25-10-2007, 11:22 AM
ok...zal nog een middenvelder moeten kopen....uitstekend positiespel en goede conditie...wat moet ik daar maximaal aan uitgeven?
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hattrick
|
25-10-2007, 11:22 AM
ok...zal nog een middenvelder moeten kopen....uitstekend positiespel en goede conditie...wat moet ik daar maximaal aan uitgeven?
25-10-2007, 11:24 AM
150k
kkop een iets oudere met wat ervaring dan ist nog beter
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
25-10-2007, 11:26 AM
ok...ga ik doen..zal laten weten wat het geworden is
25-10-2007, 11:27 AM
En een oudere is ook nog eens goedkoper...
Ik heb trouwens wel bijna 800 supporters en mijn stadion zit pas de laatste 3 wedstrijden vol. Ik ga ook niet uitbreiden. Want als ik een paar wedstrijden verlies, loopt een hoop van die successupporters weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
25-10-2007, 11:28 AM
passen nog van groot belang? zie dat de goedkopere met slechte passing zijn
25-10-2007, 11:30 AM
Niet heel erg op ons niveau, volgens mij. Vooral voor wingers belangrijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
25-10-2007, 11:31 AM
Mateusz Gruner (75244686)
31 jaar en 48 dagen, goed in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider. Volgende verjaardag: 28-12-2007 Nationaliteit: Polska Total Skill Index (TSI): 1 020 Loon: 804 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Euphonyboys Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: waardeloos Positiespel: uitstekend Passen: matig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: matig zoiets dus...
25-10-2007, 11:34 AM
25-10-2007 Logowaardering
Heb je je ooit afgevraagd welk logo het mooiste is en wat anderen van jouw logo vinden? Dat kun je nu te weten komen dankzij de nieuwe optie Logowaardering! Je vindt deze optie in het menu onder 'Gemeenschap'. Bij de logowaardering krijg je een willekeurig logo te zien. Dit logo kun je 1 tot 5 sterren toekennen, waarbij 5 sterren de hoogste waardering is. Maar wees voorzichtig met het gebruik van deze nieuwe optie, want het waarderen van logo's is zeer verslavend! De zinsnede 'nou vooruit, nog eentje dan' was veelvuldig te horen tijdens de testperiode. Het kunnen tonen van een teamlogo is een van de opties in ons Supporterpakket. Supporters die hun logowaardering niet willen tonen aan andere gebruikers, kunnen dit aangeven op de pagina getiteld Overige voorkeuren. weer een stukje bezigheidstherapie toegevoegd.. :roll:
25-10-2007, 11:35 AM
Zoiets ja, al is zijn salaris wel vrij hoog en heeft hij geen geweldige ervaring voor zijn leeftijd. 31 is wel echt oud en die daalt dan ook in waarde in de nabije toekomst.
Voor hoeveel staat ie?
25-10-2007, 11:35 AM
precies een ton
25-10-2007, 11:40 AM
Voor dat bedrag wel aardig. Zou zeggen max 29 jaar met wat meer ervaring en nog zonder het passen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
25-10-2007, 12:41 PM
Birger Wrote:25-10-2007 Logowaardering Ow joepie wat leuk
25-10-2007, 01:18 PM
Mukkus Wrote:Mijn logo heeft al 1 ster.... :roll:4 :roll:
25-10-2007, 03:41 PM
toch al de volle 2.2 op 8 stemmen
25-10-2007, 03:47 PM
Birger Wrote:toch al de volle 2.2 op 8 stemmen Hoe kun je dat zien?
Oh, my god, we bought Kenny!
25-10-2007, 03:51 PM
Met je cursor boven die sterretjes hangen.
3,5 ster (zes stemmen) trouwens voor mijn mooie zelf gekopieerde plaatje. :
25-10-2007, 08:33 PM
Zo gaat lekker met de uitverkoop
Economie Kapitaal: -168 247 â⬠(3 649 399) â⬠Nog een stuk of 30 spelers verkopen en ik kan binnenkort met mijn nieuwe training beginnen.
Insane life.
25-10-2007, 08:47 PM
Verveel je je Bakke? :lol:
Esporte Clube Vitoriense biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering HimmelsblÃÂ¥ IF biedt voor Björn Zettering Bekijk meer
25-10-2007, 09:48 PM
Ach, ik dacht: ik doe eens gek!
25-10-2007, 11:37 PM
Nou ik ga me voorbereiden op een seizoen in de VI. Heb 1,7 mln op de bank. Maar wacht alles eerst maar eens even af. Misschien een trainee erbij. Hoeveel supporters verlies ik eigenlijk bij degradatie, dit word mijn eerste gedurende HT.
26-10-2007, 10:13 AM
Ik neem die weglopers van je wel over Ara
26-10-2007, 11:18 AM
Birger Viitasalo (30819516)
33 jaar en 72 dagen, zwak in vorm, gezond Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is. Hij heeft goed ervaring en is een rampzalig leider. Volgende verjaardag: 05-12-2007 Nationaliteit: Suomi Total Skill Index (TSI): 300 Loon: 804 ââ¬/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: rsc tielt Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos deze gekocht...hij is wat oud..maar ook een stuk goedkoper...en voldoet aan jullie voorwaarden
26-10-2007, 11:46 AM
Wat heb je er voor betaald dan en zn vorm is ook nie best
26-10-2007, 11:48 AM
Geen passen en conditie zal alleen maar afnemen. Ik ben ook wel benieuwd wat je er voor hebt betaald.
Oh, my god, we bought Kenny!
26-10-2007, 11:51 AM
Mukkus jij speelt veel counteraanval.
mag ik vragen hoe je dit bevalt en wat je hierbij traint?
26-10-2007, 11:53 AM
46.000...mooi prijsje toch
26-10-2007, 12:13 PM
Wel een mooie naam :lol:
|
« Next Oldest | Next Newest »
|