:Voor jij het snapt zitten we in de winterstop. De belangrijkste reden blijft de treurige marketing. Ik wil gewoon helderheid: ik betaal een bedrag en doe mee aan een spel. En geen 'uitgekookte' marketingtruc van een idioot die iedere dag op strandslippers naar zijn werk gaat omdat hij dan betere brainwaves krijgt Als de treurige marketing een reden is om te stoppen, kun je net zo goed in een hut op de hei gaan zitten en elke dag rapen en bieten uit de klei trekken voor je vreten. En jij hebt vast ook Superpingels gespaard :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
28-08-2007, 06:08 PM
Treesong Wrote:Hoef Wrote:Voor jij het snapt zitten we in de winterstop. De belangrijkste reden blijft de treurige marketing. Ik wil gewoon helderheid: ik betaal een bedrag en doe mee aan een spel. En geen 'uitgekookte' marketingtruc van een idioot die iedere dag op strandslippers naar zijn werk gaat omdat hij dan betere brainwaves krijgt ook gek dat hij pas een scc voor ajakkes kocht toen er een nieuw stadion was met een dak er op! en door die marketing lul op slippers was het nog goed bereikbaar met het openbaar vervoer ook!
28-08-2007, 06:41 PM
Wat is nu dat gezeik over credits? Elke subliek kost er 1? Elke week wisselen kost je er 1(per week dan) ? Of heb ik nu het allemaal te snel gelezen?
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
28-08-2007, 09:25 PM
Jansoe Wrote:Wat is nu dat gezeik over credits? Elke subliek kost er 1? Elke week wisselen kost je er 1(per week dan) ? Of heb ik nu het allemaal te snel gelezen? Lees dan nog maar even goed...
Wie dit leest is gek
28-08-2007, 10:04 PM
waf Wrote:VI-abonnees mochten vorig jaar ook al gratis meedoen, dat zijn acties die ik prima vind. Gratis inschrijven maar met betaling meer kans maken op prijzen zal wel een slimme truc zijn om de wet te omzeilen, maar dan hadden die credits nog niet zo duur hoeven te zijn.Hoef Wrote:Hoho, ik wil zeker wel meer betalen dan een tientje maar niet via een truc die de een of andere achterlijke marketing klootviool heeft verzonnen 'zodat ze eigenlijk niet door hebben dat ze ââ¬21 betalen voor een spel dat vergelijkbaar is met dat van vorig jaar'. Ik heb schijt aan marketeers met hun debiele doorzichtige trucjes. Dat ik de truc doorheb, vind ik niet echt relevant. Anderen zullen dat niet hebben en van dat soort praktijken hou ik niet. Want het is wel degelijk zo; het wordt nu gepresenteerd alsof je aan die platina/21 euro genoeg hebt, maar uit een van die mailtjes van SD bleek al dat de play-offs wel degelijk meetellen en dan kun je dus gaan bijkopen. Dan gaan er dus verschillen gemaakt worden tussen mensen die wel en niet bereid zijn bij te lappen en niet tussen wie nou de beste manager is, dat zint me niet.
28-08-2007, 10:08 PM
maar als je zoals ik 150ste (of zoals hoef doorgaans 674ste) staat kun je er alsnog voor kiezen om die credits voor de play offs niet te kopen.
ik heb me er verder nog niet in verdiept, maar het gaat mij er maar om dat ik kan begrijpen dat ze wegen zoeken om er geld mee te verdienen. dat gun ik ze ook wel, want we hebben toch al jaren lol van dat spelletje? nun ja, je moet het zelf weten.
28-08-2007, 10:20 PM
Over het algemeen ben ik inderdaad tevreden geweest over diensten die ze mij leverden (al dan niet in ruil voor een vergoeding). Maar het is niet eoa instelling voor wie ik wel donateur wil spelen omdat ze mij jarenlang zo goed hebben verzorgd. Het is gewoon een bedrijf dat nu op twijfelachtige wijze geld gaat vragen voor elk extra'tje dat ik wil naast de absolute basis. Dan geloof ik het verder wel ja
28-08-2007, 10:28 PM
Treesong Wrote:Hoef Wrote:Voor jij het snapt zitten we in de winterstop. De belangrijkste reden blijft de treurige marketing. Ik wil gewoon helderheid: ik betaal een bedrag en doe mee aan een spel. En geen 'uitgekookte' marketingtruc van een idioot die iedere dag op strandslippers naar zijn werk gaat omdat hij dan betere brainwaves krijgt Ik weet waar jij je brood verdient en daar kunnen ze er inderdaad ook wat van . En ik heb zelfs nooit van Superpingels gehoord...
29-08-2007, 11:19 AM
waf Wrote:Hoef Wrote:waf Wrote:Treesong Wrote:waf Wrote:en ik zeik alleen op hoef en flixie, omdat ik hen al 8 jaren achtereen versla en dat genoegen me nu ontnomen wordt. Ik doe ook niet mee omdat ik het niet snap! :^o
29-08-2007, 11:21 AM
Flixieluv Wrote:Ik doe ook niet mee omdat ik het niet snap! :^o Als je verdediger de 0 houdt is het goed
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
30-08-2007, 12:22 AM
goa Wrote:Dat gevoel had ik nou ook over jou toen jij ineens weer onder je steen vandaan gekropen bleek. Bij jou heb ik geen gevoel, want ik "ken" jou niet. Je bent nieuw hier en wil een btje indruk maken op je medeforummers??? stoer
30-08-2007, 12:38 AM
Dommel terug. Goede zaak. . Brengt wat leven in de brouwerij.
30-08-2007, 01:16 AM
Dommel Wrote:goa Wrote:Dat gevoel had ik nou ook over jou toen jij ineens weer onder je steen vandaan gekropen bleek. Als er iemand stoer loopt te doen dan ben jij het knulletje, met je ik-loop-hier-langer-rond-dan-jij prietpraat. Maar goed, ik moet bekennen dat het inderdaad heel indrukwekkend is dat jij je afgrondelijke kansloosheid al in een vorig geologisch tijdvak op dit forum wist te etaleren. Ga zo door, het is zo vermakelijk
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
30-08-2007, 10:31 AM
Er gaat toch niets boven archaïsch uitschelden, by Odin's beard! =D>
30-08-2007, 10:54 AM
baf Wrote:spelletjesdier [gay]
30-08-2007, 11:01 AM
Flixieluv Wrote:baf Wrote:spelletjesdier
31-08-2007, 05:11 PM
goa Wrote:Dommel Wrote:goa Wrote:Dat gevoel had ik nou ook over jou toen jij ineens weer onder je steen vandaan gekropen bleek. Nee want het is hier zo saai. Ik denk dat jij hier maar voor het vermaak moet zorgen, als ik een opmerking plaats dat "het grappig is dat SD nog steeds bestaat" ga je mij een btje lopen afzeiken, niet dat ik daar van onder de indruk ben maar het verbaast me wel aangezien de forummer "goa" me totaal niets zegt. Dat zal het wel zijn, je bent een nobody die aandacht wilt. Bij deze, het is je gelukt. En o ja, ga zo door, het is zo vermakelijk . Je forumvriendjes zullen het waarderen.
31-08-2007, 06:28 PM
Pas maar op... goa is de vriendin van Bor de Wolf en da's een kickboxneger :eeeek:
02-09-2007, 10:04 PM
Heel irritant dat je de spelers per club en linie niet meer op prijs gesorteerd kunt zetten. Alles staat standaard op achternaam, irritant.
02-09-2007, 11:21 PM
Vind de nieuwe opzet zowiezo minder handig.... je kan ook minder makkelijk een mooi symmetrisch team maken.. en iedereen weet dat dat het geheim is van een goed resultaat!
Wie dit leest is gek
03-09-2007, 08:48 AM
Kleine Jan Wrote:Vind de nieuwe opzet zowiezo minder handig.... je kan ook minder makkelijk een mooi symmetrisch team maken.. en iedereen weet dat dat het geheim is van een goed resultaat!
Bangkok resident.
03-09-2007, 10:03 AM
Dommel Wrote:Nee want het is hier zo saai. Gelukkig moeten er in gang C nog wat pallets hondenvoer worden gestapeld.
I believe in Jim Jones.
We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
03-09-2007, 10:39 AM
Kleine Jan Wrote:Vind de nieuwe opzet zowiezo minder handig.... je kan ook minder makkelijk een mooi symmetrisch team maken.. en iedereen weet dat dat het geheim is van een goed resultaat! Mjah.. 4-4-2 is automatisch met een ruit op het middenveld. |
« Next Oldest | Next Newest »
|