The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Online poker match
Het lijkt mij leuk om eens een online pokermatch te organiseren.
Zie het als volgt.
We gaan met een aantal man zitten aan een tafel (blinds maken me niet uit, gaat om de fun). Niet aan dezelfde tafel, maar wel dezelfde blinds. Het liefst bij dezelfde site.
Open elkaars tafels en we spreken een half uur of een uur af.
Dan maken we een eindstand.
Winnaar krijgt 12 punten, nr. 2 8 punten, etc.
Die kunnen we bijvoorbeeld elke maand eens doen en kijken wie er als winnaar uitrolt.
Interesse?
The great old Ludwig von...
Reply
Cash game bedoel je, neem ik aan?

Lijkt me wel geinig, maar ik speel (nog) geen NL100 of 200...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat mij beteft gaan we 50-100 doen... Maakt me niet veel uit, gaat me meer om de fun.
Reply
Lijkt me leuker om eens een sit n go te doen met zijn alleen aan 1 tafel.

Cash speel ik nog maar 10NL en ga nog niet hoger spelen. Sit n go van 4 dollartjes (gaat toch om de fun?) lijkt me daarom beter.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
sit and go's hebben we al vaker gedaan. Dit lijkt me juist iets nieuws en een mooie cashgame meting Smile
Reply
Ekslem Wrote:Lijkt me leuker om eens een sit n go te doen met zijn alleen aan 1 tafel.

En dan met z'n allen de 1e hand allin? :beerbros:
Reply
lijkt me wel een leuke challenge (alhoewel 100NL wel heel ver boven mn bankroll is).

Dan moeten we er alleen wel een echt maandelijk iets van maken en elke keer een ander onderdeel ofzo. Ene maand cashgame, andere maand een s&g, volgende PLO, dan weer mtt, etc Dan krijg je echt een leuke 'wedstrijd' denk ik.
Reply
0,25-0,50 ook prima hoor.
Gewoon een uur beuken....
Kijken wat de eindstand is Smile
Reply
Wanneer wordt er dan weer eens een SIt n go opgestart? :razz:
Reply
vanavond 19uur?
Reply
ik kan in ieder geval niet vanavond.
Maar dit online gebeuren, wil ik wel plannen....
What about maandagavond 3 december 20:00?
Reply
dan kan ik over t algemeen wel ja
Reply
even invetariseren:
Maandagavond 3 december om 20:00.
Mac wrs
Git
deshotas
Reply
Cash of zo'n sit n go?
Reply
Ik vind het prima. Het lijkt mij trouwens het eerlijkst als je maar 1 buy in mag gebruiken. Anders leggen de lage bankrolls het vrijwel altijd af...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
@ Eks: Cash
@ Ad: Tja, wat mij betreft prima, aan de andere kant. Je begint met hetzelfde bedrag het max. Tuurlijk kna je iets meer risico nemen, maar goed, lek is -50, dan moet je eerst verdubbelen om weer op 0 te komen, dus ben het eigenlijk niet met je eens.
Reply
Ik kan ook wel
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
gittermaster Wrote:even invetariseren:
Mac wrs
Git bij Party
deshotas
Ad Wim
Bumme

Vermeld er ook ff bij op welke site....
Reply
Ik speel nu op Everest maar als ik het tijdig weet kan ik ook elders wel een account aanmaken.
Reply
Mac everest + stars
Git bij Party
deshotas
Ad Wim everest + ??
Bumme everest
Reply
Mac Wrote:
Mac everest + stars
Git bij Party
deshotas party
Ad Wim everest + ??
Bumme everest
Reply
gittermaster Wrote:@ Ad: Tja, wat mij betreft prima, aan de andere kant. Je begint met hetzelfde bedrag het max. Tuurlijk kna je iets meer risico nemen, maar goed, lek is -50, dan moet je eerst verdubbelen om weer op 0 te komen, dus ben het eigenlijk niet met je eens.
Maar jullie hebben een veel grotere bankroll en sowieso meer te besteden en kunnen dan ook veel agressiever spelen, wat vaak gunstig uitpakt. Ik speel wat rustiger en wacht mijn kansen af. Dan kan het een stuk langer duren voordat je wat leuks opgebouwd hebt.
Maar ja, op zich heb je wel gelijk, kun je net zo goed een SnG gaan spelen...

En ik speel voorlopig alleen nog op Everest.
Reply
Everest? Willen jullie niet beter worden? :8:
Reply
Ik had het verkeerd begrepen/gelezen. Ikk dacht dat we met z'n alle aan dezelfde tafel online zouden spelen. Het voorstel zoals dat er nu ligt trekt mij minder.
Reply
Ik ben er uiteraard ook wel voor in, leuk idee echter ik denk alleen dat het moeilijk is om in uitvoering te brengen.

Ten eerste vind ik dat we het dan gewoon moeten doen op NL10 om zo iedereen (ook ekslem en mac etc) te kans te kunnen geven om mee te doen.

Over de opmerkingen als mensen met grotere bankrolls etc in het voordeel heb ik al gereageerd in het andere topic en vind ik onzin. Daarnaast zou ik bijvoorbeeld geen bluf durven maken denk ik op NL10 omdat ik geen enkel idee heb wat m'n tegenstander daar heeft of kan hebben. (dus ik weet niet of het een voordeel is als ik of gitter ofzo daar ga spelen)

En dan nog over de suggestie om maar 1 buy in te gebruiken: Dat is echt de allergrootste onzin :razz: . Dat is toch juist het hele eieren eten van cashgame... ik speel reload altijd meteen als ik een pot verlies en meer als 10% onder de standaard buy in zit.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
NL 10 is een optie, maar das ook wle were een niveau waar mensen met alles all in gaan.
Misschien dan de tussen weg 0,10-0,25.
Dat is denk ik wel te doen voor iedereen.
Over de verdere uitvoer; lijkt mij niet heel lastig.
Alle partypokerspelers klikken elkaars tafel aan en alle everest spelers klikken elkaars tafel aan. We spreken vantevoren af; 1 uur of anderhalf uur en dan noteren we de eindstand.
Ik wil dit vervolgens wel gaan bijhouden tot een volgende keer etc.
Reply
I'm in!

Al die schermen open lijkt me wel lastig hehehe maar goed dat zien we dan wel weer. Nog lastiger lijkt het me om maar 1 tafel te spelen hehe.. slaapverwekkend :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
haha dan ga je gewoon multitablen en geef je 1 tafel op waarmee je hieraan meedoet Smile Ga ik ook doen denk ik want met 1 tafel ga ik me idd veels te snel vervelen.
Reply
gittermaster Wrote:
Mac Wrote:
Mac everest + stars
Git bij Party
deshotas party
Ad Wim everest + ??
Harriy everest

Leuk gasten.. Weer eens wat anders...
Ekslem, misschine dat 0,10-0,25 voor jou ook te doen is?
Reply
onder voorbehoud, bokkie op party
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply

Forum Jump: