The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Double BP voor Ferrero =D> =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
En hij pakt hem: 4*-3 :lol: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Maar dan ben je natuurlijk wel verdacht. Dan maar iets minder verdienen :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wellicht heeft Buurs ook iets met deze praktijken van doen. Het zou wel een hoop rare uitslagen verklaren.
Reply
JCF: =D> =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Vamos Verdasco =D>

Allez Gasquet =D>
Reply
omyaca Wrote:Wellicht heeft Buurs ook iets met deze praktijken van doen. Het zou wel een hoop rare uitslagen verklaren.

:Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
PHM mist een sp op *6-5 in de TB. :letitallout:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gelukkig wel, als Gasquet er ook nog uitvliegt is deze dag dramatisch.
Reply
weer een sp. maak 't jezelf eens makkelijK!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en gemist op een 2e serve. :x
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
sp gasquet nu
Reply
Djoko nog geen aces in zijn eerste twee servicegames..... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
en ook de zevende partij van de zeven gaat verkeerd...phm pakt de set
Reply
PHM pakt de eerste set :letitallout:
Reply
Yesss!! ga zo door!! En verdasco natuurlijk ook. Zeker zo belangrijk maar ik verwacht dat ie 't moeilijk krijgt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Yesss!! ga zo door!! En verdasco natuurlijk ook. Zeker zo belangrijk maar ik verwacht dat ie 't moeilijk krijgt.
wat een rare verwachting...iedere tenniser heeft het moeilijk met djokovic.
Reply
COME ON DJOKO!

Gasquet loopt te kloten tegen PHM. Hij staat 3-0 voor in H2H en is in vorm, dus ik verwacht nog wel dat het goed komt, maar hij moet nog wel aan de bak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Yesss!! ga zo door!! En verdasco natuurlijk ook. Zeker zo belangrijk maar ik verwacht dat ie 't moeilijk krijgt.
Nu doe je idd net alsof ie favoriet is. Ik verwacht juist dat Djoko het heel moeilijk gaat krijgen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gasquet ook nog eens 4 bps gemist in de 1e set en zelf geen een tegen. Maar toch de set verliezen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer dat je niet weet wat Binaural deze week weer heeft.
Ben benieuwd of Buurs nog voor spanning kan zorgen, Cor en Arco hebben vaak dezelfde spelers en zitten er met Haas (exit) en Youzhny (denk ik) naast, ik ben benieuwd hoeveel schade Nalbandian en Gonzalez gaan aanrichten.
Reply
_Tampie Wrote:Jammer dat je niet weet wat Binaural deze week weer heeft.
Ben benieuwd of Buurs nog voor spanning kan zorgen, Cor en Arco hebben vaak dezelfde spelers en zitten er met Haas (exit) en Youzhny (denk ik) naast, ik ben benieuwd hoeveel schade Nalbandian en Gonzalez gaan aanrichten.

Binaural heeft waarschijnlijk gonzo en nalbi ook wel :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs zoveel geluk die gaat wel voor spanning zorgen hoor...
Reply
De vraag is of ie Djoko op z'n fiets heeft...

Weg trouwens Buurs nu, ik heb je niet meer nodig, juist niet zelfs! Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus Gssquet, pak die fucking bps eens!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Jammer dat je niet weet wat Binaural deze week weer heeft.
Ben benieuwd of Buurs nog voor spanning kan zorgen, Cor en Arco hebben vaak dezelfde spelers en zitten er met Haas (exit) en Youzhny (denk ik) naast, ik ben benieuwd hoeveel schade Nalbandian en Gonzalez gaan aanrichten.

Binaural heeft waarschijnlijk gonzo en nalbi ook wel :8:

Als hij Nalbandian en Gonzalez blijkt te hebben als ze respectievelijk 25 en 45 punten of meer hebben deze week dan is het bedrog onomstotelijk bewezen.
Reply
kooltje Wrote:buurs zoveel geluk die gaat wel voor spanning zorgen hoor...

is geen geluk lijkt mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gasquet mist maar weer eens 2 bp's
Reply
buurs Wrote:
kooltje Wrote:buurs zoveel geluk die gaat wel voor spanning zorgen hoor...

is geen geluk lijkt mij.
dit is een pure geluksweek...jij noemt het buursweek...

gonzalez heeft geloof ik 5 setpoints tegen gehad tegen almagro. nalbi hoef ik niks over te zeggen...het wegvallen van davydenko

andere weken ben ik het met je eens dat het geen geluk is..maar dit
Reply
Ad Wim Wrote:Gasquet ook nog eens 4 bps gemist in de 1e set en zelf geen een tegen. Maar toch de set verliezen :|

Frustrerend om een set te verliezen met zulke stats.
Alle cijfers zijn in het voordeel van Gasquet....
Reply


Forum Jump: