The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2007
df altijd lekker james en set 5
Reply
Df Blake. #-o
Reply
En weg partij, wat een kansen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff...sjongejonge, *6-3, zomaar ineens.
Reply
Holyshit! :lol: 1mm in!
Reply
ohohoh wat jammer blake....met een challenge

Begin maar met dansen CC!! en dat op de maandagavond \Big Grin/ :cheers: Hakkuh :yeah:
Reply
Wat een prachtige pot, heerlijk tennis. Jammer van de choke van Blake, maar dat zijn we onerhand wel gewend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas =D>

Wat een koning moet je je dan voelen, Blake in New York verslaan voor 23.000 man.
Reply
Na zo'n TB snap ik wel dat Blake nooit 5-setters wint. Hij doet het weer voor me, zoals zovaak, leek wel een beetje op Wimbledon deze.

Maar alle credit voor Haas, fantastisch gespeeld laatste twee sets.
Davy-Haas zal ook weer een prachtpot worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geweldige pot echt. Mooi ook dat Haas zo lekker schaamteloos zijn bijgeloof liet zien tegen het einde van de 5e set.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Genomico Wrote:Al m'n favorieten in het kwart van Federer zo'n beetje. Gasquet, Berdych, Verdasco, Mathieu, Roddick. Dat is balen voor Roger.

Gelukkig kunnen Wawrinka, Djokovic en Nadal elkaar rustig ontlopen tot aan de kwartfinales.

Ad Wim Wrote:Roger trouwens ook niet echt een makkelijke loting, maar niemand waar hij echt voor hoeft te vrezen tot de finale. Dus eerder jammer voor al jouw favorieten, Geno. Toch lullig als die er allemaal worden afgeslagen door degene die je het liefst ziet verliezen :razz:

Roger komt mijn eerste favoriet tegen: Lopez (dat ik die niet op het lijstje heb gezet :roll: )... Feliciano gaat daverend van start: 5-2!!!! En daar is helemaal niets aan gestolen!
Reply
Precies, Lopez serveert erg sterk
Reply
6-3 en Federer komt niet in het spel voor. En dan ben ik niet eens objectief :Big Grin
Reply
Juist en de eerste set is binnen =D>
Reply
11-5 in winners voor Feliciano in de 1e set.
Reply
4-4 2e set, maar Roger nu duidelijk de betere in de rally. Al 2 breakkansen gemist.
Reply
Wat een weergaloos punt voor Feliciano!! 15-30!!
Reply
Ja mooi he, Federer wordt wel beter, maar een makkie is het voorlopig nog lang niet.
Reply
Roger pakt meteen zijn 1e setpunt. Nu lijkt het me een gelopen zaak...
Reply
Ja mij ook, hoewel het net gelijk 0-40 was.
Reply
Genomico Wrote:6-3 en Federer komt niet in het spel voor. En dan ben ik niet eens objectief :Big Grin

Of je nou ob- of subjectief bent, je weet gewoon dat Federer zo'n partij wint..... :lol: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Haas Hakkuh
Davy Hakkuh

Wat een fantastische avond! Schitterende pot moet 't geweest zijn! Nu mag Davy de vermoeide Haas ook pakken!
Jammer van Lopez maar toch klasse gedaan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Haas Hakkuh
Davy Hakkuh

Wat een fantastische avond! Schitterende pot moet 't geweest zijn! Nu mag Davy de vermoeide Haas ook pakken!
Jammer van Lopez maar toch klasse gedaan!
waar zat je nou man?

Federer erg goed derde en vierde set.maar had de tweede zomaar kunnen verliezen bij 4-4. Federer maakte 35! punten oprij op eigen service.
Reply
Lekker Roger =D>

Even lekker getraind tegen een linkshandige speler, mocht Rafa de finale halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je vergeet djoko ad. wordt gewoon federer-djoko. als federer van davy wint in de halve finale. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Daarom zeg ik ook, "mocht" Nadal de finale halen...

Federer-Roddick en Haas-Davy trouwens weer prachtige affiches. Iig beter dan Nadal-Chela en Djoko-Moya :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee bij de vrouwen dan:

Bovenste helft:

Henin - S.Williams
Jankovic - V.Williams

Onderste helft:

Szavay - Kuznetsova
Chakvetadze - Peer

Dat is pas een treurig verschil Sad
Reply
Inderdaad ja :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wie zijn er onderin bij de dames allemaal al uit dan van de hooggeplaatste speelsters? dementieve weet ik, ivanovic?

echt groot verschil idd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sharapova, Vaidisova, Hingis. Ivanovic verloor van Venus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: