The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Vertrek
Liever dat je dit zo aangeeft, dan dat je over een paar weken aankomt dat je toch weg wil Nr 12 Smile
Reply
T00L Wrote:
Box Brother Wrote:
T00L Wrote:Ik blijf bij FC CT.

Mochten er meer spelers zijn die (waarschijnlijk) weg willen, geef dat dan svp nu aan zodat wij er met het oog op begin volgend seizoen vast op in kunnen spelen.

@Box: of je nou in FC CT speelt of niet, gezeik zal er altijd zijn op dit forum. Ik zie dus niet echt het nut van het van team wisselen, of bezoek je dit forumdeel daarna ook niet meer?

Dan heeft het toch niet mer met mijn team te maken ? Dan lees ik het alleen nog maar omdat het wellicht wat entertainment met zich mee brengt. Als ik geen toegang meer heb tot dit forum zal ik het ook niet meer lezen.

Maar de beslissing om weg te gaan bij CT was er al een tijdje hoor, nu Depor weggaat is het een mooi moment om ook weg te gaan.
Fijn dat je dat dan, in het belang van FC CT, niet al eerder aangegeven hebt... als jij, op het moment dat adder dat bod geweigerd heeft, aangeeft dat je toch al besloten hebt dat je weg wil, dan was 1 berichtje aan VVK genoeg geweest om een nieuw bod te krijgen...

Wacht ff... dus omdat ik niet binnen een week aangeef te willen vertrekken doe ik ergens iets verkeerd. De 'technische staf' heeft een bod waarvan iedereen hier denkt dat dat nooit geboden wordt zonder een enkel berichtje afgeslagen. Het zou ergens wel netjes zijn om iig de zaakwaarnemer van de desbetreffende speler een berichtje te sturen.

En ja dat Joep vertrekt heeft de beslissing van Sjaak er wel makkelijker op gemaakt. Ik ga mij hierin niet de zwarte piet toe laten spelen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Net zoals het van Adder misschien niet netjes was om dat bod niet vantevoren aan je door te geven, is het van jou niet handig om dan niet aan te geven dat je daar eigenlijk wel oren naar had.
Reply
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:....zoals de gebroeders Stook en Stennis (wat de reden was dat ik FC CT verliet, niet omdat ik niet speelde oid).

Was het niet zo, dat Hemmo Beukman een keertje niet speelde terwijl ie dat wel verwacht had en dat je hier zelf stennis over maakte? Toen ik wat olie op het vuur gooide was het toch echt LL die jankend met de staart tussen de benen richting Zweden verdween?

Dat (opzettelijke) irritante gedrag van jou (en Legion) was inderdaad de reden dat ik naar een andere club ben gegaan, goed dat je het zelf aangeeft :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
gittermaster Wrote:Toe maar, wat een leegloop binnen CT.
Ik weet nog niet wat ik volgend seizoen ga doen, kijk t allemaal nog ff aan...
Vooralsnog heeft dit mijn voorkeur vanwege forum etc. Maar als straks iedereen weg is, wordt dat voordeel ook steeds kleiner

Ik weet nog wel een leuke club voor je met een leuk forum :wink:
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:....zoals de gebroeders Stook en Stennis (wat de reden was dat ik FC CT verliet, niet omdat ik niet speelde oid).

Was het niet zo, dat Hemmo Beukman een keertje niet speelde terwijl ie dat wel verwacht had en dat je hier zelf stennis over maakte? Toen ik wat olie op het vuur gooide was het toch echt LL die jankend met de staart tussen de benen richting Zweden verdween?

Dat (opzettelijke) irritante gedrag van jou (en Legion) was inderdaad de reden dat ik naar een andere club ben gegaan, goed dat je het zelf aangeeft :razz:
ik wil me hier van distansieren. Ik deed niet irritant tegen je mijns inziens. Ligt puur aan jouw eigen interpretatievermogen dus. Ik ben gewoon van mening dat jij het spel niet snapt en dat je onterecht opkwam voor akkevietjes.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Lol, in welk opzicht snap ik het spel niet?
Reply
Ik heb ook besloten om FC CT te gaan verlaten, sorry, maar het lijkt mij leuk om een team in een lager geklasseerd land te helpen. En NL is een land die bijna van het begin erbij was. Maakt mij niet uit of ik zsm eruit ga of aan het einde van het seizoen. Dat mag de trainert weten.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:

Ren, Lennie, ren!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nou, nieuwe discussie maar weer dan:

Waarom zou ik kenbaar moeten maken dat er een bod op Box was?
Ik wilde hem toch niet verkopen, dus kan ik zijn "zaakwaarnemer"wel benaderen, maar waarom?
Wil Anti ook nog weg?
Dan is Lelygang compleet om bij een ander team te gaan spelen.
Zo niet, ben ik blij dat je blijft.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:"Als Acda niet meer bij FC CT speelt wordt het hier wel rustiger.", hoorde ik een tijdje terug.

En mij maar de rotte appel noemen! Er zit ergens nog een rotte appel binnen FC CT!

(Combineer de appel maar met de bijbel.....en je hebt het antwoord)

Ow, je hebt genoeg stof doen opwaaien om vervelend genoeg te zijn.
Dat de intenties goed waren geloof ik wel, maar je was behoorlijk irritant.

Ik begon op een gegeven moment opzettelijk irritant te doen zelfs.
Intenties waren zeker goed, en tot op zekere hoogte ook gelukt.

Nog steeds gefucked dat ik die IGM openbaar heb gemaakt?
Je komt wel steeds dichter bij je doel( althans ik denk dat ik weet wat je van plan bent).
Maar ik heb niet voor niets zelf 30 euro in het team gestopt, dus stoppen zal ik nooit, al zorg je ervoor dat iedereen uit het team gaat.
Ik wil je voor heel wat woorden uitmaken, maar ik ga je dat plezier niet gunnen.
Winnen is niet alles,
Reply
Adder Wrote:Nog steeds gefucked dat ik die IGM openbaar heb gemaakt?

Dat was inderdaad niet zo netjes van je.
Reply
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:Nog steeds gefucked dat ik die IGM openbaar heb gemaakt?

Dat was inderdaad niet zo netjes van je.

Ik vond van wel. Ik hou er niet van om gechanteerd te worden. Dus om dat te voorkomen, maak ik zoiets openbaar.
Winnen is niet alles,
Reply
Sjaak staat er voor 75k op
Joep staat er voor 75k op.
Poel staat er voor 100k op.

Veel plezier en succes, waar jullie ook naar toe gaan.
Winnen is niet alles,
Reply
Adder Wrote:Nou, nieuwe discussie maar weer dan:

Waarom zou ik kenbaar moeten maken dat er een bod op Box was?
Ik wilde hem toch niet verkopen, dus kan ik zijn "zaakwaarnemer"wel benaderen, maar waarom?
Wil Anti ook nog weg?
Dan is Lelygang compleet om bij een ander team te gaan spelen.
Zo niet, ben ik blij dat je blijft.

Even ter info, de beslissingen zijn los van elkaar gemaakt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Adder Wrote:Sjaak staat er voor 75k op

Dank! Jullie ook veel succes.
Reply

Waarom Acda destijds voor 200k en Bostoen zelfs voor 300k?
Bang voor chantage? :lol:
Reply
Mukkus Wrote:

Waarom Acda destijds voor 200k en Bostoen zelfs voor 300k?

De transfermarkt is ingestort. Wink
Reply

Knap rekenwonder ben je....je hebt FC CT al aardig wat geld door de neus geboord:

Voor Acda en Bostoen had je met gemak een ton per speler kunnen vangen, als we voor acceptabele bedragen op de TL waren geplaatst. Da's al 2 ton.
En bod van 2 ton weigeren op Sjaak en nu verkopen voor 75k. Da's ook nog eens 125k. Totale schadepost 325k.

Had je een leuke verdediger voor kunnen kopen. Laten we zeggen ene Finn Belderok.
Reply
@ Allen......vind het jammer dat er altijd wel wat gerommel met SD/CT aanwezig is, ongeacht welk vorm spel we ook spelen. Aan de andere kant heeft het ook zijn charme. Had graag vaker en eerder willen reageren, maar door gebrek aan tijd en weinig tot geen mogelijkheid om het forum te bereiken zal in de toekomst mijn input ook minder zijn. Dat betekent niet dat mijn enthousiastme minder wordt.

Wat ik nog wou toevoegen is dat we niet altijd eens kunnen en hoeven te zijn met de beslissingen van Adder. Maar hij is tot nu toe wel iemand die keuzes maakt en daarbij blijft. Als iemand een goed alternatief bedenkt veranderd hij in mijn opziens daar ook in. Het is een ouwe gek, maar wel onze ouwe gek!

@ Adder.....Toen ik naar FC CT kwam heb ik aangegeven dat ik met deze ploeg kampioen wou worden in de eredivisie. Zolang de ploeg blijft bestaan met een leuk aantal forummers blijf ik bij de ploeg. Om duidelijk te zijn....Ik blijf dit seizoen en zeker volgend seizoen bij het team.

@ Depor.....buurman!!! Jammer dat je de keuze maakt om te vertrekken. Het hing al een tijdje in de lucht. Jou redenatie snap ik volkomen en wens je veel plezier en succes in je verdere Footstar carriere. Maar ga nu maar je huisje verder afmaken ipv al je tijd in het forum te steken.

@ Box en Nr.1......Nou lekker dan! Laten jullie mij als enige lelystedeling achter. Dan moeten we maar snel een biertje pakken ergens....hint......housewarming bij depor? Succes verder!

@ Mukkus.....Tot heden heb ik niet veel op jou reactie gereageerd en heb ook geen conflict met je gehad. In ieder geval nog niet Wink Hoe dan ook zou ik je willen vragen om minder te irriteren. Het maakt voor mij het forum iets minder plezierig. Vond de vrolijke grappen makende Mukkus een stuk leuker.

Tip: Iedereen kijk naar Expeditie Robinson. Zie de vergelijkenissen met het forum.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Veel succes allen!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:Veel succes allen!

Dank je wel. Heb in middels contact met een chinees, Amerikaan, Bosna (voorkeur) en een bekend team in Zweden. Hoop dat FC CT genoeg ontvangt en het kampioenschap behaalt. Dan hoop ik een kleiner team te helpen naar een hoger plan. Daar zit mijn uitdaging.

@Adder en de rest: Ik heb deze beslissing zelf genomen en hoop zo meer lol te hebben in het spel. Zal iig aanwezig blijven op het forum. Maar niet storend.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
Antidote Wrote:Vond de vrolijke grappen makende Mukkus een stuk leuker.

Tip: Zie de overige fora.
Reply
Ook ik zal aanwezig blijven op het forum, alles wat ik leer en tegen kom zal ik zeker doorspelen naar jullie.
Woensdag is naar het er uit ziet mijn laatste wedstrijd bij CT. Ik zal er een feestje van proberen te maken!
Reply

waarom box voor 75k als je em 11 dagen terug nog voor 200 kan verkopen? en waarom poel dan voor 100?

had ze eerst gewoon een ad laten plaatsen, om dan naar aanleiding van de reacties te kijken hoeveel we eruit kunnen halen... je geeft zelf al aan dat je een kwak geld uit wil gaan geven aan die verdediger, waarvan ga je dan een nieuwe spits + keeper betalen?
Reply
Voor degene die gaan, succes bij jullie nieuwe team.

Voor de mensen die blijven, we gaan met zijn allen ervoor knokken om terug in de eredivisie te komen en daar voor zo lang mogelijk te blijven en dan het liefste met mensen die graag voor FC CT willen spelen.

Met andere woorden, ik blijf (mits het salaris zeker niet omlaag gaat).
What, me worry?
Reply
Het is echt nooit goed.......
Dan vraag ik te veel, dan weer te weinig....
Ik ga geen nieuwe spits of keeper halen. Spitsen heb ik 1 op reserve, keep verliest niet veel fitness, dus Levi keept 2x in de week( tenzij ik een junior kan vastleggen).
Mids zit ik nu niet ruim in, maar kan evt een DC op het middenveld zetten.
Ik heb maar 3 verdedigers, dus daar heb ik totaal geen speling.
Winnen is niet alles,
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Voor degene die gaan, succes bij jullie nieuwe team.

Voor de mensen die blijven, we gaan met zijn allen ervoor knokken om terug in de eredivisie te komen en daar voor zo lang mogelijk te blijven en dan het liefste met mensen die graag voor FC CT willen spelen.

Met andere woorden, ik blijf (mits het salaris zeker niet omlaag gaat).

Rond de bekerwedstrijd gaan we een kwak omhoog met de centen tot hopelijk ons 21e( ff afwachten hoeveel en of we verlies gaan maken).
Daarna hoop ik wel dat de spelers weer een stapje terug willen doen.
Vertrouwen is inmiddels wat aangetast her en der, maar ik hoop dus wel dat degenen die bij FC CT willen blijven dat dus gaan doen.
Winnen is niet alles,
Reply
Adder Wrote:een kwak omhoog

[gay]
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Adder Wrote:een kwak omhoog

[gay]

:lol: FU
Winnen is niet alles,
Reply

Forum Jump: