The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Quote:Jol must wait for opening at Ajax
By Sam Lyon

Former Spurs boss Martin Jol will have to wait until next summer if he wants to take over as coach of Ajax.

The Dutch giants have yet to name a permanent replacement for new Chelsea coach Henk ten Cate, with Adrie Koster named interim manager for the season.

And Jol said: "If I get a feeling about Ajax, I'll absolutely think about it."

However, a club spokesperson told BBC Sport: "I can imagine he is interested but nothing is going on. I think we will stay as we are until the summer."

Jol, 51, is without a club after being sacked by Spurs last week following their disastrous start to the season, which has left the club in the bottom three of the Premier League.

However, after revealing he could manage again in England, calling it "a fantastic country", the Dutchman hinted he would be willing to wait if it meant the right opportunity coming along.

"I want to recharge my batteries first," he said. "When something good crosses my path, I want to think about that. I would like to become champions somewhere.

"I could step into a job where I can build the team up from the bottom or I could choose to go to a club with experienced players, because you can win prizes much more easily with those kind of players."

One job that is unlikely to open itself up for Jol in the near future is that of Holland national coach.

Marco van Basten had come under pressure after a poor start to their Euro 2008 qualifying campaign, but recent results have seen them climb to second in Group G and well placed to secure a place in next summer's finals.

And, despite having been reported as admirers of Jol, the Dutch FA are unlikely to talk to him about replacing Van Basten.

"There are no plans to approach Martin Jol for that position," spokesman Rob de Leede told BBC Sport.

"Van Basten's contract expires after Euro 2008 and the plan is that talks with him are due some time after that next year."
Reply
Oftewel Jol wil best naar PSV, Ajax of Feyenoord als die kans zich voordoet.
Reply
Peter Wrote:Oftewel Jol wil best naar PSV, Ajax of Feyenoord als die kans zich voordoet.

Zit je nou alweer te rukken? Ga jij nou maar bidden dat PSV in de die waardeloze Koeman voor veel knaken verpatst aan Balencia zodat ze een goede coach kunnen aantrekken en dan maar hopen dat Jol niet langer wil wachten op een betere club.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Oftewel Jol wil best naar PSV, Ajax of Feyenoord als die kans zich voordoet.

Zit je nou alweer te rukken? Ga jij nou maar bidden dat PSV in de die waardeloze Koeman voor veel knaken verpatst aan Balencia zodat ze een goede coach kunnen aantrekken en dan maar hopen dat Jol niet langer wil wachten op een betere club.

Betrek het maar weer lauter en alleen op PSV! =D> Zoals ik vanochtend al zei: van mij mag Koeman blijven, maar een vertrek zou weinig problemen opleveren als PSV vervolgens Jol kan strikken.


Voor wat het waard is:
'Koeman tekende afgelopen zomer al bij Valencia'

Ronald Koeman zou al in juni 2007 een contract bij Valencia hebben getekend. Dit weet Goal.com te melden vanuit een Spaanse bron. Een tussentijds vertrek naar Valencia zat er deze zomer echter nog niet in omdat Koeman zijn belofte met PSV niet wilde breken.

Koeman zou een contract hebben getekend voor drie seizoenen. Dat contract zou in gaan medio 2008.

-
En Bayram Tutumlu schijnt al in Valencia te zijn gesignaleerd.
Reply
PSV zit met Aissati in de maag’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 31 oktober om 08:07

Als Ismail Aissati zijn contract bij PSV, dat nog loopt tot de zomer van 2009, dit seizoen niet verlengt, zal de landskampioen hem aan het einde van dit seizoen proberen te verkopen. Dat meldt het Algemeen Dagblad in haar editie van woensdag.

De negentienjarige jeugdinternational wil eerst weten hoe zijn toekomst bij de Eindhovense club er uit ziet. Aissati kwam vorig seizoen bij PSV weinig aan de bak, waarna hij in de tweede seizoenshelft namens FC Twente wel volop aan spelen toe kwam én indruk maakte.

Aissati komt momenteel in Eindhoven echter veel minder aan spelen toe dan hij had gehoopt en verwacht. Het talent wil het liefst bij PSV doorbreken, maar wacht af hoe zijn sportieve situatie zich de komende tijd ontwikkelt. “Het is hier geen FC Twente, het is niet makkelijk om een basisplaats te veroveren”, vertelt Aissati. “De concurrentie is hier moordend. Het liefst laat ik het zien bij PSV, maar als dat niet kan, dan moet het maar ergens anders.’’

Aissati kwam tot dusver tien wedstrijden (incl. Champions League) in actie, waarin hij 505 minuten verzamelde. In vijf duels stond hij in de basis en vijfmaal betrad hij het speelveld als invaller. Slechts driemaal speelde de middenvelder een wedstrijd uit. Namens Jong Oranje kwam hij tegen Macedonië en Noorwegen wel de gehele negentig minuten in actief, maar bondscoach Foppe de Haan liet hem onlangs links liggen.

“Een voetballer die niet speelt, is niet blij”, verklaart zijn zaakwaarnemer Rodger Linse. “Natuurlijk is Ismail wat ongeduldig. Het zou ongezond zijn als dat niet zo was. Het moet alleen niet ten koste gaan van je inzet en discipline. En dat is bij hem niet het geval.’’

Koeman
“Ismail moet belangrijk zijn in de laatste fase van het veld”, vertelt Koeman. “Ik heb niks aan een Aissati die op de middenlijn een bal breed legt. Hij moet meer rendement krijgen. Op het moment dat je iemand terughaalt, heb je het idee dat hij meer aan spelen toekomt. Maar ook toen hij vorig jaar bij FC Twente speelde, zagen we de dingen die we nu ook zien. Dat geeft ook niet, want waar hebben we het over? Ismail is 19 jaar, laten we geduld hebben en in alle rust verder werken. Hij moet een stap maken, dat weet hij zelf ook.’’

Mochten de Eindhovenaren besluiten om Aissati niet van de hand te doen, loopt de club het risico dat de middenvelder over anderhalf jaar voor niets de deur uitloopt. “Dat kunnen wij ons niet veroorloven’’ zegt algemeen-directeur Jan Reker. “Wat mij betreft blijft hij hier. Ismail is een jongen die bij ons zou moeten doorbreken. Het is wel zo: Mocht hij blijven weigeren om zijn contract te verlengen, kan hij niet bij ons blijven. PSV kan het zich niet veroorloven om spelers in wie we hebben geïnvesteerd uiteindelijk gratis te laten vertrekken.’’
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Die Aisatti verkopen aan 1 of andere turkse club, kan ie mooi terug naar zijn roots.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Oftewel Jol wil best naar PSV, Ajax of Feyenoord als die kans zich voordoet.

Zit je nou alweer te rukken? Ga jij nou maar bidden dat PSV in de die waardeloze Koeman voor veel knaken verpatst aan Balencia zodat ze een goede coach kunnen aantrekken en dan maar hopen dat Jol niet langer wil wachten op een betere club.

Betrek het maar weer lauter en alleen op PSV! =D> Zoals ik vanochtend al zei: van mij mag Koeman blijven, maar een vertrek zou weinig problemen opleveren als PSV vervolgens Jol kan strikken.


Voor wat het waard is:
'Koeman tekende afgelopen zomer al bij Valencia'

Ronald Koeman zou al in juni 2007 een contract bij Valencia hebben getekend. Dit weet Goal.com te melden vanuit een Spaanse bron. Een tussentijds vertrek naar Valencia zat er deze zomer echter nog niet in omdat Koeman zijn belofte met PSV niet wilde breken.

Koeman zou een contract hebben getekend voor drie seizoenen. Dat contract zou in gaan medio 2008.

-
En Bayram Tutumlu schijnt al in Valencia te zijn gesignaleerd.

Jij bent de PSV-fan hier en de enige die serieus denkt dat Jol naar zijn klupje komt. Bovendien, Feyenoord heeft net een nieuwe trainer en bij Ajax zeggen ze dat ze pas in de zomer een nieuwe trainer willen. ALS Koeman dan per direct zou vertrekken naar Balencia is PSV de enige Nederlandse TOP-club waar hij heen kan. Of je moet AZ inmiddels mee willen rekenen...
En je zet zelf een bericht neer waarin staat dat Koeman hoogstwaarschijnlijk niet per direct kan/mag/wil vertrekken, dus dan tekent Jol in de winterstop mooi ergens anders.

Het is trouwens louter en WHO THE FUCK is Bram Tutu?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Schijnbaar heeft Koeman een clausule in zijn contract dat hij per direct weg kan.

Zo het trouwens typisch Koeman vinden om een club (weer) in de steek te laten zonder iets af te maken. Ik hoop dat ie gewoon het seizoen afmaakt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Oftewel Jol wil best naar PSV, Ajax of Feyenoord als die kans zich voordoet.

Zit je nou alweer te rukken? Ga jij nou maar bidden dat PSV in de die waardeloze Koeman voor veel knaken verpatst aan Balencia zodat ze een goede coach kunnen aantrekken en dan maar hopen dat Jol niet langer wil wachten op een betere club.

Betrek het maar weer lauter en alleen op PSV! =D> Zoals ik vanochtend al zei: van mij mag Koeman blijven, maar een vertrek zou weinig problemen opleveren als PSV vervolgens Jol kan strikken.


Voor wat het waard is:
'Koeman tekende afgelopen zomer al bij Valencia'

Ronald Koeman zou al in juni 2007 een contract bij Valencia hebben getekend. Dit weet Goal.com te melden vanuit een Spaanse bron. Een tussentijds vertrek naar Valencia zat er deze zomer echter nog niet in omdat Koeman zijn belofte met PSV niet wilde breken.

Koeman zou een contract hebben getekend voor drie seizoenen. Dat contract zou in gaan medio 2008.

-
En Bayram Tutumlu schijnt al in Valencia te zijn gesignaleerd.

Jij bent de PSV-fan hier en de enige die serieus denkt dat Jol naar zijn klupje komt. Bovendien, Feyenoord heeft net een nieuwe trainer en bij Ajax zeggen ze dat ze pas in de zomer een nieuwe trainer willen. ALS Koeman dan per direct zou vertrekken naar Balencia is PSV de enige Nederlandse TOP-club waar hij heen kan. Of je moet AZ inmiddels mee willen rekenen...
En je zet zelf een bericht neer waarin staat dat Koeman hoogstwaarschijnlijk niet per direct kan/mag/wil vertrekken, dus dan tekent Jol in de winterstop mooi ergens anders.

Het is trouwens louter en WHO THE FUCK is Bram Tutu?

Tssssssssssss ken je die nie eens =;
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ekslem Wrote:Schijnbaar heeft Koeman een clausule in zijn contract dat hij per direct weg kan.

Zo het trouwens typisch Koeman vinden om een club (weer) in de steek te laten zonder iets af te maken. Ik hoop dat ie gewoon het seizoen afmaakt.

Dat hoop ik ook!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Schijnbaar heeft Koeman een clausule in zijn contract dat hij per direct weg kan.

Zo het trouwens typisch Koeman vinden om een club (weer) in de steek te laten zonder iets af te maken. Ik hoop dat ie gewoon het seizoen afmaakt.

Dat hoop ik ook!

Hij valt me niet tegen hoor!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Schijnbaar heeft Koeman een clausule in zijn contract dat hij per direct weg kan.

Zo het trouwens typisch Koeman vinden om een club (weer) in de steek te laten zonder iets af te maken. Ik hoop dat ie gewoon het seizoen afmaakt.

Dat hoop ik ook!

Hij valt me niet tegen hoor!

Wacht maar............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Oftewel Jol wil best naar PSV, Ajax of Feyenoord als die kans zich voordoet.

Zit je nou alweer te rukken? Ga jij nou maar bidden dat PSV in de die waardeloze Koeman voor veel knaken verpatst aan Balencia zodat ze een goede coach kunnen aantrekken en dan maar hopen dat Jol niet langer wil wachten op een betere club.

Betrek het maar weer lauter en alleen op PSV! =D> Zoals ik vanochtend al zei: van mij mag Koeman blijven, maar een vertrek zou weinig problemen opleveren als PSV vervolgens Jol kan strikken.


Voor wat het waard is:
'Koeman tekende afgelopen zomer al bij Valencia'

Ronald Koeman zou al in juni 2007 een contract bij Valencia hebben getekend. Dit weet Goal.com te melden vanuit een Spaanse bron. Een tussentijds vertrek naar Valencia zat er deze zomer echter nog niet in omdat Koeman zijn belofte met PSV niet wilde breken.

Koeman zou een contract hebben getekend voor drie seizoenen. Dat contract zou in gaan medio 2008.

-
En Bayram Tutumlu schijnt al in Valencia te zijn gesignaleerd.

Jij bent de PSV-fan hier en de enige die serieus denkt dat Jol naar zijn klupje komt.

Dat denk ik helemaal niet serieus. Het enige wat ik serieus denk ik dat hij kandidaat nr. 1 zal zijn als Koeman nu vertrekt en dat Jol dan op zn minst wel wil praten. Voorlopig denk ik echter dat Koeman gewoon blijft en is er dus totaal geen reden om aan Jol of een andere mogelijke opvolger te denken.

Overigens:
AS: ´Valencia sprak gisteren met Koeman´
Terwijl vriend en zaakwaarnemer Bayram Tutumlu gisteren in Valencia was voor besprekingen zou Ronald Koeman gisterenavond zelf in Nederland een onderhoud hebben gehad met Valencia om te bekijken of de Spaanse club hem over kan halen naar Valencia te komen. Dat meldt de Spaanse krant AS althans. Volgens AS heeft PSV zich op het standpunt gesteld dat ze Koeman in deze fase niet willen laten gaan.
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Schijnbaar heeft Koeman een clausule in zijn contract dat hij per direct weg kan.

Zo het trouwens typisch Koeman vinden om een club (weer) in de steek te laten zonder iets af te maken. Ik hoop dat ie gewoon het seizoen afmaakt.

Dat hoop ik ook!

Hij valt me niet tegen hoor!

Wacht maar............

Hij hoeft geen spelers meer te kopen en verder heeft hij al trainer nog weinig fout gedaan in het verleden, dus ik voorzie weinig problemen. :-k
Reply
Koeman heeft dus toch nog 2 miljoen opgeleverd, niet gek voor een 44 jarige voorstopper. :razz:
Reply
Afonso A. naar City voor een miljoentje of 20.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heeft die zaakwaarnemer toch zn zin. Kansloze club om heen te gaan als je niet alleen naar het geld kijkt. 20 miljoen + Samaras terug lijkt me geen dramatische deal voor Heerenveen.

Hele bericht:
HEERENVEEN - Afonso Alves (26) verruilt SC Heerenveen in de winterstop voor Manchester City. De Friese club bereikte gisteren een principeakkoord met de huidige nummer drie van de Premier League over de afkoopsom voor het tot 2011 lopende contract van de Braziliaan.

Manchester City-eigenaar Thaksin Shinawatra zou een bedrag van rond de twintig miljoen euro voor de topschutter over hebben en mogelijk ex-Heerenveen-speler Georgios Samaras in de deal betrekken. De precieze details zijn nog niet bekendgemaakt. Alves speelde eerder voor Örgryte IS en Malmö FF in Zweden.

Dat er de Engelsen veel aan was gelegen om Alves in te lijven, bleek uit de delegatie die gisteren naar Nederland reisde. Naast de puisant rijke ex- en gevluchte president van Thailand – Shinawatra – zou ook manager Sven-Göran Eriksson in het vliegtuig naar Schiphol zijn gestapt. Het akkoord van Heerenveen met Manchester City is een lelijke streep door de rekening van AZ, dat de voetballer van het jaar en topscorer van de eredivisie na een eerdere mislukte overgang in de winterstop alsnog hoopte vast te leggen.

De Alkmaarders haalden afgelopen zomer de woede van Heerenveen op de hals door op het allerlaatste moment een bod uit te brengen op Alves. Die was zó boos dat de deal niet doorging, dat hij zich schuil hield in Brazilië en wegbleef van de Heerenveen-training. Nadat hij zich wel weer in Friesland meldde, ging hij door met wat hij eind vorig seizoen bezig was en scoorde hij in vier eredivisieduels tien keer. De zeven treffers tegen Heracles Almelo betekenden een record en wereldwijde bekendheid.

De transfer kwam gisteren uitgerekend tot stand op de dag dat Shinawatra zijn tevredenheid uitte over Eriksson en kenbaar maakte dat de manager komende winter nog eens een flink bedrag mag uittrekken voor een spits en middenvelders. Manchester City spendeerde afgelopen transferperiode bijna 58 miljoen euro.
Reply
teleVISIE: Toptrainer Ronald Koeman
EINDHOVEN - Zelf stelde Ronald Koeman zich nooit de vraag: ben ik een toptrainer? Anderen vroegen zich het vaak af en slechts spaarzaam volgde een bevestigend antwoord. Dat gebrek aan erkenning, vooral in Nederland, stoorde Koeman. Een trainer die het lijstje Vitesse, Ajax, Benfica en PSV kan overleggen, een transfer naar Valencia maakt zonder eenmaal te zijn ontslagen en drie landskampioenschappen, twee nationale bekers, twee supercups en drie kwartfinaleplaatsen in de Champions League met drie verschillende clubs op zijn curriculum vitae heeft staan, is een toptrainer.

Een populariteitspoll zal Koeman nooit winnen. Spelers zwaaien hem nauwelijks lof toe tot in de eeuwigheid, maar Ronald Koeman is als resultaattrainer de favoriet van veel voetbalbestuurders. Daarom klopte de 51-jarige, schatrijke bouwondernemer Juan Bautista Soler aan bij Koeman, omdat hij sinds 2004 smacht naar een prijs met Valencia, de derde club van Spanje.

Koeman is echter niet de favoriet van PSV-voorzitter Frits Schuitema. Die liet zijn trainer vlak voor het kampioenschap in april keihard vallen en vroeg Bert van Marwijk voor PSV. De landstitel verknalde het Eindhovense toekomstplaatje van Schuitema. De breuk lag desondanks in het verschiet. Met de interesse van Valencia voor Koeman diende zich een win-win-scenario aan en zijn de partijen gisteren koninklijk gescheiden met veel diplomatie en weinig oprechtheid. Dit in tegenstelling tot het moddergooien bij Ajax na het vertrek van Henk ten Cate naar Chelsea, wat ook als een winwinsituatie gold. „De modder was al in april gegooid en zeker nog niet opgedroogd, laat staan verwijderd”, aldus een insider bij PSV.

Hoewel Koeman niet het geduld kon opbrengen te wachten op zijn droomclub FC Barcelona, heeft hij Valencia altijd als eerste alternatief gezien voor een terugkeer naar zijn tweede vaderland. Met de onvoorwaardelijke steun en hulp van Tonny Bruins Slot gaat Koeman ook in de sinaasappelstad zijn kunstje weer flikken.

En PSV? Voorzitter Schuitema heeft eindelijk zijn handen vrij. Bert van Marwijk, Huub Stevens en Fred Rutten – zestien maanden geleden niet goed genoeg bevonden – zijn bezet. Maar met medeweten van Schuitema voerde PSV in het voorjaar van 2006 besprekingen met Martin Jol in Londen over de opvolging van Guus Hiddink bij PSV. Sinds zes dagen is de Scheveninger beschikbaar en bij een moeilijke club als Tottenham Hotspur heeft hij in drie jaar bewezen alle kwaliteiten te bezitten en rijp te zijn om een Nederlandse topclub als PSV te runnen.

--
Typische televaag als het mij vraagt. Nog nooit iets positiefs over Koeman geschreven, maar nu hij een concurrent verlaat is die club opeens een topcoach kwijt. :roll:
Reply
Denk dat ze Hee blij is dat het nu rond is met een club en dat het geen AZ is geworden. 20M en Samaras terug (lijkt me sterk overigens) is niet slecht.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ze hebben die Matusiak trouwens toch al gehaald als vervanger voor Alves? Valt die tegen ofzo Muk?
Reply
Man city doet het nu al heel erg goed, als die alves erbij hebben kunnen ze wel eens een serieuze kandidaat worden voor de CL plek Idea
Bangkok resident.
Reply
Peter Wrote:Ze hebben die Matusiak trouwens toch al gehaald als vervanger voor Alves? Valt die tegen ofzo Muk?

Ze hebben inderdaad in de persoon van Matusiak al de vervanger voor Alves gehaald. Of ie tegenvalt? Nee. Kwestie van wennen en lichte blessures. Komt bij dat ie tijdens het half jaar bij Palermo maar een paar wedstrijden gespeeld heeft.

Goede deal, die 20 miljoen. (Een jaar geleden werd ik hier nog uitgelachen, toen ik die 20 miljoen als vraagprijs noemde.....)
Samaras hoeft voor mij niet terug. Dan liever Paulo Henrique opnemen in de A-selectie.

Alves wil hogerop, Heerenveen wil minimaal 20 miljoen. Alves heeft niet de volledige steun van de supporters en misschien ook wel niet van de spelersgroep.

Ben benieuwd naar de exacte voorwaarden. Manchester City staat niet echt bekend om hun sterke onderhandelingen. Bij de transfer van Samaras boden ze in eerste instantie 2,5 miljoen euro. De werkelijke transfer was 7,5M, % bij doorverkoop en bedragen van rond de half miljoen mocht Manchester City europees voetbal halen. Door de verkoop van Alves worden die clausules opeens ook weer interessant.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Alleen 20 M voor Alves is weinig. Maar wel weer klassen van Hee om zijn spits met een dikke winst te verkopen =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Het is allemaal maar betrekkelijk hoor die 20 miljoen. Haal maar eens een goede vervanger terug voor weinig geld,
Met Matusiak gaat Heerenveen niet in het linker rijtje eindigen dit jaar. Er zal echt versterking moeten komen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Het is allemaal maar betrekkelijk hoor die 20 miljoen. Haal maar eens een goede vervanger terug voor weinig geld,
Met Matusiak gaat Heerenveen niet in het linker rijtje eindigen dit jaar. Er zal echt versterking moeten komen

Gelukkig zijn in Scandinavie de competities weer zo´n beetje afgelopen Wink
Er zal ongetwijfeld enkele van die miljoenen besteed worden voor een nieuwe man in de selectie. Maar stel dat ze de kostprijs van Alves uitgeven (4,5 miljoen) hou je nog aardig wat over, met eventueel Samaras er ook nog bij.

Tuurlijk, je haalt niet een vergelijkbare spits als Alves, maar wees reeel, dat was een schot in de roos...
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:Tuurlijk, je haalt niet een vergelijkbare spits als Alves, maar wees reeel, dat was een schot in de roos...

wel een knap schot, zeker gezien de hoogte van de investering, dan moet je toch vrij zeker van je zaak zijn...
Reply
Een keeper die echt punten pakt, zou niet geheel overstandig zijn. Vandenbussche straalt niet echt vertrouwen uit naar de verdediging en de rest van het team.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Met Sibon, Sulejmani, Matusiak en eventueel Samaras haalt Heerenveen gewoon weer Europees voetbal. Als Alves weg is, dan scoort Sibon ze wel.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vandenbussche hoort met Gomes en Velthuysen tot de beste 3 keeper van de eredivisie, zeg ik als oud-keeper.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:Vandenbussche hoort met Gomes en Velthuysen tot de beste 3 keeper van de eredivisie, zeg ik als oud-keeper.
:eeeek: :eeeek:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: