The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Wellicht Ron Jans. Groningen is over zijn eendagsvliegmoment heen, dus ik zou het doen als ik Jans was. Maar ja, juist gezien die prestaties van Groningen dit seizoen is het de vraag of hij de juiste man is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Reker liet gister weten aan studio voetbal dat de nummer 3 waar ze het vorige week niet over gehad hebben het 100% zeker gaat worden.

Het moet haast wel B-garnituur zijn :cry:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Djabs Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Rutten niet naar PSV vind ik helemaal niet erg. Voor de Tukkers zal ie nu helemaal een held zijn, denk ik. Het levert echter wel 1 heel groot probleem op voor PSV. Wie wel?

erwin koeman! :razz:

En die zou het niet slecht doen... maar gaat niet zijn broertje opvolgen.

Valt me op dat je al enige tijd zit te wachten op verval bij PSV, waf. Zolang Gomes keept en Salcido in de verdediging staat heeft PSV de twee beste spelers uit de eredivisie onder contract staan en zul je nog even moeten wachten.

Gert Aandewiel lijkt me wel een geschikte trainer. Frits Korbach ook OK.

ik vind gomes een goeie imposante keeper, en ook wel de beste van het land, maar technisch verre van volmaakt. en ik vind salcido zeker niet de beste speler uit de eredivisie.

en laat mij lekker wachten op verval in eihoven. ze hebben het voordeel gehad dat ze elk jaar cl konden spelen, en dus in inkomsten ver vooruit liepen op de rest. dat is moeilijk in te halen, maar eens zal het gebeuren. :razz:
Reply
Ik denk toch echt dat het Berry van Aerle wordt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik denk toch echt dat het Berry van Aerle wordt.

of harry lubse natuurlijk.
Reply
waf Wrote:ik vind salcido zeker niet de beste speler uit de eredivisie.

Maar wel de beste verdediger?
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik denk toch echt dat het Berry van Aerle wordt.

of harry lubse natuurlijk.

Misschien moet ik mn CV ook maar eens op gaan sturen..
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:ik vind salcido zeker niet de beste speler uit de eredivisie.

Maar wel de beste verdediger?

ik vind er qua verdedigers eigenlijk niemand boven uitsteken. moeilijk te zeggen.
Reply
Ik denk dat het een Zwarte Piet wordt.
May The Schwartz Be With You
Reply
Quote:12/11/2007 - ED: Tussenpaus in afwachting van Stevens?

Volgens het Eindhovens Dagblad kiest PSV nu waarschijnlijk voor een tussenpaus totdat het Huub Stevens komende zomer kan aanstellen. Voor de positie van interim-coach wordt volgens de krant onder andere Sef Vergoossen genoemd.

Naast Rutten lijkt ook Jol toch afgevallen. Reker: „Jol was direct beschikbaar, maar de afkoopsom die hij bij Tottenham Hotspur kon bedingen bleek een groot struikelblok. Er was teveel geld mee gemoeid”, aldus Reker.

Huub Stevens sloot die optie in ieder geval niet uit: „Ik heb de mensen bij HSV beloofd dat ik mijn contract tot het einde van het seizoen uitdien. Een man een man, een woord een woord.; wel voor mij althans. Ik ben dit seizoen geen kandidaat. voor PSV.Daarna ligt de situatie misschien anders.”
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Sef Vergoossen wordt genoemd als 'tussenpaus'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat staat er idd
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Sorry, overheen gelezen.

Sneijder naar Real Madrid! :Big Grin

Quote:Verbeek gepolst door andere club, maar welke?

Omdat zijn contract komende zomer afloopt, staat Verbeek sowieso voor de vraag of hij nog langer bij sc Heerenveen wil blijven of niet. ,,Deze club past bij me, maar aan de andere kant wil ik geen tweede Foppe worden'', zegt de trainer in de Leeuwarder Courant. De krant vraagt zich af of en wanneer er een nationale of internationale topclub aanklopt: ,,Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar ik besef ook dat niet elke club bij me past.''

En verder: ,,Ik wil er uit halen wat er inzit. (..) Ik wil een keer naar het buitenland. (..) Ik ben door een club gepolst. Ik heb gezegd dat mijn contract afloopt, maar dat ik eerst een gesprek zal hebben met Heerenveen.''

Dat biedt ruimte voor speculatie... PSV zoekt een Nederlandstalige trainer met internationale ervaring en weet dat Martin Jol en Fred Rutten niet komen en dat Huub Stevens het seizoen afmaakt bij Hamburger SV. Verbeek spreekt behoorlijk Nederlands en speelde met sc Heerenveen drie keer Europees. Hoewel... De UEFA Cup-ervaring van dit seizoen is misschien niet echt iets om op je cv te zetten.

Ajax is ook nog steeds op zoek naar een trainer na het vertrek van Henk ten Cate naar Chelsea. Nu zit assistent Koster er op de bank, maar de aanvoerder van de Amsterdammers (ene Klaas Jan Huntelaar) sprak in verschillende media al uit dat hij de komst van Gertjan Verbeek wel ziet zitten.

Het zal toch niet?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:Dat staat er idd

:lol: :lol:
Wie dit leest is gek
Reply
Mukkus Wrote:Sef Vergoossen wordt genoemd als 'tussenpaus'.

en morten olsen en dick advocaat en erwin koeman en jan wouters en trond sollied en guus hiddink enz.enz. Xtragaap4de
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Sef Vergoossen wordt genoemd als 'tussenpaus'.

en morten olsen en dick advocaat en erwin koeman en jan wouters en trond sollied en guus hiddink enz.enz. Xtragaap4de

Maar die waren al bekend bij het publiek. De naam Vergoossen kom ik vandaag pas voor het eerst tegen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:'Ajax laat Heitinga niet naar Madrid vertrekken'
13/11/2007 08:49

Ajax wenst niet mee te werken aan een tussentijds vertrek van John Heitinga. Atlético Madrid wilde de international in de winterstop overnemen.

De Spaanse club heeft zich volgens De Telegraaf officieel gemeld bij de Amsterdammers. Technisch directeur Martin van Geel heeft echter duidelijk gemaakt dat er over een verkoop van Heitinga, wiens contract bij Ajax nog doorloopt tot medio 2011, absoluut niet valt te praten.

'Na het vertrek van Jaap Stam zitten we al krap in onze verdedigers', aldus Van Geel. Zijn club wil zich om die reden in de winterstop versterken met een verdediger. Volgens de Ajax-directeur heeft Heitinga begrip getoond voor het standpunt van zijn werkgever.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
sjonnie naar het buitenland cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
316 Teletekst di 13 nov
***KRO *****************************1/4
***************************************
***Ergernissen ***

***Caroline Heitinga, Amsterdam:
Op RTL Nieuws werd gemeld dat Ajax - Feyenoord
gespeeld was.Maar zondag stond toch
Feyenoord - Ajax op het programma? We
hoeven over een half jaar echt niet
meer naar de Kuip hoor." **************
*********mail:teletekst@kro.nl ********
volgende index tv index radio nu/straks
May The Schwartz Be With You
Reply
Koeman wil Emanuelsson...
Reply
Fabian Wrote:Koeman wil Emanuelsson...

Je kunt er niet makkelijker van af komen. :razz:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Ooijer in beeld bij Feyenoord.

bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.feyenoordnet.nl">http://www.feyenoordnet.nl</a><!-- w -->
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:Ooijer in beeld bij Feyenoord.

bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.feyenoordnet.nl">http://www.feyenoordnet.nl</a><!-- w -->

Aub niet
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ooijer werd ook alweer genoemd bij PSV. Ben echter bang dat hij eerder lekker samen met van Bommel bij van Marwijk en dus Feyenoord gaat ballen.
Reply
Ad Wim Wrote:Wellicht Ron Jans. Groningen is over zijn eendagsvliegmoment heen, dus ik zou het doen als ik Jans was. Maar ja, juist gezien die prestaties van Groningen dit seizoen is het de vraag of hij de juiste man is.

Lekker opportunistisch gedacht. Alsof Jans momenteel geen goede trainer is omdat het ff niet draait. :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Wellicht Ron Jans. Groningen is over zijn eendagsvliegmoment heen, dus ik zou het doen als ik Jans was. Maar ja, juist gezien die prestaties van Groningen dit seizoen is het de vraag of hij de juiste man is.

Lekker opportunistisch gedacht. Alsof Jans momenteel geen goede trainer is omdat het ff niet draait. :roll:
Zeg ik dat dan? Nee.
Ik vraag me alleen af of Jans wel de goede man is voor een topclub, die momenteel niet lekker draait.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Wellicht Ron Jans. Groningen is over zijn eendagsvliegmoment heen, dus ik zou het doen als ik Jans was. Maar ja, juist gezien die prestaties van Groningen dit seizoen is het de vraag of hij de juiste man is.

Lekker opportunistisch gedacht. Alsof Jans momenteel geen goede trainer is omdat het ff niet draait. :roll:
Zeg ik dat dan? Nee.
Ik vraag me alleen af of Jans wel de goede man is voor een topclub, die momenteel niet lekker draait.

Maar op basis waarvan vraag je je dat dan af? Hij heeft bij Groningen laten zien dat hij een middenmoter kan laten groeien tot een subtopper, dus ik vind dat hij best eens een kans kan krijgen bij een Nederlandse topclub. Ik denk echter eerder dat hij wel eens over de oostgrens wil kijken gezien zijn achtergrond als leraar Duits. Wanneer vertrekt Stevens naar PSV? Groningen - Hamburg is 2,5 uur met de auto als je een beetje doorkachelt.... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Wellicht Ron Jans. Groningen is over zijn eendagsvliegmoment heen, dus ik zou het doen als ik Jans was. Maar ja, juist gezien die prestaties van Groningen dit seizoen is het de vraag of hij de juiste man is.

Lekker opportunistisch gedacht. Alsof Jans momenteel geen goede trainer is omdat het ff niet draait. :roll:
Zeg ik dat dan? Nee.
Ik vraag me alleen af of Jans wel de goede man is voor een topclub, die momenteel niet lekker draait.

Ik zeg niet dat jij dat zegt. Ik zeg dat het opportunistisch gedacht is.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Omdat een subtopper omhoog brengen heel iets anders is dan een topclub leiden en aan de top houden, dat hebben we vaak genoeg gezien de afgelopen jaren.
Maar ik zeg niet dat hij het niet kan en hij verdient zeker een kans. Maar ik denk gewoon niet dat hij de juiste man is die PSV op korte termijn uit het dipje gaat halen en weer de goede richting in gaat brengen. Hij is denk ik eerder iemand die een team moet opbouwen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Omdat een subtopper omhoog brengen heel iets anders is dan een topclub leiden en aan de top houden, dat hebben we vaak genoeg gezien de afgelopen jaren.

Noem eens 3 voorbeelden dan waaruit dat blijkt?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: