The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 2)
Thx Gerben, dat vind ik nog eens lief van je !
Reply
bocaloca Wrote:trouwens een speler die ergens een max had bereikt kan weer getraind worden op die skill, iemand dat al eens meegemaakt?

Hmm vreemd, is dat alleen bij oudere spelers (+30)? Nog niet meegemaakt...

Heb 0-1 gewonnen en de nummer 2 laat een steekje vallen. Staat nu op 3 punten...

Heb overigens al 45 punten! :lol:
Reply
2-1 uit overwinning en door een gelijkspel van de nr.2 sta ik nu 3pnt los van hem.

45pnt doe je zeer netjes matador. Ik heb zelf 43pnt.
Reply
48 punten das pas veel :razz:
Reply
3-0 gewonnen
Reply
is 7 punten ook veel? :roll:
Reply
als er 3 clups onder je staan met 0 punten dan is et veel ja Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ohw das niet zo #-o
Reply
2-1 verloren van de nummer 3, sta nog wel 1ste maar het gat slinkt.. Ik heb trouwens 'slechts' 36 punten
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
0-1 verloren Sad
Reply
1-1 gespeeld tegen de nummer 3...nummer 1 heeft weer gewonnen dus hij loopt weer 2 puntjes weg, het gat met de nummer 1 is 3 punten. Net als het gat met de nummer 3
Reply
2-0 gewonnen en doordat de andere (sub)toppers (waaronder Dre :razz: )allemaal gelijkspeelden maak ik nu echt kans op de MotW-trofee. Slechts 2 punten achter de nummer 2 en 6 punten voor op de nummer 4.
Gelukkig is mijn 2e keeper weer fit, aangezien die andere behoorlijk rood aanliep (bij zijn conditie). Wel heb ik inmiddels 3 middenvelders op non-actief (2 blessee en eentje geschorst).
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
shaaun thomas is back van zn blessure en scoort 3 keer in mijn 0-3 overwinning Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
3-0 gewonnen en ook ik maak zeker weer kans op de MOTW award :wink: .

19-jarige spits aangetrokken, voor de vermaarde Seitaart-jeugdopleiding. Het mannetje moet echter wel een majestueus salaris hebben: 7800 foepies...

Kan alleen dit seizoen geen spelers meer aantrekken, heb er nu 7 bij.. Er staat overigens nog wel een middenvelder op approved..
Reply
Division 79
Name Club App League Total
S Thomas Bocaloca 12 21 21
G Ormerod Bocaloca 7 13 13
P Wise Wattie Walkers 12 12 12
N Mitchell Armley Athletic 16 10 10
J Portman Random Xi 11 10 10
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Weet iemand wanneer spelers ouder worden?! Confused
Reply
Peter Wrote:Weet iemand wanneer spelers ouder worden?! Confused

Tijdens het seizoen!
Reply
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:Weet iemand wanneer spelers ouder worden?! Confused

Tijdens het seizoen!

Iedere speler op een andere dag dus?
Reply
Peter Wrote:
Kezmania Wrote:
Peter Wrote:Weet iemand wanneer spelers ouder worden?! Confused

Tijdens het seizoen!

Iedere speler op een andere dag dus?

Ze worden een jaar ouder tijdens de seizoenswisseling.. Ik dacht dat PSV'ers onderling wel wat collegialer zouden zijn..
Reply
3-1 overwinning behaald vannacht, met inmiddels een gat naar de nummer 4 van 6 punten en nog 2 'makkies' te gaan deze week.

EDIT: de enige keeper van mijn volgende tegenstander is geblesseerd :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Matador! Wrote:19-jarige spits aangetrokken, voor de vermaarde Seitaart-jeugdopleiding. Het mannetje moet echter wel een majestueus salaris hebben: 7800 foepies...

:eeeek:

Teringjantjekutjebef! Daar betaal ik meer dan 3/4 van mijn selectie van. En al die jonkies spelen sowieso voor een grijpstuiver (tussen de 162 en 486)... :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Iemand een goedkope LB (29), RM (32) of LM (30, TIP! :p) nodig?? Kijk ff bij Eriks Gunners in Divisie 67!! SD'er gaan voor en ik hoef geen 130% te hebben... 90% is eigenlijk als genoeg..
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:19-jarige spits aangetrokken, voor de vermaarde Seitaart-jeugdopleiding. Het mannetje moet echter wel een majestueus salaris hebben: 7800 foepies...

:eeeek:

Teringjantjekutjebef! Daar betaal ik meer dan 3/4 van mijn selectie van. En al die jonkies spelen sowieso voor een grijpstuiver (tussen de 162 en 486)... :lol:

Ik denk dat dat ook de reden is dat zijn oude club hem verkocht... Maar goed, als hij over een paar jaar de beste aanvaller van het spel is dan praten jullie wel anders :wink:
Reply
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:19-jarige spits aangetrokken, voor de vermaarde Seitaart-jeugdopleiding. Het mannetje moet echter wel een majestueus salaris hebben: 7800 foepies...

:eeeek:

Teringjantjekutjebef! Daar betaal ik meer dan 3/4 van mijn selectie van. En al die jonkies spelen sowieso voor een grijpstuiver (tussen de 162 en 486)... :lol:

Ik denk dat dat ook de reden is dat zijn oude club hem verkocht... Maar goed, als hij over een paar jaar de beste aanvaller van het spel is dan praten jullie wel anders :wink:

Hehe, we zullen zien.
Quote:Player wages 17,963
Ik heb een paar duurdere jongens (tussen de 1000 en 2000 per potje), maar de rest verdient allemaal vrij weinig, gelukkig.
Mijn 20-jarige spitsje in opleiding staat nu al op 6.4 miljoen en hij heeft dit seizoen welgeteld 1 wedstrijd in mijn hoofdmacht gespeeld. :Big Grin
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Matador! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Matador! Wrote:19-jarige spits aangetrokken, voor de vermaarde Seitaart-jeugdopleiding. Het mannetje moet echter wel een majestueus salaris hebben: 7800 foepies...

:eeeek:

Teringjantjekutjebef! Daar betaal ik meer dan 3/4 van mijn selectie van. En al die jonkies spelen sowieso voor een grijpstuiver (tussen de 162 en 486)... :lol:

Ik denk dat dat ook de reden is dat zijn oude club hem verkocht... Maar goed, als hij over een paar jaar de beste aanvaller van het spel is dan praten jullie wel anders :wink:

die lopen al bij mij TongueTongueTongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
De enige echte topspits loopt bij mij. Pas 44 training gehad...shooting, control 100, heading 80 en na morgen stamina 100. Deze 25 jarige jongen heeft nu een waarde van 18.9M. Een half seizoen geleden gekocht voor 1.1M. Heeft dit seizoen 14 goals gemaakt.

Verder met 3-0 gewonnen. Voorsprong op nr.2 bedraagt 3pnt en nr.3 alweer 8pnt. Ook heb ik een RM voor 1.4M aangetrokken. Mag nog 1 aankoop doen en dat moet en zal een keeper worden.
Reply
Jaaaaaaaaaaaaaa! 1-2 gewonnen en omdat de concurrentie wederom allemaal punten laat liggen ben ik geklommen naar de 2e plaats. (Ik verklap niks, Dre :wink: ) Zoals voorspeld in mijn allereerste post gaat het na een half seizoen tussen Dre's team en de promovendi van vorig jaar.
Omdat ik een gelijkspel afvoer en de rest van de concurrenten voor MvdW allemaal minimaal 2 D's laat staan ben ik eigenlijk al de weekwinnaar (als ik verlies heb ik nog maar 3 verliespunten en de rest minimaal 4), maar de uitreiking is pas morgen. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
1-0 gewonnen

mijn stadion op uitbreiden gezet.
En mijn laatste aankopen van het seizoen zijn binnen (een keeper en een aanvaller)

Mijn duurste speler verdient 1050, maar dat heb ik zelf gedaan, ik moest en zou hem namelijk een contract voor 5 jaar aanbieden :lol: Hij is het ook wel waard. :wink:
Reply
Bocaloca Five-star performance!
(1) 5 - 0 (0)
Tarson
S Thomas (19)
A Hubert (53)
S Thomas (55)
S Thomas (64)
S Thomas (75)

\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/

de beste spits van de sdérs op IAG loopt bij bocaloca, :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
1-1 gespeeld.... wel een RB binnen rating 43...
Reply


Forum Jump: