Threads: 312
Van Marwijk rekent niet op Bruins; Lee, Buijs en Lucius twijfelachtig
In het Algemeen Dagblad laat Bert van Marwijk weten er niet op te rekenen dat Luigi bruins op tijd fit is voor het duel tegen FC Groningen van komende zondag. ,,Ik ben niet optimistisch. Het herstel gaat moeizaam en met een hamstringblessure moet je altijd voorzichtig zijn. Ik verwacht niet dat Luigi er tegen Groningen bij kan zijn.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢
Lee, vanwege griep, Buijs en Lucius, vanwege blessures, zijn ook nog onzeker voor het duel.
Verder zijn volgens mij ook Hofs (geblesseerd) en Mols (geschorst) zeker niet van de partij?!
Threads: 27
hmm, heb kaartjes aangeboden gekregen voor deze pot.
Lijkt me een leuke wedstrijd, maar Ajax-Vitesse heeft natuurlijk mijn voorkeur...
The great old Ludwig von...
gittermaster Wrote:hmm, heb kaartjes aangeboden gekregen voor deze pot.
Lijkt me een leuke wedstrijd, maar Ajax-Vitesse heeft natuurlijk mijn voorkeur...
Ik wil die kaarten voor Grunn-Feyenoord wel overnemen. :p
Threads: 137
Peter Wrote:gittermaster Wrote:hmm, heb kaartjes aangeboden gekregen voor deze pot.
Ik wil die kaarten voor Grunn-Feyenoord wel overnemen. :p
Gitter gaat echt wel naar Groningen vs Feyenoord. Je denkt toch niet dat hij die bloedeloze 0-0 van Ajax vs Vitesse wil zien......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
:lol:
Nee hoor, Ajax boven deze pot. Los daarvan, is de Arena 10 minuten fietsen en de Euroborg ruim 2 uur in de auto zitten....
gittermaster Wrote:hmm, heb kaartjes aangeboden gekregen voor deze pot.
Afscheid Japie !
Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan, maar de keuze was toch al gemaakt
Slecht nieuws voor Feyenoord:
Buijs en Lucius halen wedstrijd in Groningen
23/11/2007 13:50
Feyenoord-trainer Bert van Marwijk kan zondag tegen FC Groningen een beroep doen op de herstelde Danny Buijs en Theo Lucius. Luigi Bruins en Chun-Soo Lee ontbreken wel.
Buijs en Lucius, die respectievelijk kampten met een lies- en een schouderblessure, hebben hun lichte klachten achter zich gelaten. Het tweetal werkte donderdag alweer de groepstraining af en doorstond een dag later ook de laatste testen.
In tegenstelling tot Buijs en Lucius kunnen Luigi Bruins en Lee tegen FC Groningen niet in actie komen. De Nederlandse jeugdinternational moet in De Euroborg verstek laten gaan vanwege een hamstringblessure, die hij heeft opgelopen tegen Ajax. De Zuid-Koreaan is ziek.
--
Dat wordt dus Buijs ipv Wijnaldum en Lucius ipv Greene. #-o
0-1 Makaay.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
1-1 Berg.
2-1 Nevland.
2-2 Sahin.
3-2 Berg.
Threads: 40
(hehe) :nanana: :excited:
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Threads: 97
Lekker =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Dit zijn een beetje trieste reacties knulletjes.
Waarom? Ik mag het toch mooi vinden dat een directe concurrent van Ajax verliest?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 36
Vret Mien Gras Wrote:Dit zijn een beetje trieste reacties knulletjes.
waarom? als je voor ajax bent is het toch leuk als fey verliest!!!
Utrecht, it's vocking delicious
Ad Wim Wrote:Waarom? Ik mag het toch mooi vinden dat een directe concurrent van Ajax verliest?
lol, tegelijk
Threads: 325
omdat zulke reacties van weinig respect getuigen naar de supporters van feyenoord. Als ajax verliest van groningen zie ik ook liever niet van dat soort reacties (al zie ik die ook vaak genoeg) en jij ook niet neem ik aan. Dus waarom zelf dan wel doen?
ik heb altijd al een zwak voor groningen gehad
Ach, zo bedoelde ik het niet en ik betrap mezelf er ook zelden op een trieste reactie op het verlies van welke club dan ook te geven. Ik ben gewoon erg blij met dit resultaat. Ik had het ook in het Ajax-Vitesse topic kunnen zetten, doe ik volgende keer dan wel als dat minder kwaad bloed zet.
Ad Wim Wrote:Lekker =D> Zie het ook als een waarderingsapplaus, ze speelden heel goed volgens mij.
Goed te zien waar de zwakte van dit Feyenoord ligt. Opvallend dat ze zo vaak de nul houden met zo'n matige verdediging.
Wel een prachtige goal van Makaay trouwens.
Threads: 14
Jaja wat een lulsmoes. Echt weer een typische Ad actie. Jansoe kan van mij part weer terug in zijn ballenbak gaan spelen waar ie thuis hoort.
Insane life.
Threads: 76
Ad Wim Wrote:Opvallend dat ze zo vaak de nul houden met zo'n matige verdediging.
dus omdat we een keer in de laatste minuut verliezen, met 3 goals in het laaste kwartier waarbij hofland in de fout gaat, en jan van halst dat vervolgens (overigens keurig) onder een vergrootglas legt, heeft feyenoord een matige verdediging. ontzettende opportunist (ik weet nu al wat je repliek is en die gaat over de wedstrijden tegen twente en psvee).
houd jij je maar lekker bezig met je eigen matige verdediging. ik heb nieuws voor je: de kansen waaruit groningen scoorde waren nog niet half zo groot als de kansen die fietstas kreeg. het waren nog best mooi goals.
erg kut dit verlies, feyenoord had dat niet meer weg mogen geven, maar de wilskracht van grun was enigszins voorspelbaar met een thuiswedstrijd na die grote nederlagen van ze.
toch schijnt het een mooie pot geweest te zijn met veel strijd, en dan is het geen schande te verliezen daar.
12 wedstrijden gespeeld en al uit geweest bij grun, twente, utrecht, roda fietstas en psvee. ik zie het nog zonnig in.
Groningen uit is gewoon een pot die je 'mag' verliezen, klaar.
Threads: 122
Ad Wim Wrote:zelden een trieste reactie op het verlies van welke club dan ook :^o
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
waf Wrote:Ad Wim Wrote:Opvallend dat ze zo vaak de nul houden met zo'n matige verdediging.
dus omdat we een keer in de laatste minuut verliezen, met 3 goals in het laaste kwartier waarbij hofland in de fout gaat, en jan van halst dat vervolgens (overigens keurig) onder een vergrootglas legt, heeft feyenoord een matige verdediging. ontzettende opportunist (ik weet nu al wat je repliek is en die gaat over de wedstrijden tegen twente en psvee).
houd jij je maar lekker bezig met je eigen matige verdediging. ik heb nieuws voor je: de kansen waaruit groningen scoorde waren nog niet half zo groot als de kansen die fietstas kreeg. het waren nog best mooi goals. Hou toch eens op met dat modewoordje van je, dat ook niet eens klopt aangezien ik al tijden zeg dat ik de verdediging van Feyenoorder matig tot zwak vind en zeker het zwakste deel van de ploeg, dus blijkbaar luister je ook niet goed.
En niet alleen Hofland ging in de fout, ook Bahia en Lucius.
En jij heb thet toch altijd over jij-bakken
waf Wrote:12 wedstrijden gespeeld en al uit geweest bij grun, twente, utrecht, roda fietstas en psvee. ik zie het nog zonnig in. Ajax heeft al Utrecht, AZ, Feyenoord en Heracles uit gehad, dus dat ontloopt elkaar niet zoveel.
|