The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Opmerkelijke (voetbal)berichten
Flixieluv Wrote:
Bredanaar Wrote:Wel erg toevallig dat hij vlak achter Abramovic diens darmgassen zit op te snuiven Puke

Ehh... Ja? Zit jij als jij achter iemand zit z'n darmgassen op te snuiven? Walgelijke vent...

nee, die trui waar jij 3 maanden achtereen in hebt gelopen (en geslapen), die rook lekker!
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bredanaar Wrote:Wel erg toevallig dat hij vlak achter Abramovic diens darmgassen zit op te snuiven Puke

Ehh... Ja? Zit jij als jij achter iemand zit z'n darmgassen op te snuiven? Walgelijke vent...

nee, die trui waar jij 3 maanden achtereen in hebt gelopen (en geslapen), die rook lekker!

:eeeek: Heb jij aan mijn trui lopen ruiken?
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bredanaar Wrote:Wel erg toevallig dat hij vlak achter Abramovic diens darmgassen zit op te snuiven Puke

Ehh... Ja? Zit jij als jij achter iemand zit z'n darmgassen op te snuiven? Walgelijke vent...

nee, die trui waar jij 3 maanden achtereen in hebt gelopen (en geslapen), die rook lekker!

:eeeek: Heb jij aan mijn trui lopen ruiken?

dat was niet nodig. als ik in een varkensstal loop hoef ik niet aan de reet van een varken te ruiken om te weten welke stank er van af komt. ik loop trouwens liever in een varkensstal dan in de buurt van flixieluv met die trui in kwestie aan. :razz:
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bredanaar Wrote:Wel erg toevallig dat hij vlak achter Abramovic diens darmgassen zit op te snuiven Puke

Ehh... Ja? Zit jij als jij achter iemand zit z'n darmgassen op te snuiven? Walgelijke vent...

nee, die trui waar jij 3 maanden achtereen in hebt gelopen (en geslapen), die rook lekker!

:eeeek: Heb jij aan mijn trui lopen ruiken?

dat was niet nodig. als ik in een varkensstal loop hoef ik niet aan de reet van een varken te ruiken om te weten welke stank er van af komt. ik loop trouwens liever in een varkensstal dan in de buurt van flixieluv met die trui in kwestie aan. :razz:

Wat doe jij in een varkensstal?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bredanaar Wrote:Wel erg toevallig dat hij vlak achter Abramovic diens darmgassen zit op te snuiven Puke

Ehh... Ja? Zit jij als jij achter iemand zit z'n darmgassen op te snuiven? Walgelijke vent...

nee, die trui waar jij 3 maanden achtereen in hebt gelopen (en geslapen), die rook lekker!

:eeeek: Heb jij aan mijn trui lopen ruiken?

dat was niet nodig. als ik in een varkensstal loop hoef ik niet aan de reet van een varken te ruiken om te weten welke stank er van af komt. ik loop trouwens liever in een varkensstal dan in de buurt van flixieluv met die trui in kwestie aan. :razz:

Wat doe jij in een varkensstal?

die beesten moeten ook eten hoor.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bredanaar Wrote:Wel erg toevallig dat hij vlak achter Abramovic diens darmgassen zit op te snuiven Puke

Ehh... Ja? Zit jij als jij achter iemand zit z'n darmgassen op te snuiven? Walgelijke vent...

nee, die trui waar jij 3 maanden achtereen in hebt gelopen (en geslapen), die rook lekker!

:eeeek: Heb jij aan mijn trui lopen ruiken?

dat was niet nodig. als ik in een varkensstal loop hoef ik niet aan de reet van een varken te ruiken om te weten welke stank er van af komt. ik loop trouwens liever in een varkensstal dan in de buurt van flixieluv met die trui in kwestie aan. :razz:

Wat doe jij in een varkensstal?

die beesten moeten ook eten hoor.

Nu we het toch over varkensstallen hebben.....a.s. zaterdag zal ik die Kuip weer eens van binnen bewonderen. Jij bent er zeker niet? Familiedag? Sinterklaasfeest?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bredanaar Wrote:Wel erg toevallig dat hij vlak achter Abramovic diens darmgassen zit op te snuiven Puke

Ehh... Ja? Zit jij als jij achter iemand zit z'n darmgassen op te snuiven? Walgelijke vent...

nee, die trui waar jij 3 maanden achtereen in hebt gelopen (en geslapen), die rook lekker!

:eeeek: Heb jij aan mijn trui lopen ruiken?

dat was niet nodig. als ik in een varkensstal loop hoef ik niet aan de reet van een varken te ruiken om te weten welke stank er van af komt. ik loop trouwens liever in een varkensstal dan in de buurt van flixieluv met die trui in kwestie aan. :razz:

Wat doe jij in een varkensstal?

die beesten moeten ook eten hoor.

Dat wordt alleen wel lastig, met waf in de buurt. Wil je als varkentje net lekker uit de trog slobberen, duwt het grote hangbuikzwijn waf je opzij en trekt de hele trog adje... :razz:
Reply
Amrabat kunnen we beter ook ff niet opstellen, die zal wel een straf krijgen opgelegd:

Lurling bedreigd door vvv-speler en zijn matti´s

Anthony Lurling is na afloop van vvv - NAC fysiek bedreigd door tegenstander nordin amrabat en enkele ´kennissen´ van deze speler. Tijdens zijn wandeling richting het spelershome van vvv werd de maker van de openingstreffer belaagd door de groep. Hoewel hij geen verwondingen opliep was de situatie dusdanig bedreigend dat Lurling door stewards ontzet moest worden.
Direct na de wedstrijd werd Lurling in de spelerstunnel al opgewacht door de marokkaan, toen wisten toegesnelde NACspelers de boel nog te sussen.
Aanleiding voor deze ´helden´actie zou een eerder akkefietje in de wedstrijd zijn geweest.

vvv-trainer andre wetzel reageerde geschrokken op het voorval. ´Als alles klopt, zoals ik het begrepen heb, is het een grove schande. En natuurlijk zullen wij maatregelen treffen. Er is gesproken met Amrabat. Zijn kennissen komen ons stadion nooit meer in.´

Lurling zelf wilde niet op de kwestie ingaan. ´Dan maak je dat soort mensen alleen maar belangrijk.´
Wel liet hij weten geen aanklacht tegen de speler in te dienen.

Puke
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bredanaar Wrote:Wel erg toevallig dat hij vlak achter Abramovic diens darmgassen zit op te snuiven Puke

Ehh... Ja? Zit jij als jij achter iemand zit z'n darmgassen op te snuiven? Walgelijke vent...

nee, die trui waar jij 3 maanden achtereen in hebt gelopen (en geslapen), die rook lekker!

:eeeek: Heb jij aan mijn trui lopen ruiken?

dat was niet nodig. als ik in een varkensstal loop hoef ik niet aan de reet van een varken te ruiken om te weten welke stank er van af komt. ik loop trouwens liever in een varkensstal dan in de buurt van flixieluv met die trui in kwestie aan. :razz:

Wat doe jij in een varkensstal?

die beesten moeten ook eten hoor.

Nu we het toch over varkensstallen hebben.....a.s. zaterdag zal ik die Kuip weer eens van binnen bewonderen. Jij bent er zeker niet? Familiedag? Sinterklaasfeest?

ik ben erbij, waar zit je, tussen de klompen of kunnen we gewoon een pils drinken?
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bredanaar Wrote:Wel erg toevallig dat hij vlak achter Abramovic diens darmgassen zit op te snuiven Puke

Ehh... Ja? Zit jij als jij achter iemand zit z'n darmgassen op te snuiven? Walgelijke vent...

nee, die trui waar jij 3 maanden achtereen in hebt gelopen (en geslapen), die rook lekker!

:eeeek: Heb jij aan mijn trui lopen ruiken?

dat was niet nodig. als ik in een varkensstal loop hoef ik niet aan de reet van een varken te ruiken om te weten welke stank er van af komt. ik loop trouwens liever in een varkensstal dan in de buurt van flixieluv met die trui in kwestie aan. :razz:

Wat doe jij in een varkensstal?

die beesten moeten ook eten hoor.

Nu we het toch over varkensstallen hebben.....a.s. zaterdag zal ik die Kuip weer eens van binnen bewonderen. Jij bent er zeker niet? Familiedag? Sinterklaasfeest?

ik ben erbij, waar zit je, tussen de klompen of kunnen we gewoon een pils drinken?

Niet tussen de klompen, geen idee waar ik wel zit.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
Bredanaar Wrote:Wel erg toevallig dat hij vlak achter Abramovic diens darmgassen zit op te snuiven Puke

Ehh... Ja? Zit jij als jij achter iemand zit z'n darmgassen op te snuiven? Walgelijke vent...

nee, die trui waar jij 3 maanden achtereen in hebt gelopen (en geslapen), die rook lekker!

:eeeek: Heb jij aan mijn trui lopen ruiken?

dat was niet nodig. als ik in een varkensstal loop hoef ik niet aan de reet van een varken te ruiken om te weten welke stank er van af komt. ik loop trouwens liever in een varkensstal dan in de buurt van flixieluv met die trui in kwestie aan. :razz:

Wat doe jij in een varkensstal?

die beesten moeten ook eten hoor.

Nu we het toch over varkensstallen hebben.....a.s. zaterdag zal ik die Kuip weer eens van binnen bewonderen. Jij bent er zeker niet? Familiedag? Sinterklaasfeest?

ik ben erbij, waar zit je, tussen de klompen of kunnen we gewoon een pils drinken?

Niet tussen de klompen, geen idee waar ik wel zit.

nou, ga dat na dan.
Reply
Peter Wrote:Amrabat kunnen we beter ook ff niet opstellen, die zal wel een straf krijgen opgelegd:

Lurling bedreigd door vvv-speler en zijn matti´s

Anthony Lurling is na afloop van vvv - NAC fysiek bedreigd door tegenstander nordin amrabat en enkele ´kennissen´ van deze speler. Tijdens zijn wandeling richting het spelershome van vvv werd de maker van de openingstreffer belaagd door de groep. Hoewel hij geen verwondingen opliep was de situatie dusdanig bedreigend dat Lurling door stewards ontzet moest worden.
Direct na de wedstrijd werd Lurling in de spelerstunnel al opgewacht door de marokkaan, toen wisten toegesnelde NACspelers de boel nog te sussen.
Aanleiding voor deze ´helden´actie zou een eerder akkefietje in de wedstrijd zijn geweest.

vvv-trainer andre wetzel reageerde geschrokken op het voorval. ´Als alles klopt, zoals ik het begrepen heb, is het een grove schande. En natuurlijk zullen wij maatregelen treffen. Er is gesproken met Amrabat. Zijn kennissen komen ons stadion nooit meer in.´

Lurling zelf wilde niet op de kwestie ingaan. ´Dan maak je dat soort mensen alleen maar belangrijk.´
Wel liet hij weten geen aanklacht tegen de speler in te dienen.

Puke

Als het goed is heeft Lurling wel een knietje gehad van een van die jochies.
Waren trouwens gewoon vrienden van Amrabat.
Make tea, not war
Reply
:lol: :lol:

Quote:Chinees volhardt in vieze keuken
Door ALBRAND LEEUWE

ROTTERDAM - Chinees-Indonesisch restaurant Hung Kee aan de Rotterdamse Witte de Withstraat is gisteren door de Rotterdamse rechtbank beboet voor onhygiënische toestanden in de keuken.

Restaurant Hung Kee. FOTO SANNE DONDERS
De plekken waar het voedsel werd bereid, waren smerig en vlees werd op een te hoge temperatuur bewaard. De ondernemers moeten 8000 euro betalen en dreigen de deuren voor drie maanden te moeten sluiten, als ze opnieuw in de fout gaan.
Volgens de politierechter zijn deze toestanden een gevaar voor de volksgezondheid en bedrijven de zaken oneerlijke concurrentie, omdat andere ondernemers wél investeren in schoonmaak en goede koeling. Vorig jaar moest De Chinese Muur aan de Kruiskade dicht voor soortgelijke vergrijpen. Volgens de inspecteurs van de Voedsel en Warenautoriteit zijn Chinezen niet onhygiënischer dan Hollanders. ,,Maar wie niet horen wil, moet voelen.’’

Opnieuw Chinees beboet voor smerige keuken

Slecht gekoelde Pekingeenden, kippen en buikspek en dat allemaal in een ronduit smerige keuken. Opnieuw is een Chinese ondernemer op de vingers getikt wegen onhygiënische toestanden: Restaurant Hung Kee in de Rotterdamse Witte de Withstraat moet duizenden euro’s boete betalen en een sluiting dreigt.

Het openbaar ministerie treedt tegenwoordig hard op tegen horeca die waarschuwing na waarschuwing op het gebied van hygiëne aan hun laars lappen.


En dat het gaat om een goedlopende zaak die al bijna 25 jaar op dezelfde plek zit maakt wat dat betreft geen verschil.

In 2005 werden voor de onderneming aan de Witte de Withstraat de eerste processen-verbaal door de medewerkers van de Voedsel- en Warenautoriteit opgemaakt.


De dagvaardingen liegen er niet om. Rubbers van koelapparatuur beschimmeld, een onduidelijke drab van half verteerd voedsel onder het fornuis, handvatten vol aangekoekte etensresten en smerige tegels.

Toen in maart van dit jaar er opnieuw een smerige toestand werd aangetroffen was de maat vol. Zeker omdat in de zaak Pekingeenden, kippen en stukken buikspek buiten de koeling werden bewaard, op een temperatuur van 15 graden, terwijl slechts 7 is toegestaan.


Een van de vennoten, een 47-jarige Rotterdammer van Chinese komaf, liet gisteren voor de rechtbank weten na alle controles de koks te hebben aangesproken. ,,Maar ze willen niet luisteren. En het is heel erg moeilijk om aan koks te komen. Het is allemaal heel moeilijk.’’

Moeilijk of niet, duidelijk is dat invallen en rechtszaken geen reclame zijn voor de Chinese restaurants. De hele sector ondervindt de gevolgen van berichten over wantoestanden in de Chinese keukens.


Het bontst maakten de eigenaren van De Chinese Muur het, een restaurant aan de Rotterdamse Kruiskade. In augustus vorig jaar vorderde de rechtbank sluiting nadat controleurs rauw vlees in een vieze spoelbak, vieze messen en speenvarken van achttien graden hadden aangetroffen.

De zaak bleef open in afwachting van hoger beroep, maar moest meteen op slot toen nieuwe ongeregeldheden werden aangetroffen. Inmiddels staat de zaak al bijna een jaar leeg. De eigenaren lijken met de noorderzon vertrokken.


De negatieve berichten treffen ook zaken die wel hun best doen. De Nieuwe Chinese Muur in Hillegersberg werd dikwijls ten onrechte geassocieerd met De Chinese Muur.

Zowel bij de onderneming aan de Kruiskade als bij Hung Kee leken de exploitanten de wind er niet echt onder te hebben.


,,Het personeel is de baas en de koks willen niet schoonmaken. Ik kan er niks aan doen,’’ verklaarde de vennoot van Hung Kee gisteren.

De directrice van De Chinese Muur verklaarde tijdens een rechtszaak vorig jaar net te zijn aangetreden en niet te weten hoe alles in de zaak reilde en zeilde.


Justitie heeft geen boodschap aan welk excuus dan ook. ,,Er zijn in dit restaurant zoveel maaltijden geserveerd, met net zoveel gezondheidsrisico’s. Ik begrijp dat meneer als ondernemer zo zijn problemen heeft, maar consumenten hoeven daarvan niet de dupe te worden,’’ aldus officier van justitie mr. C. van Kleef.

Vooral hardleerse ondernemers moeten wat betreft justitie hard worden aangepakt. Wat betreft Van Kleef gaat Hung Kee een half jaar dicht als er nog een keer iets niet in orde is. De economische politierechter legde 8000 euro boete en een voorwaardelijke sluiting van drie maanden op.


De vennoot van Hung Kee zegt gek te worden van alle regeltjes die hier in Nederland gelden. ,,Pekingeenden buiten de koeling laten drogen? Dat doen wij al duizenden jaren. Dat moet ook, anders krijg je geen krokant korstje. In China, Amerika en Engeland mag het allemaal wel.’’

’Chinezen gaan niet slechter te werk dan de Hollanders’

Schrikken doen ze niet zo snel, de controleurs van de Voedsel en Warenautoriteit, de vroegere Keuringsdienst van Waren.,,Maar wie niet horen wil moet voelen. Vandaar dat we op een gegeven moment toch echt naar de strafrechter stappen.’’

De heren willen liever niet met hun naam in de krant omdat ze nog bij meer zaken langsmoeten. Een van de twee was nog geen twee weken geleden op bezoek in de Witte de Withstraat. Zelfde resultaat, al waren die bevindingen niet van invloed op de strafzaak.


,,Je gaat dan vaker bij zo’n zaak langs. Binnenkort gaan we weer, om te kijken of ze nu doen wat de rechter hen heeft opgedragen. Zo niet, dan moet die tent dicht. En dat is niet nodig geweest, omdat er heel vaak is gewaarschuwd. Bovendien bezorgt dit deze hele tak van restaurants een slecht imago.’’

Het beeld ontstaat dat Chinezen er een potje van maken. ,,Ten onrechte,’’ aldus de controleurs. ,,Er zitten ook hele goeie tussen,’’ bendarukken ze. ,,En bij de Chinezen is het procentueel echt niet slechter gesteld met de hygiëne dan met bijvoorbeeld Hollandse ondernemers. Je hebt in elke bevolkingsgroep mensen die zich niet aan de wet houden.’’


’Communicatie en personeel groot probleem’

James Wang, eigenaar van De Nieuwe Chinese Muur aan de Bergse Dorpsstraat in Hillegersberg, heeft erg veel last gehad van de wantoestanden bij bijna-naamgenoot De Chinese Muur. En dat terwijl Wang juist een groot voorvechter is van openheid, én van hygiëne.

De problemen die bij Hung Kee worden aangevoerd herkent Wang, die tevens vice-voorzitter is van de Landelijke Chinese Federatie. ,,Het is inderdaad moeilijk om aan koks te komen. En ze zijn eigenwijs. Maar ze kunnen ook luisteren. Als je dingen stap voor stap aan hen vertelt, gebeurt het wel.’’


Verder zijn veel Chinese ondernemers de Nederlandse taal onvoldoende machtig. Ze zien de ernst van controles en eventuele sancties niet goed in. ,,En dat de bereiding van Pekingeenden al honderden jaren op die manier gebeurt, klopt ook. Daar is op zich niet zo heel veel mis mee. Van 1,3 miljard Chinezen wordt niet iedereen ziek omdat het zo wordt klaargemaakt.’’
Maar de ondernemers moeten ook begrijpen dat in Nederland andere regels gelden dan in China, vindt Wang. ,,De Chinese ondernemers moeten er ook over nadenken hoe ze het allemaal beter kunnen doen. Originele recepten behouden, maar wel klaarmaken op de manier zoals hier is voorgeschreven.’’ Bij veel ondernemers gaat het trouwens de goede kant op, vindt James Wang.

en wie hebben daar gedrieen gegeten? smaakte uitstekend!
Reply
waf Wrote::lol: :lol:

Quote: ,,Pekingeenden buiten de koeling laten drogen? Dat doen wij al duizenden jaren. Dat moet ook, anders krijg je geen krokant korstje.

:eeeek: Dead

Volgende keer maar gewoon naar Amarone hè :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:Amrabat kunnen we beter ook ff niet opstellen, die zal wel een straf krijgen opgelegd:

Lurling bedreigd door vvv-speler en zijn matti´s

Anthony Lurling is na afloop van vvv - NAC fysiek bedreigd door tegenstander nordin amrabat en enkele ´kennissen´ van deze speler. Tijdens zijn wandeling richting het spelershome van vvv werd de maker van de openingstreffer belaagd door de groep. Hoewel hij geen verwondingen opliep was de situatie dusdanig bedreigend dat Lurling door stewards ontzet moest worden.
Direct na de wedstrijd werd Lurling in de spelerstunnel al opgewacht door de marokkaan, toen wisten toegesnelde NACspelers de boel nog te sussen.
Aanleiding voor deze ´helden´actie zou een eerder akkefietje in de wedstrijd zijn geweest.

vvv-trainer andre wetzel reageerde geschrokken op het voorval. ´Als alles klopt, zoals ik het begrepen heb, is het een grove schande. En natuurlijk zullen wij maatregelen treffen. Er is gesproken met Amrabat. Zijn kennissen komen ons stadion nooit meer in.´

Lurling zelf wilde niet op de kwestie ingaan. ´Dan maak je dat soort mensen alleen maar belangrijk.´
Wel liet hij weten geen aanklacht tegen de speler in te dienen.

Puke
staat in almere bekend als man zonder vrienden :eeeek:
Reply
Ik snap t punt van van Dop wel, maar zou m graag willen horen als hij in de positie van AZ had gezeten.
Maar uiteraard is het natuurlijk fout als dit gaat gebeuren.

Veertien 'kleine' clubs wapenen zich tegen AZ
26/09/2007 09:21

De veertien 'kleinere' Eredivisieclubs voerden dinsdag overleg om te praten over de televisierechten. In Utrecht verzamelden zij zich zonder de 'grote vier' PSV, Ajax, Feyenoord en AZ.

De bijeenkomst was een reactie op het dreigement van AZ en Ajax om de live- en buitenlandrechten uit de Eredivisie CV te halen en zelf te verkopen. Vooral de Alkmaarders zijn stellig in hun plannen omdat voorzitter Dirk Scheringa tot vijf keer meer geld denkt te incasseren aan de verkoop van de beelden.

De veertien andere clubs kraken de instelling van AZ. 'Wij denken niet aan onszelf, maar in het belang van het totale voetbal', legt FC Utrecht-voorzitter Jan-Willem van Dop uit in de nieuwe Voetbal International. 'Dat zou AZ ook eens moeten doen. Wij zullen een stappenplan gaan ontwikkelen als Dirk Scheringa zijn voornemen daadwerkelijk doorzet.'

Van Dop hekelt ook de term topvier en weerspreekt dat AZ tot de topclubs van Nederland behoort. 'Zoiets wordt historisch bepaald en niet zo geforceerd zoals nu gebeurt. Is AZ nu ineens een traditional? Maar AZ heeft helemaal niets gewonnen, één titel 25 jaar geleden. Afgelopen zondag zaten er bij AZ-Ajax 16.500 toeschouwers op de tribune, bij SC Heerenveen-FC Utrecht waren dat er 25 duizend, dus waar hebben we het over? '

De veertien Eredivisieclubs pleiten voor het collectief verkopen van de tv-rechten. Van Dop dreigde onlangs al dat áls Scheringa besluit door te zetten, de overige clubs de Alkmaarse ploeg zullen boycotten. De 'kleine veertien' zullen dan niet voor de uitwedstrijden tegen AZ komen opdagen.
The great old Ludwig von...
Reply
Van dop zegt ook: als ajakkes, psvee of feyenoord buij utrecht komen is het uitverkocht, als az komt niet. dus az heeft te veel praatjes. daar slaat hij de spijker op z'n kop. az is een subtopper, ook al worden ze nog een keertje kampioen.

az heeft jarenlang geprofiteerd van de verdeling en krijgt nu een misplaatst grote bek. als ze op een andere manier meer geld denken te kunnen verdienen moeten ze dat doen, maar dan mogen ze niet piepen over de consequenties. maar het zal wel een onderhandelingsstandpunt zijn.....
Reply
Als de kleine 14 idd allemaal niet komen opdagen heeft AZ iig weer goede titelkansen. 14x een 3-0 zege zonder enige inspanning.
Reply
10:10 27 September 2007
Tackle op zeehond: 120 dagen straf

De Braziliaanse bond heeft Coelho, een speler van Mineiro, een schorsing van 120 dagen opgelegd vanwege zijn charge op de zogeheten zeehondendribbelaar.

Coelho maakte een bruut einde aan het zoveelste 'optreden' van Kerlon door hem met zijn schouder vol onderuit te halen. Kerlon baart opzien door zich met de bal op het hoofd, jonglerend als een zeehondje, langs zijn tegenstanders te wurmen. Maar die voelen zich vernederd en grijpen ook steeds vaker in.

De act van Kerlon, speler van Cruzeiro, en de straf voor Coelho is in Brazilië het gesprek van de dag. Ook bondscoach Dunga mengde zich in het debat. Hij vond Coelho's ingreep "gewoon een tackle".
Reply
waf Wrote::lol: :lol:

Quote:Chinees volhardt in vieze keuken
Door ALBRAND LEEUWE

ROTTERDAM - Chinees-Indonesisch restaurant Hung Kee aan de Rotterdamse Witte de Withstraat is gisteren door de Rotterdamse rechtbank beboet voor onhygiënische toestanden in de keuken.

Restaurant Hung Kee. FOTO SANNE DONDERS
De plekken waar het voedsel werd bereid, waren smerig en vlees werd op een te hoge temperatuur bewaard. De ondernemers moeten 8000 euro betalen en dreigen de deuren voor drie maanden te moeten sluiten, als ze opnieuw in de fout gaan.
Volgens de politierechter zijn deze toestanden een gevaar voor de volksgezondheid en bedrijven de zaken oneerlijke concurrentie, omdat andere ondernemers wél investeren in schoonmaak en goede koeling. Vorig jaar moest De Chinese Muur aan de Kruiskade dicht voor soortgelijke vergrijpen. Volgens de inspecteurs van de Voedsel en Warenautoriteit zijn Chinezen niet onhygiënischer dan Hollanders. ,,Maar wie niet horen wil, moet voelen.’’

Opnieuw Chinees beboet voor smerige keuken

Slecht gekoelde Pekingeenden, kippen en buikspek en dat allemaal in een ronduit smerige keuken. Opnieuw is een Chinese ondernemer op de vingers getikt wegen onhygiënische toestanden: Restaurant Hung Kee in de Rotterdamse Witte de Withstraat moet duizenden euro’s boete betalen en een sluiting dreigt.

Het openbaar ministerie treedt tegenwoordig hard op tegen horeca die waarschuwing na waarschuwing op het gebied van hygiëne aan hun laars lappen.


En dat het gaat om een goedlopende zaak die al bijna 25 jaar op dezelfde plek zit maakt wat dat betreft geen verschil.

In 2005 werden voor de onderneming aan de Witte de Withstraat de eerste processen-verbaal door de medewerkers van de Voedsel- en Warenautoriteit opgemaakt.


De dagvaardingen liegen er niet om. Rubbers van koelapparatuur beschimmeld, een onduidelijke drab van half verteerd voedsel onder het fornuis, handvatten vol aangekoekte etensresten en smerige tegels.

Toen in maart van dit jaar er opnieuw een smerige toestand werd aangetroffen was de maat vol. Zeker omdat in de zaak Pekingeenden, kippen en stukken buikspek buiten de koeling werden bewaard, op een temperatuur van 15 graden, terwijl slechts 7 is toegestaan.


Een van de vennoten, een 47-jarige Rotterdammer van Chinese komaf, liet gisteren voor de rechtbank weten na alle controles de koks te hebben aangesproken. ,,Maar ze willen niet luisteren. En het is heel erg moeilijk om aan koks te komen. Het is allemaal heel moeilijk.’’

Moeilijk of niet, duidelijk is dat invallen en rechtszaken geen reclame zijn voor de Chinese restaurants. De hele sector ondervindt de gevolgen van berichten over wantoestanden in de Chinese keukens.


Het bontst maakten de eigenaren van De Chinese Muur het, een restaurant aan de Rotterdamse Kruiskade. In augustus vorig jaar vorderde de rechtbank sluiting nadat controleurs rauw vlees in een vieze spoelbak, vieze messen en speenvarken van achttien graden hadden aangetroffen.

De zaak bleef open in afwachting van hoger beroep, maar moest meteen op slot toen nieuwe ongeregeldheden werden aangetroffen. Inmiddels staat de zaak al bijna een jaar leeg. De eigenaren lijken met de noorderzon vertrokken.


De negatieve berichten treffen ook zaken die wel hun best doen. De Nieuwe Chinese Muur in Hillegersberg werd dikwijls ten onrechte geassocieerd met De Chinese Muur.

Zowel bij de onderneming aan de Kruiskade als bij Hung Kee leken de exploitanten de wind er niet echt onder te hebben.


,,Het personeel is de baas en de koks willen niet schoonmaken. Ik kan er niks aan doen,’’ verklaarde de vennoot van Hung Kee gisteren.

De directrice van De Chinese Muur verklaarde tijdens een rechtszaak vorig jaar net te zijn aangetreden en niet te weten hoe alles in de zaak reilde en zeilde.


Justitie heeft geen boodschap aan welk excuus dan ook. ,,Er zijn in dit restaurant zoveel maaltijden geserveerd, met net zoveel gezondheidsrisico’s. Ik begrijp dat meneer als ondernemer zo zijn problemen heeft, maar consumenten hoeven daarvan niet de dupe te worden,’’ aldus officier van justitie mr. C. van Kleef.

Vooral hardleerse ondernemers moeten wat betreft justitie hard worden aangepakt. Wat betreft Van Kleef gaat Hung Kee een half jaar dicht als er nog een keer iets niet in orde is. De economische politierechter legde 8000 euro boete en een voorwaardelijke sluiting van drie maanden op.


De vennoot van Hung Kee zegt gek te worden van alle regeltjes die hier in Nederland gelden. ,,Pekingeenden buiten de koeling laten drogen? Dat doen wij al duizenden jaren. Dat moet ook, anders krijg je geen krokant korstje. In China, Amerika en Engeland mag het allemaal wel.’’

’Chinezen gaan niet slechter te werk dan de Hollanders’

Schrikken doen ze niet zo snel, de controleurs van de Voedsel en Warenautoriteit, de vroegere Keuringsdienst van Waren.,,Maar wie niet horen wil moet voelen. Vandaar dat we op een gegeven moment toch echt naar de strafrechter stappen.’’

De heren willen liever niet met hun naam in de krant omdat ze nog bij meer zaken langsmoeten. Een van de twee was nog geen twee weken geleden op bezoek in de Witte de Withstraat. Zelfde resultaat, al waren die bevindingen niet van invloed op de strafzaak.


,,Je gaat dan vaker bij zo’n zaak langs. Binnenkort gaan we weer, om te kijken of ze nu doen wat de rechter hen heeft opgedragen. Zo niet, dan moet die tent dicht. En dat is niet nodig geweest, omdat er heel vaak is gewaarschuwd. Bovendien bezorgt dit deze hele tak van restaurants een slecht imago.’’

Het beeld ontstaat dat Chinezen er een potje van maken. ,,Ten onrechte,’’ aldus de controleurs. ,,Er zitten ook hele goeie tussen,’’ bendarukken ze. ,,En bij de Chinezen is het procentueel echt niet slechter gesteld met de hygiëne dan met bijvoorbeeld Hollandse ondernemers. Je hebt in elke bevolkingsgroep mensen die zich niet aan de wet houden.’’


’Communicatie en personeel groot probleem’

James Wang, eigenaar van De Nieuwe Chinese Muur aan de Bergse Dorpsstraat in Hillegersberg, heeft erg veel last gehad van de wantoestanden bij bijna-naamgenoot De Chinese Muur. En dat terwijl Wang juist een groot voorvechter is van openheid, én van hygiëne.

De problemen die bij Hung Kee worden aangevoerd herkent Wang, die tevens vice-voorzitter is van de Landelijke Chinese Federatie. ,,Het is inderdaad moeilijk om aan koks te komen. En ze zijn eigenwijs. Maar ze kunnen ook luisteren. Als je dingen stap voor stap aan hen vertelt, gebeurt het wel.’’


Verder zijn veel Chinese ondernemers de Nederlandse taal onvoldoende machtig. Ze zien de ernst van controles en eventuele sancties niet goed in. ,,En dat de bereiding van Pekingeenden al honderden jaren op die manier gebeurt, klopt ook. Daar is op zich niet zo heel veel mis mee. Van 1,3 miljard Chinezen wordt niet iedereen ziek omdat het zo wordt klaargemaakt.’’
Maar de ondernemers moeten ook begrijpen dat in Nederland andere regels gelden dan in China, vindt Wang. ,,De Chinese ondernemers moeten er ook over nadenken hoe ze het allemaal beter kunnen doen. Originele recepten behouden, maar wel klaarmaken op de manier zoals hier is voorgeschreven.’’ Bij veel ondernemers gaat het trouwens de goede kant op, vindt James Wang.

en wie hebben daar gedrieen gegeten? smaakte uitstekend!

hahahahaha,
Goeie keuze geweest Smile
Kwam Borst daar ook niet regelmatig?

Overigens beetje late reactie, maar las t nu pas Smile
The great old Ludwig von...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://feyenoord.blog.nl/stadionvoer/2007/09/27/hahahahahaha">http://feyenoord.blog.nl/stadionvoer/20 ... hahahahaha</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:http://feyenoord.blog.nl/stadionvoer/200...hahahahaha

Undecided
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
jammer muk, dat je niet mee kan. moet ik een kaartje voor je regelen? :wink:
Reply
waf Wrote:jammer muk, dat je niet mee kan. moet ik een kaartje voor je regelen? :wink:

Doe dan maar een plek op de tweede ring. Kan ik ongegeneerd naar beneden kwijlen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:lol:
Reply
Quote:109 Teletekst ma 01 okt
***************************************
Drie maanden voor weigeren missie

***************************************
` De militaire kamer van de rechtbank
in Arnhem heeft een 22-jarige militair
uit Voorschoten veroordeeld tot drie
maanden gevangenis.Hij had vorig jaar
uitzending naar Afghanistan geweigerd.

De man kwam niet op het vliegveld
opdagen waar zijn eenheid vertrok.Ook
was hij de dagen ervoor onbereikbaar
geweest.Zijn advocaat stelde dat de man
door een eerdere uitzending naar Irak
psychisch ongeschikt was voor de
missie,maar de rechter was het daar
niet mee eens.

De man is voor gedeeltelijke weigering
veroordeeld,want ander werk weigerde de
militair niet.


Afknallen, die laffe flikker! Ik betaal niet voor niks zn salaris!
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:
Quote:109 Teletekst ma 01 okt
***************************************
Drie maanden voor weigeren missie

***************************************
` De militaire kamer van de rechtbank
in Arnhem heeft een 22-jarige militair
uit Voorschoten veroordeeld tot drie
maanden gevangenis.Hij had vorig jaar
uitzending naar Afghanistan geweigerd.

De man kwam niet op het vliegveld
opdagen waar zijn eenheid vertrok.Ook
was hij de dagen ervoor onbereikbaar
geweest.Zijn advocaat stelde dat de man
door een eerdere uitzending naar Irak
psychisch ongeschikt was voor de
missie,maar de rechter was het daar
niet mee eens.

De man is voor gedeeltelijke weigering
veroordeeld,want ander werk weigerde de
militair niet.


Afknallen, die laffe flikker! Ik betaal niet voor niks zn salaris!

Stoer doen bij zijn maten dat ie soldaat is en vervolgens een missie weigeren...


geschikt
x ongeschikt
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote:The worst match-fixing attempt ever has earned Cameroon side Bamboutos a double relegation after their captain Koss Roger gave an envelope containing cash to Federal skipper Nkouma Rim on the pitch - minutes later Rim let Roger score in his side's 3-2 win. (Various)

:lol:
Reply
[Image: arenaroze.jpg_p39899_121952PM.jpg]

[Image: gay.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik vind het wel mooi Sad)
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: