The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
#61
kooltje Wrote:ajax 1-1 ongelofelijk...prutsers
verlenging
Reply
#62
:lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#63
@Ad Wim -> Perez kan het tegen de kleintje ook best opbrengen.

Perez leidt PSV simpel langs Jong Heerenveen: 0-3
26 september 2007 21:45
Aan de hand van Kenneth Perez heeft PSV eenvoudig de derde ronde van de KNVB beker bereikt.
Woensdagavond won het team van hoofdcoach Ronald Koeman in het Abe Lenstra Stadion met 0-3 van Jong Heerenveen, dankzij fraaie doelpunten van Jonathan (op slag van rust), Perez en Danny Koevermans.


Carlos Salcido in een duel met Afonso Alves.
Kenneth Perez: goal, twee assists
Kenneth Perez was net zoals tegen CSKA Moskou en Feyenoord bepalend. De Deen scoorde zijn vierde doelpunt in drie wedstrijden en gaf ook twee assists aan respetievelijk Jonathan en Koevermans.
Op de drie doelpunten na was de wedstrijd puur plichtmatig, met vooral een eerste helft in laag tempo en een tweede bedrijf dat ook niet kon boeien. Met de handrem erop bereikte PSV de volgende ronde van de KNVB beker en daarmee was het doel bereikt.


Eerste PSV-doelpunt Jonathan
PSV begon met de voorhoede Farfán-Koevermans-Jonathan en Perez daar kort achter. Lazovic en Addo kregen rust, Da Costa speelde in het centrum met Salcido. Het duo moest waken voor het gevaar van Afonso Alves, die via Jong Heerenveen de draad in Friesland weer oppakte. Hij deed voor rust twee keer van zich spreken, met name uit een vrije trap van flinke afstand. De Braziliaan kogelde hard op doel, Gomes bracht redding. Iets later dreigde hij opnieuw, maar greep Da Costa op tijd in. PSV was in de eerste helft niet scherp en oogde ook nog niet bijster geïnspireerd. Pas in de slotfase ging het tempo iets omhoog en leidde Perez een doelpunt in. In de extra bijgetelde minuut gaf hij een steekpass die langs Koevermans bij Jonathan kwam. De jonge Braziliaan was koel en scoorde beheerst zijn eerste officiële doelpunt in het eerste team van PSV, 0-1.

Jefferson Farfán met verdediger Tom Siwe in de rug.
Score na rust omhoog
Na rust stelde PSV snel orde op zaken en werd er in korte tijd afstand genomen. Na tien minuten gaf Farfán af op Perez, die de tijd had om aan te nemen en uit te halen. Zijn fraaie schot zeilde langs voormalig PSV-keeper Van Dijk in de hoek, 0-2. Kort daarna werd Koevermans weggestuurd (opnieuw assist Perez) en die schoof de bal eenvoudig binnen met links, 0-3. Koeman nam geen risico en had intussen Salcido van het veld gehaald (vervanger Addo) en bracht ook Van der Leegte erin het veld ten koste van Jonathan. Met nog twintig minuten te gaan gaf hij ook speeltijd aan Dirk Marcellis, die erin kwam voor Kromkamp. PSV geloofde het wel, Jong Heerenveen was niet bij machte - ook Alves was na rust niet te zien - om wat te terug te doen. De tijd tikte weg en PSV kon het koude Friesland zonder kleerscheuren verlaten, met NAC Breda-uit (zaterdag, 19.30 uur) als volgende halte.
Reply
#64
Ajax zal 't vast na pingels wel redden jongens. maak je niet druk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
Feyenoord marge van 2, gespeeld.
Reply
#66
Mooie goal van Bruins

Peter, wat ben jij toch een opperkleuter zeg :|
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#67
mooie goal van makaay
Reply
#68
En das Phantom maakt zijn naam waar; onzichtbaar maar wel weer een goal. =D>
Reply
#69
Peter Wrote:En das Phantom maakt zijn naam waar; onzichtbaar maar wel weer een goal. =D>
onzichtbaar? niet mee eens
Reply
#70
Kan rtl niet overschakelen naar Werkendam nu Feyenoord-Utrecht gespeeld is? Daar zit de spanning en een mooie penaltyserie is nooit weg op zo'n saaie woensdagavond.
Reply
#71
ajax achter? feyenoord juicht?
Reply
#72
haha denk dat zij de 1-1 te horen kregen op het moment dat Ajax de 1-2 maakt.. kan me niet voorstellen dat ze voor die Ajax goal juichten. :razz:
Reply
#73
mooi 1-2
Reply
#74
Peter Wrote:haha denk dat zij de 1-1 te horen kregen op het moment dat Ajax de 1-2 maakt.. kan me niet voorstellen dat ze voor die Ajax goal juichten. :razz:

klopt. klote.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
rommedahl nog belangrijk ook zo voor ajax...al is dit schandalig
Reply
#76
104. DOELPUNT AJAX!! Het schot van Dennis Rommedahl wordt van richting veranderd. De bal belandt met een boog in het doel.

beetje geluk kan geen kwaad tegen de kozakken boys
Reply
#77
:razz: PSV had het er vorig jaar ook erg zwaar. Prima ploegje blijkbaar dat Kozakken Boys.
Reply
#78
En Utrecht moet weer eens een keeper wisselen.
Reply
#79
Peter Wrote::razz: PSV had het er vorig jaar ook erg zwaar. Prima ploegje blijkbaar dat Kozakken Boys.

9 Kozakken Boys 4 1 1 2 4 6 9

zeker goed team :roll:
Reply
#80
ado en zwolle na strafschoppen door. alles af nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Peter Wrote:Ik zit te wachten op de 1-0 van Be Quick. :p

Voor de bezoekers van jong Heerenveen - PSV: was er wat aan of speelde PSV op zn elfendertigst naar een saaie 0-3?

Eerste helft leuk met de beste kansen voor Heerenveen, Gomes pakte echter beide doelkansen knap, terwijl PSV er niet door kwam. Blunder vlak voor rust de 0-1 en als je Perez zo vrij de 0-2 laat schieten, makkelijke tweede helft voor PSV vervolgens. Alves is gretig aan de bal, dat belooft wel wat. Liep keurig een rondje rond het veld om de supporters te bedanken na de wedstrijd Wink
Mijn gras is groener
Reply
#82
Quote:Ajax-trainer Henk ten Cate verontschuldigde zich na het laatste fluitsignaal voor het spel van zijn elftal tegen Kozakken Boys. De bekerhouder had een verlenging nodig om de hoofdklasser uit Werkendam opzij te zetten (1-2).

"Ik wil mijn excuus namens Ajax maken voor deze wanprestatie", liet Ten Cate weten. "Ik zit hier met plaatsvervangende schaamte. Dit was een collectief falen. Ik heb me flink geërgerd. Dit was Ajax-onwaardig. Ik hoop dat de spelers dezelfde schaamte voelen als ik nu voel. Dat we zo schandelijk hebben gespeeld is extra jammer voor Siem de Jong. Hij maakte zijn debuut en behoorde tot de betere spelers."
Wat ik me nou afvraag: aan wie eigenlijk Icon_question
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#83
Geweldig om te zien die kozakken boys =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#84
Peter Wrote:haha denk dat zij de 1-1 te horen kregen op het moment dat Ajax de 1-2 maakt.. kan me niet voorstellen dat ze voor die Ajax goal juichten. :razz:

iedereen wist uiteraard dat het 1-1 was. toen kwamen de eindstanden op de lichtkrant. niemand keek meer naar het voetbal, maar naar die lichtkrant. dat duurde eindeloos, met al die kutwedstrijden. eindelijk kwamen de tussenstanden, duurde het ook nog even. intussen had ajakkes al 1-2 gemaakt, maar we hadden zo lang gewacht, dat we nog even hard wilden juichen bij de 1-1 op het bord. :lol:

makaay speelde een vreselijk goeie tweede helft trouwens. hij was overal. of je snapt er niet veel van, of het komt doordat je de wedstrijd op tv gezien hebt...

1ste helft was utrecht beter. vooral george en nelisse vond ik goed. 5 minuten voor rust ging het beter draaien bij feyenoord. ik weet niet waarom. of utrecht was moe of de feyenoorder boden zich eindelijk beter aan. de tweede helft was erg fraai van feyenoord kant, met name gio en bruins vond ik erg goed spelen. toch niet slecht tegen een ploeg die al 5 uitwedstrijden ongeslagen was....
Reply
#85
waf Wrote:
Peter Wrote:haha denk dat zij de 1-1 te horen kregen op het moment dat Ajax de 1-2 maakt.. kan me niet voorstellen dat ze voor die Ajax goal juichten. :razz:

iedereen wist uiteraard dat het 1-1 was. toen kwamen de eindstanden op de lichtkrant. niemand keek meer naar het voetbal, maar naar die lichtkrant. dat duurde eindeloos, met al die kutwedstrijden. eindelijk kwamen de tussenstanden, duurde het ook nog even. intussen had ajakkes al 1-2 gemaakt, maar we hadden zo lang gewacht, dat we nog even hard wilden juichen bij de 1-1 op het bord. :lol:

makaay speelde een vreselijk goeie tweede helft trouwens. hij was overal. of je snapt er niet veel van, of het komt doordat je de wedstrijd op tv gezien hebt...

1ste helft was utrecht beter. vooral george en nelisse vond ik goed. 5 minuten voor rust ging het beter draaien bij feyenoord. ik weet niet waarom. of utrecht was moe of de feyenoorder boden zich eindelijk beter aan. de tweede helft was erg fraai van feyenoord kant, met name gio en bruins vond ik erg goed spelen. toch niet slecht tegen een ploeg die al 5 uitwedstrijden ongeslagen was....

En das Phantom maakt zijn naam waar; onzichtbaar maar wel weer een goal. volgens petertje
Reply
#86
kooltje Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:haha denk dat zij de 1-1 te horen kregen op het moment dat Ajax de 1-2 maakt.. kan me niet voorstellen dat ze voor die Ajax goal juichten. :razz:

iedereen wist uiteraard dat het 1-1 was. toen kwamen de eindstanden op de lichtkrant. niemand keek meer naar het voetbal, maar naar die lichtkrant. dat duurde eindeloos, met al die kutwedstrijden. eindelijk kwamen de tussenstanden, duurde het ook nog even. intussen had ajakkes al 1-2 gemaakt, maar we hadden zo lang gewacht, dat we nog even hard wilden juichen bij de 1-1 op het bord. :lol:

makaay speelde een vreselijk goeie tweede helft trouwens. hij was overal. of je snapt er niet veel van, of het komt doordat je de wedstrijd op tv gezien hebt...

1ste helft was utrecht beter. vooral george en nelisse vond ik goed. 5 minuten voor rust ging het beter draaien bij feyenoord. ik weet niet waarom. of utrecht was moe of de feyenoorder boden zich eindelijk beter aan. de tweede helft was erg fraai van feyenoord kant, met name gio en bruins vond ik erg goed spelen. toch niet slecht tegen een ploeg die al 5 uitwedstrijden ongeslagen was....

En das Phantom maakt zijn naam waar; onzichtbaar maar wel weer een goal. volgens petertje

Waf doelde al op mijn opmerking hoor kooltje, maar dat postte ik toch zeker niet na de wedstrijd, of wel? 1e helft vond ik hem net als tegen PSV zwak/onzichtbaar. 2e helft speelde heel Feyenoord beter, meer naar voren en werd Makaay weer gevonden (ook zijn eigen verdienste natuurlijk). Die 1-0 was trouwens echt een belachelijke goal.. Hofs (1.55M) klopt Dickoh (1.95M) makkelijk in een kopduel. :lol: Al met al mooie uitslag om de kater van zondag weg te spoelen.
Reply
#87
Amor Fati Wrote:
Peter Wrote:Ik zit te wachten op de 1-0 van Be Quick. :p

Voor de bezoekers van jong Heerenveen - PSV: was er wat aan of speelde PSV op zn elfendertigst naar een saaie 0-3?

Eerste helft leuk met de beste kansen voor Heerenveen, Gomes pakte echter beide doelkansen knap, terwijl PSV er niet door kwam. Blunder vlak voor rust de 0-1 en als je Perez zo vrij de 0-2 laat schieten, makkelijke tweede helft voor PSV vervolgens. Alves is gretig aan de bal, dat belooft wel wat. Liep keurig een rondje rond het veld om de supporters te bedanken na de wedstrijd Wink

Mooi om te zien hoe een helft voetbal op 2 manieren beleeft kan worden. Uit het PSV kamp hoor je alleen maar dat het tempo de 1e helft zo super laag lag dat de supporters moesten vechten tegen de slaap, met een Heerenveenbril op is t opeens een mooie 1e helft waarbij PSV er niet door kon komen. Benieuwd of Alves zaterdag al tegen Feyenoord speelt. Op basis van de samenvatting lijkt het me zo dat hij een zeker een helft op niveau kan spelen.
Reply
#88
Een scherpe Alves had er gisteren 3 gemaakt tegen die prutsverdediging van psv. Waarschijnlijk heeft ie de goals bewaard voor de kuip zaterdag.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#89
Peter Wrote:
Amor Fati Wrote:
Peter Wrote:Ik zit te wachten op de 1-0 van Be Quick. :p

Voor de bezoekers van jong Heerenveen - PSV: was er wat aan of speelde PSV op zn elfendertigst naar een saaie 0-3?

Eerste helft leuk met de beste kansen voor Heerenveen, Gomes pakte echter beide doelkansen knap, terwijl PSV er niet door kwam. Blunder vlak voor rust de 0-1 en als je Perez zo vrij de 0-2 laat schieten, makkelijke tweede helft voor PSV vervolgens. Alves is gretig aan de bal, dat belooft wel wat. Liep keurig een rondje rond het veld om de supporters te bedanken na de wedstrijd Wink

Mooi om te zien hoe een helft voetbal op 2 manieren beleeft kan worden. Uit het PSV kamp hoor je alleen maar dat het tempo de 1e helft zo super laag lag dat de supporters moesten vechten tegen de slaap, met een Heerenveenbril op is t opeens een mooie 1e helft waarbij PSV er niet door kon komen. Benieuwd of Alves zaterdag al tegen Feyenoord speelt. Op basis van de samenvatting lijkt het me zo dat hij een zeker een helft op niveau kan spelen.

Prachtig.. cry
Reply
#90
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
Amor Fati Wrote:
Peter Wrote:Ik zit te wachten op de 1-0 van Be Quick. :p

Voor de bezoekers van jong Heerenveen - PSV: was er wat aan of speelde PSV op zn elfendertigst naar een saaie 0-3?

Eerste helft leuk met de beste kansen voor Heerenveen, Gomes pakte echter beide doelkansen knap, terwijl PSV er niet door kwam. Blunder vlak voor rust de 0-1 en als je Perez zo vrij de 0-2 laat schieten, makkelijke tweede helft voor PSV vervolgens. Alves is gretig aan de bal, dat belooft wel wat. Liep keurig een rondje rond het veld om de supporters te bedanken na de wedstrijd Wink

Mooi om te zien hoe een helft voetbal op 2 manieren beleeft kan worden. Uit het PSV kamp hoor je alleen maar dat het tempo de 1e helft zo super laag lag dat de supporters moesten vechten tegen de slaap, met een Heerenveenbril op is t opeens een mooie 1e helft waarbij PSV er niet door kon komen. Benieuwd of Alves zaterdag al tegen Feyenoord speelt. Op basis van de samenvatting lijkt het me zo dat hij een zeker een helft op niveau kan spelen.

Prachtig.. cry

Ik wil het eerder priceless noemen cry
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: