The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2005
He Michiel, heb je je samenvatting van RG al klaar..??? :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Heb 3 minuten geleden de statistieken opgeladen. Ga nu aan het verhaaltje beginnen. Maar of ik je nu nog zal noemen ...? Wink
Reply
Elikian Wrote:Heb 3 minuten geleden de statistieken opgeladen. Ga nu aan het verhaaltje beginnen. Maar of ik je nu nog zal noemen ...? Wink

:cry:
Reply
Volgens mij ben je al een aantal keer aan het kijken he?

1. 6 juni 20:02 @Home, Geleen, Nederland
2. 6 juni 20:02 Chello, Nederland
3. 6 juni 20:04 @Home, Geleen, Nederland
4. 6 juni 20:07 @Home, Geleen, Nederland
5. 6 juni 20:09 @Home, Geleen, Nederland
6. 6 juni 20:13 @Home, Geleen, Nederland
7. 6 juni 20:14 @Home, Geleen, Nederland
8. 6 juni 20:17 BellSouth Inc., Verenigde Staten
9. 6 juni 20:17 @Home, Geleen, Nederland
10. 6 juni 20:26 @Home, Geleen, Nederland

Van de laatste 100 hits waren er 34 uit Geleen Smile
Gaat allemaal nog wel een half uurtje duren hoor, dus geduld :p
Reply
Elikian Wrote:Volgens mij ben je al een aantal keer aan het kijken he?

1. 6 juni 20:02 @Home, Geleen, Nederland
2. 6 juni 20:02 Chello, Nederland
3. 6 juni 20:04 @Home, Geleen, Nederland
4. 6 juni 20:07 @Home, Geleen, Nederland
5. 6 juni 20:09 @Home, Geleen, Nederland
6. 6 juni 20:13 @Home, Geleen, Nederland
7. 6 juni 20:14 @Home, Geleen, Nederland
8. 6 juni 20:17 BellSouth Inc., Verenigde Staten
9. 6 juni 20:17 @Home, Geleen, Nederland
10. 6 juni 20:26 @Home, Geleen, Nederland

Van de laatste 100 hits waren er 34 uit Geleen Smile
Gaat allemaal nog wel een half uurtje duren hoor, dus geduld :p


Ik heb ongeveer 30 keer gekeken... :oops:
(mag ik ook een keertje bovenaan staan) :roll:
Komt dat het normaal tegen 18 uur is... :wink:
en ik heb natuurlijk een goede reden... :wink:
Maar ik heb geduld :8:
Reply
Update door de week is altijd rond 19.00u-20.00u. Maandag altijd rond 23.00 omdat ik dan echt veel werk moet doen om alles bij te werken.
Reply
Elikian Wrote:Volgens mij ben je al een aantal keer aan het kijken he?

1. 6 juni 20:02 @Home, Geleen, Nederland
2. 6 juni 20:02 Chello, Nederland
3. 6 juni 20:04 @Home, Geleen, Nederland
4. 6 juni 20:07 @Home, Geleen, Nederland
5. 6 juni 20:09 @Home, Geleen, Nederland
6. 6 juni 20:13 @Home, Geleen, Nederland
7. 6 juni 20:14 @Home, Geleen, Nederland
8. 6 juni 20:17 BellSouth Inc., Verenigde Staten
9. 6 juni 20:17 @Home, Geleen, Nederland
10. 6 juni 20:26 @Home, Geleen, Nederland

Van de laatste 100 hits waren er 34 uit Geleen Smile
Gaat allemaal nog wel een half uurtje duren hoor, dus geduld :p

Dit is trouwens wel heeeeel erg....om de 2 minuten ongeveer.. :oops:
Reply
Elikian Wrote:Update door de week is altijd rond 19.00u-20.00u. Maandag altijd rond 23.00 omdat ik dan echt veel werk moet doen om alles bij te werken.

Oh oke, komt dat ik vandaag eerder van werk thuis was...
Reply
Elikian Wrote:Update door de week is altijd rond 19.00u-20.00u. Maandag altijd rond 23.00 omdat ik dan echt veel werk moet doen om alles bij te werken.

Take it easy and take a .... :wink:
Reply
Leuk stukje....
Voegt toch weer iets aan het spel toe :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Eerste jaar dat ik mee doe aan de Michiel Vestjens-game en ik moet zeggen: verbeteringen zijn bijna niet meer mogelijk.
Proficiat Michiel!!!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
vroeg me altijd al af waar MV game voor stond, en nu weet ik et :$
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:vroeg me altijd al af waar MV game voor stond, en nu weet ik et :$

:lol:
Reply
Hmm beetje jammer, ik zie het stukje tekst van St Pölten nog! Dat had ik laatst ook al met de tennispoll
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
:oops: :oops: :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mooi stukje =D> Van mij mogen er wel 20 GrandSlam toernooien in een jaar zijn!! En zeker Roland Garros; vorig jaar ook al m'n beste week, toen bij tennismanager, met een fabelachtige Gaudio.
Reply
harry_bierdop Wrote:Hmm beetje jammer, ik zie het stukje tekst van St Pölten nog! Dat had ik laatst ook al met de tennispoll

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :letitallout:

Ik snap er echt geen kut van!!

Ik zie gewoon dit: (en heb ook al internet opnieuw opgestart en alles)

St.Pölten in het kort:

Arco wint door zijn grote budget de week van St.Pölten. Proficiat! Hij wint daarmee zijn eerste titel van het jaar, en alweer de 7e uit zijn carriere. Hij is denk ik de eerste in de geschiedenis van de MV-Game die een weekwinst prolongeert. De nummer 3 in de eindstand van vorig jaar troeft Mist af, die vorig jaar de eindrangschikking won. Voor Mist is dit het eerste podium van het jaar, terwijl Tafeltennis voor de 2e keer in 3 weken op het podium staat met zijn derde plek. Deze week is zoals ieder jaar er eentje om snel te vergeten, omdat de loting zo zwak is dat er gewoon te weinig te kiezen overblijft (of beter: niet te kiezen) en de budgetverschillen de uitslag bepalen.

De verschillen in scores deze week zijn ook verwaarsloosbaar voor de totaalscores, dus gaan we snel verder naar Parijs!



De komende twee weken beleven we het hoogtepunt van het gravelseizoen. Het is tijd voor Roland Garros! Succes!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Speciaal voor Harrie Bierdop!!!!
:wink:
Roland Garros in het kort:

Genomico wint op het Parijse gravel de eerste titel uit zijn carrière. Hij was reeds enkele weken nummer 1 in de totaalstand in het begin van het jaar, en ironisch genoeg verloor hij die leiding in februari bij de start van het gravelseizoen, in Zuid-Amerika. Hij selecteerde op Roland Garros maar liefst 7 van de 8 kwartfinalisten en miste alleen de dure Federer. Genomico won de strijd om de weekwinst van Aap in de kwartfinale, toen Robredo ten onder ging tegen Davydenko. Aap legt beslag op de zilveren plak en Ron krijgt het brons. Ron heeft een bewonderenswaardige maand achter de rug met top-3 klasseringen in Monte Carlo, Rome en Roland Garros.

Genomico stijgt door zijn weekwinst van de 22e naar de 13e plaats. Aap mist net de top 10. Hij blijft op 11 steken, komend vanaf 19. Ron komt de top 10 wel net binnen. Hij gaat van 12 naar 8.



In de totaalstand waren er grote verschuivingen. Leider Winpagina was een van de weinigen die Puerta miste en eindigt de week als 43e. Hij valt helemaal terug naar de 9e plaats. Tweede in de rangschikking was Tampie. Hij eindigt in de Parijse middenmoot en valt terug naar plaats 5. Dennis Buurs komt hierdoor voor het eerst aan de leiding. Hij stond dit jaar alleen na Auckland en Sydney niet in de top10, namelijk 12e. Verder stond hij iedere week in de top 6 van de totaalstand, en gaat nu dus voor het eerst aan de leiding door zijn gedeelde 5e plaats deze week. Het toeval wil dat hij gedeeld 5e is met Jankuffo en Koffieboer, die hem volgen naar de 2e en 3e plaats respectievelijk. Ron en Tjuun-Wong zijn nieuw in de top 10. De falers deze week zijn Elikian en Kratovsk, die daar wegvallen naar de 19e en 23e plaats overall.



En hiermee besluiten we de hoofdschotel op gravel en gaan we ons in twee weken een beeld proberen te vormen van wie er op gras in vorm zijn. Deze week in Halle en op Queen’s. Succes!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Thank you!

Het is zojuist ook in Nijmegen aan gekomen :|

Feli Dennis en Genomico!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Thank you!

Het is zojuist ook in Nijmegen aan gekomen :|

Feli Dennis en Genomico!

Thanxs
Ik ga maar eens pitten
laterzzz
Reply
harry_bierdop Wrote:Hmm beetje jammer, ik zie het stukje tekst van St Pölten nog! Dat had ik laatst ook al met de tennispoll
Als dat gebeurt, probeer dan eens CTRL-F5
Reply
bocaloca Wrote:vroeg me altijd al af waar MV game voor stond, en nu weet ik et :$
hahaha, tja, gelukkig heb ik dat niet zelf verzonnen. (Ik hou niet zo van die arrogantie). Maar in den beginne (2001) had het spel geen naam, en zijn er mensen zo mee begonnen om er aan te refereren. Uiteindelijk dat maar overgenomen.
Reply
harry_bierdop Wrote:Thank you!

Het is zojuist ook in Nijmegen aan gekomen :|

Feli Dennis en Genomico!

Dan zit je zeker aan de verkeerde kant van Nijmegen, want ik had hier op de St. Jacobslaan geen problemen :wink:
Reply
buurs Wrote:Eerste jaar dat ik mee doe aan de Michiel Vestjens-game

Dan zijn de huidige nummers 1 en 2 debutanten. Toch niet zo'n moeilijk spel blijkbaar.
Sportshag
Reply
Joost Wrote:
buurs Wrote:Eerste jaar dat ik mee doe aan de Michiel Vestjens-game

Dan zijn de huidige nummers 1 en 2 debutanten. Toch niet zo'n moeilijk spel blijkbaar.

Dat noemen ze beginnersgeluk.... :wink:
Reply
Deadline 00.15 of morgenochtend? Er word vannacht immers niet meer gespeeld.
Reply
Het geld raakt maar niet op :eeeek: En als Kiefer dadelijk nog gaat verliezen, lukt het al helemaal niet :Big Grin Federer kan dit probleem wel oplossen, maar of dat nu zo verstandig is?!

Edit: Pff... Ben bijna genoodzaakt, als je alle betaalbare kwart-finalisten (dus geen Federer, Hewitt en Roddick) wilt hebben, om Ferrero te nemen. Meer dan 1000 euro besteden voor een anti-grasspeler deze week??
Reply
Genomico Wrote:Het geld raakt maar niet op :eeeek: En als Kiefer dadelijk nog gaat verliezen, lukt het al helemaal niet :Big Grin Federer kan dit probleem wel oplossen, maar of dat nu zo verstandig is?!

Kiefer staat een break achter in de 3e :lol:
Reply
Shit...toch Canas moeten houden dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De enige zorg deze week is dus Dent. Dat die er maar vroeg uit vliegt!! 1095 punten voor 4 pnt... Dan hadden de mensen toch beter Zib (al 2x gewonnen van Kim dit jaar) kunnen nemen!! Johansson en Stepanek is m'n hoop op gevestigd. Die mogen gaan stunten met halve finale plaatsen!! :Big Grin

Maar goed, eerst Taylor er maar eens uit...
Reply


Forum Jump: