The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Zenden baalt van plaats op de bank Marseille
06/09/2007 09:13

Tot zijn eigen teleurstelling en ontevredenheid houdt Boudewijn Zenden bij Olympique Marseille een plaats op de bank warm.

'Ik hou er niet van op de bank te moeten zitten', zegt Zenden in L'Equipe. 'Ik ben hier om te spelen en niet om alleen maar te kijken. Anders had ik wel een kaartje voor de wedstrijd gekocht.'

Zenden, die afgelopen zomer Liverpool verruilde voor Marseille, is de laatste twee duels gedegradeerd tot invalkracht. 'Het is de keuze van de trainer. Maar ik had het gevoel dat het beter ging als ik speelde.'

De 54-voudig international spreekt van een gebrek aan dialoog met trainer Albert Emon. Door hard te werken wil Zenden verandering brengen in de situatie. 'Ik ben teleurgesteld dat ik niet speel, maar ben absoluut niet teleurgesteld in Olympique Marseille.'

Bovendien heeft Zenden een vooruitzicht van een ontmoeting met zijn oude teamgenoten. Olympique Marseille is in de Champions League ingedeeld met zijn oude ploeg Liverpool.

Dat geeft mogelijk een extra aanleiding voor Emon om met de Nederlander een gesprek aan te knopen. 'Ik ken de spelers, hun spel, de trainer en hun vrije trappen. Ik kan op die manier toch van dienst zijn', kijkt Zenden met een schuin oog naar de ontmoeting op 3 oktober.
--
Ben er achteraf niet zo rouwig om dat hij niet gekomen is, wrs had hem in Eindhoven hetzelfde lot gewacht. Of hij had wel een basisplek ten koste van Isi en Bakkal.
Reply
Peter Wrote:Toch triest dat jullie cluppie niet beter zijn dan zo'n rijsttafel? :razz:

Nee jou cluppie zijn beter.

:roll: Nerd.
Reply
Flixieluv Wrote:
Peter Wrote:Toch triest dat jullie cluppie niet beter zijn dan zo'n rijsttafel? :razz:

Nee jou cluppie zijn beter.

:roll: Nerd.

Had m eerder van Mukkie of Depor verwacht, maar evengoed:
:hap2:
Reply
Ja Flixieluv, je snapt toch wel dat hij dit expres doet. Anders is er niks te beleven op dit forum en zou het echt saai zijn. :|
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Peter Wrote:Toch triest dat jullie cluppie niet beter zijn dan zo'n rijsttafel? :razz:

wij hebben gewoon bruins gebakken slavincken met een bakkie vanille vlaar toe! egwel lekkerder!
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Toch triest dat jullie cluppie niet beter zijn dan zo'n rijsttafel? :razz:

wij hebben gewoon bruins gebakken slavincken met een bakkie vanille vlaar toe! egwel lekkerder!

Undecided
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Ja Flixieluv, je snapt toch wel dat hij dit expres doet. Anders is er niks te beleven op dit forum en zou het echt saai zijn. :|

Precies, jij snapt het tenminste.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Toch triest dat jullie cluppie niet beter zijn dan zo'n rijsttafel? :razz:

wij hebben gewoon bruins gebakken slavincken met een bakkie vanille vlaar toe! egwel lekkerder!

Bij Ajax daarentegen Kennetnie Luque met alle die Rommeldaar van die Stuntelaars? Naamsvervormingen zijn saai. Xtragaap4de
Reply
Die van jou wel ja, die van waf was onwijs lachen
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ik eet tegenwoordig elke dingsdag een bak Nielsen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik drink graag een beker choclu.
Reply
Flixieluv Wrote:Ik drink graag een beker choclu.

Ik heb toch liever Cocu Cola bij mijn eten. Maar wel met Gomes en vork eten!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Maar wel met Gomes en vork eten!

ok, die pak ik wel even uit de lazovic.

Flixieluv Wrote:Ik drink graag een beker choclu.

met mitea ball hero zeker. :wink: (deze zal niet iedereen begrijpen...)
Reply
Ik neem ff een Babosje Rose voor mijn vrouw mee vanavond want ze heeft alweer heerlijke To Fung a Wing voor me gemaakt
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
waf Wrote:met mitea ball hero zeker. :wink: (deze zal niet iedereen begrijpen...)

Mjammie! :wink:
Reply
Legion Wrote:Ik neem ff een Babosje Rose voor mijn vrouw mee vanavond want ze heeft alweer heerlijke To Fung a Wing voor me gemaakt

Lekker gerecht, mijn vertonghen hangt uit de mond, maar ik vind die stam zo taai, voor het koken moet je die altijd met een sneijder eerst vermaelen. Daarna lekker onderuit met een kopje nistelrooijbos-thee.

Ik haal vandaag een grote zak Babelgische friet met mayonblaise.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Ik neem ff een Babosje Rose voor mijn vrouw mee vanavond want ze heeft alweer heerlijke To Fung a Wing voor me gemaakt

Lekker gerecht, mijn vertonghen hangt uit de mond, maar ik vind die stam zo taai, voor het koken moet je die altijd met een sneijder eerst vermaelen. Daarna lekker onderuit met een kopje nistelrooijbos-thee.

Ik haal vandaag een grote zak Babelgische friet met mayonblaise.

Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:Ik neem ff een Babosje Rose voor mijn vrouw mee vanavond want ze heeft alweer heerlijke To Fung a Wing voor me gemaakt

Lekker gerecht, mijn vertonghen hangt uit de mond, maar ik vind die stam zo taai, voor het koken moet je die altijd met een sneijder eerst vermaelen. Daarna lekker onderuit met een kopje nistelrooijbos-thee.

Ik haal vandaag een grote zak Babelgische friet met mayonblaise.

Undecided

Ik vond er zelf Niedzieveelan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
meer, meer , meer !!! :lol:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
dink.
May The Schwartz Be With You
Reply
Peter Wrote:Zenden, die afgelopen zomer Liverpool verruilde voor Marseille, is de laatste twee duels gedegradeerd tot invalkracht. 'Het is de keuze van de trainer. Maar ik had het gevoel dat het beter ging als ik speelde.'

3 wedstrijden met Zenden = 2 punten
2 wedstrijden met invaller Zenden = 3 punten

Of is dat scorenbord journalistiek?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Of is dat scorenbord journalistiek?

Het is sowieso scorebordjournalistiek...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Westerveld naar Sparta, contract tot eind van het jaar. De Waterreus-constructie zeg maar.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Rahim Ouedraogo naar Heracles :^o
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Peter Wrote:Koné nog niet gepresenteerd door Sevilla
Arouna Koné is nog niet gepresenteerd door Sevilla en heeft ook de training nog niet gestart bij de Spaanse club. Eerder werd door Sevilla gemeld dat de presentatie werd uitgesteld vanwege het overlijden van Antonio Puerta. Volgens de Spaanse krant Sport heeft het overlijden ervoor gezorgd dat de medische testen bij de Spaanse club zijn opgeschroefd en Koné nog meer testen moet ondergaan. De transfer zou vooralsnog niet in gevaar zijn.
-
Mss toch HIV? :wink:

Quote:Sevilla vindt Koné fysiek prima in orde
06/09/2007 17:31

Arouna Koné hoeft zich geen zorgen te maken. De medische staf van Sevilla heeft geen enkele reden gevonden om te twijfelen aan de fysieke gesteldheid van de Ivoriaanse aanvaller.

'Koné is onderzocht door cardiologen en in onze ogen is er geen enkel probleem', legde clubarts Adolfo Muñoz uit op de website van de Spaanse bekerwinnaar.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Wie heeft destijds de keuring gedaan bij Ajax? De voormalig medicijnman Hoemfufu Mukanbujasi uit zijn geboortedorp?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Rahim Ouedraogo naar Heracles :^o

Slechts intresse, er is nog niks definitief. Bovendien zegt Leushuis (TV Oost) dat hij met Heracles heeft gesproken en de club de belangstelling heeft ontkend. Er is nog een optie in de vorm van Alair, hij komt maandag op stage.

Rahim is toch wel een aardige verdediger? Ik begreep echter dat hij opbouwend niet echt sterk is. Als dat waar is kan hij beter wegblijven, dan heeft hij waarschijnlijk niks toe te voegen aan ons spel. Verdedigende kwaliteiten zijn er wel, alleen het collectief hapert en de opbouw vanuit de verdediging moet verbeteren. Maar we kunnen sowieso nog wel een paar spelers gebruiken voor de breedte.
Reply
Volgens mij is het net andersom... matige verdediger, maar een redelijke voetballer. Of ik moet iemand anders voor ogen hebben aangezien ik hem niet goed ken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Volgens mij is het net andersom... matige verdediger, maar een redelijke voetballer. Of ik moet iemand anders voor ogen hebben aangezien ik hem niet goed ken.

Nope, goede verdediger en slechte middenvelder.

D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Rahim Ouedraogo naar Heracles :^o

Slechts intresse, er is nog niks definitief. Bovendien zegt Leushuis (TV Oost) dat hij met Heracles heeft gesproken en de club de belangstelling heeft ontkend. Er is nog een optie in de vorm van Alair, hij komt maandag op stage.

Rahim is toch wel een aardige verdediger? Ik begreep echter dat hij opbouwend niet echt sterk is. Als dat waar is kan hij beter wegblijven, dan heeft hij waarschijnlijk niks toe te voegen aan ons spel. Verdedigende kwaliteiten zijn er wel, alleen het collectief hapert en de opbouw vanuit de verdediging moet verbeteren. Maar we kunnen sowieso nog wel een paar spelers gebruiken voor de breedte.

Rahim is een goede verdediger, niks mis mee. Ik had hem er nog graag bij gehad voor de breedte. Hij heeft bij ons rechtsback en in het centrum gestaan waar hij goed heeft gespeeld. Helaas ook op het middenveld waar hij faalde.

Hij was tevens een-soort-van publiekslieveling. Rahiiiiiiiim-lalalalalalaaaaaaaaa-lalalalalalaaaaaaaaa-lalalalalalaaaaaaaaa-Rahiiiim.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
de nieuwe Wrote:meer, meer , meer !!! :lol:

Ik hoorde dat Ogararoerei nog geblesseerd is. Schijnt de kluts kwijt te zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: