The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
staat nu overal!!!

Dag PSV hahahaha
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Heerlijk dat bekervoetbal in Nederland:

Leon de Bruijn begon woensdagavond als supporter tijdens de bekerwedstrijd van Excelsior tegen VVV-Venlo. Maar de fan van de Kralingse club eindigde het duel op het veld met een vlag in zijn hand.

Tijdens de rust moest een van de twee assistenten van scheidsrechter Kevin Blom afhaken met een blessure. Aangezien er geen vierde arbiter aanwezig is bij duels in de tweede ronde van het toernooi om de KNVB-beker, moest de stadionspeaker van Excelsior een oproep doen.

De Bruijn aarzelde niet. Met Excelsior-trui aan daalde hij af van de tribune om zich bij Blom te melden. De gediplomeerde amateur-scheidsrechter stond na rust op de helft van Excelsior en verdiende de complimenten van Blom: 'Hij heeft het hartstikke goed gedaan.'
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Ik heb voor Peter al een inzending gestuurd naar 't wereldje:

Quote:Perongeluk Schorsing Vergeten
Peter Best
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bocaloca Wrote:Peeeeeeeeeeeeeeeeteeeeer waaar ben je nouuuuuu?

Sluit me aan bij de reakties kooltje en waf. Beter nu eruit dan in de halve finale. PSV kan zn rust wel gebruiken en als dit bij Ajax was gebeurd had het ongetwijfeld slechts een waarschuwing opgeleverd. Wink

Verder natuurlijk een blunder die prima bij PSV past. Eerder vergeten van Nistelrooy in te schrijven voor de CL enzovoorts.. administratief zit er duidelijk ergens iets fout bij PSV, hopelijk lossen ze het nu eindelijk op. :roll:
Reply
Mukkus Wrote:Ik heb voor Peter al een inzending gestuurd naar 't wereldje:

Quote:Perongeluk Schorsing Vergeten
Peter Best


Ik mag natuurlijk niet lachen om mn eigen grappen, maar hijs wel geestig.. dat moet je toegeven! :lol:
Reply
oh, ik dacht aan:

Prutsers Subiet Verwijderd
Reply
misschien moeten ze bij psv voortaan hier eerst even het schorsingentopic controleren voor ze hun team maken :waf:
Reply
Peter Wrote:Beter nu eruit dan in de halve finale.

Of: Beter nu eruit, dan de KNVB-beker winnen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
hoe zit dat eigenlijk, met met gele en rode kaarten, ben je dan ook geschorst in de beker? Confused
Reply
waf Wrote:hoe zit dat eigenlijk, met met gele en rode kaarten, ben je dan ook geschorst in de beker? Confused
bel je jan reker toch even
Reply
kooltje Wrote:
waf Wrote:hoe zit dat eigenlijk, met met gele en rode kaarten, ben je dan ook geschorst in de beker? Confused
bel je jan reker toch even

hoezo rekert? ik hoef nu niet meer te weten in welke hoek koevermans zijn penalty's schiet.
Reply
Dit is een enorme blunder die niet goed te praten is”, zegt Jan Reker, die zeer ontstemd is door het gegeven. “Ik heb onmiddellijk besloten om de procedures aangaande dit soort administratieve zaken intern drastisch te wijzigen. Hier is het laatste woord dus zeker nog niet over gezegd”, aldus Reker, die het voor de spelers, staf, supporters en sponsors ten zeerste betreurt. “De KNVB beker is een mooie prijs die we altijd graag willen winnen. Hierdoor kan dit niet meer en dat is méér dan spijtig.”
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Beter nu eruit dan in de halve finale.

Of: Beter nu eruit, dan de KNVB-beker winnen?

Ach in de beker heeft PSV het al lastig thuis tegen GAE of uit tegen Kozakken Boys en als we dan echt tegenstand krijgen vliegen we er altijd meteen uit. Ik baal vooral als Jong Heerenveen nu Ajax, Feyenoord of AZ loot want dan kost het mij (en heel Nederland) een leuk voetbalavondje. Sad
Reply
Quote:Het is niet voor het eerst dat PSV blundert. Twee jaar geleden verwijderde de KNVB al Jong PSV uit het bekertoernooi, doordat destijds Lindsay Wilson onrechtmatig meespeelde. En in Europees verband vergaten de Eindhovenaren al eens Ruud van Nistelrooy, Eric Addo (UEFA Cup 2000/01) en John de Jong (Champions League 2006/07) in te schrijven.

Stumpers. :razz:
Reply
echt een hilarisch verhaal dit....
The great old Ludwig von...
Reply
:lol: :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
=D> =D>
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Heb een klote dag op het werk maar dit maakt mijn dag een beetje goed!
Wat zijn het toch een prutsers zeg!

Dit voor de 2e keer!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Heb een klote dag op het werk maar dit maakt mijn dag een beetje goed!
Wat zijn het toch een prutsers zeg!

Dit voor de 2e keer!
koffieautomaat defect?
Reply
Wat een amateuristisch gepruts!! :| :letitallout:

Hmmm... amateuristisch... waar heb ik dat laatste dagen toch vaker gehoord? :-k
Wie dit leest is gek
Reply
:letitallout: Wat een sufferds idd! Alle clubs zijn nota bene nog van tevoren gebeld door de KNVB dat ze op oude schorsingen moet letten. :roll:
Reply
Overdune Wrote::letitallout: Wat een sufferds idd!

Zeg zeg.. let eens een beetje op je taal, ja?
Wie dit leest is gek
Reply
Quote:PSV was op de hoogte van schorsing
27 september 2007

PSV blijkt op de hoogte te zijn geweest van de schorsing van Manuel da Costa voor de wedstrijd tegen Jong Heerenveen in de KNVB Beker. De informatie is echter niet aan de technische staf van het eerste elftal doorgespeeld.

"Een enorme blunder met verstrekkende sportieve, economische en publicitaire gevolgen", laat algemeen directeur Jan Reker weten in een persverklaring. "PSV was op de hoogte van de schorsing en deze informatie is aan De Herdgang doorgegeven, echter deze informatie is niet terechtgekomen bij Ronald Koeman en Jan Wouters."

"In het verleden hebben zich bij PSV meerdere soortgelijke gevallen voorgedaan. Dit heeft niet geleid tot afdoende maatregelen die dit soort blunders uitsluiten. Als algemeen directeur van PSV zal ik daarom de verantwoordelijkheid op mij nemen. Ik bied mijn oprechte excuses aan, aan al diegenen die hierdoor gedupeerd zijn en dan vooral onze supporters."

Het wordt steeds mooier. Wrs krijgen we morgen te horen dat het wel aan Koeman en Wouters is doorgegeven, maar dat blijkt dat beide niet kunnen lezen en schrijven.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nounou.. iedereen doet hier net alsof Nederland zojuist wereldkampioen is geworden, zo blij zijn we met een administratieve fout zoals die in elk bedrijf gemaakt worden. Zo'n angst voor dit PSV? (en hap nou niet he..)

Bij Ajax hebben ze trouwens vandaag voor straf een uur rondjes moeten lopen.. als het tegen VVV weer niks is zal de smoes wel zijn dat de spelers nog duizelig waren.
Reply
Iemand interesse?

Altijd al bij de beste club van Nederland willen werken, dat kan sinds vandaag.
Wij zoeken 10 nieuwe administratief medewerkers/medewerksters en 1 manager afdeling Administratie ter vervanging van de reeds ontslagen gehele afdeling.

U moet voldoen aan:

- 100% betrouwbaarheid
- 100% concentratie
- Op de hoogte blijven van ontwikkelingen
- U neemt het werk serieus en loopt er niet de kantjes af
- Uw checked en dubbelchecked uw werkzaamheden
- Gemotiveerd
- Clubliefde

Opleiding:

HBO administratief of vergelijkbaar

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//gsm-telecom.marktplaats.nl/overige-telecommunicatie/118499510-10-administratief-medewerkers-medewerksters-voor-psv-nv.html%3Freturn%3DeJxljdEOgjAMRf%252BFBN9kMKbiCDH4J8tYZGFjCyuIGv%252Fd9tmX9py2uVWykh8ryzZJziuZJaMWPbYjQJSMTSGaufBqmSA6pSAVs2NgnNHB%252B3W2WoE1LGxmsQ9z%252FFvoRohiBO9uu%252Buqw5A6CHndV3l9d1j6hpeEnFAIxMEi0giwv21EjIR05tH6efX4S9PJTknnkl852QutburLiWx6osW0%2520IYZEkfwQ49qVWfv9AS7BSpE%253D%26df%3D1%26fta%3DeNo1j1FugzAQRO%252Fij3x7DUnNrLhCroCsGKVWDVjYEFrE3bNU7c9qtZqZN%252BtgsWcZapljt7qYFWc0BmqLLV18bssE4kiwRnM0sHXNPoBjwU9InAo0DwnjMvRzeHDcQDdtGsPxG5Wt%2520Pq6Gv15IeeUpB5hLSkurT0YNldyzVxwkP6OCCl7gDoQ9SKi0gCKyddNcSRxHBomoTMn53MV%252BfJbP03wqSUM9lnnuwuj77f8q%252FsFt3UmRYP%252BLkcfcS%252FH9b11PoMZ%252BHG%252FE5FAq%26fta_ind%3D1%26xref%3D1">http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 26xref%3D1</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:Nounou.. iedereen doet hier net alsof Nederland zojuist wereldkampioen is geworden, zo blij zijn we met een administratieve fout zoals die in elk bedrijf gemaakt worden. Zo'n angst voor dit PSV? (en hap nou niet he..)

Niet blij, maar het is meer een bevestiging van iets wat ik al langer dacht...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Peter Wrote:Nounou.. iedereen doet hier net alsof Nederland zojuist wereldkampioen is geworden, zo blij zijn we met een administratieve fout zoals die in elk bedrijf gemaakt worden. Zo'n angst voor dit PSV? (en hap nou niet he..)

Bij Ajax hebben ze trouwens vandaag voor straf een uur rondjes moeten lopen.. als het tegen VVV weer niks is zal de smoes wel zijn dat de spelers nog duizelig waren.

Belangrijkste : kaartjes voor supporters worden voor de volgende beker-uit-wedstrijd betaald, voor diegene die er gister ook bij waren ( scan ).
Reply
Mukkus Wrote:Het wordt steeds mooier. Wrs krijgen we morgen te horen dat het wel aan Koeman en Wouters is doorgegeven, maar dat blijkt dat beide niet kunnen lezen en schrijven.

:lol: of koeman is het gewoon vergeten.

da costa is ook niet echt professioneel trouwens..


pater Wrote:Nounou.. iedereen doet hier net alsof Nederland zojuist wereldkampioen is geworden, zo blij zijn we met een administratieve fout zoals die in elk bedrijf gemaakt worden. Zo'n angst voor dit PSV? (en hap nou niet he..)

Bij Ajax hebben ze trouwens vandaag voor straf een uur rondjes moeten lopen.. als het tegen VVV weer niks is zal de smoes wel zijn dat de spelers nog duizelig waren.

wat een gelul man. dit is gewoon oerstom en niet te vergelijken met een willekeurig administratief foutje in een bedrijf. het is een gigantisch blunder en ipv dit goed te praten past louter schaamte.

dat je over ajakkes begint om de aandacht af te leiden is helemaal treurig. gewoon een beetje nederigheid, patertje.
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Nounou.. iedereen doet hier net alsof Nederland zojuist wereldkampioen is geworden, zo blij zijn we met een administratieve fout zoals die in elk bedrijf gemaakt worden. Zo'n angst voor dit PSV? (en hap nou niet he..)

Bij Ajax hebben ze trouwens vandaag voor straf een uur rondjes moeten lopen.. als het tegen VVV weer niks is zal de smoes wel zijn dat de spelers nog duizelig waren.

Belangrijkste : kaartjes voor supporters worden voor de volgende beker-uit-wedstrijd betaald, voor diegene die er gister ook bij waren ( scan ).

leuk, volgend seizoen in de eerste ronde uit bij schijndel krijgen ze vergoed. toe maar.
Reply
waf Wrote:
pater Wrote:Nounou.. iedereen doet hier net alsof Nederland zojuist wereldkampioen is geworden, zo blij zijn we met een administratieve fout zoals die in elk bedrijf gemaakt worden. Zo'n angst voor dit PSV? (en hap nou niet he..)

Bij Ajax hebben ze trouwens vandaag voor straf een uur rondjes moeten lopen.. als het tegen VVV weer niks is zal de smoes wel zijn dat de spelers nog duizelig waren.

wat een gelul man. dit is gewoon oerstom en niet te vergelijken met een willekeurig administratief foutje in een bedrijf. het is een gigantisch blunder en ipv dit goed te praten past louter schaamte.

dat je over ajakkes begint om de aandacht af te leiden is helemaal treurig. gewoon een beetje nederigheid, patertje.

Khad de hap niet van jou verwacht. Sad Uiteraard is het een giga blunder, toont het aan dat PSV niet kan tippen aan echte topclubs als Ajax en Feyenoord enz.enz. maar toch heb ik persoonlijk wel zoiets van tis de beker maar, als t in de competitie was gebeurd had ik het 10x erger gevonden.

En over Ajax beginnen om de aandacht af te leiden Icon_question Dit is toch gewoon nog steeds het topic voor alles over de KNVB-Beker of had ik er een apart topic voor moeten aanmaken?
Reply


Forum Jump: