Threads: 93
Moet er eigenlijk nog een mail uit met alel details of is het voor iedereen wel duidelijk waar en wanneer we afspreken?
Jazz regel jij het BBQ gebeuren en PB mij even wat ik moet halen aan vlees, sauzen, etc......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 84
Bumme Wrote:Moet er eigenlijk nog een mail uit met alel details of is het voor iedereen wel duidelijk waar en wanneer we afspreken?
Jazz regel jij het BBQ gebeuren en PB mij even wat ik moet halen aan vlees, sauzen, etc......
BIER!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Haal ik ook wel even: Bier en ..................... ?
- WIJN ???
- Fris??? zo ja: wat?
- Sportdrank ?????
- Fruit????
- Chips.......
Kortom zeg (of PB) het maar...................
Ik reken op de komst van :
-mac
-bumme
-treesong
-antidote
-Jazz
-goa
-Dre
-boca(mits hij vervoer heeft)
-Fabian
-EJR
-Keyzer
-Saartje
Er zijn nog een paar twijfelaars (Gitter en Dugarry) maar als er nog meer mensen zijn die willen komen dan kan je je nog altijd aanmelden!
Threads: 35
een stoeltje :oops: :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 3
Ja ! Hiero ! Ik kom ook !
Wellicht niet de gehele tijd/dag, maar ik laat zeker even mijn [blote billen] gezicht zien !
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Threads: 325
ik wil nog even benadrukken dat er op die dag ook de uitreiking van de prijzen van de nacompetitieteam is! dus het zou leuk zijn als er ook een paar prijswinnaars kwamen
peter
erwin
mist
davydoff
treesong (komt al)
mitch/kratovsk
Threads: 312
Ik werk elke zaterdag van 8.00 - 18.00 en zo vlak voor mn vakantie kan ik niet zomaar vrij krijgen. Bovendien heb ik 's avonds 'buurtbbq' waarbij ik mn gezicht moet laten zien. Ik hoop dus net als jullie op lekker weer.
Threads: 74
Bumme Wrote:Haal ik ook wel even: Bier en ..................... ?
- WIJN ???
- Fris??? zo ja: wat?
- Sportdrank ?????
- Fruit????
- Chips.......
Kortom zeg (of PB) het maar...................
Ik reken op de komst van :
-mac
-bumme
-treesong
-antidote
-Jazz
-goa
-Dre
-boca(mits hij vervoer heeft)
-Fabian
-EJR
-Keyzer
-Saartje
Er zijn nog een paar twijfelaars (Gitter en Dugarry) maar als er nog meer mensen zijn die willen komen dan kan je je nog altijd aanmelden!
Hmm, klein groepje weer met veel dezelfde namen. Ik had gehoopt dat er na het wervelend succes van vorig jaar toch wel meer animo zou zijn van de vaste forummers. Uit de top 20 van posters komen nu alleen
-mac 1
-bumme 18
-treesong 9
-antidote 15
-Fabian 20
Namen als GZ, Davydoff, LL, VMG, Ricochan, Ekslem en harry_bierdop ontbreken. :roll:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Threads: 137
EJR Wrote:Namen als GZ, Davydoff, LL, VMG, Ricochan, Ekslem en harry_bierdop ontbreken. :roll:
Het lijkt me wel leuk zoiets maar het is me te ver weg. Ik ga echt niet met het openbare vervoer en als ik met de auto ga kan ik niet drinken. Een feestje zonder alcohol is geen feestje in mijn ogen. Misschien als ik nog overnachting of iets dergelijks kan regelen, kom ik wel.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 131
EJR Wrote:Namen als GZ, Davydoff, LL, VMG, Ricochan, Ekslem en harry_bierdop ontbreken. :roll:
Ik weet het ook nog niet zeker, want ik heb vorige week mijn rechter enkelbanden verrekt, dus voetballen wordt hem sowieso niet voor mij. Ik laat het nog even van o.a. het weer afhangen, want als het sjeitweer is ga ik mij niet 6 uren openbaar laten vervoeren om in een nat bos te gaan zitten. Bovendien heb ik in principe 's avonds nog een ander bbq-feest, maar dat zal ik proberen af te zeggen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
en tjah ik kom idd alleen als ik vervoer heb
fabian hoe ga jij?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 55
Mac Wrote:ik wil nog even benadrukken dat er op die dag ook de uitreiking van de prijzen van de nacompetitieteam is! dus het zou leuk zijn als er ook een paar prijswinnaars kwamen
peter
erwin
mist
davydoff
treesong (komt al)
mitch/kratovsk
heb ik een prijs gewonnen?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Threads: 27
Weet ik nog niet Boca...Denk trein!
oow gaan we samen met de trein dan maar :p
Threads: 103
Ik heb aangegeven dat ik deze datum niet kon, helaas. Als het een van de andere data was geworden had ik aanwezig geweest om iig een aantal panna's uit te delen :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Lamme Lennie Wrote:Ik heb aangegeven dat ik deze datum niet kon, helaas. Als het een van de andere data was geworden had ik aanwezig geweest om iig een aantal panna's uit te delen :razz:
ja dat zei je volgens mijn afgelopen seizoen ook Gewoon smoesjes je weet gewoon, dat je dik ingemaakt wordt :razz:
Fabian Wrote:Weet ik nog niet Boca...Denk trein!
Hou je wel die trein heel dan
Threads: 325
Davydoff Wrote:Mac Wrote:ik wil nog even benadrukken dat er op die dag ook de uitreiking van de prijzen van de nacompetitieteam is! dus het zou leuk zijn als er ook een paar prijswinnaars kwamen
peter
erwin
mist
davydoff
treesong (komt al)
mitch/kratovsk
je won de 1e periode
Threads: 55
Mac Wrote:Davydoff Wrote:Mac Wrote:ik wil nog even benadrukken dat er op die dag ook de uitreiking van de prijzen van de nacompetitieteam is! dus het zou leuk zijn als er ook een paar prijswinnaars kwamen
peter
erwin
mist
davydoff
treesong (komt al)
mitch/kratovsk
je won de 1e periode
ik wist niet dat ik daar een prijs voor kreeg.... loop ik weer iets mis. Vorig jaar ook al mijn prijs voor het winnen van de TTT niet in ontvangst kunnen nemen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
ik neem hem wel voor je in ontvangst dave
@ dre uhuh als ik met mn krukken niet op mn bek ga blijft die trein van mij betreft wel hel
*HOP*
Nog 8 nachtjes slapen en dan is het zo ver.........
Heb van hoofd BBQ nog niets vernomen, hoop dat hij mij volgende week nog even laat weten wat er ingekocht moet worden.
Afbellen kan nu nog zonder kosten, vanaf woensdag breng ik per persoon ââ¬10,00 cateringkosten in rekening.
Nog belangrijker: Aanmelden kan ook nog !
He Bumme, you can count me in.
Ik zal er bij zijn, kan echter WEER NIET voetballen. Maar gied, heb er verder wel zin in. waar precies in het Amsterdamse Bos spreken we af? Of moet ik ff 10 pagina's terug bladeren?
The great old Ludwig von...
gittermaster Wrote:He Bumme, you can count me in.
Ik zal er bij zijn, kan echter WEER NIET voetballen. Maar gied, heb er verder wel zin in. waar precies in het Amsterdamse Bos spreken we af? Of moet ik ff 10 pagina's terug bladeren?
Gezellig, neem jij een schaakbord mee?
13:00 op parkeerplaats bij Grand Cafe.......... dit scheelt je inderdaad een aantal pagina's terugbladeren.
Je kan mij herkennen aan mijn Citroen C5 van waaruit ik het nummer "Stil in Mij" zal draaien.
Bumme Wrote:gittermaster Wrote:He Bumme, you can count me in.
Gezellig !
13:00 op parkeerplaats bij Grand Cafe.......... dit scheelt je inderdaad een aantal pagina's terugbladeren.
Je kan mij herkennen aan mijn Citroen C5 van waaruit ik het nummer "Stil in Mij" zal draaien.
Dan weet je in ieder geval zeker dat er niemand binnen een straal van 50 meter bij je wil staan. :lol:
Gerben Zonderland Wrote:Dan weet je in ieder geval zeker dat er niemand binnen een straal van 50 meter bij je wil staan. :lol:
Wat is er zo erg aan een Citroën ?
Threads: 8
Denken we ook aan de Spa rood? :lol: :lol:
Bumme Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Dan weet je in ieder geval zeker dat er niemand binnen een straal van 50 meter bij je wil staan. :lol:
Wat is er zo erg aan een Citroën ?
Skitterende auto! (en das geen grapje) Het afspelen van liedjes gezongen door Martin B. (wat is dat toch met die B.'s?) jaagt zelfs een Poema van de Edese Heide...
Keyzer Wrote:Denken we ook aan de Spa rood? :lol: :lol:
Uiteraard ! Heb zelfs al Modifast Abrikoos ingeslagen ook........
heheh, oke, ik neem schaakbord mee. Probeer deshotas nog mee te trekken, maar die moet waarschijnlijk tennissen.
The great old Ludwig von...
Threads: 208
Ik kom zeker niet. Heb lang getwijfeld, want ik vind de reis nog al wat tijd en geld kosten en ik zou op tijd alweer in een treintje richting zuiden moeten, wil ik mijn eindbestemming halen. Van de andere kant lijkt het me lachuh om alle forummers eens te ontmoeten irl.
Nu blijkt dat ik de 25e ook nog eens een verjaardag heb en een feest (side event van EK onder 20, afsluiting in Tilburg) heb ik besloten om niet te gaan. Voor diegenen die wel gaan, veel plezier!
We can't, can not get, we can not get enough!!
|