Threads: 97
Toch nog wat actie op de baan, dit weekend de finale.
Dit moet de VS toch met twee vingers in de neus winnen, zou je zeggen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Geen Davydenko in het enkelspel :roll:
Dan wordt het helemaal een eitje...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 21
2-0. kaassie
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 99
Roddick gaat zich volgend jaar mengen in de strijd om de nummer 2-positie, hoor mijn woorden!
Threads: 131
Ad Wim Wrote:Roddick gaat zich volgend jaar mengen in de strijd om de nummer 2-positie, hoor mijn woorden!
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 325
gaat federer zo ver afzakken dan :o
Threads: 35
Mac Wrote:gaat federer zo ver afzakken dan :o
:lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.