The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ik Bakkal vanavond nog wel een Schenkel in demy de Zeeuwsmeisje
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Ik Bakkal vanavond nog wel een Schenkel in demy de Zeeuwsmeisje

Niet in de Pocognolie?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik ga, denk ik een Sikorabarber uit m'n Hofland halen en die aan mijn Vincken voeren.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:Ik ga, denk ik een Sikorabarber uit m'n Hofland halen en die aan mijn Vincken voeren.

Als jij niet snel je muilKorf opdoet, dan Timmer ik je op je Kopteff.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
he!!! Vrede!
The great old Ludwig von...
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
joep Wrote:Ik ga, denk ik een Sikorabarber uit m'n Hofland halen en die aan mijn Vincken voeren.

Als jij niet snel je muilKorf opdoet, dan Timmer ik je op je Kopteff.

De moel, Gaaikema!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
joep Wrote:Ik ga, denk ik een Sikorabarber uit m'n Hofland halen en die aan mijn Vincken voeren.

Als jij niet snel je muilKorf opdoet, dan Timmer ik je op je Kopteff.

De moel, Gaaikema!

Polly wanna cracker?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Rahim is een goede verdediger, niks mis mee. Ik had hem er nog graag bij gehad voor de breedte. Hij heeft bij ons rechtsback en in het centrum gestaan waar hij goed heeft gespeeld. Helaas ook op het middenveld waar hij faalde.

Hij was tevens een-soort-van publiekslieveling. Rahiiiiiiiim-lalalalalalaaaaaaaaa-lalalalalalaaaaaaaaa-lalalalalalaaaaaaaaa-Rahiiiim.

Dat hij rechtback kan spelen is wel een pluspunt. Daar is Boakye onbetwist eerste keuze maar als hij geblesseerd raakt zitten we mager met De Vries (rechtsback niet zijn sterkste punt) en Daelemans (kan beter in de aanval ](*,) ). Aan middenvelders hebben we geen tekort. Een nadeel is alleen, dat als Rahim tekort komt op het middenveld, dat hij waarschijnlijk opbouwend ook tekort komt... ik hoop dan ook dat die Alair een goede verdediger is die ook nog is opbouwend sterk is. Dan is de keuze snel gemaakt. Ik weet zeker, dat als Heracles opbouwend beter wordt, dat het hele elftal beter begint te draaien. Je ziet nu simpelweg te vaak dat Everton teveel onbruikbare ballen krijgt. En dat is jammer voor een spits die eigenlijk zo belangrijk voor ons kan zijn. Eigenlijk missen wij ook een leider achterin, een type Hoogma. Maar vind maar weer zo'n speler als Heracles zijnde, zal de komende jaren niet gebeuren vrees ik. Maas kan dit wel maar zijn kwaliteiten worden veel beter benut als hij op het middenveld speelt.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
joep Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
joep Wrote:Ik ga, denk ik een Sikorabarber uit m'n Hofland halen en die aan mijn Vincken voeren.

Als jij niet snel je muilKorf opdoet, dan Timmer ik je op je Kopteff.

De moel, Gaaikema!

Polly wanna cracker?

Vanwege deze reply : Gaaikema!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
joep Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
joep Wrote:Ik ga, denk ik een Sikorabarber uit m'n Hofland halen en die aan mijn Vincken voeren.

Als jij niet snel je muilKorf opdoet, dan Timmer ik je op je Kopteff.

De moel, Gaaikema!

Polly wanna cracker?

Vanwege deze reply : Gaaikema!

Misschien moet je in een tunnel gaan staan. Dan hoef je maar 1 keer te roepen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Rahim is een goede verdediger, niks mis mee. Ik had hem er nog graag bij gehad voor de breedte. Hij heeft bij ons rechtsback en in het centrum gestaan waar hij goed heeft gespeeld. Helaas ook op het middenveld waar hij faalde.

Hij was tevens een-soort-van publiekslieveling. Rahiiiiiiiim-lalalalalalaaaaaaaaa-lalalalalalaaaaaaaaa-lalalalalalaaaaaaaaa-Rahiiiim.

Dat hij rechtback kan spelen is wel een pluspunt. Daar is Boakye onbetwist eerste keuze maar als hij geblesseerd raakt zitten we mager met De Vries (rechtsback niet zijn sterkste punt) en Daelemans (kan beter in de aanval ](*,) ). Aan middenvelders hebben we geen tekort. Een nadeel is alleen, dat als Rahim tekort komt op het middenveld, dat hij waarschijnlijk opbouwend ook tekort komt... ik hoop dan ook dat die Alair een goede verdediger is die ook nog is opbouwend sterk is. Dan is de keuze snel gemaakt.

Ik snap hem niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Gisteren feestje met mijn werk: Barbekew Jaliens!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Op de officiële website van Ajax liet Luque weten dat van alle geinteresseerde clubs hij het liefst naar Ajax wilde. "Er was interesse van meerdere clubs, ook uit Nederland, maar Ajax had zeker mijn voorkeur. Het is een grote club in Europa, die ik eigenlijk al mijn hele leven met belangstelling volg.”

"Het was geen goede wedstrijd”, aldus Luque over zijn dbeuutwedstrijd voor Ajax tegen FC Groningen. ,,Bij mij liep het nog niet helemaal perfect en ik merkte dat het team nog een beetje aangeslagen was na de uitschakeling in de voorronde van de Champions League. Veel spelers zaten misschien nog met hun hoofd bij die wedstrijd in Praag. Logisch: als je wordt uitgeschakeld voor zo’n belangrijke competitie is dat een hele klap.”

,,Door alle interlands is het deze periode lekker rustig bij de club. Ik kan nu een beetje wennen en werken aan mijn fitheid. Als iedereen weer terug is, gaan we er met z’n allen fris tegenaan. Er staan de komende weken een paar belangrijke wedstrijden op het programma: Dinamo Zagreb, AZ.”

---
Wat zou hij een half jaar geleden gezegd hebben als de transfer naar PSV niet op het laatste moment was afgeketst? :razz:
Reply
Dat hij eigenlijk liever naar AJax wilde.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dat 'ie pijn in z'n reet had!
Reply
Woutiknout Wrote:Dat 'ie pijn in z'n reet had!

Undecided
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Arouna Koné heeft eindelijk de volledige medische keuring volledig kunnen afwerken bij Sevilla. Hij heeft die met goed gevolg doorstaan. Vervolgens is hij direct gepresenteerd bij zijn nieuwe club.

Koné gaat bij zijn nieuwe werkgever met rugnummer 22 spelen. "Ik weet dat Sevilla al veel heeft gewonnen, maar ik ben gekomen om hun prijzenkast uit te breiden", sprak de spits bij zijn presentatie.
Reply
Lekker belangrijk :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:Lekker belangrijk :|

Naja als die keuring niet gelukt was waardoor de transfer werd afgeblazen had PSV wel een heel groot luxeprobleem voorin.
Reply
FC Petr Wrote:Lekker belangrijk :|

Is het niet, en het is ook nog eens bericht nummer 100 van onze forumkneus over enkelt de transfer van HIVÉ Konee....
Reply
Fabian Wrote:
FC Petr Wrote:Lekker belangrijk :|

Is het niet, en het is ook nog eens bericht nummer 100 van onze forumkneus over enkelt de transfer van HIVÉ Konee....

Tis geen speler meer van de club die je al jaren dwars zit Fabian, je mag hem weer gewoon Arouna Koné noemen. Of noem je Jaap Stam en Klaas Jan Huntelaar ook nog steeds bij een vervormde naam omdat zij ooit voor PSV speelden?
Reply
Quote: Hunterlaar wil komende zomer Ajax verlaten
25-09-2007 om 12:00 | Gewijzigd: 25-09-2007 12:24 | Door: Quinten_B

Het lijkt er sterk op dat Klaas-Jan Huntelaar komende zomer Ajax verlaat. De spits vertelde ook nog in het programma FC Godenzonen als er een goed bod komt van een topclub dat hij Amsterdam wil verlaten.

Klaas-Jan Huntelaar is op dit moment topscorer van de Eredivisie met zeven doelpunten. In de afgelopen transferperiode was er immers ook al interesse in Huntelaar. Ajax zei op voorhand al 'neen' voor een transfer, omdat toppers als Babel en Sneijder de club al verlieten. Huntelaar kwam in 2006 over van SC Heerenveen.

Jammer maar begrijpelijk (en wss ook al langer bekend). Wat een ongelooflijk slecht geschreven stuk trouwens.....
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Zou me niks verbazen als hij in de winter al weg is als hij zo door blijft scoren.
Reply
Ook goed nieuws van het PSV-front vandaag.

Aanvoerder Timmy Simons tekent twee jaar bij
27 september 2007 15:00
Aanvoerder Timmy Simons. PSV MEDIA - Timmy Simons zal zijn handtekening zetten onder een nieuwe, tweejarige verbintenis bij PSV met een optie voor nog een seizoen. Het huidige contract van de PSV-aanvoerder liep nog door tot en met 2009. De Belg speelt sinds 2005 voor de club, waarmee hij twee jaar op rij landskampioen van Nederland werd.



“Een supergevoel”
In een eerste reactie spreekt Simons (30) van ‘een supergevoel’. “Het is eigenlijk snel rond gekomen. Van beide kanten was duidelijk dat we met hetzelfde gevoel rond om de tafel zaten. We kwamen er dan ook snel uit”, aldus Simons, die sinds dit jaar de aanvoerdersband van PSV draagt. Met zijn verblijf in Eindhoven tot 2011 en een optie tot 2012 sluit hij mogelijk zijn voetballoopbaan af in Eindhoven. “In principe wel, maar het blijft de voetballerij. Het is in elk geval een heel duidelijk signaal naar mijn gezin, familie, deze mooie club en natuurlijk alle supporters van PSV”, zegt Simons.



“PSV zeer blij”
Manager voetbalzaken Stan Valckx is ook erg content met de nieuwe, nog te tekenen overeenkomst. “We zijn blij dat we zo’n belangrijke speler voor langere tijd kunnen vastleggen. Vanaf zijn komst naar Eindhoven heeft hij een grote rol in het team en is hij uitgegroeid tot een van de leiders van PSV. Daarnaast is hij een voorbeeldige prof, die ook buiten het veld zijn stempel op het team drukt. Grote tevredenheid dus”, aldus Valckx.
--
Heb trouwens vandaag uit betrouwbare bron vernomen dat Amrabat bovenaan alle scoutinglijstjes van PSV staat.. in de winterstop wil PSV hem al kopen om hem vervolgens voor tenminste een half jaar te verhuren aan VVV.
Reply
Amrabat, 2006 afgetest bij Jong Ajax...
Reply
Fabian Wrote:Amrabat, 2006 afgetest bij Jong Ajax...

Ach, Koeman mag best eens een keer een miskoop doen bij PSV.
Reply
Jarda Simr is niet langer speler van Excelsior.
De 28-jarige Tjech, die negen jaar lang zijn brood verdiende bij Nederlandse voetbalclubs, heeft een contract getekend bij het Tjechische Victoria Plzen. De middenvelder mocht, ondanks zijn tot medio 2009 lopende contract, transfervrij vertrekken.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Quote:'Juve en Inter zitten achter Da Costa aan'
09/10/2007 11:44

Manuel da Costa staat in de belangstelling van Juventus en Internazionale. Volgens La Gazzetta Dello Sport heeft PSV onlangs nog een bod van FC Porto op de Portugese verdediger afgeslagen.

De kampioen van Portugal had deze zomer acht miljoen euro geboden voor Da Costa, aldus de Italiaanse sportkrant. Maar de Eindhovense leiding weigerde in te stemmen met een overgang van de jeugdinternational.

Juventus en Inter zouden al lange tijd een oogje hebben op Da Costa. De 21-jarige centrale verdediger mag aan het einde van dit seizoen voor tien miljoen euro vertrekken bij PSV, beweert La Gazzetta.

Onder coach Ronald Koeman is Da Costa er sinds de zomer van 2006 nog niet in geslaagd uit te groeien tot een vaste waarde bij PSV. Vorig seizoen mocht hij veertien competitieduels meespelen, deze competitie verscheen hij pas één keer op het veld.

Voor dat bedrag breng ik hem hoogstpersoonlijk naar Eindhoven Airport. Eikel dat het is!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:'Juve en Inter zitten achter Da Costa aan'
09/10/2007 11:44

Manuel da Costa staat in de belangstelling van Juventus en Internazionale. Volgens La Gazzetta Dello Sport heeft PSV onlangs nog een bod van FC Porto op de Portugese verdediger afgeslagen.

De kampioen van Portugal had deze zomer acht miljoen euro geboden voor Da Costa, aldus de Italiaanse sportkrant. Maar de Eindhovense leiding weigerde in te stemmen met een overgang van de jeugdinternational.

Juventus en Inter zouden al lange tijd een oogje hebben op Da Costa. De 21-jarige centrale verdediger mag aan het einde van dit seizoen voor tien miljoen euro vertrekken bij PSV, beweert La Gazzetta.

Onder coach Ronald Koeman is Da Costa er sinds de zomer van 2006 nog niet in geslaagd uit te groeien tot een vaste waarde bij PSV. Vorig seizoen mocht hij veertien competitieduels meespelen, deze competitie verscheen hij pas één keer op het veld.

Voor dat bedrag breng ik hem hoogstpersoonlijk naar Eindhoven Airport. Eikel dat het is!

Pff de geruchten over Da Costa houden maar aan. Zelden zo'n zichzelf overschattende pannekoek zien voetballen. Snap echt niet wat die topclubs in hem zien en waar ze die miljoenen op baseren. Vorig seizoen speelde hij 10 aardige potjes toen heel PSV als een trein draaide, maar toen het minder ging was hij de 1e die door de mand viel. Terecht 2e keus achter Addo en dus zeker geen miljoenen waard. Als we zo'n banzitter tegenwoordig al voor 10M kunnen slijten.. :| Dit soort geruchten zorgen er iig voor dat hij voorlopig blijft zweven ben ik bang. Als hij weer met beide benen op de grond komt kan hij voor een club als PSV een prima kracht zijn, nu is t kansloos.
Reply
Het wordt steeds mooier al lijkt het me lariekoek dat PSV nu al een afkoopsom voor volgende zomer heeft bepaald.

Quote:De geruchten over Italiaanse interesse in PSV-speler Manuel da Costa houden aan. Vandaag meldt La Gazzetta Dello Sport dat de Italiaanse clubs Juventus en Internazionale serieuze interesse hebben. PSV zou eerder een bod van 8 miljoen van FC Porto hebben afgewezen. La Gazzetta spreekt over een afkoopsom van 10 miljoen euro volgende zomer; eerder sprak een Portugese krant over 20 miljoen.

cry
Reply


Forum Jump: