The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ze zijn al heel erg vooruit gegaan dan na de 4 spelers die ze een paar jaar geleden verkochtten. (pierre, bosvelt, emerton en kalou)

Die leverden samen nog niet eens 8 miljoen op :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Spurs aast op Jan Vennegoor of Hesselink

Jan Vennegoor of Hesselink zit in een benijdenswaardige positie. Hij wordt begeerd door Tottenham Hotspur, en kan bovendien zijn PSV-contract verlengen.
Volgens De Telegraaf heeft de ploeg van trainer Martin Jol en technisch directeur Frank Arnesen opnieuw zijn pijlen gericht op Vennegoor. Jol is op zoek naar een fysiek sterke spits.

Het contract Vennegoor of Hesselink loopt volgend jaar zomer af. Voor zowel club als speler is het nu dus een kwestie van of bijtekenen of vertrekken. De Tukker kreeg onlangs te horen dat hij mag blijven en is met de Eindhovense club in gesprek over contractverlenging.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Kezmania Wrote:Zijn ze bij Feyenoord gek geworden? 8 miljoen voor Kalou :roll:
Hij is na Kuijt de beste Feyenoorder, zo iemand ga je toch niet verkopen voor 8 miljoen #-o

ligt waarschijnlijk aan de lengte van zijn contract, de hoogte van zijn huidige salaris en het gegeven dat door verdonk engelse clubs zijn afgehaakt.

ik zou hem overigens lekker zijn contract uit laten dienen. als we die 8 miljoen zo nodig hebben voor nieuwe spelers, kun je beter zeker weten dat je 1 goeie speler hebt.
Reply
Jansoe Wrote:Ze zijn al heel erg vooruit gegaan dan na de 4 spelers die ze een paar jaar geleden verkochtten. (pierre, bosvelt, emerton en kalou)

Die leverden samen nog niet eens 8 miljoen op :lol:

Raffie levert ook geen 8 miljoen op! Dus wat dat betreft doen ze het niet slechter dan Ajax
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Zijn ze bij Feyenoord gek geworden? 8 miljoen voor Kalou :roll:
Hij is na Kuijt de beste Feyenoorder, zo iemand ga je toch niet verkopen voor 8 miljoen #-o

ligt waarschijnlijk aan de lengte van zijn contract, de hoogte van zijn huidige salaris en het gegeven dat door verdonk engelse clubs zijn afgehaakt.

ik zou hem overigens lekker zijn contract uit laten dienen. als we die 8 miljoen zo nodig hebben voor nieuwe spelers, kun je beter zeker weten dat je 1 goeie speler hebt.

Ik denk niet dat Kalou het een probleem vind als ze zijn salaris eens fors verhogen. Hij zal tenslotte wel met een minimaal salaris (voor spelers van buiten de EU) aan het seizoen zijn begonnen.

Wat je van de 8 miljoen voor Kalou overhoud ben je allemaal kwijt aan een vervanger (Heerenveen vraagt voor Huntelaar bijvoorbeeld 6 mil.). Ik zie dus niet in waarom ze Kalou voor 8 miljoen zouden verkopen.
Reply
Kezmania Wrote:Wat je van de 8 miljoen voor Kalou overhoud ben je allemaal kwijt aan een vervanger (Heerenveen vraagt voor Huntelaar bijvoorbeeld 6 mil.). Ik zie dus niet in waarom ze Kalou voor 8 miljoen zouden verkopen.

Huntelaar is een veel te goede aankoop voor feyenoord.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ricardo, doelman bij Sporting Lissabon, staat in de belangstelling van enkele Engelse clubs. Ricardo haalde de finale van zowel het EK als de Uefa-cup.

Dit seizoen haalde de Portugese doelman z'n grootste successen. Vlak voor het seizoen haalde hij met Portugal de finale van het Europees Kampioenschap. Daar moesten de Portugezen echter de duimen leggen voor de Grieken. Vorige week speelde hij met Sporting dan weer de finale van de Uefa-cup. Ook nu werd de finale verloren, 1-3.

Toch heeft de 29-jarige doelman heel wat belangstelling opgewekt. Zowel Arsenal, Liverpool als Newcastle zien wel iets in de keeper. Newcastle zou eventueel Hugo Viana betrekken bij een overgang. Viana werd dit seizoen al gehuurd door Sporting.


bron: voetbalkrant
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Om nou te zeggen dat ik echt onder de indruk ben van zijn kwaliteiten: Niet echt.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
bij Feyenoord lopen al zat goeie spitsen dus ze kunnen een eventueel vertrek van kalou of kuijt best opvangen denk ik.
AJAX FOREVER!!!!!
Reply
Wie moeten kuijt of kalou vervangen dan? :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Om nou te zeggen dat ik echt onder de indruk ben van zijn kwaliteiten: Niet echt.


Ik vind het een zeer zwakke keeper
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Kezmania Wrote:
Jansoe Wrote:Ze zijn al heel erg vooruit gegaan dan na de 4 spelers die ze een paar jaar geleden verkochtten. (pierre, bosvelt, emerton en kalou)

Die leverden samen nog niet eens 8 miljoen op :lol:

Raffie levert ook geen 8 miljoen op! Dus wat dat betreft doen ze het niet slechter dan Ajax

Ach ja. Nu noem je alleen Raffie. Vergeet dan niet Zlatan, chivu te vermelden. Dus wat dat betreft doet ajax het wel beter dan Feyenoord...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
BoyBenerink Wrote:bij Feyenoord lopen al zat goeie spitsen dus ze kunnen een eventueel vertrek van kalou of kuijt best opvangen denk ik.

Laat me niet lachen.

Ze hebben Buffel naar de Rangers laten vertrekken.
Dus ze hebben nu alleen Lazovic en Leonardo nog. Aangezien Castelen een rechtsbuiten is.

Lazovic heeft nou niet bepaald laten zien dat hij de spits is die Feyenoord zocht. En Leonardo heeft het totaal verpest voor zich zelf.
Reply
lazovic mag vertrekken van feyenoord, wordt waarschijnlijk verhuurd naar z'n oude club.

en Leonardo is weer uit de selectie gekicked
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Jansoe Wrote:
Kezmania Wrote:
Jansoe Wrote:Ze zijn al heel erg vooruit gegaan dan na de 4 spelers die ze een paar jaar geleden verkochtten. (pierre, bosvelt, emerton en kalou)

Die leverden samen nog niet eens 8 miljoen op :lol:

Raffie levert ook geen 8 miljoen op! Dus wat dat betreft doen ze het niet slechter dan Ajax

Ach ja. Nu noem je alleen Raffie. Vergeet dan niet Zlatan, chivu te vermelden. Dus wat dat betreft doet ajax het wel beter dan Feyenoord...

Hmm nou nee hoor, ik vergelijk de 2 grootste talenten van de clubs.
Kuijt gaat waarschijnlijk net zo veel opleveren als Zlatan.
Reply
oke, dan hebben we bij ajax chivu nog over van de laatste jaren... en vd meyde leverde ook nog een paar miljoen op...

Ik doelde vooral op het feit dat Feyenoord een paar jaar geleden voor weinig geld de 4 belangrijkste spelers van de selectie liet gaan.. En dat ze qua dat wel vooruitgang hebben geboekt...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Kezmania Wrote:
Jansoe Wrote:
Kezmania Wrote:
Jansoe Wrote:Ze zijn al heel erg vooruit gegaan dan na de 4 spelers die ze een paar jaar geleden verkochtten. (pierre, bosvelt, emerton en kalou)

Die leverden samen nog niet eens 8 miljoen op :lol:

Raffie levert ook geen 8 miljoen op! Dus wat dat betreft doen ze het niet slechter dan Ajax

Ach ja. Nu noem je alleen Raffie. Vergeet dan niet Zlatan, chivu te vermelden. Dus wat dat betreft doet ajax het wel beter dan Feyenoord...

Hmm nou nee hoor, ik vergelijk de 2 grootste talenten van de clubs.
Kuijt gaat waarschijnlijk net zo veel opleveren als Zlatan.

hij leverd meer op.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Leverd?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
ja sorry
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
ik denk als lazovic een eerlijke kans had gekregen dan zou hij best eens een goede speler kunnen worden.
maarja ze hebben inderdaad kalou en kuijt nog en dat is een goed koppel, maar als ze die lazovic eens een paar wedstrijden in de spits zouden zetten zou in vorm komen en veel gaan scoren.

teminste dat denk ik er van !!
Reply
Maarja Lozavic mag weg
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Dat weet ik dat hij weg mag maar ik bedoel ook als ze hem de kans hadden gegeven he ! :8:
AJAX FOREVER!!!!!
Reply
Maar hoe moet feyenoord nou het vertrek van Kalou met hem op gaan vangen dan? :roll:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Hoe bedoel je?

als ik me niet vergis kan meneer Castelen ook prima uit de voeten in een 2 spitsen systeem.
Feyenoord heeft in mijn gedachten een prima middenveld dat de aanval prima ondersteuning kan geven.
Ja en nu nog het geval Leonardo, kan iemand zich trabelsi nog herinneren? die lag ook met ajax in de clinch is er uitgekomen en voetbalt bijna weer op zijn oude niveau.
ik zie niet in dat dit niet bij Leonardo kan gebeuren :roll:
AJAX FOREVER!!!!!
Reply
Je had het erover dat Feyenoord ZAT goede spitsen had.

BoyBenerink Wrote:bij Feyenoord lopen al zat goeie spitsen dus ze kunnen een eventueel vertrek van kalou of kuijt best opvangen denk ik.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Nouja zat is meschien wel een beetjuh overdreven #-o maar ik geloof niet dat het nog slechter kan worduh :lol: maarja eerst maar eens een goede trainer zoeken onie dan!!
AJAX FOREVER!!!!!
Reply
BoyBenerink Wrote:Nouja zat is meschien wel een beetjuh overdreven #-o maar ik geloof niet dat het nog slechter kan worduh :lol: maarja eerst maar eens een goede trainer zoeken onie dan!!

Jij gelooft niet dat er een slechter spitsenduo bestaat als Kalou en Kuijt? :roll:

Want we hebben het hier nu over de spitsen, en niet over de rest van het elftal.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
tja aan De spitsen van feyenoord ligt het op het moment natuurlijk niet aan.(gezien dat ze dit seizoen de meest scorende ploeg zijn geworden hoorde ik.)
ze hebben alleen een goede basis nodig om op verder te borduren.
en daarvoor heb je in mijn ogen eerst een goede trainer nodig!!!!
AJAX FOREVER!!!!!
Reply
Dat onderschrift is dan wel weer jammer :roll:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
De nieuwe linksback van Feyenoord is Snoyl. Hij krijgt een nieuwe kans.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: