Threads: 132
Mukkus Wrote:Voordat er vragen komen.....aangezien Fabian al denkt dat Alves weer mee moet gaan doen.
Quote:Indien van een betaaldvoetbalorganisatie zowel het eerste elftal als het beloften-elftal aan het
toernooi om de KNVB beker deelneemt, mogen de spelers van de desbetreffende
betaaldvoetbalorganisatie in een speelronde slechts op één wedstrijdformulier voorkomen.
Daarnaast mogen spelers die gedurende het seizoen 2007/'08 eenmaal in een wedstrijd van het
eerste elftal van een betaaldvoetbalorganisatie voor het toernooi om de KNVB beker zijn
uitgekomen, niet meer deelnemen aan wedstrijden van het beloften-elftal voor het toernooi om de
KNVB beker in hetzelfde seizoen.
Nou, er komen geen vragen want een beetje voetbalkenner weet dit....
Daarom logisch dat Fabian die opmerking plaatst.. :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Threads: 27
Tripplexxx Wrote:Mukkus Wrote:Voordat er vragen komen.....aangezien Fabian al denkt dat Alves weer mee moet gaan doen.
Quote:Indien van een betaaldvoetbalorganisatie zowel het eerste elftal als het beloften-elftal aan het
toernooi om de KNVB beker deelneemt, mogen de spelers van de desbetreffende
betaaldvoetbalorganisatie in een speelronde slechts op één wedstrijdformulier voorkomen.
Daarnaast mogen spelers die gedurende het seizoen 2007/'08 eenmaal in een wedstrijd van het
eerste elftal van een betaaldvoetbalorganisatie voor het toernooi om de KNVB beker zijn
uitgekomen, niet meer deelnemen aan wedstrijden van het beloften-elftal voor het toernooi om de
KNVB beker in hetzelfde seizoen.
Nou, er komen geen vragen want een beetje voetbalkenner weet dit....
Daarom logisch dat Fabian die opmerking plaatst.. :roll:
Wie weet bedoelde ik het inderdaad serieus... :!:
Threads: 114
Tripplexxx Wrote:Nou, er komen geen vragen want een beetje voetbalkenner weet dit....
Een beetje meer voetbalkenner herinnert zich dit nog:
Quote:Seizoen 1987/1988
Eerste ronde 10-10-1987: Quick Boys - Ajax 0-7
11-10-1987: Ajax 2 - Sparta 2-1
Tweede ronde 14-11-1987: Ajax 2 - FC Groningen 3-1
15-11-1987: FC Den Bosch - Ajax 1-0
Derde ronde 14-02-1988: FC Volendam - Ajax 2 2-3
Kwart finale 13-04-1988: RKC - Ajax 2 2-1
Ajax werd uitgeschakeld en de spelers van Ajax 1 speelden de uitwedstrijd tegen RKC.
Huiskamervraag: Welke speler werd geboren op de dag dat Ajax 2 (met de spelers van Ajax 1) werd uitgeschakeld door RKC?
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 21
Deurne-Feyenoord
Nac-Ajax
:lol: :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 31
centre court Wrote:Deurne-Feyenoord
Nac-Ajax
Haha inderdaad mooi,
Excelsior heeft een drama loting, bijna zekere uitschakeling.
Quick Boys - Jong Heerenveen :
Threads: 21
Enige waar ik met Feyenoord niet heen wilde was Nac of Roda. Zeker in Breda zijn ze echte cupfighters. Dat wordt een heel heet avondje daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
En, EJR? Genoten?
Quote:78. Paolo Henrique dolt Christian Kum door met drie boogballetjes heen en weer te spelen. Uiteindelijk verschijnt hij schuin voor het Haagse doel, maar trapt de bal half mis doordat hij er geen volledige controle over kon krijgen.
:wink:
Threads: 35
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 103
Waarom hoor ik niets over een gemanipuleerde loting? Of is dat alleen als Ajax een makkie heeft?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 122
Het resultaat van de loting (duels op 15, 16 of 17 januari 2008):
RKC Waalwijk - Haarlem
NAC Breda - Ajax
Deurne - Feyenoord
Heracles Almelo - FC Den Bosch
FC Dordrecht - AGOVV
Roda JC - Excelsior
NEC - FC Zwolle
Quick Boys - Jong Heerenveen
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Threads: 208
Hehe wat een loting.
Niet onrealistisch dat je dit krijgt:
RKC, NAC, Feyenoord, Den Bosch, Dordt, Roda, NEC J Hee.... :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 325
Threads: 76
Mac Wrote:rigged +1, lol :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Threads: 131
Mac Wrote:rigged
"Warme ballen, warme ballen! Wie maakt me los?"
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Lamme Lennie Wrote:Waarom hoor ik niets over een gemanipuleerde loting? Of is dat alleen als Ajax een makkie heeft?
godverdomme, weer een uitwedstrijd!
dit is zeker een gemanipuleerde loting. eens in de 10 jaar krijgt feyenoord het wat makkelijker ivm ajakkes, zodat ze weer 9 jaar naar deze loting kunnen verwijzen als ze ajakkes bevoordelen.
ik houd een slag om de arm. ik sluit niet uit dat de knjb feyenoord uit de beker haalt als een supporter 1 glas breekt tijdens de wedstrijd.
mindlight Wrote:centre court Wrote:Deurne-Feyenoord
Nac-Ajax
Haha inderdaad mooi,
een excelsior supporter. =D>
roda uit is niet makkelijk, maar dit jaar speelde excelsior er wel al gelijk (door de valpartijen van guldener....)
waf Wrote:mindlight Wrote:centre court Wrote:Deurne-Feyenoord
Nac-Ajax
Haha inderdaad mooi,
roda uit is niet makkelijk, maar dit jaar speelde excelsior er wel al gelijk (door de valpartijen van guldener....)
Wat is jou club dan? :eeeek:
Maar Roda uit was ik idd bij ja een maandje geleden, met 12 man in het uitvak :8:
Zelden zijn we zo weggespeeld als die wedstrijd, dus vandaar dat ik absoluut niet gelukkig ben met deze loting.
Vandas Noord op bezoek halverwege januari =D>
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
mindlight Wrote:Wat is jou club dan? :eeeek:
fainoid. maar omdat ik dicht bij woudestein woon ga ik een aantal keer per jaar naar excelsior (vorig jaar wat meer om te genieten van de acties van luigi).
waf Wrote:mindlight Wrote:centre court Wrote:Deurne-Feyenoord
Nac-Ajax
Haha inderdaad mooi,
en doelpunten van Alvoskamp.
Mukkus Wrote:en doelpunten van Alvoskamp.
nou moet je niet doen of jij die verzonnen hebt. :razz:
ik vind die voskamp echt drama trouwens, maar gek genoeg schiet hij ze er wel in dit jaar.
waf Wrote:mindlight Wrote:Wat is jou club dan? :eeeek:
fainoid. maar omdat ik dicht bij woudestein woon ga ik een aantal keer per jaar naar excelsior (vorig jaar wat meer om te genieten van de acties van luigi).
Ahh ok, ja spelers als (vooral) Bruins en (in mindere mate) Slory zitten er dit jaar niet bij. Hoewel Altheer ook een erg goeie is.
mindlight Wrote:waf Wrote:mindlight Wrote:Wat is jou club dan? :eeeek:
Ahh ok, ja spelers als (vooral) Bruins en (in mindere mate) Slory zitten er dit jaar niet bij. Hoewel Altheer ook een erg goeie is.
die mag mooi rijpen op die positie.
dit jaar vind ik het wel leuk om te kijken naar pardo, en steur kan ook leuke dingen doen.
waf Wrote:mindlight Wrote:waf Wrote:mindlight Wrote:Wat is jou club dan? :eeeek:
die mag mooi rijpen op die positie.
dit jaar vind ik het wel leuk om te kijken naar pardo, en steur kan ook leuke dingen doen.
Pardo :cry:
Wat mij betreft strik erom en rap terug naar zuid, die gozer is traag en wil alles op techniek doen. Hetzelfde kwaaltje als waar Bruins last van had, alleen bij Bruins lukte het zo'n 300% vaker.
Steur is wel tot leuke dingen in staat ja als hij zijn dag heeft.
waf Wrote:Mukkus Wrote:en doelpunten van Alvoskamp.
nou moet je niet doen of jij die verzonnen hebt. :razz:
ik vind die voskamp echt drama trouwens, maar gek genoeg schiet hij ze er wel in dit jaar.
Hohoho. In een eerdere post van mij, heb ik alle credits al aan jou gegeven!
zie: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=10620&highlight=alvoskamp">viewtopic.php?t=10620&highlight=alvoskamp</a><!-- l -->
mindlight Wrote:Pardo :cry:
Wat mij betreft strik erom en rap terug naar zuid
:lol: hij komt nooit meer terug. maar het is best een goeie voetballer, iig stukken beter als velasco's, bandjarren en zijmen. jullie hadden gewoon zo'n speler nodig op het middenveld.
waf Wrote:mindlight Wrote:Pardo :cry:
Wat mij betreft strik erom en rap terug naar zuid
:lol: hij komt nooit meer terug. maar het is best een goeie voetballer, iig stukken beter als velasco's, bandjarren en zijmen. jullie hadden gewoon zo'n speler nodig op het middenveld.
Zijm speelt nooit, Bandjar is rechtsback, en Velasco is ook vaste bankzitter.
En we hadden idd wel een type Pardo nodig, maar die rol kon Luijckx ook op zich nemen. Nu hebben we 2 van die mannen rondlopen en beide willen ze graag de beslissende pass geven. Gevolg is dat het er bij beide niet uitkomt.
mindlight Wrote:Zijm speelt nooit,
ik zag hem op de elftalfoto in de vi staan. :lol: bandjar vind ik echt drama (hoewel hij tegen bruins laatst niet onaardig speelde.
luiks ontwikkelt zich aardig, had ik niet achter hem gezocht.
van dieren gaan jullie missen. is al bekend wat hij heeft?
waf Wrote:van dieren gaan jullie missen. is al bekend wat hij heeft?
Een 'spierontsteking' in zijn lies of bovenbeen. Duurt op zijn minst wel een paar weken.
|