The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Hoef Wrote:Vergoossen niet naar PSV

Sef Vergoossen wordt waarschijnlijk niet de nieuwe trainer van PSV. Zijn huidige werkgever, Nagoya Grampus Eight, wil hem niet laten gaan. Vergoossen heeft een contract bij de Japanse club tot eind volgende maand.

Op Radio 1 zei Vergoossen: "Het bestuur heeft vanmiddag overleg gevoerd. Later ben ik erbij geroepen. De mededeling die ik te horen kreeg, was vrij kort en helder. Ze willen me aan mijn contract houden. Dat eindigt op 31 december. Zo simpel is het."

Vergoossen was na Martin Jol en Fred Rutten de derde trainer die door PSV was benaderd.

Lekker Jan =D> , straks moeten we nog gaan smeken of iemand alsjeblieft PSV wil trainen. #-o
Reply
Overdune Wrote:
Hoef Wrote:Vergoossen niet naar PSV

Sef Vergoossen wordt waarschijnlijk niet de nieuwe trainer van PSV. Zijn huidige werkgever, Nagoya Grampus Eight, wil hem niet laten gaan. Vergoossen heeft een contract bij de Japanse club tot eind volgende maand.

Op Radio 1 zei Vergoossen: "Het bestuur heeft vanmiddag overleg gevoerd. Later ben ik erbij geroepen. De mededeling die ik te horen kreeg, was vrij kort en helder. Ze willen me aan mijn contract houden. Dat eindigt op 31 december. Zo simpel is het."

Vergoossen was na Martin Jol en Fred Rutten de derde trainer die door PSV was benaderd.

Lekker Jan =D> , straks moeten we nog gaan smeken of iemand alsjeblieft PSV wil trainen. #-o

Dan blijft Wouters toch gewoon nog ff Ad-Interim totdat de Ad-Interim kan worden aangesteld. :p
Reply
Leuk he, al die trainers die zich wel aan hun contract (willen) houden. :lol:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:Leuk he, al die trainers die zich wel aan hun contract (willen) houden. :lol:

Idd erg lovenswaardig, aan de andere kant kun je een trainer die dat niet wil doen maar beter zo snel mogelijk kwijt zijn!
Reply
Misschien wil een vader van 1 van de spelers leider worden?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Misschien wil een vader van 1 van de spelers leider worden?

Doel je nu op Fons S. alszijnde de vader van de drieling Aissati, Afellay en Bakkal?
Reply
Volgens mij is Fritsje Korbach wel beschikbaar cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:Misschien wil een vader van 1 van de spelers leider worden?

Doel je nu op Fons S. alszijnde de vader van de drieling Aissati, Afellay en Bakkal?

Le-zen, Peter, le-zen. "1 van de spelers"......moet je er geen 3 noemen.
:roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
'Koeman wil Gomes naar Valencia halen'

Volgens de regionale krant Levante - El Mercantil Valenciano heeft Ronald Koeman Valencia gevraagd een nieuwe keeper aan te trekken na analyse van alle wedstrijden. De keepers Cañizares en Hildebrand wisselden dit seizoen elkaar af in de goal en wisten beiden niet te overtuigen. Koeman zou de clubleiding gevraagd hebben te proberen doelman Gomes van PSV in de winterstop aan te trekken.


FU
Reply
Goedzo Koeman, pak ze maar terug die vieze huichelaar bij PSV de geen vertrouwen in jou hadden en daarna weer slijmen omdat je toch kampioen bent geworden.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ooijer: "Feyenoord-spelers zijn sms-offensief gestart"

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fcupdate.nl/nieuws/2007/11/18/ooijer-feyenoord-spelers-zijn-sms-offensief-gestart/">http://www.fcupdate.nl/nieuws/2007/11/1 ... f-gestart/</a><!-- m -->

André Ooijer staat open voor een transfer naar Feyenoord. Eerder deze week werd bekend dat de Rotterdamse club de ervaren verdediger graag in de winterstop over zou nemen van Blackburn Rovers en de international wijst een dergelijke overstap niet bij voorbaat af. "Feyenoord is een mooie club, dat heb ik altijd gevonden."

Ooijer benadrukt echter dat hij nog niets gehoord heeft van de clubleiding van Feyenoord of Blackburn Rovers over eventuele interesse vanuit Rotterdam-Zuid. "Officieel weet ik nog van niets, er is nog geen bod binnengekomen of zoiets. Maar goed, een aantal spelers van Feyenoord zijn al wel een soort sms-offensief gestart om me warm te maken voor een transfer, haha", zegt hij tegen FCUpdate.nl.

De verdediger benadrukt echter dat hij niet per sé weg hoeft bij Blackburn. "Ik heb nog een contract, dat loopt tot het eind van dit seizoen. En bovendien heb ik het heel goed naar mijn zin in Blackburn. Of een transfer naar Feyenoord in de winter voor mij een overweging waard is? Natuurlijk. Alles is een overweging waard. Ik laat het voorlopig op me afkomen. Als er een bod komt, ga ik er zeker over nadenken."

Ooijer zou bij Feyenoord de personele problemen centraal in de defensie moeten oplossen, die zijn ontstaan door de zware knieblessure van Ron Vlaar
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Maar als Ajax komt zal hij als Amsterdammer een makkelijke keuze hebben lijkt me.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
terug naar PSV.. maar da's logisch..
Wie dit leest is gek
Reply
Lamme Lennie Wrote:Maar als Ajax komt zal hij als Amsterdammer een makkelijke keuze hebben lijkt me.


Meen dat hij ooit eens in een interview heeft gezegd dat hij Ajax maar niks vindt.... :-&
Reply
Dommel Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Maar als Ajax komt zal hij als Amsterdammer een makkelijke keuze hebben lijkt me.


Meen dat hij ooit eens in een interview heeft gezegd dat hij Ajax maar niks vindt.... :-&

Ik meen dat jij eens op het forum meldde dat je na je 30e niet meer op het forum zou komen :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Arsenal en Chelsea strijden om de handtekening van Luka Modric van Dinamo Zagbreb. Met de overgang van de Kroatische spelmaker zou een bedrag van 45 miljoen euro zijn gemoeid. (The Sun)


:crazy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik voel een poll aankomen waar Evander Sno naartoe gaat in de winterstop.....

ik zou hem persoonlijk graag bij onze FC zien!
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
ANTI Wrote:ik voel een poll aankomen waar Evander Sno naartoe gaat in de winterstop.....

ik zou hem persoonlijk graag bij onze FC zien!

Dan kan ie zijn carriere net zo goed door de plee spoelen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Dan kan ie zijn carriere net zo goed door de plee spoelen

nou nou nou.... wat zijn we weer vriendelijk!! We hebben het hier niet over sv Lelystad '67...

Ik denk dat de eredivisie hem goed zal doen. gewoon even een half jaartje (huur) en dan weer terug naar Celtic. Laten we wel wezen; de schotse competitie is ook niet alles!!
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
ANTI Wrote:
Depor Wrote:Dan kan ie zijn carriere net zo goed door de plee spoelen

nou nou nou.... wat zijn we weer vriendelijk!! We hebben het hier niet over sv Lelystad '67...

!

SV Lelystad ´67 zuigt. Unicum roeleert meer... :8: :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
ANTI Wrote:
Depor Wrote:Dan kan ie zijn carriere net zo goed door de plee spoelen

nou nou nou.... wat zijn we weer vriendelijk!! We hebben het hier niet over sv Lelystad '67...

!

SV Lelystad ´67 zuigt. Unicum roeleert meer... :8: :wink:

wat weet jij vanhet rouleringssysteem van Unicum? Wink
Mijn gras is groener
Reply
Van het altijd betrouwbare Soccernews.com:

Quote:'PSV of SC Heerenveen versterken zich met keeper'
Geplaatst op 22-11-2007 19:48 door Daan de Vries

Volgens het Braziliaanse Atlético heeft de club overeenstemming bereikt over een transfer van de pas 17-jarige keeper Darley naar een Nederlandse club. De duidelijkheid over welke club de Brazilianen het hebben is echter nog niet duidelijk. De namen van PSV en SC Heerenveen circuleren het meest rond in de media van Brazilië. De keeper zelf heeft reeds aangegeven ook een overeenkomst te hebben bereikt met de Nederlandse club.

Volgens de voorzitter van de club wordt er 800.000 euro betaald door de Nederlandse club en behouden de Brazilianen 30% van de transferrechten. De keeper komt volgende maand naar Nederland toe om het contract te ondertekenen. Op 15 december wordt de jongeling 18 en kan hierdoor naar de nieuwe club verhuizen. Darley is momenteel de vierde keeper in het Braziliaanse team en wist nog niet voor het eerste elftal te spelen.

Heerenveen heeft goede contacten bij Atletico, zowel Afonso Alves als Paulo Henrique komen bij die club vandaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
laat maar fijn naar psv gaan. ajaks heeft stekel, az waterman en ramos, kan Feyenoord mooit Pietje Velthuizen pakken. =D>
Uiteraard is Ekramy volgend jaar ook goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:kan Feyenoord mooi Pietje Velthuizen pakken.

[gay]
Da's een inkoppertje....

PSV? Weet ik niet. Die hebben Gomes, Roorda en al een talentvolle braziliaan Cassio Ramos met rijst. Bij Heerenveen lopen nu VandenBussche, Rob van Dijk en Agil Etemadi. Rob van Dijk wordt waarschijnlijk keeperstrainer, dan zou deze knakker 3e keeper worden. Lijkt me niet geheel onlogisch.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het betreft PSV mukkus. En hij komt eerst op stage, voordat PSV hem evt. aan zal trekken.

En het gaat trouwens om een gastje van 17.. lijkt me niet dat Heerenveen die zou hebben gehaald om komend seizoen al aan de A-selectie toe te voegen. Die moet eerst een paar jaar lekker in de jeugd meedraaien of evt. als hooguit 3e keeper functioneren.
Reply
Peter Wrote:hooguit 3e keeper

Dat staat er toch?

Dus naar PSV, prima.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wordt Etemadi 2e keeper? :|
Reply
Peter Wrote:Wordt Etemadi 2e keeper? :|

Zou kunnen, hangt ervan af wat Rob van Dijk na dit seizoen gaat doen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lee lee lee weer naar huis.... =D>
Reply
Vanwege een griepje revalideren aan de andere kant van de wereld.. :lol:
Reply


Forum Jump: