The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Playa Sport
Nee, de laatste tijd is de verwerking pas na 11:30, dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben.
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Ad Wim Wrote:Wanneer komt de lijst met toernooien waar we ons voor gaan inschrijven? Ik wil namelijk mijn al bestaande speler daar ook voor inschrijven en dat kan nu al.

Van mijn part maak je die meteen zelf? Heb vandaag geen tijd om erin te duiken namelijk. Zie een eerdere post hierover welke soort toernooien in de lijst komen te staan, is op zich niet moeilijk.
Reply
Geen ruzie maken mannen. Ik probeer wel even een lijst te maken vanmiddag.
Bedoeling is dus om wel elke beschikbare ondergrond en elke beschikbare categorie 1x per dag op te nemen in de lijst?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Van mijn part gaan we voor hardcourt en gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is 't geen idee om echt alles identiek te doen? Skills en toernooien? En dus een standaard lijst voor elk seizoen waar iedereen zich aan moet houden?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toernooien vind ik prima, skills zijn vrij lijkt me.
Reply
centre court Wrote:Geen ruzie maken mannen. Ik probeer wel even een lijst te maken vanmiddag.
Bedoeling is dus om wel elke beschikbare ondergrond en elke beschikbare categorie 1x per dag op te nemen in de lijst?

Mijn post was absoluut niet offensief bedoeld hoor :Big Grin ik dacht als hij toch bezig gaat.. vandaar.

Ik denk alle beschikbaren ondergronden in een week en van elke categorie 1.
Reply
Dan kan je geen lijst aanhouden met 1 toernooi per dag omdat mensen dan verschillende favoriete ondergronden hebben. Mij lijkt 't wel wat... dan speel je echt vaak tegen elkaar. En wat is er mis mee om bijv. allemaal HC als ondergrond te hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De sport zit hem wel in skills indelen en toernooien kiezen. Met 11 spelers en 18 toernooien de man kom je altijd wel iemand ergens tegen hoor.. anders wordt het wel erg een loterij. :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Oke. Was maar een idee. Zal er zo even na kijken en dan hopelijk een lijst publiceren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tof!
Ik denk dat dit de beste manier is voor iedereen, maar wil niet alles even gaan bepalen, dus ideeen altijd welkom.. we kijken verder wel hoe het loopt.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Op HC en gravel worden in de meeste weken toernooien gespeeld. Plus dat je toch maar 18 weken mag spelen, dus het grasseizoen kan je missen. Gras is trouwens toch alleen maar voor koeien.
Maar hoe je je skills indeelt, blijft inderdaad de sport maar je kan ze wel een beetje toespitsen op de ondergrond als je ongeveer weet voor welke toernooien je je in kan schrijven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het lijkt mij juist leuk om elk jaar iedereen dezelfde 18 toernooien te laten spelen. Of is dat niet leuk?
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Det bedoel ik dus Robert. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Det bedoel ik dus Robert. =D>

2 verschillende competities dan maar :Big Grin

Maar zo kom je in ieder geval nooit op de nr. 1 positie terecht...
Reply
Robert-vdl Wrote:Het lijkt mij juist leuk om elk jaar iedereen dezelfde 18 toernooien te laten spelen. Of is dat niet leuk?
Dat gebeurt op het laatst vanzelf, na een paar jaar gaat toch iedereen de GSen en Tier I/II spelen.

Als je op 18 verplichte toernooien speelt zitten daar dus bv 7 Gravel partijen tussen terwijl jij HC als ondergrond hebt. Wordt je dus nooit nummer 1 omdat je in het begin te veel skillpunten mist (zie commentaar Genomico)
Reply
Oke. Genoeg gediscusieerd. Ik zal een lijst maken met daarop elke ondergrond+categorie 1x per dag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voor aankomend jaar (maand) kan ik toch nog wel een lijst aanleveren met alleen V-toernooien? Ik neem aan dat niemand als 18 jarige meteen de grote toernooien pakt. Volgende maand heb ik wat meer tijd, dan zal ik ook de grote toernooien bijvoegen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat mij betreft wel.

Voel er niet zo veel voor in mijn debuutjaar ge dubbel-bagled te worden... :wink:
Reply
Gaarne wel grotere toernooien toevoegen!! Die ga ik namelijk wel een enkele keer spelen...
Reply
Juist wel grote toernoien. Ook de quali´s overleven betekent punten en bonussen. Hier boek ik toch wel eens successen of verklap ik nu mijn geheim. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nemen we de ''32'' toernooien ook mee in de lijst? Zijn cat. 4 toernooien, maken weinig verschil met cat. 5 toernooien lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zou ik niet doen.
Reply
Oke. Ben nog ff bezig, 5 uur klaar. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik stel voor dat we hieruit kiezen. Succes!

Dag 2
Australian Hardcourt Championships HC 3
Gold Open HC 5

Dag 3
Adidas International HC 2
Canberra Open HC 3
Mars Open HC 5

Dag 4
Australian Open HC GS
Lycos Open HC 5

Dag 5
Pan Pacific Open Carpet 1
Open Gaz de France Carpet 2
Hydrogen Open HC 5

Dag 6
Nice Open Carpet 2
Qatar Open HC 3
Dubai Open HC 2
Hotbot Open HC 5
Hewitt Open Clay 5

Dag 7
Colombian Open Clay 3
Oklahoma Classic Carpet 3
Scottsdale Tennis Classic HC 2
Google Open Clay 5

Dag 8
Tennis Masters Series HC 1
Pluto Open Clay 5

Dag 9
Ericsson Open HC 1
Rolls Royce Challenger Clay 5

Dag 10
Bausch en Lomb Champ Clay 2
Memphis Challenger Clay 5

Dag 11
Charleston Open Clay 1
Nashville Challenger Clay 5

Dag 12
Hamburg Cup Clay 2
Phoenix Challenger Clay 5

Dag 13
German Open Clay 1
Tampa Bay Challenger Clay 5

Dag 14
Tennis Masters Rome Clay 1
Orlando Challenger Clay 5

Dag 15
Internationaux de Strasbourg Clay 3
Atalanta Challenger Clay 5

Dag 16
French Open Clay GS
Nasdaq Open Clay 5
Diebal Open Gras 5

Dag 17
Tashkent Open HC 4
RCA Open Gras 5

Dag 18
Eastbourne Gras 2
GE Open Gras 5

Dag 19
Heineken Trophy Gras 3
BMG Open Gras 5

Dag 20
Wimbledon Gras GS
Irish Open Gras 5
Nitrogen Open HC 5

Dag 21
Polish Open Clay 3
Stanford Open HC 2
Tyson Classic HC 5
Neon Open Carpet 5

Dag 22
Acura Open HC 2
Vegas Open HC 5
Canada Cup Carpet 5

Dag 23
Canadian Open HC 1
Hard Hitter Cup Carpet 5

Dag 24
US Open HC GS
San Gabrielle Challenge Carpet 5

Dag 25
Hawaiin Open HC 4
Toyota Cup HC 2
Bell Challenge Carpet 3
Kauai Open Carpet 5

Dag 26
Japan Open HC 3
Safeway Open HC 5
Porsche Cup Carpet 2
Huynh Challenge Carpet 5

Dag 27
Zurich Open Carpet 1
Ginzu Cup Carpet 5
Volvo Open HC 5
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Puik werk! :8:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Rickislav Wawreeninka gaat 't helemaal worden de komende maanden. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Watch out for Robin Dodgerling... :eeeek:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
tommy bocredo Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En vergeet Win nADal niet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: