Threads: 133
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Threads: 114
Adder Wrote:Bierbuik bood zichzelf aan en ja toen heb ik gretig gehapt.
En de eerste de beste van buiten het forum heeft meer krediet dan Joep? Gezellig forumclubje....buitenstaanders hoeven zich niet eens te bewijzen, die staan meteen in de basis.
Jij houdt zeker wel van mannen met bierbuiken of niet, Addertje?
Oh, my god, we bought Kenny!
Mukkus Wrote:Adder Wrote:Bierbuik bood zichzelf aan en ja toen heb ik gretig gehapt.
En de eerste de beste van buiten het forum heeft meer krediet dan Joep? Gezellig forumclubje....buitenstaanders hoeven zich niet eens te bewijzen, die staan meteen in de basis.
ik vind ze heerlijk. Heb jij er ook 1?
Zo ja, ga ik meteen een bod uitbrengen bij Inter om je terug te halen. Mag je naast mij zitten op de bank.
Winnen is niet alles,
Adder Wrote:Mukkus Wrote:Adder Wrote:Bierbuik bood zichzelf aan en ja toen heb ik gretig gehapt.
Zo ja, ga ik meteen een bod uitbrengen bij Inter om je terug te halen. Mag je naast mij zitten op de bank.
Niet drinken en wel een bierbuik? Jij zit zeker aan de verdovende drugs!
Breng maar een bod uit, maar dan zijn je centjes wel op!
Threads: 22
Adder Wrote:Depor Wrote:Mukkus Wrote:Adder Wrote:Mukkus Wrote:Birger Wrote:Mukkus Wrote:Birger Wrote:Hey muk:
http://footsteps.ath.cx/team.php?id=73&sort=eff
Hahahahahahahaha...4200 euro? :wink:
ik heb al een PT5 jongen
pt6 is nagenoeg nutteloos qua trainingsopbrengst/kosten verhouding.
Overigens, als je altijd de teamtraining volgt, dan heb je in feite geen PT nodig
Ben ik met je eens, mits de TT natuurlijk op je speler is afgestemd. Ik zie er weinig nut in om voor Milad Acda 'voorzetten' te gaan trainen. Nog 4 a 5 weekjes voor een PT5.....PT6 weet ik inderdaad nog niet of die aangeschaft gaat worden.
Als je voorzetten gaat trainen, misschien dat er dan wel een plekje voor je in het 1e is.
Je hebt gelijk, Adder. Ga nu maar weer op zoek naar een scorende spits!
(Oh nee, die heb je al, maar die zet je op de bank.....)
En die ook niet meer opgesteld hoeft te worden...scoor 15x in twee wedstrijden en mag 60 min in een oefenduel spelen...stel me dan niet op scheelt me nutteloos fitness verlies (die ervaring in friendly's valt te verwaarlozen) dan train ik wel gewoon tot ik in normale wedstrijden mag spelen.
Of hou ik de tribune wel warm.
Ik hou het maar op teleurstelling deze reactie. We zullen het nooit weten ,maar ik denk dat Lucas of Onno ook dik in de 10 had gestaan ,als ze op jouw positie hadden gestaan.
Ja maar dat staan ze niet, en ik hoef serieus niet opgesteld te worden in friendlies, ik krijg geen kans ondanks dat ik er 15 in ram. Een spits word afgerekend op zijn goals, en jullie maken er niet zo bijster veel. En hoe ik het zou doen zullen we ook nooit weten omdat ik niet word opgesteld.
Ik speel liever niet en train volle bak dan dat ik in die halfbakken friendlies 60 minuutjes krijg.
Je hebt nu 3 spitsen voor je basis, ik ben blijkbaar 4e keus desondanks dat de nieuwe niets aan zijn relaties heeft gedaan en dus nog op 0 staat, en jullie amper tot niet scoren.
Gun me dan gewoon de mogelijkheid om lekker te trainen, zie ik aan het einde van het seizoen wel of ik mijn geluk niet ergens anders ga beproeven. No hard feelings, maar zoals het nu gaat hoeft het voor mij niet.
Ik ben voorstander van dat de 2 beste spitsen spelen, en niet roeleren met een wissel elke week die je in slechte weken 2x fitness kost.
Ow en voor iedereen die zegt "bewijs het dan tegen Barca" ik speel friendlies altijd AGT, omdat het verlies van fitness niet opweegt tegen het minime verlies van ervaring (wat je al amper krijgt)
Dus nogmaals, stel me maar niet op.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Mukkus Wrote:Adder Wrote:Mukkus Wrote:Adder Wrote:Bierbuik bood zichzelf aan en ja toen heb ik gretig gehapt.
Ik heb nergens gezegd dat ik een bierbuik heb, als je daar op doelt.
Winnen is niet alles,
Adder Wrote:Mukkus Wrote:Adder Wrote:Mukkus Wrote:Adder Wrote:Bierbuik bood zichzelf aan en ja toen heb ik gretig gehapt.
Ik heb nergens gezegd dat ik een bierbuik heb, als je daar op doelt.
Beaam, dat was een enigszins voorbarige conclusie mijnerzijds!
Depor Wrote:Adder Wrote:Depor Wrote:Mukkus Wrote:Adder Wrote:Mukkus Wrote:Birger Wrote:Mukkus Wrote:Birger Wrote:Hey muk:
ik heb al een PT5 jongen
Overigens, als je altijd de teamtraining volgt, dan heb je in feite geen PT nodig
Ben ik met je eens, mits de TT natuurlijk op je speler is afgestemd. Ik zie er weinig nut in om voor Milad Acda 'voorzetten' te gaan trainen. Nog 4 a 5 weekjes voor een PT5.....PT6 weet ik inderdaad nog niet of die aangeschaft gaat worden.
Als je voorzetten gaat trainen, misschien dat er dan wel een plekje voor je in het 1e is.
En die ook niet meer opgesteld hoeft te worden...scoor 15x in twee wedstrijden en mag 60 min in een oefenduel spelen...stel me dan niet op scheelt me nutteloos fitness verlies (die ervaring in friendly's valt te verwaarlozen) dan train ik wel gewoon tot ik in normale wedstrijden mag spelen.
Of hou ik de tribune wel warm.
Ik hou het maar op teleurstelling deze reactie. We zullen het nooit weten ,maar ik denk dat Lucas of Onno ook dik in de 10 had gestaan ,als ze op jouw positie hadden gestaan.
Ja maar dat staan ze niet, en ik hoef serieus niet opgesteld te worden in friendlies, ik krijg geen kans ondanks dat ik er 15 in ram. Een spits word afgerekend op zijn goals, en jullie maken er niet zo bijster veel. En hoe ik het zou doen zullen we ook nooit weten omdat ik niet word opgesteld.
Ik speel liever niet en train volle bak dan dat ik in die halfbakken friendlies 60 minuutjes krijg.
Je hebt nu 3 spitsen voor je basis, ik ben blijkbaar 4e keus desondanks dat de nieuwe niets aan zijn relaties heeft gedaan en dus nog op 0 staat, en jullie amper tot niet scoren.
Gun me dan gewoon de mogelijkheid om lekker te trainen, zie ik aan het einde van het seizoen wel of ik mijn geluk niet ergens anders ga beproeven. No hard feelings, maar zoals het nu gaat hoeft het voor mij niet.
Ik ben voorstander van dat de 2 beste spitsen spelen, en niet roeleren met een wissel elke week die je in slechte weken 2x fitness kost.
Ow en voor iedereen die zegt "bewijs het dan tegen Barca" ik speel friendlies altijd AGT, omdat het verlies van fitness niet opweegt tegen het minime verlies van ervaring (wat je al amper krijgt)
Dus nogmaals, stel me maar niet op.
Lucas, Bierbuik en Onno zijn, qua punten, gewoon beter en daarom spelen ze eerder. Als we tegen bots spelen, dan pak je wel je ervaring en goals mee. Maar ik liet je invallen tegen TRL en je was nergens.
Ik hoor regelmatig dat de ervaring er niet toe doet in een friendly, maar ik zie nergens hoeveel ervaring je opdoet in een friendly.
En ik stel je dus wel op, want de rest van het team( behalve de MR en ML) pakken ook minuten in de friendlies.
Winnen is niet alles,
Threads: 325
ben toch blij dat mn topscorerstitel van vorig seizoen helemaal vergeten wordt. Mannetje scoort een paar keer tegen botteams en voelt zich opeens beter dan de topscorer van de eredivisie van vorig seizoen. Get real people het waren fokking bots als Sjaak in de spits had gestaan had ie ook 10x gescoord waarschijnlijk. Bewijs je nou eerst maar eens tegen echte tegenstanders, want in de invalbeurten die je hebt gehad speelde je nou niet bepaald de sterren van de hemel.
Mukkus Wrote:En de eerste de beste van buiten het forum heeft meer krediet dan Joep? Gezellig forumclubje
Lol de pot verwijt de ketel?
Mac Wrote:Lol de pot verwijt de ketel?
Leg uit.
De diensten van jou staan hier buiten. Ik vind het op zijn zachtst gezegd vreemd, dat iemand van buitenaf drie dagen bij FC CampingTeam zit, niks aan de relaties gedaan heeft, verkozen wordt boven Joep.
Threads: 3
Mukkus Wrote:Mac Wrote:Lol de pot verwijt de ketel?
Leg uit.
De diensten van jou staan hier buiten. Ik vind het op zijn zachtst gezegd vreemd, dat iemand van buitenaf drie dagen bij FC CampingTeam zit, niks aan de relaties gedaan heeft, verkozen wordt boven Joep.
Wil ff een kanttekening plaatsen. Hij heeft wel wat aan zijn relaties gedaan. Mijn relatie met Bierbuik staat al op een 93%.
Omdat jouw gedrag niet echt het toonbeeld is van hoe een gezellig forumclubje hoort te zijn
Rest van de tekst was niet voor jou bedoeld, maar bij mij heeft meneer bierbuik wel degelijk iets aan de relaties gedaan. Bovendien is hij gewoon een stuk beter dan de rest van de spitsen (qua stats iig). Ik zie het probleem dus niet. We trekken toch geen topspits aan om m de bank warm te laten houden?
Threads: 312
Forever Wrote:Mukkus Wrote:Mac Wrote:Lol de pot verwijt de ketel?
Leg uit.
Wil ff een kanttekening plaatsen. Hij heeft wel wat aan zijn relaties gedaan. Mijn relatie met Bierbuik staat al op een 93%.
Ook bij mij...
The great old Ludwig von...
Forever Wrote:Mijn relatie met Bierbuik staat al op een 93%.
En zaterdag rond een uurtje of 2?
Threads: 3
Mukkus Wrote:Forever Wrote:Mijn relatie met Bierbuik staat al op een 93%.
En zaterdag rond een uurtje of 2?
Wat voor verschil heeft dat op zijn presteren in de wedstrijd?
Maar ik zou dat niet meer weten. Ik weet wel dat hij morgen op 100% staat. En hij oogt mij actief genoeg dat ik niet bang ben dat hij zijn relaties gaat verwaarlozen
Threads: 0
Adder Wrote:Mukkus Wrote:Adder Wrote:Mukkus Wrote:Birger Wrote:Mukkus Wrote:Birger Wrote:Hey muk:
ik heb al een PT5 jongen
weer op zoek?
Bierbuik bood zichzelf aan en ja toen heb ik gretig gehapt. En tegen bots schopt Joep er 15 in ja, maar tegen een human raakt ie nog geen skippybal, omdat hij simpelweg de bal niet bij zich kan houden( nog niet).
Daarom stel ik de meeste punten spitsen op, omdat ik daarvan verwacht dat die wat sterker zijn aan de bal.
Zonde van mijn tijd eigenlijk dat ik me verdedig tegen jou, maar goed ik heb het toch gedaan.
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar tegen bots wil ik er ook wel 7 of 8 per wedstrijd intrappen hoor.
Sterker nog, ik denk dat dat wel het geval zou zijn.
Ik heb mezlef aan verschillende clubs aangeboden en zoals elke manager betaamt zal die het beste voor zijn club willen.
Datbetkend ook nieuwe misschien betere spelers aantrekken. Daardoor moeten anderen wel plaats maken. Die kunnen rustig hun skills verder trainen, evenals de rest van het team.
Probeer constructief bezig te zijn door elkaar te helpen en wijzen op dingen wat ze kunnen verbeteren zodat ze wel in aanmerking kunnen komen voor het basisteam
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Ook jij mag je overal mee bemoeien hoor, dat doet toch iedereen hier.
Niemand hoeft plaats te maken, want ik zorg ervoor dat iedereen wel speelminuten krijgt. Alleen heb ik gezegd, dat de "minderen"tegen de bots spelen en ik probeer om de sterksten( mits fit) te laten spelen tegen humans.
Wel zit ik bijna aan de 22 man, zodat je in principe geen 2 wedstrijden meer hoeft te spelen per week.
Winnen is niet alles,
Mac Wrote:ben toch blij dat mn topscorerstitel van vorig seizoen helemaal vergeten wordt. Mannetje scoort een paar keer tegen botteams en voelt zich opeens beter dan de topscorer van de eredivisie van vorig seizoen. Get real people het waren fokking bots als Sjaak in de spits had gestaan had ie ook 10x gescoord waarschijnlijk. Bewijs je nou eerst maar eens tegen echte tegenstanders, want in de invalbeurten die je hebt gehad speelde je nou niet bepaald de sterren van de hemel.
Mukkus Wrote:En de eerste de beste van buiten het forum heeft meer krediet dan Joep? Gezellig forumclubje
Lol de pot verwijt de ketel?
Vorig seizoen hoorde je me toch niet?
Nu zijn er veranderingen in de ME waardoor mijn stats belangrijker zijn geworden...en als je dat niet geloofd zoek het dan maar op. Voor een spits zijn op dit moment 3 dingen het belangrijkst. Finishing (Onno en Lucas onder de 15) Techniek en Koppen.
Ik sta op beide het hoogst van ons 3.
En scoren tegen botteams? Jullie stonden er ook in en scoren amper.
Miggy het is geen aanval op de spitsen zelf, het gaat mij erom dat ik duidelijkheid wil, jij bent duidelijk de beste van ons 4. Maar ik vind met de veranderingen in de matchengine waarin Techniek en Finishen belangrijker zijn geworden ik minimaal op gelijke voet sta met Adder en Mac. En meer punten, ja jullie hebben 7 punten in tacklen....wat op .1 coefficient staat bij spitsen.
Verder is het je misschien nog niet opgevallen maar een spits die 30 min krijgt raakt zowiezo amper iets.
Dus nogmaals, je hebt naast jullie 3 met Roel nog een 4e spits. Doe het daar maar mee, ik wil niet in friendly's spelen, en ik hoop dat je dat respecteerd.
Threads: 13
Depor Wrote:Mac Wrote:ben toch blij dat mn topscorerstitel van vorig seizoen helemaal vergeten wordt. Mannetje scoort een paar keer tegen botteams en voelt zich opeens beter dan de topscorer van de eredivisie van vorig seizoen. Get real people het waren fokking bots als Sjaak in de spits had gestaan had ie ook 10x gescoord waarschijnlijk. Bewijs je nou eerst maar eens tegen echte tegenstanders, want in de invalbeurten die je hebt gehad speelde je nou niet bepaald de sterren van de hemel.
[quote=Mukkus]En de eerste de beste van buiten het forum heeft meer krediet dan Joep? Gezellig forumclubje
Lol de pot verwijt de ketel? Depor Wrote:Vorig seizoen hoorde je me toch niet?
Nu zijn er veranderingen in de ME waardoor mijn stats belangrijker zijn geworden...en als je dat niet geloofd zoek het dan maar op. Voor een spits zijn op dit moment 3 dingen het belangrijkst. Finishing (Onno en Lucas onder de 15) Techniek en Koppen.
=D>. Koppen heb je minder aan want leede en wiebie hebben geen voorzetten
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Threads: 10
Ik bemoei me er ook even mee, met de discussie, want ik heb ook de regels hiervan bekeken en Depor heeft gelijk. Hij heeft hogere stats ivm de belangrijkere stats.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
mooi dat je je er zo in verdiept hebt depor. Ik ben wel benieuwd waar je die .1 coefficient vandaan haalt? Ik heb dat nergens in de officiele regels gezien namelijk maar misschien heb ik er overheen gelezen. Ik hoop iig niet dat je die fantastische site van mukkus hebt gebruikt daarvoor.
Ter info: finishing techniek en koppen waren ook al bij de vorige ME de belangrijkste vaardigheden voor een spits.
Adder scoorde trouwens 4x in de wedstrijd dat jij 7x scoorde. ik 2x in de wedstrijd dat jij 8x scoorde. 6x noem ik niet amper, maar goed nogmaals het zegt niks want het is tegen botteams. Daartegen creeer jij ook wel kansen ja en dan zul je ze makkelijker afmaken dat klopt helemaal. Als je echter tegen een verdediger met 20 tackling staat kom je er opeens niet meer voorbij en scoor je niet en juist dat is het grote verschil tussen botteams en human teams.
Ik snap echt niet dat je zo'n grote mond hebt omdat je tegen een paar botteams toevallig wat scoorde. Tegen TRL deed je in je invalbeurt weer eens ouderwets helemaal niks namelijk. Bewijs eerst maar eens in je invalbeurten dat je nog steeds zo'n goalgetter bent tegen echte verdedigers en kom dan maar eens terug.
Mac Wrote:mooi dat je je er zo in verdiept hebt depor. Ik ben wel benieuwd waar je die .1 coefficient vandaan haalt? Ik heb dat nergens in de officiele regels gezien namelijk maar misschien heb ik er overheen gelezen. Ik hoop iig niet dat je die fantastische site van mukkus hebt gebruikt daarvoor.
Ter info: finishing techniek en koppen waren ook al bij de vorige ME de belangrijkste vaardigheden voor een spits.
Adder scoorde trouwens 4x in de wedstrijd dat jij 7x scoorde. ik 2x in de wedstrijd dat jij 8x scoorde. 6x noem ik niet amper, maar goed nogmaals het zegt niks want het is tegen botteams. Daartegen creeer jij ook wel kansen ja en dan zul je ze makkelijker afmaken dat klopt helemaal. Als je echter tegen een verdediger met 20 tackling staat kom je er opeens niet meer voorbij en scoor je niet en juist dat is het grote verschil tussen botteams en human teams.
Ik snap echt niet dat je zo'n grote mond hebt omdat je tegen een paar botteams toevallig wat scoorde. Tegen TRL deed je in je invalbeurt weer eens ouderwets helemaal niks namelijk. Bewijs eerst maar eens in je invalbeurten dat je nog steeds zo'n goalgetter bent tegen echte verdedigers en kom dan maar eens terug.
Zoals ik al eerder zei, in invalbeurten valt er weinig te bewijzen, geef me 1x 90 minuten en ik zal of wel of niet laten zien. Maar zolang dat niet aan de orde is en dat niet gebeurd hoef ik gewoon niet te spelen in friendly's. Dit seizoen hebben jullie een kans gehad (Bierbuik daarbuiten gelaten) en het niet laten zien. Maar om nu op de hoeveelheid pops (waarvan de helft van jullie niets met spitsen te maken hebben) en het feit dat je vorig seizoen zo lekker ging te baseren dat ik het maar met invalbeurtjes moet doen gaat me te ver en daar heb ik geen zin in.
=D> top dat je geen antwoord geeft op het eerste deel, dat zegt wat mij betreft al genoeg.
Ik vind het gewoon raar dat jij een basisplaats 'eist' aan de hand van een paar doelpuntjes tegen botteams. Tegen TRL heb ik trouwens gewoon mn doelpuntje meegepikt hoor. En doe nou niet alsof het echt voetbal is, ook in 15-30 minuten zou jij af en toe een doelpuntje mee moeten kunnen pikken als je echt zo goed was.
anyway dit was mn laatste post over dit onderwerp, ik heb mn argumenten gegeven en er valt verder weinig meer aan toe te voegen.
Mac Wrote:=D> top dat je geen antwoord geeft op het eerste deel, dat zegt wat mij betreft al genoeg.
Ik vind het gewoon raar dat jij een basisplaats 'eist' aan de hand van een paar doelpuntjes tegen botteams. Tegen TRL heb ik trouwens gewoon mn doelpuntje meegepikt hoor. En doe nou niet alsof het echt voetbal is, ook in 15-30 minuten zou jij af en toe een doelpuntje mee moeten kunnen pikken als je echt zo goed was.
anyway dit was mn laatste post over dit onderwerp, ik heb mn argumenten gegeven en er valt verder weinig meer aan toe te voegen.
Zit het zo diep? Ik vergeet een argument van je te beantwoorden en ik krijg zo een reactie? Ik hoop niet dat je ergens hebt lopen zeiken op reacties van anderen van elkaar want dit is gewoon kinderachtig. Ter antwoord, coefficenten zijn door Anti gepost op dit forum. Dat je dat zelf niet weet, en de veranderingen in de ME zegt genoeg voor mij.
En ja je hebt gescoord tegen TRL, maar of ik er meer had gemaakt zullen we niet weten. In de twee wedstrijden waar het om ging dit seizoen hebben Onno en Lucas het af laten weten...er is 1 spits die er 15 in ramt tegen 2 bot teams, en een 10 en een 9 haalt terwijl jullie als spitsen in dezelfde wedstrijden speelden niet. Dit is mijn mening, dat je het daar niet mee eens bent om wat voor reden dan ook is je goed recht.
En ik heb nergens maar dan ook nergens gepost dat ik een basisplek eis, ik wil een kans met 90 min in een wedstrijd, bij falen van de huidige spitsen en die kans krijg ik niet. En aangezien ik die kans niet krijg hoef ik gewoon niet te spelen, gun dan Roel de speeltijd en ervaring maar.
Wat sla jij hard om je heen, Mac. Bang voor je plek?
Threads: 8
Legion Wrote:Depor Wrote:Mac Wrote:ben toch blij dat mn topscorerstitel van vorig seizoen helemaal vergeten wordt. Mannetje scoort een paar keer tegen botteams en voelt zich opeens beter dan de topscorer van de eredivisie van vorig seizoen. Get real people het waren fokking bots als Sjaak in de spits had gestaan had ie ook 10x gescoord waarschijnlijk. Bewijs je nou eerst maar eens tegen echte tegenstanders, want in de invalbeurten die je hebt gehad speelde je nou niet bepaald de sterren van de hemel.
[quote=Mukkus]En de eerste de beste van buiten het forum heeft meer krediet dan Joep? Gezellig forumclubje
Mijn voorzetten en die van de Leede staan op 6, het koppen van de spitsen staat op respectievelijk 1 (Segeren), 2 (vd Berg & Bierbuik) en 6 (v. Boxel). Lijkt me dan eerder dat er wat aan het koppen bij de spitsen mag gebeuren.
El Parasito Wrote:Legion Wrote:Depor Wrote:Mac Wrote:ben toch blij dat mn topscorerstitel van vorig seizoen helemaal vergeten wordt. Mannetje scoort een paar keer tegen botteams en voelt zich opeens beter dan de topscorer van de eredivisie van vorig seizoen. Get real people het waren fokking bots als Sjaak in de spits had gestaan had ie ook 10x gescoord waarschijnlijk. Bewijs je nou eerst maar eens tegen echte tegenstanders, want in de invalbeurten die je hebt gehad speelde je nou niet bepaald de sterren van de hemel.
Mijn voorzetten en die van de Leede staan op 6, het koppen van de spitsen staat op respectievelijk 1 (Segeren), 2 (vd Berg & Bierbuik) en 6 (v. Boxel). Lijkt me dan eerder dat er wat aan het koppen bij de spitsen mag gebeuren.
Had voorgesteld dat we koppen in de TT zouden doen, was geen animo voor.
Zal daar toch nog ff op reageren dan aangezien ik het idee heb dat meerdere mensen dat rijtje voor waar aannemen. Ik neem aan dat je op dit rijtje doelt: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=474332&highlight=#474332">viewtopic.php?p=474332&highlight=#474332</a><!-- l -->
was het enige rijtje wat ik kon vinden van anti en dat is dus hetzelfde rijtje als van die site van mukkus. Een leuke schatting maar totaal niet betrouwbaar aangezien:
1) datzelfde rijtje voor de oude ME gebruikt werd
2) de stats voor MR en ML verschillen
3) hoe onderzoek je zoiets? het is geen hattrick.
@muk: nee hoor anders had ik er wel problemen mee gehad dat meneer bierbuik ons kwam versterken. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen zo'n grote mond hebben terwijl dat niet terecht is.
@para ik train zondags altijd koppen
Threads: 8
Depor Wrote:El Parasito Wrote:Legion Wrote:Depor Wrote:Mac Wrote:ben toch blij dat mn topscorerstitel van vorig seizoen helemaal vergeten wordt. Mannetje scoort een paar keer tegen botteams en voelt zich opeens beter dan de topscorer van de eredivisie van vorig seizoen. Get real people het waren fokking bots als Sjaak in de spits had gestaan had ie ook 10x gescoord waarschijnlijk. Bewijs je nou eerst maar eens tegen echte tegenstanders, want in de invalbeurten die je hebt gehad speelde je nou niet bepaald de sterren van de hemel.
Had voorgesteld dat we koppen in de TT zouden doen, was geen animo voor.
Het is ook geen kritiek ofzo, het was meer een reactie op Legion.
|